برگزیده های پرشین تولز

یک وبسایت و یک اشتغالزایی اینترنتی و کسب درامد مادام العمر

majid_rahmani

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
20 مارس 2016
نوشته‌ها
48
لایک‌ها
5
سن
31
5 راه کلی درامدزایی و مطرح شدن شما در کشور را که سرویس اشتراک گذاری فایل پوشه (پوشه دات آی آر) به وجود آورده را میشمریم :

1.فروش فایل ها :
شما می توانید هر فایلی از قبیل جزوات درس ها ، فایل های آموزش ، پروژه ها ,psd ها و هر فایل قابل دانلودیتان را بارگذاری کنین و با قیمت خودتون بفروشین ... نمونش این همه سال رفتین دانشگاه جزوه نوشتین ، پروژه انجام دادین ، آموزش نوشتین ، یا اطلاعات خاصی در فلان زمینه دارید که به نظر شما قابل فروش است را میتونین تو سایت بارگذاری کنین و با قیمت تعیین شده توسط خودتان بفروشید .

2. اگر خودتان حداقل آشنایی با اینترنت دارید میتوانید از سرویس فروشگاه ساز سایت استفاده کنید و فایل های خودتان را به نام خودتان در فروشگاه خودتان ، با لوگوی خودتان بسازید و خودتان شروع به کسب درامد اینترنتی کنید.


3. اگر سایت ، وبلاگ ، کانال یا گروهی دارید میتوانید کد بازاریابی خودتان را که پس از ثبت نام در پنل کاربری خودتان قابل مشاهده است را داخل آن قرار بدید . سیستم هوشمند است و اگر کسی با لینک بازاریابی شما وارد بشود و حتی 1 ماه بعد هم ثبت نام کند زیر مجموعه شما قرار میگیرد و با هر خرید ، فروش و بازاریابی زیر مجموعه درصدی از فروش به شما تعلق میگیرد.(این روش باعث رسیدن شما به درامدهای بالا میشود در حالی که نه پرزنت کردنی وجود دارد و نه جلسه ای، شما فقط لینک خود را در معرض آشنایان و بازدید کنندگان قرار میدهید.)

4. اگر برفرض محال فایلی برای فروش ندارید میتوانید فایل های دیگران را بفروشید و درصد بازاریابی های تعیین شده رو به حساب خود واریز کنید .

5.از مسابقات درون سایتی استفاده کنید ، برنده شوید و لذت ببرید.

✍در قسمت فروشگاه ساز شما میتوانید به عنوان بازاریاب و یا هم به عنوان فروشنده اقدام به ساخت فروشگاه کنید.

استاد کلاس خصوصی ، کافی نت ، شرکت خصوصی ، انتشارات ، و ...

در ضمن شما میتوانید تبلیغ کسب و کار خود را در داخل سایت بارگذاری کنید، که علاوه بر فروش فایلی ، بحث برندینگ شما هم انجام بشود حتی میتوانید اطلاعات کسب و کار خود مانند شماره تلفن ، کانال تلگرام و یا سایت خود را در پوشه قرار بدهید.

شما هم به صدها کاربر سایت اضافه شوید و شما هم ازین فرصت مطرح شده استفاده کنید
و در خواب هم به کسب درامد بپردازید.

رسانه باشید و به دوستان خود هم این سرویس را معرفی کنید.
کانال @poshe_ir
poshe.ir وب سایت
 
بالا