برگزیده های پرشین تولز

یک پاسخ برای بدنام کنندگان persiantools

persian_londoner

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
22 می 2003
نوشته‌ها
309
لایک‌ها
11
سن
39
محل سکونت
uk
اين يكي دو روزه يكسري مباحثات داغ بين گردانندگان پرشن تولز و یه نفر دیگه در گرفته بود که بلاخره همین چند دقیقه پیش توسط احسان به پایان رسید.

راستش من کاملاً به طور اتفاقی بهش بر خوردم و بعد تصمیم گرفتم نظرم رو در مودش بگم. امیدوارم که موجب ناراحتی کسی نشه.

این مباحثه توسط احسان با بلاک کردن اون سرتیتر کزایی به اتمام رسید.

موضوع اول: احسان جان من کاملاً درک میکنم که مطالبی که اون اقا داشت اونجا مینوشت یک نوع تبلیغ منفی برای persian tools web hosting بود اما این اصلاً دلیل نمیشه که شما با زور متوقفش کنی. این اقدامت شبیه سیاست دولت ایرانه که هر نظر مخالفی رو به زور ***** میکنه.

موضوع دوم: ببین بهتره قضاوت رو به عهده خواننده ها بگذاری. من خودم تمام اون بحث رو خوندم و نظرم اینه:
این اقا خودش احتمالاً یه web hosting service provider هست که اومده و داره از این محل برای بد نام کردن شما استفاده میکنه. مطالبی هم گفته در حقیقت بی پایه هستن.

یک نمونش اینه " شما با ارزون کردن قیمت هاتون میخواین بقیه رو ورشکست کنین" این حرف واقعاً خیلی مسخرست(البته ببخشید که این طور میگم) اما به نظر من کاری که شما دارید میکنید یه رقابت عالیه.

مشکل ایران اینه که بیشتر عرضه کننده های خدمات و محصولات صنعتی و غیر صنعتی بجای اینکه با هم رقابت کنن که قیمت محصولاتشون رو برای رفاه حال خریدار پایین بیارن با زد و بند کردن همگی محصولاتشون رو با قیمت بالا و در یک سطح ارائه میدن و باعث میشن که هرگونه رقابتی برای بالا بردن کیفیت محصول و پایین اوردن قیمت از بین بره.مشتری بیچاره هم که هیچ چاره دیگه ای نداره مجبوره جنسی رو بخره که هم گرونه هم از کیفیت مطلوب برخوردار نیست.

این کار بسار کثیف که متاسفانه در برخی موارد دولت هم ازش با عنوان حمایت از تولید کنندگان داخلی حمایت میکنه باعث ظعیف ماندن اقتصاد ایران شده. نمونه بارزش ایران خودرو.
به نظر من اگه توی هر صنفی یه شرکت مثل شما پیدا میشد الان وضع اقتصاد ایران اینطور نبود.

یه مسئله خیلی جالب دیگه اینه که این اقا گفته"احسان از طریق ساخت و ساز بودجه گردوندن این سایت رو در میاره!!!" یعنی منظورش این بوده که " احسان کار بدی میکنه (اگر میکنه) که از جیبش مایه میگذاره که قیمت های وب هاستینگش رو اینقدر پایین میاره!!!

بابا انصاف هم خوب چیزیه. ما اگه فرض رو هم بر این بگذاریم که احسان این کار رو برای جلب مشتری میکنه(که من به شخصه احساسم یه چیزی خلاف این رو بهم میگه) باز هم که گناه نکرده. این اقا ظاهراً از تجارت سر رشته نداره. این روش یه روش کاملاً معقول هست که همه جای دنیا ازش استفاده میشه.
اگه بقیه حاضر نیستن از سودشون بزنن و رقابت کنن این دیگه مشکل خودشونه.

نتیجه گیری:

بابا احسان جان ما انقدر ها هم خنگ نیستیم که فرق حرف راست و غلط رو نفهمیم.

و اخرین مسئله: کسی که روزی کلی وقت صرف میکنه که یه forum مثل اینجا رو به صورت رایگان بچرخونه فقط به فکر پول دراوردن نیست.
 

shaar

Registered User
تاریخ عضویت
21 آپریل 2003
نوشته‌ها
765
لایک‌ها
57
سن
61
محل سکونت
Iran
با توجه به اينكه هاستينگ ابزار هاي فارسي هنوز دنبال بازار عمومي نبوده، تا حالا مخالفين خاموش بودن، ولي با افزايش فروش و احتمالا حضور در عرصه رقابت جدي با سرويس دهندگاني كه انعطافي در سرويسهاي خود ندارند و كيفيت نزد آنان موجودي زيرخاكي به شمار مي رود مطمئنا حملات بيشتر خواهد شد و قطعا اگر سرويسها و پشتيباني با اين كيفيت و حتي بهتر از اين تداوم يابد، استفاده كنندگان سرويس ها خود جواب مخالفين را با تبليغات شخص به شخص خواهند داد.
 

ehsan

Administrator
مدیر انجمن
Administrator
تاریخ عضویت
5 دسامبر 2002
نوشته‌ها
7,949
لایک‌ها
3,918
محل سکونت
Internet
ممنون از نوشته شما. تقريبا با تمام قسمتهاش موافقم. ولي اون بحث جاش توي قسمت سوالات قبل از خريد نبود. اونو به قسمت متفرقه منتقل کردم.
<a href='http://forum.persiantools.com/viewtopic.php?t=1227' target='_blank'>http://forum.persiantools.com/viewtopic.php?t=1227</a>
اگه علاقه داشتين اونجا ميتونين ادامه بدين. ;)
از اين بابت که اين همه حرف و حديث در مورد اين سرويسها راه افتاده خوشحالم. هم خودم چيز ياد ميگيرم و هم از گسترش و همه گير شدن اين سرويسها با خبر ميشم.
 

porseshgar

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
9 ژوئن 2003
نوشته‌ها
0
لایک‌ها
0
سلام مجدد
متاسفم كه به اين راحتي به من تهمت مي زنيد و انگار اصلا مطالب من را نمي خوانيد :)

مرتبا شما دو نفر shaar و persian_londoner حرف هاي قبليتان را تكرار مي كنيد

آقا احسان شرمنده من متوجه نبودم كه در كدام قسمت مطلبم را قرار مي دهم ( راستش خودم اين تاپيك را نساختم برادرم ساخت ) ولي به هر حال متاسفم و عذرخواهي مي كنم

بر خلاف نظر اين دو عزيز من نه تنها هاست ندارم، بلكه در لحظه تايپ اين متن در شهرستانم(آخه من دانشجوي شهرستاني در تهران هستم و الان در شهرم هستم)

در ضمن رشته من چيزي است كه قطعا با علم روز اقتصاد دنيا ارتباط تنگاتنگ دارد. لذا به ميزان كمي از اقتصاد سررشته دارم.

نمي دانم كه آيا حرف هاي مرا باور مي كنيد يا نه؟
آيا دوست داريد كه من هم مقابله به مثل كنم و نظرم را در مورد دفاع هاي شما از اين شركت بگويم؟
در ضمن من هيچ وقت خواننده تاپيكم را بدون عقل فرض نكردم كه براي شما چنين برداشتي به وجود آمده است

البته از صحبت هاي شما اصلا ناراحت نشدم :D :D :D :D
 

shaar

Registered User
تاریخ عضویت
21 آپریل 2003
نوشته‌ها
765
لایک‌ها
57
سن
61
محل سکونت
Iran
پرسشگر عزيز :
اولا خوشحال مي شم نظرتون رو بدونم هر چند موافق نظرتون نباشم
دوما اين فورم حسنش به اينه هر كي ناراحت بشه مي تونه يك ليوان نوشيدني سرد خودشو مهمون كنه! (البته من ناراحت نيستم، چون چيزي از درآمد اينجا نصيبم نميشه، ولي سرويس دهنده خوب در هر زمينه اي رو تحسين مي كنم)
سوما مشتري عصباني و شاكي براي يك شركت يك نعمته! (شمارا هم حتي اگر شاكي باشد براي مجموعه پرشين هاست نعمت ميدونم و خودم از شاكي ترين مشتريان هستم و اگر گوشه نون بربري كامل نباشه از نونوا نميگيرمش!) چون با اعتراض اونها سرويسشون بهتر ميشه.
من تخصصم تبليغاته و هر روز فكر و كارم مذاكره و رايزني با مديران بازرگاني شركتهاي مختلف هست، لذا من هم با تكيه بر تحصيل و تجربه ام مي گويم بازار هر كاري تا يه جايي بي صاحبه ولي اگه لقمه ها درشت بشن و پرچرب، اون وقت غير اون كاره ها سرو كله شون پيدا مي شه ميرن در صدر مي شينن! در اين كار هم اگه بازار وسيع بشه ، مطمئن باش به احسان و رفقاش هم چيزي نخواهد رسيد! 15 تومن گرفتن و سرويس دادن براي يك سال واقعا احسان و نيكو كاريه!
شب بخير
 

persian_londoner

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
22 می 2003
نوشته‌ها
309
لایک‌ها
11
سن
39
محل سکونت
uk


راستش من قصد توهين به كسي رو نداشتم و اين متن به شما مربوط نميشه بلكه يه انتقاد كلي به نهوه عملكرد بخش هاي توليداتي و خدماتي هست.

در هر صورت اگه باعث ناراحتي شما شدم عضر ميخوام و همونطور كه shaar
گفت مشكل با يه ليوان اب خنك حله!!!

راستي اين مطلب در مورد شما نوشته نشده بود بلكه مربوط به يك نفر ديگه در يه قسمت ديگه بود اما چون نوشتن اين مطلب اونجا مناسب اون قسمت نبود تصميم گرفتم اينجا بنويسمش.

فعلاً خدانگهدار
 

weblogger

Registered User
تاریخ عضویت
24 دسامبر 2002
نوشته‌ها
506
لایک‌ها
6
من با توجه به مطالعاتي كه در علم كارآفريني كرده ام Entrepreneurship هر چند كم
مي خواهم بگويم كه احسان يك كارآفرين جوان خلاق و مستعد است من يك مطلبي دارم در همين رابطه مي نويسم
فقط در همين جا مي گم كه

1) احسان بازار رو خودش درست كرده يعني اول دهن آدم‌ها رو آب انداخته بعد همراهيشون كرده و بعد از بازار بالقوه‌اي كه هيچ‌كس به اون توجهي نداشته يك بازار بالفعل در آورده
مشتري‌هاش رو خلق كرده حتي مشتري كسي رو ندزديده يا به اشتراك نگذاشته

مثل اين ميمونه كه يه مغازه داشته باشي بعد يكي بياد بغل دستت يه مغازه عين كاري كه تو مي كني انجام بده حتي اون جا هم نمي توني به طرف خرده بگيري حالا احسان كه رفته يه مغازه زده تو بيابوني كه هيچ كس فكرش رو نمي كرد كسي از اونجا اصلا رد بشه

2) اگر از اقتصاد حرف مي زنيد معيارهاي سنجش عرضه و تقاضا را بيان كنيد كه با هم به يك بحث درست بنشينيم من در دانشكده‌ي مديريت و اقتصاد دانشگاه شريف هستم و يك سري مطالب مي دانم و بسسيار خوشحال خواهم شد تا به بحث در اين مورد با دليل و منطق پيش برويم

3)اعتماد - پشتيباني - شناخت - ويژگي‌هاي شخصيتي احسان و دوستانش( كه من هم خودم رو از اون‌ها به حساب مي‌اورم) از يك طرف نياز جديد بازار و توجه به آننياز از طرف ديگر و در آخر costomise كردن آن چه كه به مشتري عرضه مي شود باعث اين موفقيت بوده‌است

4)يك جمله‌ي معروف از rich dad poor dad كتاب معروف رابرت كيوساكي برايتان نقل مي كنم كهبراي پول كار نكنيد بگزاريد پول براي شما كار كند
و اين يعني اخلاق گرايي در كار يعني 24 ساعت پاي اينترنت بودن نياز بازار رو شناختن كمك به ديگران آموزش دادن به اشتراك گذاشتن آموخته ها كنس نبودن فقط به فكر پول صرف در آوردن نبودن اين ‌ها ويژگي‌هاي بارزي است كه پرشين تولز دارد و اميدوارم پول فاسدش نكند كه خيلي ها را كرده‌است و به راه كه در پيش گرفته‌است بتازد(تكبير اي برادران!)

5) در جواب ورشكستگي بازرا دوستان جواب را دادند كه رقاببت حرف اول را مي زند و معيارش هم به قول احسان(هندوانه ارزان شده است) كيفيت پشتيباني و ارزان بودن است+اينكه بازار ديگري ايجاد شده كه ديگر دوباره نمي‌نويسم

آلبرت انيشتين در حال نظارت بر امتحان فارغ التحصيلي دانشجويان فيزيك بود يكي از دانشجويان متذكر شد ؛سوالات امتحاني كاملا شبيه سوالات سال قبل است؛
انيشتين پلسخ داد:
كاملا درست است اما امسال پاسخ‌ها تفاوت كرده‌اند

6) در آخر سوالم از شما اين‌است كه اين مطلب را براي چه عنوان كرده‌ايد هدف‌تان متاسفانه برايم روشن نيست
 

persian_londoner

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
22 می 2003
نوشته‌ها
309
لایک‌ها
11
سن
39
محل سکونت
uk
آقا اينجا چه خبره؟ كي اينجا رو دوباره باز كرده؟ جريان اين نظر خواهي بالاش چيه؟
 

Kako

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
18 اکتبر 2003
نوشته‌ها
1,259
لایک‌ها
9
سن
44
به نقل از persian_londoner :
آقا اينجا چه خبره؟ كي اينجا رو دوباره باز كرده؟ جريان اين نظر خواهي بالاش چيه؟
چيز خاصي نيست لاندنرجان....همون چراغوني پارسال !
 

black_jack_of_black_city

Registered User
تاریخ عضویت
19 سپتامبر 2003
نوشته‌ها
1,506
لایک‌ها
73
سن
44
محل سکونت
با قلبی شکسته در انتظار مرگ گوشه ای نشستم . به آرز
ناراحتي سروش جان يه ليوان آب خنك بده بهش ياسر
 

persian_londoner

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
22 می 2003
نوشته‌ها
309
لایک‌ها
11
سن
39
محل سکونت
uk
به نقل از black_jack_of_black_city :
آها...

راستي نيستي كم پهنايي
بلكي جان درس و زندگي ديگه واسه آدم وقت نميذاره كه!! حالا سعي ميكنم بيشتر سر بزنم.
 

خوبی کن

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
2 نوامبر 2003
نوشته‌ها
1,285
لایک‌ها
13

iranvig

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
22 می 2003
نوشته‌ها
433
لایک‌ها
6
سن
55
من خودم از كسايي ام كه از اينجا هاست دارن قبلا هم هاست از جاي ديگه داشتم كه طرف به فلانشم حساب نميكردبراي يه كار كوچيك شونصد تا ايميل زدم ولي دريغ از پاسخ-فقط سر تاريخ سررسيد هاستم فوري زنگ زدن كه بيا تمديد كن كه منم بيخيالشون شدم.
از احسان و امير و ممد رضا ناراحت هستم ولي كاملا راضي هستم.چون همه اون چيزي رو كه ميخواستم بهم داد تازه بيشترهم داد.
 

ehsan

Administrator
مدیر انجمن
Administrator
تاریخ عضویت
5 دسامبر 2002
نوشته‌ها
7,949
لایک‌ها
3,918
محل سکونت
Internet
واسه چی تاپیک زیر خاکی رو میکنین؟!
:hmm:
 
بالا