برگزیده های پرشین تولز

۴۵ هزار دلار،قیمت دوربین ۲۰۰ مگاپیکسلی شرکت هاسلبلاد

aldo

Registered User
تاریخ عضویت
28 نوامبر 2013
نوشته‌ها
78
لایک‌ها
9
[FONT=Tahoma, Verdana, Arial, Calibri, Geneva, sans-serif]۴۵ هزار دلار،قیمت دوربین ۲۰۰ مگاپیکسلی شرکت هاسلبلاد[/FONT]


رویای بسیاری از عکاسان که بالا بودن مگاپیکسل دوربین برای آنها از اهمیت زیادی برخوردار است با عرضه دوربین جدیدی که وضوح و کیفیت تصویر در آن ۲۰۰ مگاپیکسل است می تواندبه حقیقت بپیوندد.
برای بیشتر افراد مهمترین ویژگی دوربینهای دیجیتال میزان وضوح تصویر و یا مگاپیکسل تصاویری است که دوربین به ثبت می رساند: هرچه مگاپیکسل دوربین بیشتر باشد، تصویر واضح تری به ثبت خواهد رسید.
به طور قطع کیفیت قطعات نوری دوربین در وضوح تصویر نقش اساسی به عهده دارند اما از نظر رقمی، هرچه تعداد مگاپیکسل بالاتر برود به این معنی است که کیفیت تصویر بالاتر است.
این همان دلیلی است که عکاسان حرفه ای و آماتور فراوانی را برای به دست آوردن جدید ترین دوربین شرکت هاسلبلاد، H4D200Ms مشتاق کرده است، دوربینی که وضوح و تفکیک پذیری تصویر در آن به ۲۰۰ مگاپیکسل افزایش پیدا کرده است و قیمت آن نیز به راحتی می تواند موجب ایست قلبی شود: ۴۵ هزار دلار!

653132_orig1.jpg

این دوربین از فناوری مختص شرکت هاسلبلاد، Piezo Frame Module بهره برده است و با استفاده از آن می تواند به صورت همزمان ۶ فریم عکس را به ثبت رسانده و با ترکیب این ۶ تصویر با یکدیگر، تصویری واحد با وضوحی شکفت انگیز ارائه کند
شرکت هاسلبلاد اعلام کرده این دوربین ویژه عکاسی در استدیو که در آن به وضوح بسیار بالای تصویری نیاز است، ساخته شده تا عکاس بتواند به ریزترین جزئیات و طبیعی ترین رنگها دسترسی پیدا کند. عکاسی از خودروها، جواهرات، آثار هنری، و دیگر محصولات ارزشمند در تخصص ویژه این دوربین جدید است.
بر اساس گزارش فاکس نیوز، از جمله دیگر ویژگی های این دوربین می توان به توانایی آن در عکاسی چند فریمی، تصحیح لنز دیجیتال و Ultra Focus اشاره کرد.
 
بالا