برگزیده های پرشین تولز

۴ دلیل برای خرید فرش ۱۲۰۰ شانه

helinaa

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
6 مارس 2019
نوشته‌ها
2
لایک‌ها
0
سن
32
1200-reeds-carpet-imerdas.com-10--660x400.jpg

اگر قصد خرید فرش ماشینی دارید قطعا در هنگام انتخاب آن با تنوع زیادی روبه*رو می*شوید که این تنوع علاوه بر اینکه شامل طرح و نقش آن می*شود، در نوع بافت و متراکم بودن فرش نیز وجود دارد. قبل از هر چیزی دانستن این نکته که فرش*های ماشینی با *تراکم*های متنوع چه ویژگی*هایی دارند،* اهمیت زیادی دارد چون شما در هنگام خرید، حتما با فرش*هایی با طرح و رنگ*های یکسان اما دارای شانه و *تراکم متفاوت مواجه می*شوید که از نظر قیمت نیز با هم فرق دارند.

قیمت فرش ۱۲۰۰ شانه در بازار فرش ماشینی

ابتدای هر خریدی، قیمت آن کالا و هزینه*ای که قرار است پرداخت شود مورد بررسی قرار می*گیرد و قطعا برای خرید فرش دستباف به این زیبایی و باکیفیت، هزینه بیشتری باید پرداخت شود؛ هرچند که فرش ۱۲۰۰ شانه ارزش این هزینه را هم دارد.

از نظر برخی خریداران، فرش ۱۲۰۰ شانه قیمت بالایی دارد اما با توجه به کیفیت و ظرافت خوبش این قیمت قابل توجیه است ولی باز با این حال، شما می*توانید با انتخاب و خرید این فرش از یک برند قابل اعتماد و همچنین یک فروشگاه اینترنتی فرش ، هزینه*های خود را تا آنجا که راه داردکاهش دهید. این مدل خرید کردن به آرامی در بین خانواده*ها رواج پیدا کرد و همچنان در حال فراگیر شدن است چرا که مزایای زیادی از جمله ارسال رایگان،* قیمت پایین*تر و حتی به نرخ کارخانه، مشاهده تنوع بیشتری از محصولات در مدت زمانی کوتاه و بدون صرف وقت و هزینه بابت رفت و آمد به فروشگاه فیزیکی فرش و … دارد. تنها لازم است فروشگاه اینترنتی معتبری در این زمینه انتخاب کنید تا از کیفیت و اصالت خرید خود اطمینان داشته باشید.

فروشگاه اینترنتی فرش مرداس تمامی این امکانات را به همراه دنیایی متفاوت از انواع فرش برای خریداران فراهم آورده است که با ورود به سایت این فروشگاه می*توانید تمامی مدل ها را مشاهده نموده و از شرایط ویژه خرید اقساطی فرش از مرداس هم مطلع شوید.

از زیبایی چشم*گیر فرش ۱۲۰۰ شانه غافل نشوید

فرش*های بافته شده با شانه و *تراکم بالا، فشرده*تر بوده که به همین علت، بافت منسجم و یکنواختی دارند به طوری*که وقتی روی آن*ها دست می*کشید به خوبی متوجه این موضوع خواهید شد چون دستتان به راحتی وارد بافت فرش نمی*شود. این موضوع در نظافت و ماندگاری فرش، تاثیر گذار است چون گرد و غبار کمتری به داخل فرش نفوذ می*کند و از طرفی فرش به شست*و*شوی کمتری نیاز دارد.

متراکم بودن فرش باعث می*شود بافت ریز*تری داشته باشد و نقش*های آن با وضوح بالاتری نمایان شود که این مورد کمک می*کند تا ظاهر کفپوش شما زیبا و ظریف باشد و همین*طور شباهت زیادی به فرش دستباف پیدا کند. پس اگر قدرت خرید فرش دستباف را ندارید به جای آن می*توانید به فکر خرید فرش ۱۲۰۰ شانه و یا فرش ۱۵۰۰ شانه باشید.

فرش ۱۲۰۰ شانه برای کدام دکوراسیون مناسب است؟

این فرش اکباتان در تمام دکوراسیون*ها قابل استفاده است و انتخاب طرح و رنگ مناسبی که خانه شما را روح و رنگ ببخشد به شما بستگی دارد. در کل باید گفت فرش ۱۲۰۰ شانه ، یک فرش کلاسیک و با ارزش محسوب می*شود که برای فضای پذیرایی یا مکان*های مجلل، بسیار مناسب است.

در انتخاب فرش مناسب برای دکوراسیون خود از پرده*ها و مبلمان کمک بگیرید و رنگ و طرح آن*ها را برای انتخاب فرش در نظر داشته باشید. سعی کنید تمامی اجزا در عین هماهنگی، کاملا شبیه به هم نبوده و تضادی زیبا داشته باشند.منبع:فرش دستباف
 
Last edited:
بالا