برگزیده های پرشین تولز

۴ دکمه اشتراک گذاری مهم برای افزایش ترافیک وب سایت

mohsen014

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
20 ژانویه 2016
نوشته‌ها
4
لایک‌ها
2
سن
33
محل سکونت
اصفهان
۴ دکمه اشتراک گذاری مهم برای افزایش ترافیک وب سایت

social-buttons.jpg

افزایش ترافیک یک وب سایت تاثیر زیادی در افزایش فروش و برندینگ یک شرکت دارد. برای این افزایش ترافیک راهکارهای زیادی در حوزه بازاریابی اینترنتی معرفی شده است که یکی از بهترین راهکارها، افزایش ترافیک سایت با استفاده از شبکه های اجتماعی است. شما می توانید با راه اندازی صفحات کسب و کار خود در شبکه های اجتماعی، کاربران و دنبال کنندگان خود را در این شبکه ها به وب سایت خود ارجاع دهید.ولی یک راه دیگر اجازه اشتراک گذاری به کاربران وب سایت شما، از طریق دکمه های اشتراک گذاری در سایت می باشد. در ادامه به شرح ۴ دکمه مهم اشتراک گذاری در وب سایت می پردازیم.
توییتر

توییتر یکی از ساده ترین راهها برای افزایش ترافیک وب سایت است. محدودیت طول نوشته ها در توییتر باعث می شود تا کاربران برای خواندن اطلاعات بیشتر به لینک وب سایتی که پست گذاشته شده مراجعه نمایند. لذا درج دکمه اشتراک توییتر می تواند به ترافیک سایت شما کمک نماید.

فیس بوک
فیس بوک نیز یکی از پرطرفدار ترین شبکه های اجتماعی است که برای اشتراک گذاری مطالب سایت نمی توان از آن غافل شد. می توان گفت که هر کسی یک حساب فیس بوک دارد. پس از درج این دکمه در وب سایت خود غافل نشوید. همچنین این دکمه برای کاربران موبایل نیز که زمان زیادی از وقت خود را در شبکه های اجتماعی بخصوص فیس بوک می گذارند، بسیار مهم است.

social1.png


لینکدین
شبکه اجتماعی لینکدین نیز یک ابزار مهم جهت توسعه کسب و کار شرکت ها و افراد متخصص در سرتاسر جهان است. با اشتراک مطالب تخصصی خود و معرفی وب سایت، می توانید برند و تخصص خود را به سطح وسیعی از کاربران معرفی نمایید.

گوگل پلاس
می توان گفت که هر کس که یک حساب جی میل داشته باشد قادر به اشتراک گذاری مطالب شما از طریق دکمه اشتراک گذاری خواهد بود. لذا از دکمه اشتراک گذاری گوگل پلاس، جهت اشتراک مطالب خود در این شبکه اجتماعی وسیع، نهایت استفاده را نمایید.

استفاده از دکمه های شبکه های اجتماعی می تواند کاربران را به اشتراک مطالب جذاب وب سایت شما ترغیب نموده و باعث افزایش ترافیک وب سایت شما می گردد. همچنین این افزایش بازدید می تواند به سئو و بهینه سازی سایت شما کمک فراوانی نماید. لذا از طراح سایت خود بخواهید تا این دکمه ها را در وب سایت شما تعبیه نماید و یا اگر از سیستم های مدیریت محتوا استفاده می کنید، می توانید از افزونه هایی که برای این منظور تهیه شده اند استفاده نمایید.
http://seo-top.ir/?p=163
 

shahapaya

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
14 آگوست 2016
نوشته‌ها
34
لایک‌ها
6
سن
38
بسیار عالی فقط شما به این موضوع اشاره نکردید آیا بهتر نیست در شبکه های مجازی فارسی زبان این انتشار ها صورت گیرد درسته نسبت به شبکه های مجازی خارجی ترافیک کمی دارد ولی ترافیک این شبکه های محلی بیشتر هست .


پ.ع از پایاسایت
 

Business plan

کاربر فعال کسب درآمد از اینترنت
کاربر فعال
تاریخ عضویت
30 سپتامبر 2015
نوشته‌ها
10,735
لایک‌ها
13,996
محل سکونت
❤️️ ❤️️ ❤️️ ❤️️ ❤️️

shahapaya

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
14 آگوست 2016
نوشته‌ها
34
لایک‌ها
6
سن
38
کد html دکمه های مجازی رو بزاریم ؟
 

hastina

Registered User
تاریخ عضویت
14 فوریه 2014
نوشته‌ها
675
لایک‌ها
230
بسیار عالی فقط شما به این موضوع اشاره نکردید آیا بهتر نیست در شبکه های مجازی فارسی زبان این انتشار ها صورت گیرد درسته نسبت به شبکه های مجازی خارجی ترافیک کمی دارد ولی ترافیک این شبکه های محلی بیشتر هست .


پ.ع از پایاسایت
شبکه های محلی همچین ترافیک بالایی که فکر میکنید هم ندارند.
از طرفی شبکه های معرفی شده در مقاله دوست خوبمون بیشترین تاثیر ممکن در بحث لینک بیلدینگ رو هم خواهند داشت.
 

iranexplorer.net

کاربر قدیمی پرشین تولز
کاربر قدیمی پرشین تولز
تاریخ عضویت
20 دسامبر 2003
نوشته‌ها
2,896
لایک‌ها
2,151
اینا که همش توی ایران فیلتره و به درد سایت ایرانی نمیخوره
 

Business plan

کاربر فعال کسب درآمد از اینترنت
کاربر فعال
تاریخ عضویت
30 سپتامبر 2015
نوشته‌ها
10,735
لایک‌ها
13,996
محل سکونت
❤️️ ❤️️ ❤️️ ❤️️ ❤️️

toptunes.ir

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
30 نوامبر 2015
نوشته‌ها
24
لایک‌ها
15
محل سکونت
ایران
با احترام به کسی که این موضوع رو ایجاد کرده اما بیشتر مطالبی که در مورد سئو توی اینترنت ایران دیده میشه اکثرا ترجمه مطالب خارجی هست .
مثلا همین نکته شبکه های اجتماعی برای سایت های ایرانی که 90 درصد بازدیدشون کاربر ایرانی هستند زیاد تاثیر گذار نیست.
و بیشتر نکات سئویی که ما ترجمه می کنیم به درد ما نمیخوره و حتی باید گفت سبک سئوی ایرانی یه جور دیگه است

حتی بعضی چیزا هست مثل همین دکمه شبکه های اجتماعی که متاسفانه کاربر ایرانی عادت استفاده کردن ازش رو نداره

در مورد رفتار مخاطب ایرانی در استفاده از ابزار های اینترنتی تقریبا به این نتیجه رسیدم که
مخاطب ایرانی معمولا برای دو تا گزینه وارد سایت میشه

1 - لینک دانلودو پیدا کنه سریع کلیک کنه و سایت لعنتی رو ببنده !

2 - یه مطلب یا خبر رو بخونه و به هیچ عنوان دقتی به امکانات جانبی سایت نداره مثلا من مطمئنم بالای 50 درصد از کاربران سایت عصر ایران خبر ندارند که کنار پست های این سایت گزینه هایی مثل ذخیره کردن یا بزرگ و کوچک کردن فونت وجود داره

وقعا دقت مخاطب به جزئیات سایت خیلی پایینه حتی اگه سایت معروف باشه یا طراحی قالبش اصولی باشه
من خودم یک ابزار فروش فایل برای سایت یکی از دوستام ساخته بودم مخاطب حتی نمیدونست که برای دریافت لینک نهایی باید دکمه تکمیل خرید رو بزنه .

به همین دلیله که بیشتر بنر های تبلیغاتی ایرانی متحرک و با رنک های روشنه تا مستقیم بره تو چشم مخاطب

در کل نظر شخصی من اینه که ما فقط می تونیم از شانس خودمون سود ببریم
ممکنه مخاطب وارد سایت ما بشه و لینک دانلودو ( لینکی که تاریخ انقضا داره ) در شبکه های اجتماعی قرار بده و لینک صفحه بپره
 

Farhad.cg

Registered User
تاریخ عضویت
22 دسامبر 2012
نوشته‌ها
72
لایک‌ها
7
محل سکونت
شهر
فقط اپارات، اینستاگرام و تلگرام و لینکدین کاربرد داره الان
 

ariamtour

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
19 نوامبر 2016
نوشته‌ها
5
لایک‌ها
6
سن
43
محل سکونت
ایران
با سلام
بسته نوع فعالیت سایت و نوع ارائه خدمات می شه انتخاب کرد برای هر تجارتی یکی از صفحات مجازی بهتر جواب می ده که باید انرژی بیشتر را روی اون گذاشت برای مثال برای املاک تلگرام قابلیت بیشتر و بهتری داره و مشاورین املاک بیشتر طرفدار این برنامه هستند برای تور اینستا بهتر جواب می ده چون جنبه فان و توریستی داره به نظر من بسته به نوع بازار باید صفحات اجتماعی هدف را انتخاب کرد و در کنارش از برنامه های دیگر به ترتیب اولویت انتخاب کرد
 
بالا