iranmct
Registered User
- تاریخ عضویت
- 23 آگوست 2014
- نوشتهها
- 164
- لایکها
- 40
- سن
- 43
تکنیک بازاریابی حرفهای
تکنیک بازاریابی مناسب ، موجب کاهش هزینه و اثرگذاری بالاتر برنامهریزی بازاریابی میگردد. در اینجا به بیان ۵ تکنیک بازاریابی حرفهای خواهیم پرداخت که میتواند موجب افزایش فروش محصولات و خدمات شما گردد. باید خاطر نشان نماییم که بهکارگیری تکنیک بازاریابی آورده شده بسیار ساده است.
تکنیک بازاریابی شماره یک : چیز جدیدی به محصولات و خدمات خود اضافه نمایید
هر دفعه که چیز جدیدی به محصولات و خدمات خود اضافه مینمایید، حتما موجب افزایش میزان فروش خود خواهد شد. برای مثال، هر زمان که اطلاعاتی بیشتری در خصوص خدمات و محصولات خود در وبسایت خود درج مینمایید، فرصت فروش را بیشتر مینمایید زیرا که مشتریان راغب و مشتریان بالقوه بیشتری را در مواجه به اطلاعات خود قرار داده و شانس فروش بالا میرود. افزایش محصولات و خدمات به لیست محصولاتی که قبلا برای فروش قرار داده شده است، شانس موفقیت شما را افزایش خواهد داد. افزایش تعداد محصولات ، موجب افزایش فروش به سه روش زیر خواهد شد :
به دنبال راهی باشید تا منبعی برای مشتریان بالقوه و بالفعل خود باشید. اطلاعات رایگان برای مشتریان خود فراهم نمایید. به مشتری کمک نمایید تا سریعتر، آسانتر و ارزانتر کارهایی را انجام دهند. این امکان وجود دارد که هر بار مشتری برای دریافت کمک به شما مراجعه نماید، چیزی را نیز خریداری نماید.
تکنیک بازاریابی شماره سه : یک منبع ارزشمند باشید
برای مشتریانتان به دنبال دلیلی برای معامله با شما به جای رقبایتان باشید . این دلیل را برای محصولات و خدمات خود پیدا و یا ایجاد نمایید حتی اگر محصولاتتان مشابه محصولات رقبا است. مزیت رقابتی منحصربهفردی را باید تعریف و پیشنهاد داد که رقبا ندارند. در خصوص آن بهدرستی تبلیغ نمود . اگر به مشتری بالقوه بگویید که چرا باید با شما به جای رقبا معامله نمایند، حتما میزان فروشتان افزایش میابد .
تکنیک بازاریابی شماره چهار : تبلیغ نتایج پایانی
مشتری شما واقعا تمایلی به محصول شما ندارد. مشتری به دنبال فواید حاصل از استفاده از محصول است. برای مثال : فردی که مشتری دندانپزشک است، نیاز دارد که سلامت و زیبایی خود را با حداقل درد ، ارتقاء دهد. باید مطمئن شوید که پیام تبلیغاتی نتایج مدنظر را با دقت و صحت به مخاطب منتقل نماید.
تکنیک بازاریابی شماره پنج : پیشبینی تغییرات
آن روزها که یک کسبوکار با برنامههای تکراری میتوانست موفقیتهای خود را تکرار نماید، گذشته است. رقبای مهاجم و خلاق با بهرهگیری از تکنولوژی به سرعت همهچیز را تغییر میدهند . تغییر سرعت بسیار آسان شده است. تغییر را پیشبینی و برای مواجه با آن برنامهریزی نمایید. باد تغییر به وزیدن درآمده است ، آیا میتوانید علائم را تشخیص میدهید یا کلا وقت و حوصلهاش ندارید ؟پیش از دست دادن بازار به آن توجه نمایید.
به چه تعداد از این تکنیکهای پایبند و یا بیتفاوت بودهاید ؟ این تکنیکها هر سازمانی را میتوانند موفق سازند.
منبع : ۵ تکنیک بازاریابی حرفهای موثر
تیم مشاوران مدیریت ایران IranMCT
تکنیک بازاریابی مناسب ، موجب کاهش هزینه و اثرگذاری بالاتر برنامهریزی بازاریابی میگردد. در اینجا به بیان ۵ تکنیک بازاریابی حرفهای خواهیم پرداخت که میتواند موجب افزایش فروش محصولات و خدمات شما گردد. باید خاطر نشان نماییم که بهکارگیری تکنیک بازاریابی آورده شده بسیار ساده است.
تکنیک بازاریابی شماره یک : چیز جدیدی به محصولات و خدمات خود اضافه نمایید
هر دفعه که چیز جدیدی به محصولات و خدمات خود اضافه مینمایید، حتما موجب افزایش میزان فروش خود خواهد شد. برای مثال، هر زمان که اطلاعاتی بیشتری در خصوص خدمات و محصولات خود در وبسایت خود درج مینمایید، فرصت فروش را بیشتر مینمایید زیرا که مشتریان راغب و مشتریان بالقوه بیشتری را در مواجه به اطلاعات خود قرار داده و شانس فروش بالا میرود. افزایش محصولات و خدمات به لیست محصولاتی که قبلا برای فروش قرار داده شده است، شانس موفقیت شما را افزایش خواهد داد. افزایش تعداد محصولات ، موجب افزایش فروش به سه روش زیر خواهد شد :
- جذب مشتریان جدید که به محصولات و خدمات کنونی شما علاقه نداشتهاند.
- موجب افزایش فروش به مشتریان کنونی میگردد ( بازگشت به خرید مجدد )، مشتریانی که علاقه به خرید محصولات جدید شما نیز دارند.
- با ترکیب محصولات ، میتوان بیش از یک محصول را به یک مشتری فروخت.
به دنبال راهی باشید تا منبعی برای مشتریان بالقوه و بالفعل خود باشید. اطلاعات رایگان برای مشتریان خود فراهم نمایید. به مشتری کمک نمایید تا سریعتر، آسانتر و ارزانتر کارهایی را انجام دهند. این امکان وجود دارد که هر بار مشتری برای دریافت کمک به شما مراجعه نماید، چیزی را نیز خریداری نماید.
تکنیک بازاریابی شماره سه : یک منبع ارزشمند باشید
برای مشتریانتان به دنبال دلیلی برای معامله با شما به جای رقبایتان باشید . این دلیل را برای محصولات و خدمات خود پیدا و یا ایجاد نمایید حتی اگر محصولاتتان مشابه محصولات رقبا است. مزیت رقابتی منحصربهفردی را باید تعریف و پیشنهاد داد که رقبا ندارند. در خصوص آن بهدرستی تبلیغ نمود . اگر به مشتری بالقوه بگویید که چرا باید با شما به جای رقبا معامله نمایند، حتما میزان فروشتان افزایش میابد .
تکنیک بازاریابی شماره چهار : تبلیغ نتایج پایانی
مشتری شما واقعا تمایلی به محصول شما ندارد. مشتری به دنبال فواید حاصل از استفاده از محصول است. برای مثال : فردی که مشتری دندانپزشک است، نیاز دارد که سلامت و زیبایی خود را با حداقل درد ، ارتقاء دهد. باید مطمئن شوید که پیام تبلیغاتی نتایج مدنظر را با دقت و صحت به مخاطب منتقل نماید.
تکنیک بازاریابی شماره پنج : پیشبینی تغییرات
آن روزها که یک کسبوکار با برنامههای تکراری میتوانست موفقیتهای خود را تکرار نماید، گذشته است. رقبای مهاجم و خلاق با بهرهگیری از تکنولوژی به سرعت همهچیز را تغییر میدهند . تغییر سرعت بسیار آسان شده است. تغییر را پیشبینی و برای مواجه با آن برنامهریزی نمایید. باد تغییر به وزیدن درآمده است ، آیا میتوانید علائم را تشخیص میدهید یا کلا وقت و حوصلهاش ندارید ؟پیش از دست دادن بازار به آن توجه نمایید.
به چه تعداد از این تکنیکهای پایبند و یا بیتفاوت بودهاید ؟ این تکنیکها هر سازمانی را میتوانند موفق سازند.
منبع : ۵ تکنیک بازاریابی حرفهای موثر
تیم مشاوران مدیریت ایران IranMCT