برگزیده های پرشین تولز

۵ دلیل که شما باید از نسخه پرمیوم افزونه Yoast SEO استفاده کنید

وضعیت
موضوع بسته شده است.

shoperfa

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
8 آپریل 2018
نوشته‌ها
26
لایک‌ها
4
محل سکونت
https://shoperfa.com
bz5eqqgtjiib.jpeg

یکی از محبوب ترین و مشهور ترین افزونه ها سئو وردپرس Yoast SEO است. این افزونه یکی از قدرتمند افزونه ها در زمینه سئو می باشد. این افزونه به حدی قدرتمند و معروف است که توسط شرکت های بسیار بزرگی مانند ناسا، دیزنی، استاروار و دیگر شرکت های معتبر و بزرگ استفاده می شود. این افزونه در دو نسخه ارائه می شود نسخه اول نسخه رایگان بوده و نسخه دوم، نسخه پرمیوم آن می باشد که در نسخه پرمیوم شما با یک افزونه بسیار حرفه ای و قدرتمند سئو مواجه هستید که به بهترین نحو به شما کمک می کند تا مطالبی بسیار عالی و غنی منتشر و کنید و بتوانید در موتور های جست و جو در بهترین موقعیت قرار بگیرید.

۵ دلیل که شما باید نسخه پرمیوم افزونه Yoast SEO تهیه کنید
0muxsn8k23yz.png

مقایسه نسخه پولی و رایگان

همان طور که گفتیم این افزونه در دو نسخه رایگان و پولی ارائه شده است. هر دو این نسخه ها افزونه های کاملی برای سئو سایت هستند اما خوب مسلما نسخه پرمیوم امکانات حرفه ای تر و بیشتری را در اختیار شما قرار می دهد تا بتوانید به نحو احسن سئو سایت خود را انجام دهید. در نسخه پرمیوم این افزونه یک سری از ویژگی هایی که برای سئو سطح بالا لازم است قرار داده شده است و شما توسط آن سریعتر می توانید پله های طرقی را طی کرده و سایت خود را در رتبه مناسبی مشاهده کنید.
4f939fe5-98fc-47fd-930b-e6b06cab36d8.jpg

افزونه سئو وردپرس یواست پریمیوم - Yoast SEO Premium
۱- ساپورت از چندین کلید واژه کانونی
کاربران موقعی که به دنبال پست یا مطلبی هستند امکان دارد از چندین کلمه برای دست یافتن به مطلب مورد نظرشان استفاده کنند. یکی از امکاناتی که نسخه پرمیوم این افزونه به شما می دهد این است که می توانید به جای یک کلمه از چند واژه کلیدی را به مطالبتان اضافه کنید که خوده این ویژگی می تواند کمک بسیاری به شما در زمینه سئو و بالا بردن بازدید مطالبتان بکند، زیرا انتخاب چندین واژه کلیدی شانس یافتن شما را در موتور های جست و جو توسط کاربران افزایش می دهد. شما به وسیله نسخه پرمیوم افزونه Yoast SEO می توانید تا ۵ واژه کلیدی را برای پستتان انتخاب کنید.

۲-مدیریت در زمینه ریدایرکت ها
olyolq4tjm39.jpeg
یکی از مشکلات وب مستران مشکل ریدایرکت ها می باشد. این افزونه به شما کمک می کند که به بهترین نحو ریدایرکت ها را مدیریت کرده و از مشکل هایی که امکان دارد در این زمینه به وجود بیایند جلو گیری کنید. همان طور که می دانید این مشکل موقعی پیش می آید که شما قصد حذف و یا تغییر مطلب یا دسته بندی را دارید. این افزونه در همین موقع وارد عمل می شود و وقتی شما مطلب یا دسته بندی را تغییر می دهید یا حذف می کنید سوالی با این مضمون می پسرد که می خواهید آدرس ذکر شده را به آدرس جدیدی ریدایرکت کنید یا نه؟ این کار از به وجود آمدن خطای ۴۰۴ در سایت شما جلوگیری کرده و باعث عدم افت رتبه شما در موتور های جست و جو و الکسا می شود.
c8b8bbcd-5b12-4832-83ab-f86f8d74a442.jpg

افزونه سئو ووکامرس پرمیوم - Yoast WooCommerce SEO Premium
۳-لینک ها داخلی
لینک های داخلی یکی از مهم ترین عوامل در زمینه سئو سایت هستند که می توانند کمک بسیاری به سئو سایت شما بکنند. استفاده از لینک های داخلی مرتبط در سئو سایت وردپرسی یکی از با اهمیت ترین عوامل است. نسخه پرمیوم این افزونه از دشواری پیدا کردن پست هایی که با مطلب شما مرتبط باشند می کاهد و می توانید توسط این افزونه آن ها را یافته و در مطالب خود قرار دهید.

طرز کار افزونه در این زمینه به این صورت است که: وقتی شما شروع به نوشت یک پست می کنید، این افزونه آن را بررسی کرده و با توجه به پست شما مطالبی را به شما پیشنهاد می دهد که می توانید از آن ها استفاده کنید.
474c9fad-6b0b-4222-a83b-ebd077a9bdfa.jpg

افزونه سئو محلی وردپرس - Yoast Local SEO Premium
۴-امکانات جدید
hc5fxtb4lcfv.jpeg
افزونه Yoast SEO دائما در حال به روز شدن می باشد. کارشناسان این شرکت دائما بر روی بهبود این افزونه کار می کنند و امکانات جدیدی را به آن اضافه می کنند تا بتوانند کارایی این افزونه را بالا برده و آن را توسعه دهند. اما شما از برخی از این امکانات فقط در صورت خرید نسخه پرمیوم بهره مند می شوید زیرا برخی از این امکانات فقط مختص به نسخه پرمیوم این افزونه می باشد.
418b8a9f-dac3-4fb7-aec4-5e11cd97c0bb.jpg

افزونه سئو اخبار و سایت های خبری - Yoast News SEO
۵-حذف تبلیغات
3nquyayyfdjk.png
در این نسخه دیگر تبلیغاتی از سمت سازنده در پنل وردپرس شما نمایش داده نخواهدشد. شاید بحث زیاد مهمی نباشد اما به هر حال می تواند ذهن شما را از حواشی دور کرده و شما را متمرکز کند بر انجام تنظیمات سئوی وبسایتتان به شکل کاملا اصولی.
90b25d79-6c9e-46d7-93ee-2fae6fea8323.jpg

افزونه سئو ویدئو وردپرس - Yoast Video SEO
rs3ipsfauztc.png
 
وضعیت
موضوع بسته شده است.
بالا