برگزیده های پرشین تولز

۵ کاربرد جالب اسکوترهای برقی

raminbarati360

Registered User
تاریخ عضویت
7 اکتبر 2012
نوشته‌ها
196
لایک‌ها
73
در این پست قصد داریم ۵ کاربرد جالب اسکوتر برقی ها را برای شما توضیح دهیم:

۱- جایگزین مناسب برای تاکسی و ماشین به هنگام خرید:

همه ما روزانه حداقل یک مرتبه برای خرید وسائل خانه از منزل به بیرون می رویم که این امر بعضی مواقع از جهاتی خسته کننده می باشد وجود ترافیک در شهر یکی از عوامل اذیتت کننده می باشد. اما بد نیست بدانید در بسیاری از کشورها اسکوترهای هوشمند بدین منظور جایگزین شده است و افراد در تمام رده های سنی از آن ها استفاده میکنند.

 

raminbarati360

Registered User
تاریخ عضویت
7 اکتبر 2012
نوشته‌ها
196
لایک‌ها
73
شاید برای شما هم مفید باشد بدانیدچگونه با اسکوتر هوشمند سواری آسانی داشته باشیم؟
اسکوترهای جدید که وارد بازار رقابت جهانی شده اند، مانند ظاهری زیبا و ساده ای که دارند کاربر به آسانی نیز می تواند کار با این دستگاه را آموزش ببیند و برخلاف نسل های قدیمی هم ردیف خود به راحتی از این دستگاه استفاده کند.در بدو ورود اسکیت در دنیای شلوغ امروزی که کمتر کودکان امکان با هم بازی کردن را دارند، بسیار مورد توجه قرار گرفت و باعث شد کودکان و حتی افراد در گروه های سنی مختلف بتوانند به تنهایی و بدون جمع کردن عده ای از دوستان خود به بازی و تفریح بپردازند.

با گذشت زمان سن و سال برای استفاده از این وسیله بی معنا شد و افراد در هر سن و سالی قادر خواهند بود از این دستگاه برای امر جابه جایی یا حتی تفریح استفاده کنند و سرگرم باشند.بعد از گذشت مدت زمان کوتاهی تنها مشکلی که در استفاده از اسکیت خود نمایی کرد و خود را نشان داد، مشکل آموزش و یادگیری این وسیله تفریحی بود که برای همه افراد ممکن نبود.حتما می دانید که برای یادگیری اسکیت باید ماهها زمان گذاشته شود و زیر نظر مربیان متخصص آموزش های لازم دیده شود.

بعد از اسکیت کارشناسان و تولید کنندگان وسایل ورزشی و تفریحی به این فکر افتادند تا وسیله ای را طراحی و بسازند که افراد در کمترین زمان ممکن و به آسانی بتوانند از آن استفاده کنند.اسکوتر برقی نسل جدید وسایل تفریحی و ورزشی است که با پیشرفت علم و فناوری امروزه وارد بازار شده است.این دستگاه جدید و زیبا مانند ظاهر خود کاربردی بسیار ساده نیز دارند، به گونه ای که کاربر می تواند به راحتی در مدت زمان کوتاهی ، بدون اینکه نیاز باشد دوره خاصی را بگذراند.

کاربر اسکوتر برقی می تواند در مدت زمانی حداکثر 10 دقیقه کار با اسکوتر برقی را یاد بگیرد و از این وسیله استفاده کند. همان طور که می دانید این وسیله بدون فرمان است و دارای یک بدنه اصلی می باشد که با کمک سنسورهای تعبیه شده در داخل خود و قدرت عضلانی پای کاربر که بر روی پدال های دستگاه وارد می کند به حرکت در می آید.

از این دستگاه ورزشی - تفریحی در اکثر سنین 20 تا 40 سال به راحتی می توانند استفاده کنند، بدون اینکه نیاز باشد دوره خاصی ببینند و مدت زمان طولانی را برای این کار بگذارند.برای استفاده از اسکوتر برقی به چند نکته مهم توجه کنید تا بتوانید در کوتاه ترین زمان و به ساده ترین شکل از اسکوتر برقی خود استفاده کنید.در ابتدا برای اینکه بخواهید از اسکوتر برقی استفاده کنید، بهتر است از شخص دیگری بخواهید تا شما را همراهی کند و در زمان استفاده از اسکوتر در کنار شما قرار بگیرد.

اگر برای شروع کار شما کسی در کنار شما نبود، می توانید از تکیه گاه محکمی مثل دیوار یا هر جسم سختی کمک بگیرید و کار خود را از نزدیک آنها شروع کنید.برای شروع حرکت پای راست خود را از پشت دستگاه به آهستگی روی بدنه اسکوتر برقی قرار دهید و چراغ های دستگاه روشن می شود و این چراغ ها به شما نشان می دهد که پای خود را درست روی دستگاه گذاشته اید یا خیر و بعد از تایید پای راست خود، پای دیگر چپتان را روی دستگاه قرار دهید.

هنگام اسکوتر سواری توجه داشته باشید که میزان سرعت و شتاب دستگاه به عملکرد شما بستگی دارد. سرعت اسکوترهای برقی بین 15 تا 20 کیلومتر متغییر است که توسط خود کاربر و فشاری که بر روی پدال ها وارد می کند، کم و زیاد می شود.توجه داشته باشید که هر چقدر فشار وارده بر روی پدال های اسکوتر برقی را بیشتر کنید، سرعت دستگاه بیشتر می شود و هر چه پاهایتان را ملایم تر روی بدنه دستگاه فشار دهید، سرعت کمتری خواهید داشت.

برای اینکه بتوانید به راحتی به طرف راست یا چپ تغییر مسیر دهید، کافی است پای سمتی را که می خواهید به آن سمت بروید را محکم تر بر روی پدال دستگاه فشار دهید.در واقع اگر می خواهید به سمت راست حرکت کنید، پای راستتان را محکم بر روی پدال اسکوتر برقی فشار دهید و برای پای چپتان نیز همین کار را به راحتی می توانید انجام دهید.

برای اینکه بتوانید با اسکوتر هوشمند به سمت جلو یا عقب حرکت کنید، باید وزن خود را به سمت جلو یا عقب بیندازید و از پنجه و پاشنه پاهایتان استفاده کنید و با این حرکت پدال ها را بیشتر فشار دهید. خواهید دید که با کوچکترین حرکت شما اسکوتر برقی هوشمند به حرکت در خواهد آمد و فرمان شما را اجرا خواهد کرد.در حین سواری گرفتن از اسکوتر برقی به سرعت خود توجه داشته باشید تا بتوانید در همه حال دستگاه را هدایت کنید و دچار مشکلی نشوید.

در پایان اسکوتر سواریتان به یاد داشته باشید که تا آنجا که امکان دارد سرعت دستگاه خود را کاهش دهید و با کمک گرفتن از شخص دیگر یا نزدیک شدن به تکیه مانند شروع کارتان به آرامی پای راستتان را از عقب دستگاه روی زمین بگذارید و بعد پای چپتان را روی زمین بگذارید.با رعایت نکات گفته شده می توانید به راحتی از این دستگاه جدید و کاربردی استفاده کنید و دچار مشکلی هم نشوید.

پیشنهاد می شود مقاله شرکت اسمارت بالاس ویل را بهتر بشناسیم را نیز مطالعه نماید.
 

raminbarati360

Registered User
تاریخ عضویت
7 اکتبر 2012
نوشته‌ها
196
لایک‌ها
73
در این مقاله از وبلاگ به بررسی برند های مشهور اسمارت اسکوتر می پردازیم

با بیشتر شدن طرفداران اسکوتر برقی طراحان و تولید کنندگان زیادی شروع به تولید و طراحی این دستگاه کردند که هر کدام از آنها دارای ویژگی و توانایی خاص و مختص به خود هستند.در این مقاله سعی داریم با معرفی کردن برندهای مختلف، اطلاعاتی هر چند کم، ولی مفیدی را در اختیار شما علاقه مندان و خریداران اسکوتر برقی یا هوشمند قرار دهیم تا شما با مطالعه آن بتوانید بهترین انتخاب را داشته باشید و بعد از تهیه اسکوتر برقی، سواری خوب و جذابی را تهیه کنید.

اسکوتر برقی یا هوشمند Mid

برند مید تحت لیسانس Smart balance wheel اولین و بهترین برند اسکوتر هوشمند در اروپا و آمریکاست که توانسته با طراحی و ساخت 4 مدل متنوع از اسکوتر برقی تمام توانایی های لازم را داشته و این امکان را در اختیار مشتریان و علاقه مندان خود قرار دهد.اسکوترهای برقی مید میتوانند تا وزن 100 کیلوگرم را جابه جا یا حتی با واسطه کاربر خود آن را حمل کنند.این دستگاه ها این توانایی و قدرت را دارند تا بتوانند به راحتی با هدایت درست کاربر خود از سطوح ناهموار و سراشیبی بگذرند، بدون اینکه دچار مشکلی شوند.

هر کدام از مدل های اسکوتر برقی مید دارای دو موتور مجزای 350 و 2700 واتی هستند که توان خود را از باتری 4400 آمپری تامین میکنند.لازم به یاد آوری است که تمام محصولات این شرکت توانسته اند مدرک استانداردهای زیادی نظیر:

√ استاندارد اروپا
√ استاندارد باتری
√ استاندارد قطعات الکترونیکی و در مقابل نفوذ گرد،غبار و آب دارای استاندارد با درجه حفاظت را دریافت کند که به کاربرخود در هنگام به وجود آمدن مشکلی کمک بسیاری خواهد کرد.ریموت کنترل و بلوتوث که از جدید ترین امکانت یک اسکوتر برقی به حساب می آید، نیز در بعضی از مدل های اسکوتر برقی این برند قرار داده شده اند که بتواند نیاز به روز علاقه مندان خود را تامین کند.

یکی دیگر از برندهای اسکیت برقی موجود در بازار اکسس است که با تولید اسکوتر برقی هوشمند در مدلهای متنوع و قابلیت های مختلف، توانسته توجه بسیاری از علاقه مندان به این دستگاه را به سمت خود جلب کند.کشور سازنده این دستگاه چین، تحت لیسانس آمریکاست که محصولاتش شامل 6 ماه گارانتی برد و باطری است.

دستگاه های این شرکت اکثرا با وزن متناسب 10 کیلوگرم تولید شده اند که قدرت موتوری حدود 500 وات دارند.دستگاه اسکوتر برقی اکسس سرعتی معادل 15 کیلومتر را میتواند در اختیار کاربران خود قرار دهد.آپشن هایی که شرکت برای محصولات خود در نظرگرفته است، شامل: بلوتوث، ریموت کنترل، کیف دستی، اسپیکر و کلاه ایمنی میباشد که به جذابیت محصولاتش افزوده است.

اسکوتر برقی Ronda

اسکوتر برقی روندا دارای 5 طرح مختلف با ویژگی های متنوع است که توانسته با طرح های مختلف نیاز متقاضیان خود را تامین کند.در ساخت این اسکوتر های برقی برند روندا از باتری با ظرفیت 4400 آمپر اصل سامسونگ استفاده شده است که این مرغوبیت باتری به افزایش طول عمر این دستگاهها کمک زیادی میکند و باعث میشود شما مدت زمان زیادی از این دستگاه استفاده کنید و از آن لذت ببرید.

تعداد سنسورهایی که روی بدنه دستگاههای این برند وجود دارد 2 عدد است که کار حفظ تعادل کاربر را برعهده دارد. طراحی این دستگاه به گونه ای است که میتوانند در سراشیبی تا 20 درجه به راحتی عبور کند و از جنس چدن ساخته شده است.در طراحی و ساخت دستگاههای اسکوتر این برند، آبشن های جدیدی مثل:

بلوتوث و ریموت کنترل نیز تعبیه شده است تا کاربران بتوانند با خرید اری و سواری این دستگاه هیجان و لذت زیادی را تجربه کنند.

اسکوتر برقی Keep fit

اسکوتر برقی یا اسکوتر هوشمند "کیپ فیت" ساخت کشور چین است که با 7 طرح و مدل متنوع توانسته تمام نیاز یک اسکوتر سوار را تامین کند.این برند از نسل اسکوتر برقی ها برای دستگاه های خود موتورهایی با قدرت 350 وات در نظر گرفته است که توسط باتری با ظرفیت 4400 آمپر تامین میشوند. ماکسیمم سرعتی که میتوان از این دستگاهها انتظار داشت، 20 کیلومتر برساعت است که با یک بار شارژ شدن میتوانند مسافتی حدود 40- 20 کیلومتر را به راحتی بپیمایند.شرکت مید برای محصولات خود یک سال گارانتی و 5 سال خدمات پس از فروش در نظر گرفته است که به خریداران خود این اجازه را میدهد تا با خیالی راحت این برند را انتخاب کنند و دچار مشکل خاصی نشوند.

اسکوتر برقی Drift series kk

اسکوتر برقی که میتواند تا وزن 100 کیلوگرم را تحمل و جابه جا کند. این اسکوتر برقی طوری طراحی شده است که میتواند در سطوح شیب دار البته تا شیب 10 درجه با سرعت 30 کیلومتر حرکت کند، بدون اینکه دچار مشکلی شود.این شرکت برای راحتی کاربران خود چراغ و راهنمایی را روی بدنه دستگاه طراحی کرده است که به کاربر این امکان را میدهد تا در شب یا هنگام عبور از مکان های تاریک اطراف خود را ببینند و به راحتی عبور کنند. باتری این اسکیت برقی در این شرکت 4400 آمپری هستند که موتورهایی با توان 700 و 350 واتی را تامین نیرو میکنند.اسکوترهای این شرکت دارای استانداردهای اروپا، باتری و قطعات الکتریکی و دو سال خدمات پس از فروش هستند که کاربر میتواند با اطمینان بیشتری از این برند خرید کند و از هیجان اسکوتر سواری لذت ببرد.

اسکوتر برقی Frenzy wheels

اسکوترهایی هوشمند با 4 طرح مختلف ساخت کشور آمریکا " هنگ کنگ" که با تولید محصولاتی متنوع توانسته پاسخگوی نیازهای علاقه مندان به اسکوتر برقی باشد.اسکوتربرقی های این برند میتوانند تا وزن 100 کیلوگرم را تحمل و حتی جابه جا کرده و با یک بار شارژ کامل خود 15 تا 20 کیلومتر را به راحتی طی کنند.وزن اسکوتر های این برند 10 کیلوگرم است و به راحتی برای تمامی سنین قابل استفاده است.این شرکت برای ساپورت و پشتیبانی کاربران و محصولات خود یک سال گارانتی و 5 سال خدمات پس از فروش در نظر گرفته است نمایندگی انحصاری آن در خاورمیانه پارس رابین است.

پیشنهاد می کنیم مطلب اسکوتر برقی دیجی کالا را نیز مطالعه کنید
 

raminbarati360

Registered User
تاریخ عضویت
7 اکتبر 2012
نوشته‌ها
196
لایک‌ها
73
اسکوتر وسیله ای هوشمند است که با دو چرخ بدون محور میتوان سواری لذت بخش و جدیدی را تجربه کرد. نسل جدید اسکوترها با وجود باتری، شارژی هستند و نیازی به برق دارند.افراد با هر گروه سنی که باشند می توانند بعد از انتخاب درست و مناسب اسکوتر بدون بکارگیری زیاد عضلات حرکت کرده و از این وسیله برای رفت و آمد یا تفریح و سرگرمی استفاده کنند.

این دستگاه ها معمولا قادرند نیروی برق را توسط باطری در خود ذخیره کنند و شما نیز از این دستگاه مانند وسیله ای نقلیه کم مصرف استفاده کرده و کمکی هم به پاکی محیط زیست کنید.اسکوتر شارژی وسیله ای مهیج بوده که برای استفاده کودکان نیز دارای مدل های به خصوصی است و حس جدیدی را به شما منتقل خواهد کرد.با قرار گرفتن بر روی اسکوتر برقی شما باید در مرحله اول تعادل خود را بدست آورید و بعد از آن برای سواری اقدام کنید.

همان طور که می دانید اسکوتر شارژی دستگاهی بدون فرمان است که به یک محور متصل شده و با گذاشتن پاها بر روی سطح دستگاه بعد از بدست آوردن تعادل می توانید توسط عضلات پا بر روی پدال ها فشار وارد کرده و شروع به حرکت کنید. اسکوتر شارژی معمولا سرعتی معادل 15 تا 20 کیلومتر را می تواند در اختیار کاربران خود قرار دهد.

هیجان زیادی در زمان استفاده از این دستگاه برای کاربر به وجود می آید و سبب می شود بخواهید بارها و بارها از این دستگاه استفاده کنید.استفاده از اسکوتر شارژی احتیاج به آموزش خاصی ندارد، فقط باید زمانی که می خواهید بر روی آن قرار بگیرید اول با پای راست از پشت دستگاه روی آن قدم بگذارید و بعد از روشن شدن چراغ دستگاه پای چپ را روی اسکوتر قرار دهید و پدال ها را بفشارید.

اسکوتر شارژی همان طور که از اسمش مشخص است نیازی به سوخت های فسیلی ندارد و شما می توانید با دو ساعت شارژ دستگاه، به مدت دو ساعت گاهی بیشتر از اسکوتر استفاده کنید و از سواری و گشت و گذار با این دستگاه لذت ببرید.بعضی از مدل های اسکوترهای شارژی برای اینکه علاقه مندان بیشتری را به سمت خود جلب کنند به بلوتوث و اسپیکر مجهز شده اند که کاربر با استفاده از آنها می تواند در حین سواری به موسیقی مورد علاقه خود نیزگوش دهد و مدت زمان بیشتری را با اسکوتر سواری کند.

اکثر اسکوترهای شارژی دارای ریموت هستند که به وسیله آن افراد می توانند سرعت را کم و زیاد یا دستگاه را خاموش و روشن کنند که برای والدین جهت کنترل سواری بچه ها بسیار کار آمد است.در زمانی که دستگاه دزدیده میشود نیز ریموت کنترل به کمک کاربر اسکوتر می آید و او میتوان دستگاه خود را از راه دور خاموش کند.

پیشنهاد میشه مقاله خرید اسکوتر برقی ارزان را نیز از وب سایت ترانزو نیز مطالعه کنید
 

raminbarati360

Registered User
تاریخ عضویت
7 اکتبر 2012
نوشته‌ها
196
لایک‌ها
73
با توجه به اینکه نحوه کنترل اسکوتر هوشمند که اغلب خودبالانس نیز هستند تا حدی خلاقانه و شاید در ابتدا و در اولین تجربه تا حدی نامأنوس و متفاوت هستند، کمی زمان می برد تا به راندن اسکوتر هوشمند خو گرفته ، عادت کنید و با نحوه استفاده از اسکوتر احساس راحتی کنید. اما روند یادگیری اسکوتر هوشمند به سرعت انجام می گیرد و پس از مدت کوتاهی و حرکت این احساس به شما دست خواهد داد که دستگاه جهت و سرعت حرکت را از طریق تله پاتی و ذهن خوانی تشخیص می دهد و حرکت میکند و یک روح در دو جسم خواهید شد ، شک نکنید.

اما پیش از رسیدن به این مرحله ایی که با تسلط کامل اسکوتر برقی خود را هدایت کنید لازم است ابتدا نحوه سوار شدن و استقرار روی اسکوتر فرا بگیرید. برای این کار توصیه می شود از کمک یک دوست یا حتی دیوار یا میز بهره بگیرید.

پس از روشن کردن اسکوتر هوشمند ، ابتدا یک پا را بدون وارد آوردن فشار روی اسکوتر هوشمند قرار دهید تا چراغ وسط دستگاه روشن شود. اسکوتر هوشمند در این زمان متوجه می شود که سوارکار به شکل مناسب روی پایه نیاستاده و از حرکت خودداری می کند.

پس از قرار دادن پای دوم ، با حفظ تعادل و وقت تعیین جهت حرکت می رسد ، با استفاده از نیروی کنش وزن خود و تغییر مرکز ثقل بدنتان میتواند جهت دهی درست را انجام دهید. بعنوان مثال در صورتی که وزن خود را به سمت جلو یا عقب متمایل کنید، اسکوتر هوشمندبه حرکت در خواهد آمد.

برای چرخیدن کافی است یک پا را به سمت جلو و دیگری را در جهت معکوس متمایل کنید تا دستگاه با عملکردی شبیه عمکرد حرکتی تانک، با متوقف کردن چرخش یک چرخ و حرکت چرخ دیگر، به سمت مورد نظر شما حرکت نماید.

در مورد طیف حرکت اسکوتر برقی نیز لازم است بدانید که اسکوتر برقی قادر است روی انواع سطح های مختلف از جمله آسفالت خیابان سنگ فرش های نچندان ضمخت، موکت و حتی چمن حرکت کند ولی بخاطر داشته باشید سطوح بر مصرف برق اسکوتر شارژی تاثیر دارند .

اغلب اسکوتر برقی ها قادر هستند از شیب هایی تا ۲۰ درجه عبور کند. سازندگان برای این منظور یک ژیروسکوپ درون دستگاه قرار داده تا در صورت قرار گرفتن در شیب، اسکوتر خودبالانس از سرعت گرفتن بیش از اندازه که ممکن است تعادل را برهم زند جلوگیری نماید.
 

raminbarati360

Registered User
تاریخ عضویت
7 اکتبر 2012
نوشته‌ها
196
لایک‌ها
73
اسکوترهای برقی نیازی به سوخت های فسیلی ندارند و به وسیله شارژ برقی به حرکت در می آیند و این روزها طرفداران زیادی در سراسر دنیا برای خود پیدا کرده اند. با زیاد شدن تعداد طرفداران این دستگاه رقابت برای تولید و فروش آنها نیز زیاد شده است.زمانی که رقابت بین تولیدکنندگان زیاد شود، افراد سعی دارند دستگاه ارزان تری را به بازار عرضه کرده تا خریداران بیشتری را به سمت خود جلب کنند و معمولا در این زمان اجناس بی کیفیتی دست مصرف کنندگان می رسد و اسکوترهایی با قدرت کم، جنس بدنه بی کیفیت در بازار موجود می شوند و مشکلات آنها پس از خرید مصرف کنندگان تازه شروع می شود.

اغلب خرابی اسکوترها در قسمت باتری یا شاسی دستگاه است که در این مقاله می خواهیم نحوه تعویض شاسی را آموزش دهیم تا بتوانید به راحتی در خانه خودتان این کار را انجام دهید و نیازی رفتن به تعمیرگاه نداشته باشید.اسکوتر را روبه روی خود قرار دهید، اگر با دقت نگاه کنید زیر قاب و باتری اسکوتر، شاسی فلزی با جنس آلومینیوم مقاوم قرار دارد.این شاسی فلزی نیز دو قطعه دارد که از طریق لوله فلزی بین دو پایه متصل شده و حالت فنری به دستگاه می دهد.

اگر اسکوتر را با سرعت زیاد از مکان های ناهموار عبور دهید، ضربه شدید شاسی اسکوتر برقی را می شکند و شما دچار مشکل خواهید شد.در صورت شکستگی شاسی باید آن را تعویض کرده و بعد از اسکوتر برقی استفاده کنید. برای انجام این کار کافی است پیچ های اسکوتر را باز کنید و بعد از آن بهتر است از تمام صفحه اسکوتر بخصوص شاسی که برد و باتری بر روی آن نصب شده است، عکس بگیرید تا در پایان کار به راحتی بتوانید اجزا را سر جای خود قرار دهید و سوکت ها را جا بزنید.به آرامی باتری را از برد و شاسی جدا کرده و بعد از تعویض شاسی دستگاه را خاموش و روشن کنید، قاب اسکوتر را نیز با دقت نصب کنید تا دچار شکستگی نشود.

به یاد داشته باشید در زمان خرید اسکوتر هوشمند به کیفیت برد و شاسی دستگاه توجه داشته باشید، زیرا با بالا رفتن رقابت بین فروشندگان دستگاه هایی با برد بی کیفیت در بازار زیاد پیدا می شوند که با کمی استفاده احتیاج به تعویض مجدد یا تعمیر دارند و اکثرا فاقد گارانتی هستند که در صورت پیش آمد خرابی به مشکل بر می خورند. اگر جزو افرادی هستید که تا به حال با اسکوتر سواری را امتحان نکرده اید، باید در سواری اول دقت داشته باشید تا با سرعت زیاد حرکت نکنید و در مکانی که اشیاء زیادی بر سر راهتان نباشد اسکوتر سواری کنید تا مدام به آنها برخورد نداشته باشید و هم شما و هم دستگاهتان دچار مشکل نشوید.
 

ScooterBazi

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
16 آپریل 2019
نوشته‌ها
1
لایک‌ها
0
سن
30
سلام مگه شاسی اسکوتر برقی اون قدر ها مقاوم نیست که نشکنه ؟؟؟ موقع خرید لازمه که یه شاسی اضافه بخریم ؟
 

Scootersavari

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
23 آپریل 2019
نوشته‌ها
1
لایک‌ها
0
سن
30
سلام مگه شاسی اسکوتر برقی اون قدر ها مقاوم نیست که نشکنه ؟؟؟ موقع خرید لازمه که یه شاسی اضافه بخریم ؟
خیالت راحت
انقدر مقاوم هست که چند سال ازش استفاده کنی و هیچیش نشه
 

erase

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
31 مارس 2014
نوشته‌ها
54
لایک‌ها
230
سن
43
باتری اسکوتر مدل اصلی و غیر اصلی داره؟
 

bmw

Registered User
تاریخ عضویت
20 جولای 2005
نوشته‌ها
137
لایک‌ها
73
برای چند ساعت میشه استفاده کرد؟
 
بالا