تاریخ عضویت
29 ژوئن 2007
نوشته‌ها
لایک‌ها
سن
محل سکونت
Meet Me in St. Louis
تک فروشی نداریم ! در همه !
آیدیتو بده بیا تو یاهو همه رو بهت بدم خودت هر کاری صلاح دونستی باهاشون بکن !!
این آیدی من بهم پی ام بده : Dezman_2005
حوصله گلچین کردن یا سانسور کردن ندارم
اگر هم میشه هر چیزی اینجا گذاشت که بگین بذارم و خلاص
دیگه این همه سخت گیری نداره خب!

RapB0y

تاریخ عضویت
7 ژانویه 2007
نوشته‌ها
لایک‌ها
محل سکونت
Ahwaz................ Cellphone : Nokia N8
نه اینجا نزار شاید یوزرتو بن کردن.

Wiseman

مدیر بازنشسته
تاریخ عضویت
29 ژوئن 2007
نوشته‌ها
لایک‌ها
سن
محل سکونت
Meet Me in St. Louis
خب باشه !
میشینم یه خورده درستشون میکنم و بعد میذارمشون ولی انتظار نداشته باشید اندازه پست های قبلی توی هر پست مطلب باشه چون باید بشینم یکی یکی بخونمشون !!
30 - 40 تا توی هر پست خوبه !
از ظهری شروع میکنم ./

Bella_aster

مدیران قدیمی
تاریخ عضویت
21 آپریل 2007
نوشته‌ها
لایک‌ها
محل سکونت
Tehran

خسته نباشی:) ... خیلی عالی بود... منتظر بقیشم هستیم ....
راستی اگه نیاز به دسته بندی کردن داشتی بگو در خدمتم .... همه ی پیام های خودم دسته بندی شده اگه خواستی مال شما رو هم میتونم مرتب کنم.;)

[FONT=&quot]دو تا سوالم داشتم : اول اینکه اینجا جوک هم میشه گذاشت؟
[/FONT]

[FONT=&quot]دوم اینکه اینجا فینگلیش بذارم یا عادی؟[/FONT]
Minevisam D I D A R , to agar bi mano deltange mani , yek be yek faseleha ra bardar …​
RanginKaman padashe kasanist ke ta enteha zire baran mi’istand…​
[FONT=&quot]این دو تا هم مناسبتی که گفتم تا تموم نشده بذارم!:f34r:[/FONT]

Har chand latifo sabzo ba ehsasi / Ma’sumo najibo pak , hamchon yasi/Har chand fereshteii vali mitarsam /Yek rooz befahmam ke to ham Elyasi!!!

Ba tamam shodane mahe Ramezan darhaye rahmate khoda baste mishavad , ino goftam ke laye dar namuni…!!!​
I need you... I love you... I can't go anywhere without you... Oh my lovely... SHOES

Why do v close our eyes wen v pray

wen v cry,wen v kiss,wen v dream[FONT=&quot],[/FONT]

coz d most beautiful things in life r unseen & felt only by heart[FONT=&quot]...[/FONT]

[FONT=&quot].They learned me that one hours equals 60 minutes and that one minute equals 60 seconds, but they never told me that one second without you can last for ever[FONT=&quot]![/FONT][/FONT]

[FONT=&quot]. Tears in my eyes ......... Tears for you ...... Tears that realise how much I love you[/FONT]

For the world you are somebody, but for somebody, you are the world! Lots of love, Somebody

AmirSteve

تاریخ عضویت
20 جولای 2005
نوشته‌ها
لایک‌ها
سن
محل سکونت
Tehran-Karaj Cellphone:Samsung SGH-U700
امیر از تو یه SMS لاو در نمی یاد ؟؟!!

همیشه باید اخر اس ام اس هات ضدحاله رو بزنی ؟؟

-----
مینا جون اس ام اس های تو هم قشنگ بود..اگر انگلیسی بازم اس ام اس داری بنویس..ترجیحا لاو و سنگین و باکلاس باشه !!

این اس ام اس تازه بهم رسیده گفتم براتون بنویسم...

Morning or noght , you are "light"

young or old , your are "gold"

big or small , you are "all"

far or near , you are "DEAR"

----------

True friends take yr hand but i touch your HEART

Bella_aster

مدیران قدیمی
تاریخ عضویت
21 آپریل 2007
نوشته‌ها
لایک‌ها
محل سکونت
Tehran
مینا جون اس ام اس های تو هم قشنگ بود..اگر انگلیسی بازم اس ام اس داری بنویس..ترجیحا لاو و سنگین و باکلاس باشه !!

چشم امیر استیو عزیز!
اینم برای شما :
(اولش یکم بخند بعد بقیه رو بخون !!!!
)
[FONT=&quot]1- What do you call a woman in heaven? An Angel [/FONT]

[FONT=&quot]- A crowd of woman in heaven? A host of Angels [/FONT]

[FONT=&quot]- And all woman in heaven? PEACE ON EARTH!!![/FONT]

[FONT=&quot]Girl: When we get married, I want to share all your worries, troubles[/FONT]
[FONT=&quot]and lighten your burden.[/FONT]
[FONT=&quot]Boy: It's very kind of you, darling, But I don't have any worries or[/FONT]
[FONT=&quot]troubles.[/FONT]
[FONT=&quot]Girl: Well that is because we aren't married yet.[/FONT]

[FONT=&quot]Some of the best moments in life:-[/FONT]

[FONT=&quot]Lying in bed listening to the rain outside...[/FONT]

[FONT=&quot]Thinking about the person you love...[/FONT]

[FONT=&quot]A long drive on a calm road...[/FONT]

[FONT=&quot]Finding money in your old jeans just when you need it...[/FONT]

[FONT=&quot]Giggling over silly jokes...[/FONT]

[FONT=&quot]Holding hands with a friend...[/FONT]

[FONT=&quot]Getting a hug from someone who loves u...[/FONT]

[FONT=&quot]The moment your eyes fill with tears after a big laugh...[/FONT]

[FONT=&quot]Wishing you these moments in your life always..![/FONT]

[FONT=&quot]______________________________________[/FONT]

[FONT=&quot]How many times i hav to tell you to not send messages to me..[/FONT]

[FONT=&quot]See what happened now, all the ants came 2 my cell 2 take those sweet msgs.[/FONT]

[FONT=&quot]_______________________________________[/FONT]

[FONT=&quot]Dont ever be angry on ur friends, Bcoz upto the last moments of our life,[/FONT]

[FONT=&quot]what pains us is not the words of our enemies, but the silence of our friends![/FONT]

[FONT=&quot] Love is like "missed call"[/FONT]

[FONT=&quot]it stops when u try to catch,[/FONT]

[FONT=&quot]But friendship is like "sms"[/FONT]

[FONT=&quot]bcoz it comes & stays inside ur inbox untill u delete it.[/FONT]

[FONT=&quot]Its a nice feelin whn sum1 u luv luvs u in return. So whn u knw d 1 u luv has special feelings 4 u, nvr let dem go coz its rare 2 find 2 hearts dat beat as 1.[/FONT]

[FONT=&quot]________________________________________[/FONT]

[FONT=&quot]If at any time ur life is like a "candle in the wind"then i'll put my hands[/FONT]

[FONT=&quot]around u so that all burns are mine and all light is urs. ![/FONT]

[FONT=&quot]________________________________________[/FONT][FONT=&quot]
If you live to be a hundred, I want to live to be a hundred minus one day, so I never have to live without you."
--- Winnie the Pooh

"True friendship is like sound health; the value of it is seldom known until it be lost."
---Charles Caleb Colton

"A real friend is one who walks in when the rest of the world walks out."

"Friendship! Is one mind in two bodies."
---Mencius

"Friends are God's way of taking care of us."

"If you should die before me, ask if you could bring a friend."
--- Stone Temple Pilots

"i'll lean on you and you lean on me and we'llbe okay."
---dave Matthew's band

"If all my friends were to jump off ! A bridge,I wouldn't jump with them, I'd be at the bottom to catch them."

"Everyone hears what you say. Friends listen to what you say. Best friends listen to what you don't say."

"We all take different paths in life, but nomatter where we go, we take a little of each other everywhere."
--- Tim mcgraw

"My father always used to say that when you die, if you've got five real friends, then you've had a great life." ---Lee Iacocca

"Hold a true friend with both your hands."
---Nigerian Proverb

"A friend is someone who knows the song in your heart and can sing it back to you when you have forgotten the words."
---unknown[/FONT]

[FONT=&quot]"True friends come in the good times when we tell them to, and come in the bad times.....without calling."[/FONT]

[FONT=&quot]"A friend is someone who knows the song in your heart and can sing it back to you when you have forgotten the words." [/FONT]

[FONT=&quot]''True friends r like stars, we don't see them but we always know they r there for us.''[/FONT]

[FONT=&quot] beautiful pictures developed from negatives in a dark room . So if you see darkness in your life be sure that god is making a beautiful picture for you[/FONT]

[FONT=&quot]If A is 1 B is 2 C is 3 ..................... Z is 26 then L+O+V+E=54 And F+R+I+E+N+D+S+H+I+P­=108. Interesting hai naa... Friendship is twice stronger than Love... always remeber to be friend first than love....[/FONT]

[FONT=&quot]~You never really live until you find someone worth dying for. ~ [/FONT]

[FONT=&quot]اینا هم فینگلیش:[/FONT]​
[FONT=&quot]Rooye barg neveshtam ke .. Doostat Daram .. vali to mesle Boz khordish !![/FONT]

[FONT=&quot]__________________________________________[/FONT]

[FONT=&quot]teste konkoore ardebiiill:soraate n0o0r cheghad ast?1-bad nist. 2-khoob ast. 3-shoma chetoriin? .4 -che khabara?[/FONT]

[FONT=&quot]___________________________________________[/FONT]

[FONT=&quot]Marda 5 daste hastan: 1-soosk (kasifo chendeshavar) 2-gorbe (maloos, bi haya) 3-gav (sarbezir, bi tavajoh) 4-khar (kari, zab n nafahm) 5-sag (vafadar, pachegir) ![/FONT]

[FONT=&quot]____________________________________________[/FONT]

[FONT=&quot]o---<---<[/FONT]

[FONT=&quot]age gofti in chie?![/FONT]

[FONT=&quot].[/FONT]

[FONT=&quot].[/FONT]

[FONT=&quot].[/FONT]

[FONT=&quot].[/FONT]

[FONT=&quot].[/FONT]

[FONT=&quot].[/FONT]

[FONT=&quot].[/FONT]

[FONT=&quot].[/FONT]

[FONT=&quot].[/FONT]

[FONT=&quot]in manam, az doorie to oftadam mordam![/FONT]

[FONT=&quot]_______________________________________________[/FONT]

[FONT=&quot]torke mire kharej. migan esmet chie? mige POWER GOD NEW DAY[/FONT]

[FONT=&quot]migan farsi begu?[/FONT]

[FONT=&quot]mige GHODRATOLLAH NORUZI[/FONT]

[FONT=&quot]_________________________________________________[/FONT]

[FONT=&quot]Dousti Mesle Istadan Roye Simane KHise Harche Bishtar Bemuni Raftanet Sakhtar Mishe Va Agar Rafti Jaie Pat Vase Hamishe Mimune[/FONT]

[FONT=&quot]_________________________________________________[/FONT]

[FONT=&quot]چند تا هم فارسی برای فارسی دوستان :[/FONT]
[FONT=&quot]زندگي مثل شطرج مي مونه اگربلدنباشي همه مي خوان يادت بدند .... اگر خوب بازي کني همه مي خوان شکستت بدند[/FONT]
[FONT=&quot]به خاطر عشق ، جنگ بکن اما هيچ وقت اونو گدايي نکن[/FONT][FONT=&quot]!

[/FONT]
[FONT=&quot]شايد کسي رو که باهاش خنديدي يه روزي فراموش کني ولي کسي رو که به خاطرش گريه کردي هيچوقت فراموش نميکني [/FONT]
[FONT=&quot]من پريشانتر از آنم که به خود فکرکنم. و تو حيرانتر از آنيکه مرا درک کني . من چنان بي خبر از خويش و تويي بي خبر از ما . که غريبانه ترين شعر در آيينه ي ما حيراني ست [/FONT]
[FONT=&quot]دنياي بچه ها هر کي زودتر بگه دوستت دارم برنده هست ولي در دنياي بزرگتر ها هر کي زودتر بگه دوستت دارم بازنده است [/FONT]
[FONT=&quot]دريا باش که اگر کسي سنگ به سويت پرتاب کرد سنگ غرق شود نه آنکه تو متلاطم شوي[/FONT]
[FONT=&quot]برگ از درخت خسته ميشه[/FONT][FONT=&quot]>>>>>>>>[/FONT][FONT=&quot]پاييز بهونه س[/FONT][FONT=&quot]![/FONT]
[FONT=&quot]هيچ وقت به خودت مغرور نشو ....... برگ ها هميشه وفتي مي ريزن كه فكر مي كنن طلا شدن[/FONT]
[FONT=&quot]به من ميگفت: انقدر دوستت دارم که اگر بگويي بمير‌ ، ميميرم... باورم نمي شد... فقط يک امتحان ساده به او گفتم بمير...! سالهاست در تنهايي پژمرده ام... کاش امتحانش نمي کردم.[/FONT]
[FONT=&quot]انواع قهوه : 1- شيرين مثل چشات2 - رقيق مثل قلبت3- تلخ مثل دوريت[/FONT]
[FONT=&quot]مهتاب را تو به من نشان دادي و رفتي . . . . . من هنوز به انتظار تو کنار مهتاب نشسته ام تا که برگردي . . . [/FONT]
[FONT=&quot]ويرانه نه آنست که جمشيد بنا کرد ويرانه نه آنست که فرهاد فرو ريخت ويرانه دل ماست که با هرنگه او صدبار بنا گشت و دگر بار فرو ريخت [/FONT]
[FONT=&quot]عاشقانه، عارفانه، بي‌بهانه، خالصانه، با صداقت، بی نهايت، تا قيامت، دوستت دارم[/FONT][FONT=&quot]......[/FONT]
[FONT=&quot]دوستاي خوب مث ستاره‌ها ميمونن... حتي وقتی نمي بينيمشون باز هم سر جاشون هستن[/FONT][FONT=&quot]!![/FONT]​

look up

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
11 اکتبر 2007
نوشته‌ها
لایک‌ها
آنقدر انرژیک کار میکنید که دلم نمیاد اس ام اس نزارم، البته 99 در 100 کارام ادبیه :p فعلا نمیخوام پا تو کفش امیر عزیز بکنم:happy:
اینم از امروز که فینگیلش هم داره برای تنبلایی مثل خودم.....

************************************************************************************
وقتی گلدون خونمون شکست !!

پدرم گفت: قسمت این بود...

مادرم گفت:هیف شد...

خواهرم گفت: قشنگ بود...

داداشم گفت : کاش دوتا داشتیم......

اما وقتی دل من شکست کسی به فکرش نبود..
************************************************************************************

توي زندگی 3 راه رو دنبال کن:

1.دوست داشتن را براي يک تجربه

2.عاشق شدن رو براي يک هدف

3.فراموش کردن رو براي قبول واقعيت!!

اگر دورم ز دیدارت دلیل بی وفایی نیست،

وفا آنست که نامت را همیشه روی لب دارم

Ashegh an nist ke yek del be sad yar dehad ***Ashegh anast ke sad del be yek yar dehad

bozorgtarin gonah ; SOKOOT, bozorgtarin shoja'at ;DOOST DASHTAN, bozorgtarin sarmaye ; YAR, bozorgtarin bala ; FARIB , bozorgtarin asrar ; SEDAGHAT, bozorgtarin eftekhar ; ASHEGH SHODAN

Midooni lezate zire baroon ghadam zadan chiye
Ine ke kasi ashkato nemibine

Doroogh shokoofe miavarad amma mive nadarad
pas mara andaki doost bedar vali toolani

Bella_aster

مدیران قدیمی
تاریخ عضویت
21 آپریل 2007
نوشته‌ها
لایک‌ها
محل سکونت
Tehran
Sobhe Emrooz Pirbaba Elam kard , Ahmadi NeJade Vagheii 6 saale pish dar ardebil fot shode ast ...

AmirSteve

تاریخ عضویت
20 جولای 2005
نوشته‌ها
لایک‌ها
سن
محل سکونت
چشم امیر استیو عزیز!
اینم برای شما :
(اولش یکم بخند بعد بقیه رو بخون !!!!
)

Thanks alot my Dear.....

--------

When two lips are meet then the love is complete

--------

Love is easy to find, hard to forget, worry about to lose the beloved.​

Wiseman

مدیر بازنشسته
تاریخ عضویت
29 ژوئن 2007
نوشته‌ها
لایک‌ها
سن
محل سکونت
Meet Me in St. Louis
miduni chera zanhaye arab pooldaran? chon dast be moamelehaye bozorg mizanan
---

busidan mese etesale ghotbaye mosbato manfie ke jaryane 2000 volt aza on rad mishe va age ziad tul bekeshe fiuz markazi mipare bala

---
2ta sperm dashtan sare jensiat bache dava mikardan,

sevomi az rah mirese mige:baradaran dava nakonid tebghe

tahghighate man ma alan tu *unim !!

---
MIDOONI CHERA VAGHTI TO CHESHMHAYE KASI NEGAH MIKONI BISHTAR DOOSTESH DARI CHON KHODETO TOOSH MIBINI

---
torke to dastshooyi bihosh mishevaghti be hoos miad mige man kojam?inja kojast?ki mano ride

---

yaroo mire timarestan,mibine 1nafar roo saresh zoghal gozashte,azash miporse che mikoni? shalvaro mikeshe paein, mige befarma GHELYOON

----

Kabootare nar be made: bagh baghoo? (bo*onim) made: nagh naghoo(na)10 min baa'dmade:bagh baghoo?Nar:nagh naghoomade:chagh chaghoo?(chera)nar:jagh jaghoo

---

Zendegi chist ? eshgh varzidan ; zendegi ra be eshgh varzidan ; zendeh ast aanke eshgh mivarzad ; del o jaanash be eshgh mi arzad

---

be koh goftam eshgh chist?! larzid

be abr goftam: barid

be bad goftam: vazid

be gol goftam: par par shod

ensan goft: diwanegist

---

-------------------------

zendegi male to marg male man,rahati male to ranj male man,shadi male to gham male man, hame chi male to vali to male man

ye rooz 3daste fars,lor,tork miran rahpeimaiy.daste aval migan energi hastei hagh mosalam mast.lora migan energi hastei edam bayad gardad.torka migan khalije farse iran asfalt bayad gardad

be torke migan age ye 2khtare behet rah daad che kar mikoni mige azash sebghat migiram

kheily dost daram labamo roo labat bezaram vali mamanam ejaze nemide mige bayad nooshaba ro ba ney khord

-----------------------

ye nafar mire amrikaro kashf mikone , ye nafar mire mari Kuri mishe , ye nafar mire bombe atom misaze ..... toye bichare hamash beshin sms bekhon

-----------------------

Dokhtara 4 rooze avvale doostishoon harfashoon daeman avaz mishe: 1) harf bezan dast nazan 2)dast bezan bos nakon 3)bos bokon tosh nakon 4)tosh bokon harf nazan

----------------------

Japonie miad tehran shalvaresho seft negah midare behesh migan chera shalvareto seft gerefti?mige akhe shenidam iraniha tokhme japoni kheili dust daran

-----------------------

Vaghti negaam be negaat oftaad ghalbam be tapesh oftaad paahaam sost shod dastaam larzid ,faghat toonestam ba tamaame vojoodam daad bezanam vaay soosk

-----------------------

Shoja tarin marde zamin:emam jomeye ghazvin

-----------------------

Mikhaham barayat behtarin dust basham har koja ,ta hamishe,chon to barayam behtarin dust budi,har koja,hamishe

-----------------------

Be torke migan bani adam azaye yekdigaran yani chi? Mige yani inke shoma *ire mani

-----------------------

Shabe ajibi bood.baroone shadidi mibarid.toye jadeh hich kasi nabood.gharghe afkaram boodam.yehoo vasat jadeh omadi.dige dir shode bood.khoonin roye zamin oftade boodi.zire lab ye chizi migofti:energie hastei haghe mosalame mast

--------------

-----------------------

Az ghazvinie miporsan nazaret dar morede konkoor chie mige kon bashe hala mikhad koor bashe, kar bashe, lal bashe

-----------------------

be torke migan ba shash jomle besaz, mige:ba ahmado dadashash raftim sinama. migan ahmagh manzoremon jish bood ,mige :ahan, abjisham bood

-----------------------

Be ye arabe migan chera *iretoon inghadr bozorge? mige: akhe ma az aval *ir boodim be moroore zaman dast o paa darovordim

Ghalat ast anke guyand bedel rahast del ra, dele man ze ghose khun shod dele to khabar nadarad

be ye torke migan: ina ke shabe aroosi boogh boogh mikonan maneesh chiye? mige: ye dokhtare nemidad , didid dad ... didid dad

----------------------

shebahate havij va minijup: hardo cheshmha ro taghviyat mikone

----------------------

bokhor hamasho bokhor age baghie nemikhoran to bokhor tokhmasham bokhor abesham bokhor akhe midoni to in fasl hendoone kame

---------------------

Age 3 ta rad rooye barfa didi

Bedoun ke 1 arabe ounja eski mikarde
----------------------

Nagoo .. Nagoo

Bare geraan budimo raftim

Nagoo .. Nagoo

Namehrabaan budimo raftim

Nagoo,

inhaa dalile mohkami nist

begoo baa digaraan budimo raftim

---------------------

torke savare Samand mishe, khanoome mige: "darbe khodro baz ast", torke mige "khodet koja ghayem shodi jigarrrrrrrrrrrr

----------------------

in setararo * berfest baraye doostat . hata be man age 3 tash behet bargarde yeki az arezoohat emshab bar avarde mishe. HAPPY BEST FRIENDS WEEK

----------------------

migi asheghe baroni vali vaghti baron miyad chatr migiri.... ..migi asheghge parandehaee vali onaro mindazi to ghafas.... migi asheghe golhaee vali ona ro az shakhe mikani... entezar dari natarsam vaghti migi asheghami

-------------------

Midoni farghe Hadese va Faje-e chiye

Vaghti madarzan to darya ghargh beshe in yek Hadese ast. Amma agar kasi ono az darya nejat bede onvaght Faje-e ast

--------------------

AFTABEH in other languages

Italian: coonino pakinoo

French: coonasion shorasion

Indian: coonahe shorahe

Spanish: e-la-coonte la-shore

Japanese: shorashi conashi

-----------------

Boy : mitunam narmafzareto lams konam? girl : aval sakhtafzareto neshun bede. boy : bayad ruye systemet nasbesh konam girl : aval anti virus bezar rush,bad nasbesh kon

-----------------

tiiiiiiish........tiiiiiiish.....di di did idn din din din......di di d din din din.....diiiii did din din din.....di di di din din din...di di (ha natonesti bekhoni?....ahange football list ha bood dige

-----------------

azizammmmm, donya dige mese to nadare,,nadare nemitoone biare....choon nasle dainasora mongharez shode

-----------------

be rshtiye migan rahaye jelogiri az hamelegi chiye, mige: bastane daro panjereha

midoni kalameye love yani chi

L:layeghe dost dashtan bodan

O: omidvar bodan be ayande

V: vafadar bodan

E: enerjie hasteie haghe mosalame mast

----------------------------------------

dar peye elame mokarare enerjiye haste-ee haghe mosalame mast, Agahan ghimate jadid ra be sharhe zir elam kardand: ENERGIYE HASTE-EE , 200 TOMAN BASTE-EE

-------------------

aya midanid maniye kalameye EHHMM ke karborde ziadi dar W.C. dareh, chist? E = energye , H = haste-ee , H = haghe , M = mosalame , M = mast

-------------------

torke asire adam khora mishe.mindazanesh too dig bahash ash dorost konan, mizane zire khande, migan to dari mimiri chera mikhandi? mige shashidam tu ashetun

-------------------

doaye hengame talagh:ya rab in delbare shirin ke sepordi be manash bas ke goh bud sepordam be nanash

-------------------

rashtie nesfe shab masto patil mirese dar khoone kilido dar miare va har kari mikone ke kilido too soorakhe kili bokone nemitune az saro seda , zanesh mifahme az oon bala mige : abbas agha kilid nadari , kilid bendazam paeen , javab mide : kilid daram soorakho bendaz paeen !

----------------

Torke mire kelase raghs mizane , varshekast mishe Azash miporsan chera varshekast shodi ? Mige harchi daravordam dadam shabash

----------------

az ye torke basiji miporsan tarafdare kodom timi? mige ghorbone jaddesh beram, A SED Milan

---------------------

shabe 4shanbe ast , baraye ghafelgir kardane amvat salavat

---------------------

age yeki barat sms *iri ferestad, baraye javab dadan ajale nakon,beshin rush fek kon

---------------------

boro paein!
hala boro bala (varzeshe smsi)

---------------------

salam.shab bekheir. sharmande kare vajeb pish umade mozahem shodam.kasi ro ashna nadarid parvandeye irano az shoraye amniyat dar biarim?

---------------------

Dishab khab didam nokare man agha sharif ba nokare shoma agha mobarak gom shodan raftam to anbari didam *ire sharife ma rafte to *one mobaraketon

---------------------

navare ghalbe normal : _'-._/l_'-./l_'-._/l
navare ghalbe man vaghti to baram sms mizani : _/l_/l_/l_/l_/l_/l_/l_/l
hala bebin age sms nazani chi mishe : ________________________________.

---------------------

midooni be dokhtare khoshkeli ke lebas khab poshideh chi migan?
:
:
nemidooni??
:

:age gofti!
:

:migan: shab bekheir!

---------------------

too diary ke gol ashegh mishe, tooti harf mizane, olagh avaaz mikhoone, mahi gerye mikone,che eshkali dare ke meymoon sms bekhoone

-------------------

agar mano to do barg bodim hengame khazan zodtar az to mishekastam va mioftadam ta zamani ke to miofti dar aghoshat gira

------------------

doost dokhtare torke vasash off mizare shab biya khonam mikham macahet konam ...... toorke khoshesh miyad send to all mikone

-------------------

Be Naghl Az Yek Qazvini
Too Ketab Khoondam SIGAR Bade Dige Nakeshidam
Too Ketab Khoondam MASHROOB Bade Dige Nakhordam
Tooo Ketab Khoondam ... Bade Dige KETAB Nakhoondam

-------------------

akharin fatvaie marjae taghlid dar ghom sader shod:ehtiate vajeb an ast ke mosafer namaz ra dar ghazvin neshaste bekhanad

doste rashtie mibinatesh behesh mige bad bakht shodi
dishab khanoomet toro tooye jen..khone dide

-----------------

midooni ghazvin chetor sham midan!!! .....sandali mizaran vali sofraro rooie zamin pahn mikonand

----------------------

333POHSNOOH6VPi 3SOH6 ZVNVW 3I3Pi 3IVHdVM !qi 3IVHdVM !qmibinam ke kheili dari be khodet feshra mizari zoor nazan !! mobileto bargardoon

----------------------

Khodaya ,

Be man rafighi bedeh ke ba man geryeh konad ,

dosti ke ba man bekhandad ra khodam peyda khaaham kard

---------------------

Be motade migan namaz bekhon mige : besme rahim ghoflo dad be ahad, ahad dad be samad lam dad invar lam dad onvar velam kon baba ahad kofresh daromad

---------------------------

Police torkaro ba dokhtar migire mige sighas ya aghdiye torke mige : Na, *en*as! naghdiye!!

-------------

Police rahe Ardebil elam kard: ranandegani ke zanjir nadaran, sine bezanan

-------------

Lore ba torke davashon mishe torke mire balay derakht lore mige kharkosdeh bia paen ta man nanato ... torke mige dorog migi mikhay bezani

-------------

dadash ma chamane zire patim !! ................. khar nashi maro bokhori

-------------

-------------

be salamatiye DIVAR ! chun ke har mard o namardi behesh tekye mikone. be salamatiye KALAGH ! na baraye siahish, baraye 1 rangish. be salamatiye KERME KHAKI ! na baraye kerm budanesh, baraye khaki budanesh. be salamatiye GAV ! chun hich vaght nemige 'MAN' ,balke hamishe mige 'MA' ! va be salamatiye ma ke dust dashtan yademun narafte

-------------

Age khubi badi az ma didi, halal kon man farda bayad beram bimarestan baraye jarahie dariche ghalb. Akhe mikham ye dariche bezaram ke faghat beroye to baz she

----
سعی کردم تا حد امکان سانسورشون کنم ! اگه چیزی بود از دستم در رفته !

Bella_aster

مدیران قدیمی
تاریخ عضویت
21 آپریل 2007
نوشته‌ها
لایک‌ها
محل سکونت
Tehran

Thanks alot my Dear.....

--------

When two lips are meet then the love is complete

--------

Love is easy to find, hard to forget, worry about to lose the beloved.​
u r welcome dear Amir....

[FONT=&quot]18*.[/FONT][FONT=&quot]Mountain can fly, river can dry[/FONT]
[FONT=&quot]you can forget me but never can I,[/FONT]

[FONT=&quot]19*.[FONT=&quot]You must be a good runner because you are[/FONT][FONT=&quot]always running in my mind, you must be a good thief because you have stolen my heart, and i am always a bad shooter[/FONT][/FONT]
[FONT=&quot]because I Miss You Always...[/FONT]

[FONT=&quot]20*.[FONT=&quot]Good Person : Its YOU[/FONT][/FONT]
[FONT=&quot]Good Friend : Its YOU again[/FONT]
[FONT=&quot]Good Heart : Thats YOU ![/FONT]
[FONT=&quot]Good Will : Its also YOU ![/FONT]
[FONT=&quot]Good Looking Ahh....[/FONT]
[FONT=&quot]hold it. Its 2 much 4 u..... Now its ME[/FONT]

[FONT=&quot] When i open my eyes every morning i pray to God[/FONT]
[FONT=&quot]that everyone should have a friend like you....[/FONT]
[FONT=&quot]Why should only i suffer!!![/FONT]

[FONT=&quot]22*.[FONT=&quot]When the time comes for you to give your heart to someone make sure that u select some one who will never break your heart coz broken hearts have no spare parts.[/FONT][/FONT]

[FONT=&quot]23*. [FONT=&quot]A friend is sweet when it is new...[/FONT][/FONT]
[FONT=&quot]it is sweeter when it is true....[/FONT]
[FONT=&quot]but you know that.....[/FONT]
[FONT=&quot]it is the sweetest when it is u..."[/FONT]

[FONT=&quot]24*. I saw u on road today[FONT=&quot].[/FONT][/FONT]
U were lukin so fine[FONT=&quot],[/FONT]
ur face so divine[FONT=&quot],[/FONT]
ur walk so perfect[FONT=&quot].[/FONT]
My heart started singing a sweet song[FONT=&quot]:[/FONT]
Who Let The Dog Out!

[FONT=&quot]25*. Good FRIENDS are hard to find[FONT=&quot],[/FONT][/FONT]
harder to leave,and impossible to forget[FONT=&quot].[/FONT]

[FONT=&quot]26*.When it hurts to look back[FONT=&quot],[/FONT][/FONT]
and you're scared to look ahead[FONT=&quot],[/FONT]
you can look beside you
and your best friend will be there

[FONT=&quot]27*.When u feel sad[FONT=&quot]....[/FONT][/FONT]
To cheer up just go to the mirror and say[FONT=&quot],[/FONT]
[FONT=&quot]"damn I am really so cute" u will overcome your sadness[FONT=&quot].[/FONT][/FONT]
But don't make this a habit[FONT=&quot].....[/FONT]
Coz liars go to hell[FONT=&quot] !!!![/FONT]

[FONT=&quot]28*.one day Love and friendship met[FONT=&quot].[/FONT][/FONT]
Love asked-when i already exist why are you here[FONT=&quot]?[/FONT]
friendship replied "to make faces smile when u leave the tears[FONT=&quot]!!!"[/FONT]
Friendship is the best thing in the world as there is no scope for tears if your friend is good[FONT=&quot].[/FONT]

[FONT=&quot]29*. Handsome, Sweet, Intelligent, Spontaneous, Good Looking, Nice Friends, Charming, Funny, well... Enough about ME! How about you[FONT=&quot]?[/FONT][/FONT]

[FONT=&quot]30*. Life Style[/FONT]
January………ROSE
February………PROPOSE
March………GIFT
April………LIFT
May………CHATTING
June………DATING
July………MISS U
August………KISS U
September………Anger
October………DANGER
November………LEFT
December………NEXT

Without u ,life is black and white
Without u ,the world is no hops no light
Without u t can't go left or right
Without u i lose my sight
Thank u my glasses

[FONT=&quot]32*. When ur life is in darkness pray to God[/FONT]
Ask him to free u from darkness and
Even after you pray and you are still in darkness[FONT=&quot],[/FONT]
Please pay your ELECTRICITY BILL[FONT=&quot] ! [/FONT]

[FONT=&quot]34*. When thing go wrong, & when sadness fills ur heart, & when tears flow in ur eyes, just let me know coz I want 2 b there 4 u, I'm selling tissues. Buy 1 Get 1 Free!!! [/FONT]

[FONT=&quot]35*. Life without u is impossible. U r in my blood. Cannot stay for a sec without u. If there u aren't, I'm dead. Excuse me, I'm talking of oxygen[FONT=&quot].[/FONT][/FONT]

[FONT=&quot]36*. She came at night, explored my body, got on top of me, touced me, she bit, sucked, swalloed, when she was satisfied, she left, I was hurt... stupid Mosquito. [/FONT]

[FONT=&quot]37*. Every morning U R the 1st thing that come 2 my mind. I wish I would start my day with U in my Bed. I Love Ur Feel to my Lips. U just makes my day. I Love You. NESCAFE[FONT=&quot] )[/FONT][/FONT]

[FONT=&quot]38*. Touch it gently.. Put ur finger inside.. If hole is big put three fingers..Rub it up & down gently .......... that's the right way of[/FONT]
washing the glass!!!!!

[FONT=&quot]39*. Dark were those days, without your sight. When I was in darkness, you gave me light. You gave me strength 2 make life bright.[/FONT]

[FONT=&quot]40*. Two lovers plan a suicide[FONT=&quot].[/FONT][/FONT]
Boy jumped first[FONT=&quot].[/FONT]
Gal closed her eyes n returned back saying: Luv is blind[FONT=&quot].[/FONT]
Boy in air opened his parachute saying: Luv never dies
فقط از لحاظ موضوع مرتب نکردم هنوز . البته باید عاشقانه باشه!

AmirSteve

تاریخ عضویت
20 جولای 2005
نوشته‌ها
لایک‌ها
سن
محل سکونت
u r welcome dear Amir....

tnx again...but most of them are funny !

40*. Two lovers plan a suicide.
Boy jumped first.
Gal closed her eyes n returned back saying: Luv is blind.

58.gif

-----------

Here is some luv sms ....

I love you more than you know... beyond words and feelings .

--------

Angel is like a diamond! u can't made it, but.. u've got to find it.. thank god that i've found u.. coz my lovely angel.. it was u..

------

We find rest in those we love, and we provide a resting place in ourselves for those who love us.​

RapB0y

تاریخ عضویت
7 ژانویه 2007
نوشته‌ها
لایک‌ها
محل سکونت

tnx again...but most of them are funny !

58.gif

-----------

Here is some luv sms ....

I love you more than you know... beyond words and feelings .

--------

Angel is like a diamond! u can't made it, but.. u've got to find it.. thank god that i've found u.. coz my lovely angel.. it was u..

------

We find rest in those we love, and we provide a resting place in ourselves for those who love us.​
خب میشه اینم واسه ی ما که فینگیلیشمون خوب نیست ترجمه کنین؟
Boy jumped first.

AmirSteve

تاریخ عضویت
20 جولای 2005
نوشته‌ها
لایک‌ها
سن
محل سکونت
خب میشه اینم واسه ی ما که فینگیلیشمون خوب نیست ترجمه کنین؟
Boy jumped first.

من متاسفانه فقط Understanding خوبی دارم و نمی تونم خیلی خوب به پرژن ترنلسلیت کنم...امیدوارم خوب ترجمش کرده باشم...

دو تا عاشق برنامه ریزی برای خود کشی می کنند...پسره اول می پره...دختره چشماشو می بنده و برمی گرده و می گه عشق تاریکه...(کور هم می شه گفت )

پسره تو هوا چترشو باز می کنه و می گه...عشق هرگز نمی میرد !!!

RapB0y

تاریخ عضویت
7 ژانویه 2007
نوشته‌ها
لایک‌ها
محل سکونت
من متاسفانه فقط Understanding خوبی دارم و نمی تونم خیلی خوب به پرژن ترنلسلیت کنم...امیدوارم خوب ترجمش کرده باشم...

دو تا عاشق برنامه ریزی برای خود کشی می کنند...پسره اول می پره...دختره چشماشو می بنده و برمی گرده و می گه عشق تاریکه...(کور هم می شه گفت )

پسره تو هوا چترشو باز می کنه و می گه...عشق هرگز نمی میرد !!!
OK
مرسی امیر جان
همینشم خوبه تا که هیچیشو نفهمیم.

بالا