برگزیده های پرشین تولز

███★█ مشــارکت در طرح يک وبسايت با درامد ميلياردي واقعي █★███

Corner

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
30 دسامبر 2011
نوشته‌ها
702
لایک‌ها
445
با درود
در طي چند روز اخير تاپيکي زده شد که به صورت زير بوده :


با درود

آپديت تازه :
اقدامات لازمه براي دريافت مجوز از مجموعه ارگان هاي مربوطه در حال اجرا است.
با دريافت مجوز هاي مربوط به فعاليت سايت مجوزها بر روي ايده ميتواند به صاحب سايت تقديم شود.


جزئيات نخستين طرح (امکان بازبيني همگاني) :
متاسفانه تلاش هاي ما براي دريافت وام از هر ارگان و بانکي در شرايط رکودي فعلي بي نتيجه بوده . و از طرفي بدون پول نميشه هيچ حرکتي زد با نهايت تاسف اين طرح که تلاش چند ماهه براي آن شکل گرفته بايستي منتقل شود.
بدون حاشيه عرض ميکنم , بنده مدت ها در پي يافتن يک سايت نمونه اون در بين سايت هاي خارجي بودم اما هيچ نمونه خارجي از اين سايت هم حتي وجود نداشته تا الان. ايده اين وبسايت يک ايده ناب شخصي است .
اين سايت نه يک سايت دانلود است نه يک سايت تفريحي نه يک سايت بازي و ... ! اين سايت از لحاظ منزلت اجتماعي به هرلحاظ داراي جايگاه خوبيه که قابليت ايجاد يک دفتر کار براش رو ميشود در نظر گرفت .
درامد سايت فصلي نيست بلکه هميشگي خواهد بود.
کاربران ايراني وارد در سايت از طريق سايت خدماتي را دريافت ميکنند و محصول خاصي در سايت به فروش نميرسد . فلذا سايت فروشگاهي هم نيست .
با توجه به ايده پردازي سايت از پايه نبايستي در فضاي اينترنت مابقي موارد را شرح داد.
اما اين تضمين وجود دارد در صورتي که هرجا طرح مشکل اساسي داشته باشد طرح را از خريدار دريافت ميکنيم و مبلغ رو در اين صورت برگشت ميديم.


امکانات مورد نياز براي راه اندازي:
به طور خلاصه براي راه اندازي نياز به قرارداد بلندمدت با دو نفر يک برنامه نويس و يک گرافيست تحت وب است. جزئيات طرح شيوا بيان ميشه و با براحتي از الگوي ارائه شده که ارسال ميشود توسط برنامه نويس قابل اجرا است.


شرايط خريد يا همکاري:
بسته کامل طرح از مقدمات و موارد لازم تا ايجاد سايت , چشم انداز رشد درامد تا نحوه حضور در بازار تمامي موارد با سعي در بيان جز به جز نکات در صفحات فيزيکي به محل زندگي يا کار خريدار طرح به وسيله پست ارسال ميشود.
پس از تحويل تا مرحله کسب درامد و در حين انجام کار تا آخرين مرحله تمامي


درامد سايت به چه صورتي ميباشد ؟
پيشبيني اوليه درامد حاصله از سايت سال نخست يک ميليارد و با رشد و فراگيري طي مدت بعدي ماهيانه چيزي در حدود اين مقدار است.


قيمت کليه بسته ايده اي (شامل تمامي موارد قانوني و مجوز از مراجع ذيصلاح + ايده هاي اجرايي , مشاوره اي + طرح فيزيکي تايپ شده):
----- ميليون تومان


پس از اين تاپيک دوستاني که پيام ميدادن اکثرا خواستار شراکت در طرح بودند به اين صورت که از لحاظ مالي دخول کنن بنابراین به صرف اینکه برای بنده نیز مناسب است در چنین طرحی حضور کلی داشته باشم از فروش طرح انصراف دادم و به دنبال جذب سرمایه هستیم.

شرایط و نکات قابل ذکر :
1. سابقه بنده بالغ بر سالها در زمینه فعالیت ها و بازاریابی های اینترنتی است.
2. حداقل سرمایه لازمه برای طرح 100 میلیون افراض شده است. چنانچه چنین سرمایه ای در اختیار نیست پیشنهاد میشود در جای دیگری سرمایه گذاری فرمائید.
3. نوع فعالیت سایت خود ضامن سوددهی جالب خود میباشد . لذا مطمئنا لازم نیست کلیه افراد از نوع فعالیت سایت مطلع شوند. توضیحاتی که در لفافه ذکر شده در ارتباط با طرح مشخصا به دلیل مصونیت طرح در قبال کپی برداری است. پس خواهشمندم از کنجکاوی برای پی بردن به فعالیت سایت بدون توجه به سرمایه گذاری خودداری فرمائین.
 

diordior

مدیر بازارچه صوتی وتصویری*فروشنده معتبر
مدیر انجمن
مدیر انجمن
تاریخ عضویت
22 سپتامبر 2012
نوشته‌ها
4,829
لایک‌ها
1,432
محل سکونت
Earth
چنین سرمایه گذاری نیاز به طرح توجیهی کاملی برای سرمایه گذار داره
من قبل از اینکه بخوام چیزی بدونم میخوام بدونم تضمین صحت ادعاتون در مورد بازگشت سرمایه و مدت سرمایه گذاری چی هست .
فراهم کدن 100 میلیون برای کاری با این سود اوری اگ سرمایه گذار مطمئن باشه زیاد سخت نیست
من خودم افرادی رو میشناسم که بصورت سرمایه گذاری و کار افرینی سرمایه گذاری های سنگینی میکنن
میتونم بهشون معرفیتون کنم .
 
بالا