برگزیده های پرشین تولز

◀◀◀◀◀◀ طراحی PSD سایت و اپلیکیشن ▶▶▶▶▶▶

khunires

مدیربخش کاروسرمایه *فروشنده معتبر
مدیر انجمن
تاریخ عضویت
20 آگوست 2013
نوشته‌ها
3,622
لایک‌ها
4,947
سلام، وقت بخیر
  • هر نوع PSD برای وب سایت و موبایل با بهترین قیمت و در سریعترین زمان ممکن طراحی میشه
  • 10 سفارش اول شامل تخفیف خیلی خوبی میشه
  • نمونه کارهای بنده http://khunires.com
  • تعرفه طراحی PSD موبایل از 50.000 تومان و تعرفه طراحی PSD وب سایت از 70.000 تومان
  • دارای نماد اعتماد الکترونیک و نماد وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی نیز هستیم


راه های ارتباطی:
  1. پیغام خصوصی پرشین تولز
  2. تلگرام: Https://t.me/khunires
  3. همراه: 5722-132-0921
  4. ایمیل: [email protected]

در نظر گرفتن فونت، رنگ، روشنایی و تاریکی: مواردی که باعث میشود چشم کاربر مورد آزار گرافیکی قرار نگیرد اینهاست! مطمئنا ما به آن اهمیت ویژه ایی خواهیم داد، کاربران علاقه مندند مطالبی با رنگ و فونت خوب و نور مناسب و تاریکی مساعد چشم بدوزند نه به در و بر هم بودن رنگ ها و بزرگ و کوچیک بودن فونت ها!

در نظر گرفتن هماهنگی، مجاورت، تشابه، تکرار: رعایت فاصله مناسب بین عناصر درون سایت یا اپلیکیشن، قابلیت تکرارپذیری در سایر عناصر مختلف در کنار هم، و قابلیت تکرار یک عنصر در چندین سایز متفاوت در کنار یکدیگر از مسائلی است که به میلیمتر و به پیکسل باید مورد توجه قرار بگیرد که ما اهمیت ویژه ایی به این موارد خواهیم داد.

در نظر گرفتن تقارن، آشیانه، وزن: عناصر در دو طرف یک محور تقارن فرضی، به طور مشابه مرتب میشوند و همچنین عناصر به صورت تقارن خانواده فرزند و نوه در کنار یکدیگر به صورت متصل با هم تقسیم میشوند و عناصر هم زون و هم ردیف از یک کلاس مشابه در جایگاه سلسله مراتبیشان متعلقند.

در نظر گرفتن اندازه، نسبت، تقسیم: میان سایز یکایک عناصر باید نسبتی وجود داشته باشد، عناصر مرتبط به هم در یک نسبت هماهنگ دیداری با یکدیگر نشان داده شوند و ایجاد نقاد کانونی متمرکز که به طور اتوماتیک رابطه معناداری را خلق کند.

در نظر گرفتن رنگ، اندازه، خطوط: برای تمایز بخشیدن به عناصر در سایت و اپلیکیشن از رنگ های همسان استفاده میشود، اندازه ها هستند که توجه بیننده ها را به خود جلب میکنند و خطوط هستند که تضاد را بینابین این عناصر گسترده در طرح را مشخص میکنند تا زیباتر به نظر برسند.

در نظر گرفتن روانشناسی رنگ مشابه با کار طرح: رنگ ها خاصیت های بسیار مهمی در طراحی ایفا میکنند، به صورتی که اگر رنگ ها متناسب با نوع کار، پروژه، ایده و موضوع کار نباشد شکست آن کار حتمی است، رنگ ها هستند که باعث میشوند کاربران زیادی به سمت کسب و کار شما سوق پیدا کنند یا شما علارقم تلاش بسیار برای به فروش رسیدن کالا یا خدمتتان شکست بخورید، ما این را از پیش درک کردیم و شما خوش شانس هستید که خونیرث این مورد را برای طرحتان به صورت کاملا "مجانی" در نظر میگیرد و اجرایی میسازد.

در نظر گرفتن روانشناسی نیاز کاربران به طرح مدنظر: ما پیش از اجرایی سازی ایده و طراحی آن کلیه شبکه های اجتماعی که "ایرانیان" در آن حضور دارند و الگوریتم جستجوی گوگل توسط کاربران ایرانی - موضوعات مدنظر کاربران طی 1 ماه پیش - 1 سال پیش و 10 سال پیش درمورد موضوع قرار بر راه اندازی را مورد بررسی، ارزیابی و گزینه نویسی قرار میدهیم، اگر نیاز کاربران به موضوع قابل اجرا کافی باشد آنرا اجرایی سازی و طراحی میکنیم. این بخش کار خودش یکی از هزاران بخش بیزینس پلن نویس میباشد
 
Last edited:
بالا