برگزیده های پرشین تولز

◼️◼️◼️◼️◼️◼️ مزایده عالی یک کسب و کار ویژه برای شروع درآمد تا هفتگی 100.000 تومان! ◼️◼️◼️◼️◼️◼️

khunires

مدیربخش کاروسرمایه *فروشنده معتبر
مدیر انجمن
تاریخ عضویت
20 آگوست 2013
نوشته‌ها
3,623
لایک‌ها
4,947
6cfw0tds8knqvakyk4w8.png
در صورت خرید اسکریپت مخصوص پیدا کردن وبلاگهای اتوریتی دار حذف شده پیغام خصوصی بدید
قیمت اسکریپت 2 میلیون تومان.




سلام خدمت عزیزان، قصد مزایده به مدت و تعداد محدود وبلاگهای دارای اتوریتی های بسیار بالا رو داریم که مخصوص کسب درامد و حتی گرفتن بک لینک دائمی و اختصاصی برای قرار گرفتن در صفحه اول گوگل هستند:

تعداد وبلاگها: 200 وبلاگ (100 پرشین بلاگ - 100 میهن بلاگ)
قیمت اصلی هر مورد: 9 تا 15 هزار تومان

قیمت هر وبلاگ به صورت مزایده با قیمت پایه: 2.500 تومان!!!
قدم افزایشی: 500 تومان

نحوه فروش: به صورت یکجا
محاسبه قیمت و هزینه: 200 وبلاگ × 2.500 تومان = 500.000 تومان
محاسبه قیمت اصلی وبلاگ ها: هر وبلاگ 10.000 تومان × 200 وبلاگ = 2.000.000 تومان
تعداد تقریبی وبلاگ ها: 100 مورد پرشین بلاگ - 100 مورد میهن بلاگ (شاید 202 تا باشه شاید 204 تا وبلاگ که همه تقدیم میشه)
DA اتوریتی: 51 تا 76 ترکیبی (85% وبلاگها بالای 60 هستند)
PA اتوریتی: 29 تا 44 ترکیبی (80% وبلاگ ها بالای 32 هستند)
مدت زمان تحویل: فوری!

میزان درآمد از هر 100 وبلاگ: بسته به فعالیت شما داره! هفتگی بین 50 تا 400 هزار تومان

نحوه کسب درآمد از وبلاگ ها: با خرید وبلاگها (سود اقتصادیش 50 عدد به بالاست) میتونید شبکه تبلیغاتی رپورتاژ آگهی کاملا اختصاصی برای خودتون داشته باشید و با ثبت هر رپورتاژ آگهی متنی یا پست ثابت دائمی در 50 وبلاگ از تبلیغ دهندگان 30.000 تومان تا 50.000 تومان دریافت کنید و 200 وبلاگ این رقم به 100 هزار تومان هم میرسه!!! توجه کنید باید حداقل 100 وبلاگ به بالا داشته باشید که مشتریان به سمت شما بیان، افرادی که در خصوص رپورتاژ فعالیت دارن میدونن دقیقا بنده چی میگم. در ضمن با قرار دادن پست پیج اتوریتی شما افزایش هم پیدا میکنه و وبلاگ ها میشه گفت هیچ هزینه ایی هم برای شما ندارن و سود خالص دارند! آموزش پیدا کردن مشتری هم به افراد به صورت کامل داده میشه + 6 ماه پشتیبانی آموزشی رایگان.
منظور از رپورتاژ آگهی یا همان تبلیغ رپورتاژ (Advertorial) این است که تبلیغ شما در قالب تصاویر و توضیحات کامل همراه با لینک بعنوان یک مطلب در سایتی منتشر شود و این مطالب علی‌رغم اینکه ظاهری شبیه به سایر مقالات و مطالب دارند اما در واقع باسفارش قبلی و با هدف تبلیغ برای کمپانی ها و شرکت های تجاری تهیه شده‌اند. این مطالب معمولا از سوی وب‌سایت نمایش‏‌دهنده از طریق عناوین یا علامت‌های خاص از سایر مطالب جدا شده تا به ‌اعتماد مخاطبان لطمه‌ای وارد نشود.
این روش نوین و موثر برای افزایش فروش و جذب ترافیک است. معمولا در رپورتاژ آگهی یک روال داستانی دنبال می شود و در نهایت نیاز به محصول و خدمات شما نتیجه آن داستان است. این داستان توسط یک فیلم نامه نویس و یا داستان گوی ماهر بایستی انجام شود تا تبلیغاتی بودن آن کمتر دیده شود. تبلیغات مرسومی مثل اینکه خیلی زندگی بدی داشتم تا اینکه با این محصول آشنا شدم و الان خیلی راضی هستم، کاملا دروغین به نظر می رسد، بنابرین مخاطب از زاویه ای وارد ماجرا می شود که نمیداند این مطلب یک آگهی تبلیغاتی است و این تاثیر رپورتاژ آگهی را بالا می برد. همچنین درج لینک شما در سایت دیگر یکی از روش های استفاده از بک لینک هاست که این بار هدفمند و با تاثیر بالایی انجام می شود.
Page Authority و Domain Authority یک فاکتور غیر رسمی سئو است که نقش بسیار مهمی دارد.با توجه به اینکه گوگل بروز رسانی page rank ها را متوقف کرده است و اگر هم مجددا پیج رنک ها را به روز کند، با فاصله های زمانی خیلی زیادی این کار انجام می شود، این دو فاکتور نقش مهمی دارند.Page Authority و Domain Authority به ترتیب به معنی اعتبار صفحه و اعتبار دامنه، توسط شرکت موز، ارائه می شوند که از طریق سایت moonsy یا opensiteexplorer.org می توانید، مقدار page و domain authority سایت خود را بررسی کنید.
معمولا domain authority از page authority کمتر است.domain authority، مربوط به اعتبار کل دامنه است.اما page authority فقط اعتبار یک صفحه (URL) را نشان می دهد.این مشخصه، همانندپیج رنک گوگل، برای صفحه نخست یک سایت، دارای مقدار بیشتری است و عددی بین صفر تا صد است که هر چه بالاتر باشد بهتر است و نشان از اعتبار و قدرت بیشتر در موتور های جستجو از جمله گوگل است.ارتقای این عدد به صورت تصاعدی سخت می شود.برای مثال، رسیدن از صفر به ۲۰ بسیار آسان تر از رسیدن از ۲۰ به ۴۰ است و همینطور تا صد ادامه دارد.domain authority توسط مجموع page authority صفحات سایت، محاسبه می شود.

سایت های معتبر چک کردن اتوریتی PA و DA:
https://moz.com/researchtools/ose
http://smallseotools.com/page-authority-checker
http://www.checkmoz.com


در صورت خرید اسکریپت مخصوص پیدا کردن وبلاگهای اتوریتی دار حذف شده پیغام خصوصی بدید
قیمت اسکریپت 2 میلیون تومان.

 
Last edited:

mohaghegh

Registered User
تاریخ عضویت
15 مارس 2014
نوشته‌ها
374
لایک‌ها
95
سن
40
PA اتوریتی: 51 تا 76 ترکیبی (85% وبلاگها بالای 60 هستند)
DA اتوریتی: 29 تا 44 ترکیبی (80% وبلاگ ها بالای 32 هستند)
سلام
گمونم جای PA و DA رو اشتباه نوشتین
 

doctorseo

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
23 ژانویه 2017
نوشته‌ها
10
لایک‌ها
1
سن
35
سلام بنده چندتا وبلاگ اتوریتی دار نیاز دارم...موجود دارید؟
 
بالا