برگزیده های پرشین تولز

فروش ✔ فروش تخصصی و عمده انواع گیفت کارت iTunes و PlayStation با کمترین قیمت▼معتبر و مستقیم از آمازون :)

nimao

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
26 ژوئن 2014
نوشته‌ها
46
لایک‌ها
16
سن
34
60 دلار خریداری شد.تحویل آنی با اسکن آمازون
تشکر ویژه
 

naten

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
1 جولای 2017
نوشته‌ها
14
لایک‌ها
5
سن
37
یک گیفت کارت خریداری شد از ایشون. کاملا سریع و خوش اخلاق بودن.
پیشنهادشون میکنم
 

VALASSS

Registered User
تاریخ عضویت
26 مارس 2017
نوشته‌ها
142
لایک‌ها
49
سن
30
یک عدد 10 دلاری از دوست عزیزمون خریداری شد.
بسیار مودب و قابل اعتماد
 

maxblood

Registered User
تاریخ عضویت
21 ژانویه 2015
نوشته‌ها
129
لایک‌ها
58
سن
27
سلام.
گیفت کارت ده دلاری و بیست دلاری PSN آمریکا موجوده؟
قیمت؟
 

بردیا

Registered User
تاریخ عضویت
4 جولای 2009
نوشته‌ها
225
لایک‌ها
4
سن
34
محل سکونت
Tehran
با سلام
پیغام خصوصی خدمتتون دادم برای گیفت کارت 50 دلاری پلی استیشن
 

بردیا

Registered User
تاریخ عضویت
4 جولای 2009
نوشته‌ها
225
لایک‌ها
4
سن
34
محل سکونت
Tehran
گیفت کارت 50 دلاری پلی استیشن ازیشون خریداری شد
بدون کمترین دردسر و مشکل.
 

hardlook

Registered User
تاریخ عضویت
6 آگوست 2011
نوشته‌ها
511
لایک‌ها
178
2840839a-8e49-45d3-a648-940245f899ff.jpg

بخش چند نفره بازی‌ های پلی استیشن 4 به مدت پنج روز رایگان شد

طبق اعلام سونی، کاربران کنسول پلی‌استیشن 4 این هفته به مدت پنج روز می‌توانند بدون عضویت در سرویس پلی‌استیشن پلاس به صورت رایگان به بخش چند نفره بازی‌ها دسترسی داشته باشند.

با توجه اعلام کمپانی سونی، این هفته کاربران پلی‌ استیشن 4 می‌توانند برای پنج روز بدون نیاز به عضویت در سرویس پلی‌ استیشن پلاس به صورت رایگان به تجربه بخش چند نفره بازی‌های مختلف خود بپردازند. البته اگر طرفدار بازی Call of Duty هستید، باید امیدوار باشید که سرورهای بازی Call Of Duty: WWII با مشکل روبرو نباشد تا بتوانید به صورت رایگان بخش چند نفره آن را امتحان کنند.

بنابراین طبق اعلام سونی، از روز چهارشنبه ۱۵ نوامبر (۲۴ آبان) تا روز دوشنبه ۲۰ نوامبر (۲۹ آبان) کاربران کنسول پلی‌استیشن 4 به صورت رایگان و بدون نیاز به عضویت در سرویس پلی‌استیشن پلاس می‌توانند به تجربه بخش چند نفره بازی‌های خود بپردازند.

در حالت عادی، کاربران کنسول پلی‌استیشن 4 برای دسترسی به بخش چند نفره بازی‌ها نیاز به عضویت در سرویس پلی‌استیشن پلاس دارند و برای هر ماه عضویت در این سرویس مبلغ ۱۰ دلار را باید پرداخت کنند. البته سرویس پلی‌استیشن پلاس فقط محدود به بخش چند نفره بازی‌ها نیست بلکه کاربران با عضویت در این سرویس می‌توانند از امکانات ویژه‌، تخفیف‌های هفتگی و دو بازی رایگان در هر ماه استفاده کنند. همانطور که می‌دانید دو بازی Bound و Worms Battlegrounds برای کاربران سرویس پلی‌استیشن پلاس در ماه نوامبر به صورت رایگان در دسترس قرار دارد.

سرویس پلی‌استیشن پلاس در سال ۲۰۱۰ توسط کمپانی سونی برای رقابت با سرویس ایکس باکس لایو گلد کمپانیمایکروسافت راه اندازی شد و تا سال ۲۰۱۴ بر خلاف سرویس مایکروسافت، برای استفاده از بخش چند نفره بازی‌ها نیازی به عضویت در سرویس پلی‌استیشن پلاس نبود و کاربران می‌توانستند به صورت رایگان به تجربه بخش چند نفره بازی‌ها بپردازند، اما همزمان با عرضه کنسول پلی‌استیشن 4، کمپانی سونی تصمیم گرفت تا برای تجربه بخش چند نفره بازی‌ها شرط عضویت در سرویس پلی‌استیشن پلاس را قرار دهد. طبق آخرین آمار منتشر شده از سوی سونی در سال ۲۰۱۶، این سرویس ۲۱ میلیون مشترک پلی‌استیشن پلاس داشته است.

در پایان به کاربران کنسول پلی‌استیشن 4 که در سرویس پلی‌استیشن پلاس عضو نیستند پیشنهاد می‌کنیم این فرصت بسیار خوب را از دست ندهند و از تاریخ ۲۴ تا ۲۹ آبان ماه به صورت رایگان به تجربه بخش چند نفره بازی‌های مورد علاقه خود بپردازند.
 

hardlook

Registered User
تاریخ عضویت
6 آگوست 2011
نوشته‌ها
511
لایک‌ها
178
// چهار شنبه, ۲۴ آبان ۹۶ ساعت ۲۰:۰۳
موج اول تخفیف های بلک فرایدی ۲۰۱۷ فروشگاه مایکروسافت مشخص شد
077180d8-df51-46ce-a1c9-fdeef29ca963.jpg
جزییات مربوط به برخی از تخفیف‌های بلک فرایدی 2017 مایکروسافت شامل بازی‌ها، کنسول‌ ایکس‌باکس وان اس و لوازم جانبی آن منتشر شد.
با توجه به اینکه تنها چند روز تا آغاز بلک فرایدی باقی است علاوه بر فروشگاه‌ها و خرده‌فروشی‌های مختلف، فروشگاه مایکروسافت نیز همانند هر سال تخفیف‌های شگفت‌انگیزی را روی محصولات خود اعمال می‌کند. امسال نیز فروشگاه مایکروسافت برای طرفداران کنسول و پی سی تخفیف‌های بسیار خوبی را در نظر گرفته‌. البته هنوز لیست نهایی تخفیف‌ها و میزان تخفیف اعمال‌شده روی بسیاری از بازی‌ها منتشر نشده است، اما فعلا برخی از جزییات تخفیف‌های بلک فرایدی ۲۰۱۷ فروشگاه مایکروسافت مشخص شده است که در ادامه به آن اشاره خواهیم کرد.

در قسمت کنسول، طرفداران با پیشنهادهای مختلف و متنوعی روبه‌رو خواهند شد؛ اگرچه در حال حاضر کنسول تازه عرضه‌شده ایکس باکس وان ایکس در لیست تخفیف‌ها قرار داده نشده است. اما اگر علاقه‌مند به کنسول ایکس باکس وان اس باشید می‌توانید از روز ۱۹ نوامبر (۲۸ آبان) به مدت یک هفته این کنسول را با تخفیف‌های زیر خریداری کنید:

  • باندل بازی Minecraft با حافظه یک ترابایتی با ۳۰ دلار تخفیف نسبت به قبل با قیمت ۳۶۹ دلار به همراه دو بازی رایگان که کاربران می‌توانند به انتخاب یک بازی از بین بازی‌های جدید و یک بازی از بین بازی‌های قدیمی‌تر بپردازند، به همراه یک ماه اشتراک ایکس باکس لایو گلد
  • باندل استاندارد با حافظه ۵۰۰ گیگابایتی با ۳۰ دلار تخفیف نسبت به قبل با قیمت ۲۴۹ دلار به همراه دو بازی رایگان و بازی Minecraft، سه ماه اشتراک ایکس‌باکس لایو گلد و یک ماه اشتراک Xbox Game Pass
  • باندل استاندارد با حافظه یک ترابایتی و بازی Assassin's Creed Origins با قیمت ۳۴۹ دلار به همراه دو بازی رایگان و یک ماه اشتراک Xbox Game Pass
البته باندل‌های دیگری نیز برای کنسول ایکس‌باکس وان اس در نظر گرفته شده است که در تاریخ ۲۸ آبان کنسول ایکس‌باکس وان اس با ظرفیت ۵۰۰ گیگابایت به همراه دو بازی رایگان به انتخاب خریدار با قیمت ۲۲۰ دلار به فروش می‌رسد. همچنین در تاریخ ۲۳ نوامبر (۲ آذر) کنسول ایکس‌باکس وان اس ۵۰۰ گیگابایت به همراه یک بازی رایگان به انتخاب خریدار با قیمت ۱۸۹ دلار در دسترس علاقه‌مندان قرار خواهد گرفت.
dc226073-fb32-48fd-8732-4520092e66ca.jpg

در بخش بازی‌ها هنوز لیست نهایی به همراه جزییات تخفیف‌ها منتشر نشده است، اما با توجه به فروشگاه مایکروسافت، قرار است در تاریخ ۲ آذر بازی Forza Motorsport 7 با قیمت ۴۰ دلار و بازی Call Of Duty: WWII با قیمت ۵۰ دلار برای فروش در دسترس کاربران قرار بگیرند. البته طبق اعلام مایکروسافت، لیست بلند بالایی از بازی‌ها در تاریخ ۲ آذر تا سقف ۵۰ درصد تخفیف خواهند خورد که می‌توان به برخی از مهم‌ترین آنها از جمله Destiny 2 ،Dishonored 2 ،Fallout 4 ،FIFA 18 ،The Evil Within 2 و بسیاری از بازی‌های دیگر اشاره کرد که هنوز جزییات و میزان تخفیف آنها مشخص نشده است.

در قسمت لوازم جانبی، طرفداران می‌توانند مدل‌های مختلف کنترلر‌ کنسول ایکس باکس وان را با ۲۰ دلار تخفیف خریداری کنند که ارزانترین آنها ۴۰ دلار قیمت خواهد داشت. علاوه بر این، هدست واقعیت ترکیبی لنوو (Lenovo Mixed Reality Headset) با ۱۰۰ دلار تخفیف، با قیمت ۲۹۹ دلار در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت.

6c5eb4d0-1875-4ff6-88af-6519c1d6dd7e.jpg
همانطور که گفته شد هنوز لیست نهایی و جزییات بیشتری از تخفیف‌های بلک فرایدی ۲۰۱۷ مایکروسافت منتشر نشده است، اما با توجه به سوابق این کمپانی در سال‌های گذشته و همچنین لیست فعلی، طرفداران ایکس‌باکس باید منتظر تخفیف‌های بسیار خوب و متنوعی از سوی مایکروسافت باشند.

منبع Gamespot




 

AbbeyDawn

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
16 سپتامبر 2013
نوشته‌ها
45
لایک‌ها
3
یک عدد گیفت psn خریداری شد و همون لحظه تحویل دادن . ممنون :)
 

csec

Registered User
تاریخ عضویت
21 جولای 2013
نوشته‌ها
287
لایک‌ها
53
محل سکونت
تهران
سلام
امیدوارم حالتون خوب باشه.
امکان تهیه گیفت کارت نینتندو سوییچ هم هست؟
اگر بله قیمت یه 50 دلاری رو ارسال می‌کنید؟
سپاس‌گزارم.
 

xboxha

Registered User
تاریخ عضویت
11 آگوست 2014
نوشته‌ها
208
لایک‌ها
77
سلام
30 دلار لایو میخواستم موجود هست؟ قیمتش هم بفرست ممنون
 

hardlook

Registered User
تاریخ عضویت
6 آگوست 2011
نوشته‌ها
511
لایک‌ها
178
سلام
امیدوارم حالتون خوب باشه.
امکان تهیه گیفت کارت نینتندو سوییچ هم هست؟
اگر بله قیمت یه 50 دلاری رو ارسال می‌کنید؟
سپاس‌گزارم.
سلام :)
تشکر :general501:
نه متاسفانه eshop موجود نیست.
 

msd7372

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
22 فوریه 2014
نوشته‌ها
25
لایک‌ها
9
سن
29
گیفت ۲۰+۱۰ دلاری psn از ایشون خریداری و با اسکن آمازون تحویل گرفته شد
ممنون از پشتیبانی سریعشون
 
بالا