برگزیده های پرشین تولز

✨طراحی انیمیشن و لوگو موشن با خروجی JSON برای استفادۀ بهینه در اپلیکیشن و وبسایت ⚡️

startToday

Registered User
تاریخ عضویت
15 می 2014
نوشته‌ها
526
لایک‌ها
323
Json-Animation-Header.jpg

با سلام، وقت همگی بخیر 🍀.
چیزی بیش از 3 سال هست که در پرشین‌تولز خدمات طراحی موشن گرافیک، لوگو موشن و انیمیشن رو ارائه میدیم که تاپیک اصلی از این لینک قابل مشاهده هست. اما این تاپیک رو هم در بخش وبمستری ایجاد میکنم تا منحصرا سرویس دیگه‌ای که در ارتباط با بکارگیری بهینۀ انیمیشن در وبسایت و اپلیکیشن هست رو خدمت دوستان معرفی کنم؛ انیمیشن با خروجی JSON ⚡️.
با اضافه کردن کتابخانۀ Lottie به وبسایت یا اپلیکیشن خودتون میتونید انیمیشن‌هایی رو که با فرمت JSON خروجی گرفته شده‌اند، در سایت یا اپلیکیشن استفاده کنید.

🟢 اما چه انیمیشن‌هایی؟
مثلا لوگو موشن، Intro، لودینگ انیمیشن، آیکون متحرک، آموزش اپلیکیشن و معرفی کاربردهاش (App Walkthrough)، تصویرسازی یا Hero Image، یا هر نوع انیمیشن خاص دیگه...

🟢 مزایایی که انیمیشن با خروجی JSON به شما میده:
🔸- حجم بسیار کم. سایز فایل تا 600% کمتر نسبت به روش‌های جایگزین مثل ویدئو، فایل GIF، یا PNG Sequence، و در نتیجه لود بسیار سریع‌تر و تجربۀ کاربری بهتر.
🔸- از نظر سایز محدودیت نداره و Scalable هست. پس در هر سایز صفحه‌ای و با هر رزولوشنی بصورت ایده‌آل و با کیفیت اصلی نمایش داده میشه.
🔸- بدون محدودیت و قابل استفاده در وبسایت، اپلیکیشن اندروید، iOS و...
🔸- نحوۀ پخش انیمیشن توسط برنامه‌نویس قابل کنترل هست. بعنوان مثال با هاور شدن نشانگر ماوس انیمیشن پخش بشه. یا مثلا وقتی در اپلیکیشن event 01 اتفاق افتاد، بخش مرتبط در انیمیشن پخش بشه (Interactive).
🔸- و...

ما در رُکسیما دیزاین میتونیم برای این مورد همکاری داشته باشیم تا با طراحی هر نوع انیمیشنی که نیاز داشته باشید، تجربۀ بهتری برای کاربران وبسایت و اپلیکیشن شما رقم بزنیم.
در پست‌های بعدی تاپیک میتونید نمونه کارهایی با خروجی JSON که در رُکسیما دیزاین انجام شده رو مشاهده بفرمایید.

خوشحال میشم بتونیم همکاری داشته باشیم.
هر مورد، سوال یا ابهامی هم بود لطفا مطرح بفرمایید.

🟢 راههای ارتباطی:
پیام خصوصی در انجمن
کانال تلگرام: RoximaDesign@
آی.دی تلگرام: RoximaDesignSupport@
واتسپ: 9027456653
[برای ارتباط راحت‌تر و سریع‌تر ترجیحا از طریق تلگرام در ارتباط باشید.]

با تشکر،
رُکسیما دیزاین.
 

startToday

Registered User
تاریخ عضویت
15 می 2014
نوشته‌ها
526
لایک‌ها
323
نمونه کار جدید طراحی انیمیشن رُکسیما دیزاین
طراحی انیمیشن تعاملی با خروجی در قالب کُد json برای استفاده در اپلیکیشن


این انیمیشن برای استفاده در اپلیکیشن طراحی شده و خروجی در قالب کدهای json تحویل مشتری محترم شده. داشتن خروجی انیمیشن در قالب کُد json جدا از حجم بسیار کمتر نسبت به روش‌های جایگزین (ویدئو، Gif و...)، به برنامه‌نویس این امکان رو میده که نحوۀ حرکت رو در انیمیشن کنترل کنه. مثلا بعد از اینکه کاربر دکمۀ مربوطه رو لمس میکنه، بخش مربوط به دویدن کاراکتر پخش میشه. و وقتی اتصال برقرار میشه، کاراکتر به حالت ثابت و نهایی خودش میرسه. این حالت تعاملی که به انیمیشن داده میشه باعث میشه که کاربر اپلیکیشن تجربۀ کاربری بسیار بهتری رو داشته باشه. اگر شما هم برای وبسایت یا اپلیکیشن خودتون به انیمیشنی نیاز داشتید که نسبت به روش‌های دیگه حجم بسیار کمتری داشته باشه و امکان تعامل کاربر نهایی رو هم بهتون بده، از طریق تلگرام با ما در ارتباط باشید: RoximaDesign@
 

startToday

Registered User
تاریخ عضویت
15 می 2014
نوشته‌ها
526
لایک‌ها
323
نمونه کار جدید طراحی لوگو موشن رُکسیما دیزاین
طراحی لوگو موشن و لودینگ انیمیشن با خروجی در قالب کُد json برای استفاده در اپلیکیشن OfferMax


خروجی نهایی این 2 انیمیشن‌ در قالب کدهای json آماده‌سازی و تحویل مشتری شده که این امکان رو فراهم میکنه که انیمیشن‌ها رو با حجم بسیار کمتری (تا 600%) نسبت به روش‌های جایگزین مثل ویدئو یا فایل GIF و PNG sequence در وبسایت یا اپلیکیشن مورد استفاده قرار داد. اگر شما هم برای استفاده در وبسایت یا اپلیکیشن، نیاز به انیمیشن با حجم کم داشتید که قابلیت کنترل نحوۀ پخش توسط برنامه‌نویس رو هم برای شما فراهم میکنه، ما در رُکسیما دیزاین خوشحال میشیم که بتونیم با شما همکاری داشته باشیم. با ما در ارتباط باشید: RoximaDesign@
 

sayaweb

Registered User
تاریخ عضویت
15 سپتامبر 2012
نوشته‌ها
845
لایک‌ها
220
سن
33
محل سکونت
Tehran
سلام من یه طرح نیاز دارم یه سینی باشه 13تا دور و یکی هم وسط باشه(یعنی 14تا جا) عکس از مدل واقعی میدم برای اپلیکیشن میخوام.
که غذا ها بعد از اضافه کردن بره داخل این سینی و بچرخه.
میتونید انجام بدید شما؟
 

Business plan

کاربر فعال کسب درآمد از اینترنت
کاربر فعال
تاریخ عضویت
30 سپتامبر 2015
نوشته‌ها
10,733
لایک‌ها
13,983
محل سکونت
❤️️ ❤️️ ❤️️ ❤️️ ❤️️

startToday

Registered User
تاریخ عضویت
15 می 2014
نوشته‌ها
526
لایک‌ها
323
استفاده از جیسون بجای گیف و وب پی داخل سایت، این با همه مرورگر ها سازگاره؟
سلام، وقت شما بخیر.
is incredible because it works on all browsers that support JavaScript. Besides, you can add its code on any website and application where you want to show animations. The Lottie libraries are compatible with iOS, Android, and different operating systems.
طبق متن بالا نباید مشکلی باشه.
برای نمایش انیمیشن، مرورگر باید از Javascript و SVG پشتیبانی کنه که میشه گفت مرورگرهای مدرن خیلی وقت هست که این دو مورد رو دارن و مشکلی برای نمایش انیمیشن نخواهند داشت. وضعیت پشتیبانی مرورگرها از SVG رو هم از طریق این لینک میتونید چک کنید.

با آرزوی موفقیت.
 
بالا