برگزیده های پرشین تولز

《چرا ضدویروس کسپرسکی روسی و پادویش ایرانی، بر نورتون امریکایی برتر است، نیست(؟)!》همراه نقدی بر ضدویر

M654

Registered User
تاریخ عضویت
5 جولای 2005
نوشته‌ها
501
لایک‌ها
3
محل سکونت
خوزستان- اهواز
به نام حضرت حق، رحمتگر مهربان

بعداز سلام به جمله هم میهنان

p.jpeg

من سال گذشته، محصول را Kaspersky Internet Security 2019-OEM داشتم که رضایتم را جلب کرد.

نقدی به محصول کسپرسکی:

روس ها همچنانکه در سیستم راداری-ضدهوایی بهترینند، در صنعت نرم افزار امنیتی(واحتمالا ضدامنیتی)، حتی در خود انگلیس، پرفروش ترین محصول را دارند(ضدویروس و ضدامنیتی کسپرسکی- آمازون انگلستان). امیدوارم تا ۱۰سال آینده با اقتدار گرایی و افزوده شدن نیروهای انسانی-خاک افغانستان، و رفتن غرب و ناتوطلبان تهرانی، به سکوت و همراهی آیین گرایان، مانیز همچنانکه سیاست اسلامیمان در شمال اروپا رسوخ کرد، اقتصادشان را نیز فتح کنیم.


"اگر کاربر از کامپیوتری با سخت افزار پایینی بهرمند باشد در این زمان با اولویت بندی به ایشان آنتی ویروس هایی همچون ایست و اف سکیور را پیشنهاد خواهیم کرد. در غیر اینصورت اگر کامپیوتر کاربر از کانفیگ یا همان سخت افزار بروزتری برخوردار باشد محصولاتی نظیر کسپرسکی به ایشان پیشنهاد می شود. در نهایت انتخاب برند آنتی ویروس با شخص خریدار است و باید خاطر نشان کرد که تمامیه آنتی ویروس های قرار گرفته شده در پست اول این تاپیک جزء معتبرترین محصولات امنیتی میباشند. البته شرکت کسپرسکی از معدود ارائه دهندگان بسیار قوی در آنتی ویروس است که محصولاتش از جهت هوشمندی و همچنین شناسایی ویروس ها، تروجان ها، بد افزارها و دیگر موارد عملکرد بسیار عالی دارد و در همین راستا بشما محصول کسپرسکی اینترنت سکیوریتی پیشنهاد می شود.*"


البته محصول ایرانی《 پادویش -نسخه امنیت کامل- مخصوص کاربری- Padvish Total Security-Home Use》 هم، ضدویروسی قدرتمند با موتور داده و ویروس یاب ایرانی است، و در زمینه ی بدافزارهای جدید در فضای داده ای ایران، بهتر عمل می کند.

که من خودم یک تک کاربره ی ان را برای افزایش امنیت پی.سی ام ، و البته تقویت صنعت نرم افزار کشور تهیه کرده ام. پیشنهاد می کنم شما نیز اگر رم ۴گ.ب یا بالاتر دارید تهیه نمایید. این محصول در قیمت گذاری های تک کاربره و دوکاربره با قیمت ۷۳ه.ت و ۱۱۷ه.تومان از سایت رسمی پادویش دات کام قابل تهیه است.


_____

* رئیس-مسئول بخش فروش "فروش ویژه آنتی ویروس اوریجینال کسپرسکی، نود 32، اف سکیور، آویرا، اوست، نورتون و امسی سافت Kaspersky" از بخش"خرید و فروش نرم افزار ، سرویس و محصولات اینترنتی"
 
بالا