برگزیده های پرشین تولز

10 نکته درباره نتایج غنی گوگل (اپیزود دوم)

9zar

Registered User
تاریخ عضویت
22 اکتبر 2011
نوشته‌ها
159
لایک‌ها
3
SEM-Rush-Rich-Results-800x313.png

به نقل از سایت سئو :

در پست قبلی به معرفی و توضیح چند نکته از مجموعه نکات نتایج غنی گوگل پرداختیم.

در این پست دیگر نکات را با هم ارزیابی خواهیم کرد.


4_ مارک آپ ها تاثیری روی رتبه بندی در صفحه نتایج موتور جستجو ندارند :

با استفاده از نتایج غنی در لیست خود شاهد تغییر در رتبه بندی سایت نخواهید بود اما گوگل اعلام که روزی داده های ترکیبی - ساختاری به عنوان یک فاکتور رتبه بندی استفاده خواهد کرد. اما هنوز آن روز فرا نرسیده است.


5_ ابزار جدید سنجش نتایج غنی گوگل :

این ابزار یک نسخه به روز شده از ابزار قبلی است که سنجش و شناسایی اطلاعات ساختاری صفحه را آسان تر می کند.



6_ امکان استفاده از دیگر ابزارها هم وجود دارد :

به غیر گوگل مراکز دیگر و ابزارهای دیگری هم وجود دارند که این داده ها را در اختیار شما قرار دهند. با استفاده از جستجو دامنه SEMrush شما می توانید متوجه شوید که کدام اسنایپت و چه زمانی استفاده شده است.



7_ به صورت تکنیکال نیازی به اطلاعات ترکیبی - ساختاری برای نمایشنتایج غنی نیست :

در ذهن همه این گونه تصور می شود که نتایج غنی و داده های ساختاری دست در دست هم دارند. این گونه است اما بدانید و آگاه باشید که برای کسب نتیجه وجود این نوع مارک آپ های اطلاعاتی لازم نیست.


بخش آخر این مجموعه نکات به زودی منتشر می شود.

از این که سئو را همراهی می کنید سپاسگزاریم.

.

.

.
 
بالا