برگزیده های پرشین تولز

5 دلیل برای خرید ساعت های هوشمند در آینده

IT GALAXY

Registered User
تاریخ عضویت
23 مارس 2013
نوشته‌ها
473
لایک‌ها
277
اینروزها بازار گجت ها و ابزارهای دیجیتالی پیش به سوی هوشمند شدن پیش می رود ، از طرفی خبرهای مربوط به Google Glass یا عینک هوشمند گوگل مرتبط شنیده می شود و از دیگر سو نیز برندها آمادگی و برنامه های خود را برای ساخت ساعت های هوشمند اعلام می کنند ، اما بهتر است بدانید که ساعت ها نیز ممکن است همانند تلفن ها با هوشمند شدن دوباره پر رونق شوند .

در دنیای امروزه با وجود تلفن های پیشرفته که هزاران قابلیت ها مفید و کارا را در خود جای می دهند فرصتی برای عرض اندام ساعت ها باقی نمانده است ، دیگر کمتر کسی ساعت مچی استفاده می کند یا اگر استفاده کند برای خبردار شدن از زمان به آن نگاه کند !
چندی پیش سامسونگ اعلام کرده است که در حال کار بر روی پروژه ساعت هوشمند انحصاری خود است ، هرچند در گذشته مدلهایی از ساعت ها با قابلیت برقراری تماس تلفنی از سوی برندها و بخصوص کره ای ها معرفی شده بود اما اکنون وقت هوشمند شدن آنها است . همچنین اپل نیز اعلام کرده بود که بیش از 100 مهندس را مشغول پروژه ساعت خود موسوم به iWatch کرده است که از ویژگی های خوب سیستم عامل iOS بهره می برد ، از طرفی گوگل هم مشغول کار روی مورد مشابهی است که یک ساعت هوشمند پوشیدنی است .



032-6.jpg



عکس مفهومی از iWatch اپل
تمام این ابزارها می توانند قابلیت های شخصی و کاربردی شما را در زندگی بهبود ببخشند ، شاید باید بگوییم سال 2013 و سالهای بعد از آن سال ابزارهای پوشیدنی بخصوص ساعت های هوشمند خواهد بود .
به بررسی 5 دلیل در این مورد خواهیم پرداخت تا بدانیم چرا ساعت ها نیز با هوشمند شدن می توانند تبدیل به ابزاری بسیار مفید شوند :

  • می توانید به سادگی و با کمترین اتلاف وقت مهمترین اطلاعات را ببینید .
با تمام زرق و برق تلفن های هوشمندتان استفاده از آنها در برخی شرایط ضروری و ساده ممکن است سخت و وقت گیر باشد ، فرض کنید می خواهید از وضعیت آب و هوا در ساعات آینده مطلع شوید یا یک پیام کوتاه را بخوانید ، این کار روی تلفن ساده تر است یا روی ساعت که همیشه به دستتان متصل است ؟!
ساعت هوشمند به شما این امکان را می دهد در هر وضعیتی که هستید چه در حال پیاده روی چه نشسته چه دویدن با سرعت به منابع اصلی و امکانات ویژه آن دسترسی داشته باشید ، بدون اینکه نیاز به باز کردن قفل تلفن را داشته باشید یا بخواهید صفحات را جابجا کنید تا به چیزی که می خواهید برسید .



032-1.jpg






  • ساعت های هوشمند می توانند در بهبود سلامتی شما نقش موثری داشته باشند .
با عرضه شدن سنسورهای شتاب سنج در اسمارت فون ها می توان برخی قابلیت های حرکتی را شبیه سازی کرد و اطلاعات مفیدی بدست آورد ، اما نه به سادگی استفاده از آنها در ساعت های هوشمند ! این قابلیت و سادگی را به همراه GPS در درون یک ساعت هوشمند تصور کنید تا به بهترین عملکرد اپلیکیشن های سلامتی بر روی ساعت ها پی ببرید . بر روی ساعت ها محاسبه کالری مصرف شده ، مدت زمان دویده شده ، مسافت طی شده و دیگر پارامترها بهتر از تلفن ها قابل دسترسی و استفاده است .



032-2.jpg


  • ساعت ها می توانند عمر باتری تلفن شما را افزایش دهند .
دیگر لازم نیست برای برقراری تماس تلفنی یا مشاهده یک پیام کوتاه نمایشگر 5 اینچی اسمارت فون خود را روشن کنید ! با کمک بلوتوث نسخه 4 که بسیار کم مصرف تر از نسخه های قبلی است می توانید به ارتباطی پایدار و ایمن دسترسی داشته باشید و همچنین نگران مصرف باتری تلفن خود نیز نباشید . تلفن های امروزی صفحات بزرگی دارند و همین عامل باعث مرگ زودرس باتری در آنها می شود ، در حالی که ساعت های هوشمند همان کارهای ساده ای که روی تلفن های بزرگ انجام می دهید را خلاصه تر و راحت تر به شما عرضه می کنند .
032-3.jpg


  • می توانید با صدای خود کارهای بیشتری انجام دهید .
ساعت های هوشمند می توانند اجازه برقراری تماس تلفنی را به شما بدهند ، اما صبر کنید قرار است ساعت ها هوشمند شوند ! می توان از قابلیت های تشخیص گفتاری در ساعت های هوشمند استفاده بهینه ای کرد و دامنه کاربردها را افزایش داد دقیقا چیزی شبیه به Siri اپل یا S-Voice سامسونگ در حالی که تلفن شما در جیبتان است و کافیست از ساعت خود استفاده کنید . می توانید به جای تایپ کردن پیام ها آنها را به ساعت خود یا بهتر بگوییم به مچ خود دیکته کنید و در وقت صرفه جویی کنید یا براحتی درخواست اطلاعات آب و هوا و موقعیت مکانی بدهید و از آنها با خبر شوید .
032-4.jpg


  • ساعت های هوشمند بسیار کاربردی تر و در دسترس تر از تلفن ها هستند .
تصور کنید در یک جلسه ملاقات یا کنفرانس هستید ، دسترسی به تلفنی که در جیبتان است راحت تر است یا ساعتی که به مچ تان متصل است ؟! ساعت ها همیشه و همه جا می توانند به دست ما متصل باشند در حالی که تلفن ها همیشه نمی توانند در دستان ما باشند . حتی مشکلات امنیتی پروژه هایی نظیر گوگل گلاس را نیز ندارند و حریم شخصی کسی را نیز تهدید نمی کنند .
032-5.jpg



به عنوان کلام آخر باید منتظر ایده های جالب برندها و امکانات فوق العاده ای باشیم که در آینده به همراه ساعت های هوشمند عرضه می شوند تا دنیای ما را دوباره متحول کنند و نسل جدیدی از ابزارهای دیجیتالی هوشمند را به ما هدیه بدهند .
 

show_man

Registered User
تاریخ عضویت
25 می 2012
نوشته‌ها
461
لایک‌ها
26
محل سکونت
tehran
من یه دونشو حتما میخرم.خیلی به دردم میخوره!!!:D
 

webs

Registered User
تاریخ عضویت
14 آپریل 2010
نوشته‌ها
2,010
لایک‌ها
1,456
محل سکونت
php.ini
مطلب جالبی بود، همچنین در مقاله دلایل قانع کننده ای برای استفاده از ساعت های هوشمند ارائه شده است. مخصوصاً روی قسمت سلامتی میشه مانور زیادی (حتی به لحاظ تبلیغاتی) داد.
 
بالا