برگزیده های پرشین تولز

5 واقعیت در مورد الگوریتم اینستاگرام

flwland

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
2 دسامبر 2020
نوشته‌ها
7
لایک‌ها
3
سن
26
آماده خواندن واقعیت الگوریتم اینستاگرام هستید؟ در اینجا پاسخ هایی را میخوانید که همه منتظر آنها بوده ایم.


واقعیت شماره 1: با انواع حساب ها (شخصی / تجاری / سازنده) به یک اندازه رفتار می شود
آیا می خواهید به نمایه کسب و کار بروید، اما نگران هستید که ممکن است بر تعامل شما تأثیر بگذارد؟ نگران نباش! اینستاگرام تأیید کرده است که هنگام ورود به الگوریتم، با انواع حساب به طور مساوی رفتار می شود. در واقع، همه اینها به شخص کاربر بستگی دارد. اگر آنها مرتباً با محتوای شما درگیر شوند، احتمال اینکه شما در فید Instagram آنها رتبه بالاتری داشته باشید، وجود دارد.


واقعیت شماره 2: تمام طول نظرات به عنوان انگیجمنت در نظر گرفته می شوند
یکی از طولانی ترین افسانه ها در مورد الگوریتم اینستاگرام این است که کامنت هایی با طول کمتر از 3 کلمه را حساب نمی کند. واقعیت؟ همه نظرات در نظر گرفته می شوند، حتی اگر فقط شامل یک یا دو شکلک باشند. نظرات یک شاخص مهم درگیر شدن برای الگوریتم اینستاگرام است، بنابراین با توجه به این نکته، بهتر است به طور منظم به نظرات خود پاسخ دهید. این نه تنها مکالمات را در پست های شما فعال نگه می دارد، بلکه به مخاطبان شما که گوش می دهید نیز نشان می دهد که می تواند برای ارتقا تعاملات آینده عالی باشد.


واقعیت شماره 3: 30 دقیقه اول پس از ارسال، رتبه شما را تعیین نمی کند
این در طی سالهای اخیر شایعه بزرگی بوده است و سرانجام اینستاگرام آن را به بستر خود انداخت. درست است، پست ها توسط الگوریتم اولویت بندی نمی شوند فقط به این دلیل که در 30 دقیقه اول بیشتر درگیر شوند. این الگوریتم همچنان محتوای شما را در اختیار کاربرانی قرار می دهد که به طور منظم با محتوای شما درگیر می شوند، این بدان معناست که حتی پس از 30 دقیقه اول ارسال، همچنان می تواند مورد توجه قرار گیرد. با این وجود، هنوز ایده خوبی است که وقتی مخاطبان شما بیشتر مشغول هستند پست های خود را به اشتراک بگذارید.
زمانبندی پست های اینستاگرامی برای زمان های بهینه شده روش خوبی برای دستیابی به مخاطبان شما است که بیشتر تمایل دارند درباره محتوای شما نظر بدهند و آن را دوست دارند به جای اینکه نیمه خواب باشند یا بیشتر روی حجم کاری شلوغ متمرکز شوند. اینکه دقیقاً چه زمانی مخاطبان شما بیشترین فعالیت را دارند، ممکن است مشکل باشد و این اغلب مختص مشخصات جمعیتی، موقعیت مکانی و حوزه تخصصی یک برند است. با استفاده از ویژگی “بهترین زمان برای ارسال”، می توانید 7 زمان ارسال برتر خود را بر اساس بهترین ارسال های ماه اخیر خود محاسبه کنید.


واقعیت شماره 4: با عکس ها و فیلم ها به یک اندازه رفتار می شوند
اینستاگرام در پرسش و پاسخ اخیر خود شایعه بزرگی را به بستر خود انداخت و تأیید کرد که الگوریتم تعصب صفر بین محتوای عکس و فیلم دارد.
اساساً، الگوریتم اینستاگرام نوع محتوایی را که کاربر بیشتر درگیر می کند اولویت بندی می کند بنابراین اگر آنها مرتباً زمان بیشتری را صرف تعامل با فیلم ها کنند، احتمال اینکه محتوای ویدیویی بیشتری در فید خود ببینند وجود دارد. این نکته برای مارک ها جالب است، زیرا محتوای ویدئویی به دلیل قالب طولانی تر، به طور خودکار مدت زمان بیشتری را مشاهده می کند.


واقعیت شماره 5: فعل و انفعالات جعلی حساب نمی شوند
به لطف الگوریتم یادگیری ماشینی اینستاگرام، فعل و انفعالات جعلی (مانند استفاده از ربات ها یا نظرات) همیشه شناسایی و رتبه بندی می شوند.
اینستاگرام در پرسش و پاسخ اخیر خود در Instagram Stories به اشتراک گذاشته است که بهترین راه برای ایجاد تعامل پایدار، اصالت و شفافیت در سیستم عامل است. اگر واقعاً می خواهید رتبه الگوریتم خود را در سال 2021 ارتقا دهید، مهمترین چیز این است که به طور مداوم و منظم با مخاطبان خود پست بگذارید.
بهترین راه برای انجام این کار؟ پست های خود را از قبل با برنامه ریزی و برنامه ریزی کنید! ایجاد یک رابطه واقعی با پیروان خود، قدرتمندترین راه برای “هک کردن” الگوریتم است.
https://flwland.com/
 
بالا