برگزیده های پرشین تولز

6 ترفند باور نکردنی سئو در سال 2014

aftabgardun_erfan

Registered User
تاریخ عضویت
21 نوامبر 2012
نوشته‌ها
84
لایک‌ها
28
محل سکونت
تهران

Search-Engine-Optimization.png

6 ترفند سئو برای سال 2014 که هر کار آفرینی باید بداند

آیا عمر سئو به سر آمده؟ این سوالی رایج در دنیای بازاریابی آنلاین امروزی است.
اگر شما یک کارآفرین با تکیه بر ارتباطی قوی با مشتریانتان به صورت آنلاین هستید، باید این مطلب را بخوانید. این غیرقابل انکار است که چشم اندازه سئو در حال تغییراتی است.
برای مثال، گوگل در حال رویکردی قاطع و تغییرناپذیر است. با داشتن تاکتیک لینک سازی شک برانگیز، کیفیت پایین در محتوا و طراحی بد تنها تعداد کمی از عواملی هستند که میتوانند باعث کم شدن بازدید وب سایت ها شوند.
بنابراین چه چیزی در کسب و کار شما در گذشته موثر بوده که در حال حاضر آن اثر را ندارد و در واقع میتواند به کسب و کارتان حتی در حال حاضر صدمه و آسیب وارد نماید . امروزه استراتژیهای موفق سئو باید دارای ترکیبی از اجزای مختلف باشد که میتوان از آن به عنوان یک نام تجاری خوب نام برد.


بهینه سازی تلفن همراه، بازاریابی محتوا و ادغام رسانه های اجتماعی، اجزای مختلفی هستند که در موردش در مقالات گذشته صحبت کرده ایم. حال زمان این است که استراتژی خود را با این مسائل تطبیق دهید تا بتوانید این مشکلات را یکی پس از دیگری پشت سر بگذارید.
در اینجا به 5 ترفندی که می تواند باعث موفقیت سئو سایت شما شود می پردازیم:


1- لینک ، محتوا و رسانه های اجتماعی

یک استراتژی قدرتمند برای سئو دارای سه قسمت اصلی است : لینک، محتوا و رسانه های اجتماعی
آنچه که در سال گذشته نمایان تر شده است رابطه بین این عناصر میباشد. محتوا باید به صورت دقیق بر نیازهای کاربران تمرکز کند و با اقدامات خاص خودش قسمت سود دهی به سیستم کسب و کار شما را بهبود ببخشد. محتوای شما باید برای رضایت و آگاهی هر چه بیشتر مشتریان تألیف شود تا از این طریق بتوانید رضایت مندی کاربران را نسبت به محصولات و فروشگاه خود جذب نمایید نه صرفاً برای موتورهای جستجوگر.
رسانه های اجتماعی باعث بالا رفتن درصد رسیدن به خواسته هایتان خواهد شد، شما می توانید با بکارگیری از نشانه هایی که باعث می شود موتورهای جستجو مطالب شما را با ارزش تر از بقیه برای کاربران نمایان میکند استفاده کنید.
قرار دادن لینک سایت تان در سایت های معتبر و پر بازدید هم می تواند باعث افزایش بازدید سایت تان شود، البته باید دقت کرد که تنها باید از سایت های قابل اعتماد برای این امر استفاده کرد.


SEO.png



یک چرخه ی با کیفیت جدید در حال پدید آمدن است که البته تمام اینها با نوشتن مطالبی با محتوای بالا آغاز میشود. سعی کنیم دور نمانیم و همگام و همقدم شویم در این مسیر سالم .


2. رشد بازاریابی محتوا در حال حرکت به سمت بلوغ است

بازاریابی محتوا با ارزش ترین شعار در دنیای بازاریابی در سال 2014 می باشد و این گرایشی است که باید ماندگار شود. برندهای تجاری نیاز دارند تا به قدری قابل درک شوند تا بتوانند به راحتی داستان هایشان و شیوه‌ ایجاد محتوا را برای مخاطبان به نمایش بگذارند.
و در نتیجه ما بهتر قادر خواهیم بود تا به طور موثر محتوا را مورد هدف قرار دهیم. سنجیدن عملکرد و قدمهای صحیح میتواند باعث بهبود یافتن نتایج شود.


3. بهینه سازی تلفن همراه دیگر اختیاری نیست

با انتشار آپدیت مرغ مگس خوار توسط گوگل، برای سایت های بدون یک راهبرد موبایل دشوارتر خواهد شد تا بتوانند رتبه خوبی کسب کنند.
در واقع، هم اکنون زمان این است که در این بخش سرمایه گذاری کنیم که می توان گفت از هر روش و دیدگاهی در کسب و کارمان معقولانه تر به نظر میرسد: همان طور که شاهد هستید نیمی از مردم صاحب گوشی های هوشمند هستند و تعداد بسیاری هم از تبلت استفاده میکنند.


Mobile-optimization.jpg

یک طراحی سایت خوب این ضمانت را به شما میدهد که سایت شما در سراسر محدوده ی دستگاه های تلفن همراه به زیبایی دیده شود.



4. ساختن نام تجاریتان از ساختن لینکها اهمیت بیشتری دارد

یک نام تجاری قدرتمند در حال حاضر به طور شگفت انگیزی نقش بسیاری مهمی در سئو دارد.
یک مثال محسوس در معرفی گوگل وجود دارد و در آن تاکید زیادی بر روی تالیف و نویسندگی کرده است، یک برنامه که محتوا را به مشخصات نویسنده ی شما متصل میکند به همراه یافتن مطالب نویسندگان به گونه‌ای بهتر در موتور جستجو نقش آفرینی میکند. ساختن نام تجاری انحصاری خودتان و تفکر ***** در این فضا گام های بسیار مهمی برای کسب رتبه ی خوب در طول زمان میباشند.


5. تأثیر باورنکردنی گوگل پلاس بر سئوی سایت

هنوز افرادی وجود دارند که در استفاده از گوگل پلاس برای ارتقاء رتبه سایت شک دارند. آنها معمولاً به تعداد افراد کمتری که از گوگل پلاس استفاده می‌نمایند اشاره می‌نمایند. این افراد معمولاً مزیت گوگل پلاس را در بهینه‌سازی سایت نادیده می‌گیرند، حتی در صورتی که هیچ یک از مشتریان شما از گوگل پلاس استفاده ننماید. فقط طراحی سایت کافی است حتما می‌بایست از شبک‌های اجتماعی برای بهبود سئو خود استفاده نمایید شبکه‌های اجتماعی نقش بسیار گسترده ای در بهینه سازی سایت پیدا کرده‌اند.

googleplus-seo.jpg


اگر شما از یک رسانه اجتماعی قدرتمند برای بازاریابی و یک استراتژی که کار ارسال مطالبتان را برای مردم آسان کند بهره مند نباشید، حال زمان این است که تغییر سیستم دهید. رسانه های اجتماعی به اندازهای پیشرفت کردهاند که به راحتی میشود فهمید که کدام یک برای سئو مناسب است تا از این طریق به تعیین رتبه بندی موتور جستجو کمک کند.
دو راه آسان برای شروع ابتدا این است که اکانت گوگل پلاس برای خود بسازید و سپس مطمئن شوید که محتوای وبلاگ و یا وب سایتتان به اشتراک گذاشته شود.
همانطور که شما در حال کمک به پیشرفت شرکت خودتان در طرح سئو هستید، به یاد داشته باشید که تمام این ترفندها دو چیز را به ارمغان میآورد: ادغام و تعادل.


سرمایه گذاری کلید اصلی این موضوع است آن هم با نوشتن مطالب خوب و کار شده و مفید کارساز می‌باشد.

ceo.jpg

شما ضرر بسیاری خواهید کرد در صورتی که از شبکه‌های اجتماعی به مانند گوگل پلاس استفاده ننمایید. خوشبختانه موارد آمده در بالا باعث خواهد شد که حساب کاربری گوگل پلاس خود را سریع‌تر راه اندازی نمایید و آن را با سایت خود لینک نمایید.
در ضمن یادمان نرود بر کانال هایی تمرکز کنیم که شما را به مخاطبانتان نزدیک تر میکند، موتورهای جستجوی خوب رتبه بندی های خوبی هم به همراه خواهد داشت.



شاید برای شما جای سوال باشد که عنوان پست “6 ترفند باورنکردنی سئو در سال 2014” می باشد اما چرا این ترفند ها 5 عدد هست . باید عرض کنم که نکته ششم که در مورد نقش موثر وبلاگ نویسی در شبکه های اجتماعی می باشد خواستم که در اینجا کوتاه و مختصر و مفید بیان کنم دیدم نشد لذا آن را در یک بحث مفصل و شیرین و مفید جداگانه ای گذاشتم که میتوانید از لینک زیر این مقاله را بخوانید .

شاد و پیروز بمانید
منبع : شرکت توسعه نسل وب
 
بالا