برگزیده های پرشین تولز

asalprh

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
6 آگوست 2016
نوشته‌ها
55
لایک‌ها
4
newwork-1.jpg

به اطلاع کاربران - وبمستران و سئو کاران و همکاران گرامی می رساند :

فروش ویژه بک لینک و رپورتاژ در 400 سایت با آتوریتی بالا (تخفیف ویژه پاییز)

پکیج های جدید و ویژه(افزایش حرفه ای رنکینک سال 1396)برای اولین بار توسط سایت طنین وب رونمایی شد

لینک پکیج های 1396 : (http://taninweb.com )


این پکیج ها شامل بک لینک و رپورتاژ می باشد که با حداکثری بازدهی و کیفیت در مقابل هزینه بسیار ویژه آماده ارائه می باشد که هم اکنون بر روی سامانه قرار گرفت .

در پکیج های فوق کاربران گرامی میتوانند با یک تیر 2 نشان را هدف قرار داده و با یک سفارش از کلیه خدمات در این طرح بهرمند شوند .

بک لينک چيست و در بهينه سازي سايت (SEO) چقدر مهم است؟
در طراحي سايت امروزه بحث بک لينک به دنبال سئو از مهمترين دغدغه ها در دنياي اينترنت به حساب مي آيد. همچنين روش مناسبي براي بازاريابي اينترنتي در مبحث تجارت الکترونيک مي باشد و بک لينک در بهينه سازي سايت مهم است.
گوگل به بک لينک ها بر اساس ميزان محبوبيت و تعداد اهميت مي دهد هر گونه لينک به صفحات شما در سايت‌ها و صفحات ديگر که توسط موتور‌هاي جستجو پيدا شود بک لينک است. سايت هايي که بک لينک طبيعي ، زياد دارند و همچنين محتواي جديد و منظم قرار مي دهند رتبه خوبي پيدا مي کنند.
تعريف بک لينک
منظور لينکهايي است که به يک سايت يا صفحه وب از سايتها يا صفحات وب . نشانه اي از محبوبيت يک سايت ها backlink تعدادمختلف داده شده است شمار مي رود.
همانطور که عنوان شد، تعداد backlink ها نشانه ي محبوبيت يک وب سايت است در نتيجه هرچه تعداد آنها بيشتر باشد، سايت شما محبوب تر بوده و اين به معني رتبه بهتر در نتايج جستجو موتور جستجوهاي مختلف است.
تعريف رپورتاژ آگهي
رپورتاژ آگهي به خبر تبليغاتي گفته ميشود که جهت معرفي خدمات و محصولات کسب و کار ها نوشته ميشود و در سايت هاي خبري پربازديد منتشر ميشود.
رپورتاژ آگهي در تمام دنيا به عنوان يکي از موثرترين تکنيک ها براي سئو سايت شناخته ميشود و سئو کار ها براي بهبود رتبه سايت در جستجوي گوگل از رپورتاژ استفاده ميکنند.
taninweb.com با 400 سايت با اتوريتي بالا آماده فروش بک لينک و ريپورتاژ است که براي خريد مي توانيد با شماره زیر تماس بگیرید.

http://taninweb.com

09226219759-02833236567

https://t.me/taninwebraya

این طرح محدود بوده و طی ماه ها آتی تخفیف در نظر گرفته منقضی خواهد شد
 

asalprh

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
6 آگوست 2016
نوشته‌ها
55
لایک‌ها
4
سلام بله شما انتخاب کنید براتون انجام میدم
 
بالا