برگزیده های پرشین تولز

yasharmahdi

Registered User
تاریخ عضویت
8 جولای 2014
نوشته‌ها
295
لایک‌ها
56
رونمایی شد !

اینستاگرام و نقش بازاریابی شبکه اجتماعی در افزایش فروش :eek:
بدون شک همگی با اینستاگرام آشنا هستین و دستی توی بازاریابی شبکه اجتماعی هم دارین اما شاید چیزی که بیشتر از همه در بازاریابی اینستاگرام اذیت میکنه ، نداشتن نسخه ویندوز برای ارسال پست اینستاگرام هست و بعد از این موضوع ، مهم ترین موضوع اینکه شاید اکثر ماها واقعا وقت نداریم که در لحظه بعد از انتشار پست در سایتامون توی پیج ( و یا پیج های ) اینستاگراممون بذاریم مخصوصا اگه سایتمون بخش های مختلفی از اخبار و... داشته باشه و همچنین بعضا هم جشنواره های تخفیفاتی شاید سر وقت در زمان و مناسبت های خاص نتونیم مدیریت و ایجاد کنیم حالا از تمامی این مصائب هم اگه بگذریم میمونه مسئله جذب بیننده و فالوور و لایک و.... ، خوب اگه شما هم با این مسائل دست و پنجه نرم میکنین ، این مطلب رو تا آخر بخونین تا با یکی از بی نظیرترین ابزار اینستاگرام در ایران آشنا بشین.

گراماز چیست و چرا ؟ :general609:
گراماز در بازاریابی شبکه اجتماعی سایتتون کمکتون میخواد بکنه و از یه طرف هم دستتون رو بگیره تا پست هایی که میخواین رو سر ساعت در اینستاگرامتون بذاره ، میشه گفت توی ایران بی نظیره ، خودتون امکاناتو ببینین میفهمین چی میگم ، گراماز رو بخاطر نیاز اکثر کاربرای ایرانی توسعه دادیم و با گراماز میتونین سرعت بیشتری به کاراتون بدین ، البته اگر کارتون مرتبط با اینستاگرام باشه

امکاناتی که گراماز ارائه میده؟ :general609:
شما با گراماز میتونین بی نهایت پست بدین تا سرساعت توی اینستاگرامتون ارسال بشه این توی عکس خلاصه نمیشه بلکه با گراماز میتونین استوری ، ویدیو ، عکس گالری و... رو هم سر ساعت تنظیم شده روی اکانت اینستاگرامتون بذارین ، باورکردنیه ؟ راستی اگه عکساتون برای ارسال بهینه نباشه هم مشکلی نیست گراماز خودش مشکلو حل میکنه!

همین ؟ :general210:
معلومه که ن ! جای خوبش هنوز مونده ! همونطور که بالا گفتم گراماز قراره تو بازاریابی شبکه اجتماعی سایتتون کمک بکنه ، شما فقط کافیه ادرس فید سایتتون رو بدین تا هر زمان که توی سایتتون پستی ارسال بشه اتوماتیک به اکانت اینستاگرامتون هم ارسال بشه ! خودشم لینک پستتون بصورت اتوماتیک توسط ما کوتاه میشه و پستتون هشتگ گذاری میشه ! جریان اینجا تموم نمیشه بلکه میتونین واترمارک هم به گراماز بدین تا اگه پستتون عکسی نداشت ما اتوماتیک براتون از گوگل عکس گیر میاریم و روش واترمارک میزنیم و میفرستیم به اینستاگرامتون ، اینم تماما اتوماتیکه ها . راستی اگه هنوز اکانت اینستاگرامی برای سایتتون نعرین میتونین با گراماز استارت بزنین ، چطوری ؟! گراماز ی امکانی داره که میتونین ادرس فیدتون رو بدین تا همه پستای سایتتون رو اتوماتیک به اینستاگرامتون بفرسته ( میتونین بین هر پست فاصله هم تعریف کنین ) ، با این امکانات میتونین خیلی کار ها بکنین مثلا پیج اموزشی اینا بسازین و فالوور جذب کنین و از فالوورا استفاده کنین ، اینا ی توضیح کوتاهی بود برای اینکه با کلیات گراماز آشنا شین مطمئنن جزئیات خیلی باحالتری هم داره

پشت این گراماز کیا هستن ؟ :general405:
گراماز رو لرن سایت ساپورت میکنه ، یعنی مال خود خودشه ، پشت گراماز تیم برنامه نویسی و پشتیبانی لرن سایت قرار داره ، بخاطر همینم طعم پشتیبانی شبانه روزی رو هم می چشین که ترکیبش خیلی عالی میشه مطمئنن.

امکانات ویژه و توضیحات بیشتر درباره گراماز لطفا :cool:
همانطور که بالا خدمتتون عرض کردم واقعا گراماز جزئیات زیادی داره از تقویم و آمار حساب کاربری گرفته تا .... شاید خودتون امتحان کنین بهتر باشه اما امکانات ویژه ای گراماز در نظر گرفته و تازه رونمایی شده ( در تاریخ 97/06/11 ) عبارته از : امکان اتوفالو ، اتوآنفالو ، اتولایک ،اتوکامنت و اتو ریپست ، اگر بخوام درباره اتوریپست بیشتر توضیح بدم ، با این امکان شما میتونین از طریق پیج های مختلف ، هشتگ یا مکان ها ، بصورت اتوماتیک تنظیم کنین تا گراماز پست بگیره و با توضیحات شما به پیجتون بفرسته ( اتوماتیک ! شما استراحت میکنین و پیجتون آپدیت میشه خود به خود ! ) با این روش میتونین فالوور و بیننده های زیادی جذب کنید و همچنین پیجتون رو اپدیت نگه دارین . فقط توجه داشته باشین که این امکاناتی که ذکر شد استفاده از اونا به مسئولیت خودتون هست چون اینستاگرام به این موضوع حساس هست و مخصوصا در صورت استفاده با سرعت بالا از امکانات ، احتمال دی اکتیو شدن اکانت شما وجود داره ، پیشنهاد ما این هست که در این امکانات از سرعت متوسط به پایین استفاده کنین و همچنین در ری پست نیز ای دی طرف رو در کپشن ذکر کنین ( در صورت استفاده از پنل متوجه منظورم خواهین شد ) اما در نهایت گراماز هیچ مسئولیتی در استفاده از امکانات ویژه نخواهد داشت چون خارج از قدرت گراماز هس و صرفا راهنمایی جهت اکتیو مجدد اکانت ، از دست گراماز برمیاد.


آدرس گراماز :general601:
gramaz.com

شما میتونین با ورود به گراماز ، یک پلن 7 روزه رایگان بگیرین و تست کنید اگه مورد پسندتون واقع شد گراماز در خدمتتون خواهد بود :)رای دریافت نمونه 7 روزه رایگان کلیک کنین.
دیگه اشنایی با جزئیات باحال گراماز رو به عهده شما میذارم تا با گرفتن پنل رایگان خودتون اشنا بشین و حال کنین باهاش:D

تغییرات :
پلن های سه ماهه و شش ماهه نیز برای پکیج ها افزوده شدن.:rolleyes:

* افزودن شدن امکانات اتوفالو ، اتوآنفالو ، اتوریپست ، اتوکامنت ، اتولایک ( 97/06/11 )

* شماره تلفن گراماز شروع به کار کرد 041-33326665 واحد گراماز تماس حاصل فرمایید. ( ساعات کاری از 8 صبح تا 6 عصر - اگر بدلیل درخواست بالا به تماس شما پاسخگویی نشد ، تیم گراماز در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت ):)


جهت دنبال اخبار گراماز و اطلاع از جشنواره و امکانات گراماز را در تلگرام دنبال فرمایید.


(هر نقد یا پیشنهادی داشتین با تیکتینگ ، ربات تلگرام ، تلفن ثابت لرن سایت و همین تایپک در خدمتتونیم و منتظر حضور و صدای گرمتون هستیم.)

 
Last edited:

yasharmahdi

Registered User
تاریخ عضویت
8 جولای 2014
نوشته‌ها
295
لایک‌ها
56
✔️ گراماز رونمایی شد .
نظرتون چیه ؟ گرامازو دیدین ؟ خوب منتظر چی هستین ! یک پلن 7 روزه رایگان با ثبت نامتون بگیرین و تست کنین ( اتوماتیک فعال میشه بعد ثبت نام ) اگر خوشتون اومد گراماز بیشتر در خدمتتونه :general105:
 
Last edited:

yasharmahdi

Registered User
تاریخ عضویت
8 جولای 2014
نوشته‌ها
295
لایک‌ها
56
با درود ،
گرافیک پنل گراماز آپدیت شد ، ctrl + f5 بزنید و نظرتان را بفرمایید.
 

yasharmahdi

Registered User
تاریخ عضویت
8 جولای 2014
نوشته‌ها
295
لایک‌ها
56
با درود ،

امکانات اتوریپست ، اتودایرکت ، اتوفالو ، اتوآنفالو ، اتولایک و اتوکامنت حداکثر تا فرداشب افزوده خواهند شد و استثناَ کسانی که تا رونمایی این امکانات پکیج سه ماهه و بالاتر (حتی پکیج معمولی! ) خریداری نمایند به پنلشان بصورت رایگان افزوده خواهد شد . این طرح مجدد تمدید شده سری پیش تا 1397/06/09 مهلت داشت که هم اکنون تا رونمایی امکانات تمدید شد ، همچنین کسانی که ماهانه خریداری نمایند نیز نسبت به ارزش پنل امکانات افزوده خواهد شد و نیازی به هزینه جداگانه برای خریداری این امکانات نیست.

همچنین شماره تلفن گراماز شروع به کار کرد 041-33326665 واحد گراماز تماس حاصل فرمایید. ( ساعات کاری از 8 صبح تا 6 عصر - اگر بدلیل درخواست بالا به تماس شما پاسخگویی نشد ، تیم گراماز در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت )

 
Last edited:

yasharmahdi

Registered User
تاریخ عضویت
8 جولای 2014
نوشته‌ها
295
لایک‌ها
56
مشکل قسمت ارسال مطلب گراماز در عرض چند ساعت حل شد ،
اما قسمت ارسال مطلب ویدیو به اینستاگرام با محدودیت هایی از سمت شرکت میزبانی مواجه شده که مدیریت و واحد فنی در حال رایزنی برای این موضوع هستند.
بقیه امکانات گراماز بدون هیچ مشکلی کار می کنند.

پ.ن : در صبح 97/06/12 این مشکل حل شد.
 
Last edited:

yasharmahdi

Registered User
تاریخ عضویت
8 جولای 2014
نوشته‌ها
295
لایک‌ها
56
امکانات اتولایک ، اتوفالو ، اتوکامنت ، اتوآنفالو ، اتو ری پست به گراماز اضافه شد ( برای پنل کاربرانی که سه ماهه یا بالاتر خریداری کرده بودند نیز افزوده شد برای پنل های دیگر نسبت به هر پنل تعدادی افزوده شد )
فقط مجدد ذکر می کنیم ، امکانات ویژه ریسک استفاده دارند و چون اینستاگرام به این موضوع ها حساس هست ( اتوفالو ، اتولایک ، اتوآنفالو ، اتوریپست ، اتوکامنت ) در صورت استفاده مکرر مخصوصا در سرعت بالا ، امکانات دی اکتیو شدن اکانت وجود دارد و گراماز مسئولیتی درقبال مشکلات پیش آمده نخواهد داشت . توصیه می گردد در امکانات ویژه از سرعت متوسط به پایین استفاده کنید و هچنین در ری پست کپی رایت را نیز رعایت فرمایید ( با دستور نوشته شده ، ای دی طرف را در کپشن ذکر فرمایید )، البته در سایر امکانات گراماز ( ارسال از فید و ارسال زمان بندی شده ) ریسکی وجود ندارد و با راحتی خیال می توانید استفاده کنید.​

 
بالا