برگزیده های پرشین تولز

پیک موتوری با قیمت استثنایی ویژه فروشگاه های اینترنتی

mr.hanzaleh

Registered User
تاریخ عضویت
11 ژانویه 2010
نوشته‌ها
1,790
لایک‌ها
361
محل سکونت
تهران


landing_01.jpg

تی نکست برای فروشگاه‌هایی که با استفاده از وب سایت و شبکه‌‌های اجتماعی به فروش کالا و خدماتی همچون پوشاک، کتاب، لوازم دیجیتال، لوازم پزشکی و طبی، تجهیزات و تزیینات هنری، لوازم آرایشی و بهداشتی، خدمات بانکی و خدمات بیمه می‌پردازند، یک سرویس کارآمد به شمار می‌رود.

استارتاپ تی نکست، با هدف ارائه راه‌حل‌های کاربردی به کسب‌وکارها برای ارسال سریع‌تر سفارش‌ مشتریان در شهر تهران شکل گرفت. امکانات و سرویس‌هایی که تی نکست در اختیار فروشگاه‌های اینترنتی و کسب‌وکارهای سنتی قرار می‌دهد، باعث تسریع در روند ارسال و تحویل کالا، جلب اعتماد مشتریان و درنهایت افزایش فروش آن‌ها خواهد شد.

مشتریان شما می‌توانند سفارش خود را در همان روز ارسال، از ناوگان ما تحویل بگیرند و هزینه خرید کالا یا خدمات خود را در منزل پرداخت کنند. همچنین در پنل اینترنتی تی نکست، نظارت آنلاین و پیگیری سفارش‌ها از زمان دریافت در مبدا تا زمان تحویل به مقصد برای صاحبان فروشگاه‌های اینترنتی امکان‌پذیر است.



750-500.jpg


انواع سرویس‌ها:

  • توزیع در همان روز (Same Day Delivery)

در این سرویس بسته‌های ارسالی فروشگاه شما حداکثر تا ساعت 14 توسط ناوگان تی‌نکست جمع‌آوری و تا پایان همان روز در سطح شهر توزیع می‌ شوند. تعرفه ارسال بسته برای 22 منطقه شهر تهران یکسان و نسبت به سرویس‌های مشابه بسیار ارزان‌تر است. بنابراین توزیع در همان روز انتخابی ایده‌آل برای کسب‌وکارهای سنتی و فروشگاه‌های اینترنتی به شمار می‌رود.

  • توزیع در روز بعد (Next Day Delivery)

در این سرویس، ناوگان پیک موتوری تی ‌نکست بسته‌های شما را یک روز کاری بعد از جمع‌آوری آن‌‌ها، به دست مشتریان شما در سراسر تهران بزرگ می‌رساند. این سرویس تعرفه‌ پایین‌تری نسبت به توزیع در همان روز دارد و می‌تواند به فروش بیشتر فروشگاه‌های اینترنتی و کسب‌وکارهای سنتی کمک کند.

  • سرویس بازگشتی (Reverse Logistics)

تی‌نکست، سرویس بازگشتی خود را برای کمک به توسعه سیستم فروش کسب‌وکارهای اینترنتی معرفی کرده است. این سرویس برای فروشگاه‌هایی کارآیی دارد، که امکان مرجوع کردن کالا را به مشتریان خود ارائه می‌دهند. در این سرویس ناوگان موتوری حرفه‌ای تی‌نکست، کالا را از درب منزل مشتری تحویل گرفته و براساس تعرفه‌ای مشخص به انبار فروشگاه شما بازمی‌گرداند.

  • پرداخت در محل (Cash on delivery)

همه فروشگاه‌های اینترنتی به سرویس پرداخت در محل نیاز دارند. این سرویس باعث اطمینان خاطر بیشتر مشتریان فروشگاه‌های اینترنتی می‌شود و در افزایش میزان فروش این فروشگاه‌ها تاثیر زیادی دارد. تی نکست، امکان استفاده از این سرویس را برای کسب‌وکارهای اینترنتی فراهم کرده است.

  • سرعت، امنیت و پشتیبانی

ناوگان موتوری آموزش‌دیده تی نکست، به‌عنوان همراهی هوشمند برای لجستیک کسب‌وکارها، بسته‌ها و سفارشات را با سرعت و امنیت بالا به مقصد می‌رسانند. به‌علاوه کارشناسان واحد پشتیبانی و مشاوره تی‌نکست در تمام ساعات روز پاسخگوی سوالات و درخواست‌های شما هستند.



Untitled-1.jpg


چگونه از خدمات تی نکست استفاده کنیم؟


اگر در فروشگاه اینترنتی خود روزانه بیش از 5 مرسوله ارسال می‌کنید، برای استفاده از پیک موتوری آنلاین تی‌نکست کافی است با شماره تلفن 88781236-021 تماس بگیرید. کارشناسان ما آماده ارائه مشاوره رایگان برای عضویت و ثبت سفارش شما در پنل بیزینسی تی‌نکست هستند.



 
Last edited:

NIMA H71

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
27 آپریل 2019
نوشته‌ها
1
لایک‌ها
0
سن
31
محل سکونت
iran
بسیار عالی در حوزه خدمات میتونین از سایت ما هم به عن.ان یکی از برترین سایت ها دیدن کنید
آچاره اپلیکیشن آنلاین درخواست خدمات
 
بالا