برگزیده های پرشین تولز

Assassin,s Creed 2

Benyaminj

کاربر فعال بازیهای کامپیوتری
کاربر فعال
تاریخ عضویت
24 آگوست 2005
نوشته‌ها
4,528
لایک‌ها
1,888
محل سکونت
Tehran
3 4 روز پيش سايت PC Games يه مصاحبه با تهيه کننده Assassin,s Creed 2 انجام داده بود که
من تو وب سايتم اونو گذاشتم..حالا تصميم گرفتم اونو تو PersianTools بزارم تا کاربران اينجا هم بتونن از چندو چونده کار با خبر بشن.

سيستم : PC , PS3 , XBOX360

تاريخ انتشار : 2009


main.jpg

PC Games : لطفاً خودتون رو معرفی کنيد و بگيد چه کارهايی در گذشته انجام داديد ؟

Puel : اسم من هست Sebastien Puel تهيه کننده Assassins Creed 2 . در سال گذشته من تهيه کننده بازيهايی چون Nuruto : Rise Of a Ninja و Uru:Ages Beyond Myst بودم.

PC games : لطفاً ارتباط بين Ezio . Altair و Demod Miles رو برای ما شرح بديد..آيا Lucy Stillman و پروفسور Vidic تو بازی حضور خواهند داشت؟

Puel: درواقع Ezio ,Altair , و Desmond miles همگيشون از يک خانواده و ميشه اينطور گفت که نسبت يکسانی دارن. اينکه چرا Desmond توانايی اينرو داشته که به يک زندگی دوباره دعوت بشه بايد مديون اراده و حافظه ژنتيکيش باشه.

وقتی که شما اين سريرو بازی بکنيد قسمت های کشف نشده بازی برای شما اشکار خواهد شد.

PC Games: اون اوايل يک اثر هنری فکری از Leonardo Da Vinci که " Flying Machine" (ماشين پرواز يا ماشين پرنده ) بود نشون داديد..آيا همچين چيزی وجود خواهد داشت به طور مستمر در طول بازی يا اين که فقط در رابطه با يک مأموريت خاص مطرحه؟
Puel:"Flying Machin" به طور مستقيم و به صورت کاملاً Real Time توسط بازيکن کنترل و هدايت ميشه.تيم ساخت بازی توجه بسيار زيادی رو ساخت گيم پلی بازی خواهد داشت در واقع ما ميخواهيم يک گيم پلی ويژه داشته باشيم که بتونيم يه هيجان بی وصف به بازيکن القا کنيم..شما اطلاعات بيشتر در رابطه با "Flying Machin" رو در هفته های بعد خواهيد دانست.

PC Games: شخصيت Ezio ميتونه شنا بکنه..آيا جز اين , کارهای جديد ديگه اکروباتيکی بلد هست که بتونه نمايش بده؟

Puel: درواقع گيم پلی بازی به صورت ازادانه ( Free-Running )فعال خواهد بود و طی اون ويژگيهای واقعی جديدی به گيم پلی افزوده خواهد شد..اين کار برای رسيدن به يک طراحی کامل در گيم پلی وجود خواهد داشت تا به هدفی که بازيکن در طول بازی ميخواد بهش برسه.
برای مثال : پرش کردن در جاهای مختلف رو گيم پلی بازی تأثير خواهد داشت..مثلاً اگر از ساختمانی بخواهيد بالا بريد بايد به سرعت و با قدرت زياد و چنگ زدن به لبه ساختمون اين کارو انجام بديد که تماميه تک تک اين کارها با دکمه های دسته انجام خواهد شد. .اين نمونه ای از ويژگی بالارفتن از ساختمان به صورت سريع و واقعی بود..البته لازم به ذکر هست که بگم اين ويژگيها در اول غيره قابل دسترس خواهند بود و در طول بازی اين ويژگيها به شما اضافه خواهد شد.
چند کانال ابراه تو ونيز پيدا خواهيد کرد که ويژگی های زيادی به گيم پلی افزوده خواهد شد..Ezio ميتونه شنا کنه و شيرجه بزنه و يا توانايی اينرو داره که بتونه جهت يابی بکنه داخل کانالهای ابراه.
اين ويژگی ها در گيم پلی , داخل هر مأموريت اضافه و يا تغيير پيدا ميکنه.
شما ميتونيد با نزديک شدن به آب طرح و نقشه برای از بين بردن دشمنا بکشيد..البته شما نبايد بيشتر اوقات داخل کانال های ابراه تو ونيز باشيد چون مردم به شما ذره ای شک ميکنن و اين موجب ازدحام جمعيت خواهد شد.
ما هنوز در حال کار بر روی گيم پلی بازی به صورت " Free-Running" خواهيم بود که اين کار با مطالعه بيشتر ميسر خواهد شد.
PC Games : سايت GameInformer خبر داده که بازی به صورت 16 مرحله متفاوت وجود خواهد داشت که شامل مأموريت های قتل ، گارد محافظ ، و تعقيب کردن هست..به غيره اينا ما بايد منتظر چه چيزه ديگه ای باشيم؟ آيا شما مطمئناً قبول داريد که بازی اون طنوع لازم تو مأموريتها رو نداره؟

Puel: ما داريم بسيار سخت رو ساختار بازی ، داستان و مراحل بازی کار ميکنيم..بازيکنان هميشه يه تجربه نآ ازموده از بازی دارن..که چطوری خط داستانی و مراحل بازی به طور کامل تفاوت داره با نسخه 1؟
مأموريتهای اصلی بازی در طول بازی هميشه و به صورت غيره قابل پيشبينی وجود خواهند داشت در مسير..مراحل بازی طولانی نخواهند بود و 2 مأموريت شکل هم در بازی وجود نخواهد داشت.
ما ميخواهيم اين ازادی عمل رو به بازيکنها بديم که خودشون پايان بازيشون رو انتخاب کنن و بتونن به هدفی که ميخوان برسن.
در Assassin,ns Creed 2 شما بعد از اتمام مأموريت های اصلی و فرعی اونوقته که ميتونيد پی ببريد به جهانی که داخلش هستيد و همچين تماميه راز ها بر شما اشکار خواهد شد.
در واقع ما ميخواهيم اين پاداش کسانی باشه که جنگيدند و بازيرو به طور کامل به اتمام رسوندند.

ما تو AC 2 شانزده مرحله تکی خواهيم داشت که راه هايی که داخل اون مأموريت داريد و راهايی که تو مسير شما هستند و جزوه مرحله شما حساب نميشند بسته خواهند بود ( مثل شماره 1 ).


ما مطمئن هستيم که گيم پلی بازی بسيار پر هيجان خواهد بود و هرگز 2 بار يه چيز ، تکرار نخواهد شد.
من فقط مرحله ای از بازی که بايد در اونجا از پشت بام و با زيرکی و به صورت مخفيانه ( کماندويی ) عبور کنيد و به منطقه ای خارج از ونيز برسيد رو بازی کردم.
هيجان واقعی و بی وصف اين مرحله " که شما بايد در شب به صورت مخفيانه بر بالای پشته بام و گرفتن کناره های ساختمون برای رد شدن از اون مکان به دور از چشم نگهبانها ، و قاپيدن اطلاعاتی از شخصی و در اخر انداختن اون فرد به سمته پايين پشته بام " ، بسيار بالاست.
اين مأموريت بسيار جذاب و سرگرم کننده بود .
شما واقعا احساس ميکنيد برای رسيدن به هدف بايد چيکار کنيد و اين يعنی پيشرفت و درنتيجه شما بايد از ساختار و داستان جديد بازی تشکر کنيد !!

PC Games: شما يک تنوع از شخصيت های تاريخی به صورت ادغام شده داريد که شامل رابطه واقعی ما بين مردم و خانوادهاست..آيا اين حقايق به صورت واقعی و صحيح بيان خواهد شد؟

Puel: اين سری بازيکن رو غرق تو تاريخچه Assassin,s Creed خواهد کرد..هدف ما اينه که به دقت و به طور صحيح اين تاريخ رو نشون بديم اما ما ممکنه تو بعضی جاها يه ذره از فکر خلاقمون استفاده کنيم .
ما حتی يه تاريخ نويس هم داريم که اون مارو راهنمايی ميکنه در باره بايد ها و نبايد های شخصيتی و وقايع اون زمان که چگونه و چطور از اينها استفاده کنيم.
در تاريخ Assassin,s مشاهده شده که قلعه ای توسط مغولها در سال 1256 نابود شده..در Assassin,s Creed ما يک تاريخچه متناوب داريم که به واسطه اون متوجه شديم برادران Assassin,s در اون مکان زندگی می کردند.
Assassin,s ها به صورت کاملاً با دقت تشکل يافته شدند و به صورت يک تيم کاملاً محرمانه در بيت المقدس رفتو آمد داشتند.
وقتی که ميخواستيم ما شهر ونيز در قرن پانزدهم به صورت 3D در بياريم ، به اين نکته توجه داشتيم که به شکل صحيح اين کارو انجام بديم..تعدادی از افراد ما به طور مستقيم به ايتاليا رفتند و توسط راهنمايان اونجا مارو راهنمايی کردند که شهرها و ساختمانها در اون زمان به چه شکل و ساختاری بودند..همچنين تعداد زيادی عکس از اون مناطق گرفتيم..
در کل ما اطلاعات زيادی از تاريخچه اون زمان داريم و همه اين جزئيات در بازی خواهند بود.

2062687142_3ad2cbdd93.jpg

PC Games : سری قبلی ( AC1) نمايش خارق العاده ای داشت..در پايان, AC2 به چه صورت خواهد بود؟ به صورت واقعی و واضح بگيد نمايش اخر در AC2 به چه شکل خواهد بود؟

Puel:وقتی که Assassin,s Creed 1 رونمايی شد سؤالات زيادی مطرح شد و ما بسيار با انگيزه ، فرضيه دوستان رو مورد تحليل و بازرسی قرار داديم.
ما بسيار هيجان زده بوديم برای شروع ساخت Assassin,s Creed 2 در صورتيکه ما بايد جواب سؤالات رو تو Assassins,s Creed 1 می داديم..چنانکه برای پايان قسمت دوم اين شما هستيد که بازيرو بازی ميکنيد و نظارگره اون هستيد.
من فکر نميکنم ديگه بيشتر از اين بازيکنا انتظار داشته باشند که بدونند تمامو کمال تو ذهن ما چی ميگذره !

PC Games : موتور گرافيکی Assassin,s Creed يک Anvil Engine بود..در مورد Assassin,s Creed 2 چطور؟

Puel: موتور Assaasin,s Creed همان Anvil Engine خواهد بود.اما ما ويژگی ها و تکنولوژی های وحشتناکی به اين موتور اضافه کرديم .که ويژگيهای جديد اين موتور شامل:

-چرخش شبو روز
-لود شدن جزئيات بيشتر در فضای Open-World با مسافت های بالا.
- استفاده از تکنولوژی به کار رفته شده در بازی FarCry 2 که در خصوص پوشش گياهی مطرح بود.
-بهبود يافتن چندين رندرينگ که باعث پشتيبانی هرچه بهتر از نور پردازی ، انعکاس نور ، و چندين افکت ويژه خواهد شد.
-و همچنين ما تکنيک های جديديرو به کار برديم که باعث بالارفتن راندمان گيم پلی ميشه و ما ميتونيم مأموريت های بيشتر و متنوع تری رو بسازيم.

-امکانات جديد AI که به موجب اين باعث گوناگونی مراحل و مأموريت ها خواهد شد.
- بالا بردن افزايش NPC در جهت يابی و انجام حرکات مختلف اکروباتيکی در تعقيبو گريز ها حين مأموريت.

PC Games : وضعيت توسعه دهندگان بازی به چه صورته و چه اندازه تا پايان ساخت بازی مونده؟

Puel: تيم ما بسيار ورزيده و کار ازموده هست و با اشتياق و تلاش کوشش فراوان مراحل ساخت بازيرو به خوبی پيش می بريم.

PC Games : آيا وجود خواهد داشت يه Collector,s Edition ؟

Puel:چيزه ديگه آی هنوز اعلام نشده..اطلاعات بيشتر رو شما در E3 خواهيد دانست.
 
Last edited:

مهدی=کولمن

کاربر فعال ورزش
کاربر فعال
تاریخ عضویت
2 سپتامبر 2007
نوشته‌ها
1,397
لایک‌ها
176
محل سکونت
karaj
سلام

بی صبرانه منتظر این بازی هستم (جلوی در کمپانیش منتظرم:D)

بنیامین جون ممنون بابت اطلاعات
 

مهدی=کولمن

کاربر فعال ورزش
کاربر فعال
تاریخ عضویت
2 سپتامبر 2007
نوشته‌ها
1,397
لایک‌ها
176
محل سکونت
karaj
منکه واسه اومدنش لحظه شماری میکنم
یکش که خیلی عالی بود

واقا یه بازی استثنایی هست

من که خودم 5بار این بازی رو از اول تا اخر رفتم هر بار هم برام یه تازگی داشت

واقا برازنده ی بازی بودنا داره
 

killjoy

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
21 ژوئن 2009
نوشته‌ها
1
لایک‌ها
0
تاریخ عرضه این بازیم طبق اون چیزی که تو سایت گیم تریلرز نوشته بود 1 نوامبر 2009 هستش که به تاریخ خودمون میشه 10 آبان 1388 . یعنی تا اون موقع باید صبر کنیم؟:(
 

adnan_mary

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
12 دسامبر 2007
نوشته‌ها
37
لایک‌ها
1
با سلام خدمت دوستان عزیز. امروز میخواستم تو PT یه Thread به این نام بزنم دیدم دوست عزیزمون قبلا این کار رو کردن. از طرفداران این بازی هستم. تا الانم تموم Trailer و مصاحبه هاش رو دیدم. نسخه ی اول با اینکه تو زمان خودش فوق العاده بود دارای مشکلات زیادی بود که مهمترینش تکراری شدن خط داستانی و مراحل بوده.
AC II شامل 15-16 مرحله ی اصلی و حدود 200 ماموریت جانبیه!!! یعنی در بازی از افراد مختلف میتونید ماموریت بگیرید و در ازاش پول و سلاح و ... بدست بیارید. مثلا شخصی از شما میخواد که اونو تا جایی اسکورت کنید. بعد از شما میخواد که با قایق تا نقطه ای همراهش برید و در آخر ممکنه از شما بخواد که شخص خاصی رو بکشید. یعنی ممکنه یک ماموریت که میپذیرید چندین ماموریت رو در پی داشته باشه.
از امکانات جدید شنا کردن.گرفتن سلاح دشمن و استفاده علیه اون و داشتن تنوع زیادی در اسلحه هست.
داستان از سال 1486 شروع میشه. از شخصیت های واقعی در داستان استفاده شده که از نمونه های واقعا جالبش : لئوناردو داوینچی-لورنزو دمدیچی - ماکیاولی و کاترین اسفورزا ست. داوینچی در داستان حامی شماست و کار طراحی و ساخت سلاحاتونو به عهده داره .یکی از نمونه هاش ساخت Hidden Blade مخصوص بدون نیاز به بریدن انگشت - بمب دود و ... هست. از اختراعاتش مثل Flying Machine در بازی استفاده شده که اگه تریلر Game Play
امسال E3 رو دیده باشید واقعا شگفت زده میشید.
درباره ی این بازی نکته های بسیاری وجود داره که اگه دوستان علاقه دارن این تاپیکو کامل کنیم!!!!

48697.jpg

797958_com_assassinsc.jpg

acii-560x283.jpg

acii2-560x336.jpg
 

مهدی=کولمن

کاربر فعال ورزش
کاربر فعال
تاریخ عضویت
2 سپتامبر 2007
نوشته‌ها
1,397
لایک‌ها
176
محل سکونت
karaj
خیلی ممنون از بابت عکسها
 

adnan_mary

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
12 دسامبر 2007
نوشته‌ها
37
لایک‌ها
1
خیلی ممنون از بابت عکسها

ممنون اگه این بازی طرفداران دیگه ای داره خوشحال میشیم نظراتشونو تو این تاپیک بذارن و بحث و گفتگو کنیم!!!
برای شروع و آشنایی بیشتر چندتا Trailer و عکس دیگه میذارم و کم کم دوستان سوال کنن و بحث کنیم:)
برای دانلود تریلر ها بر روی 2 عکس زیر کلیک کنید!)




51439.jpg

50886.jpg

48860.jpg

48859.jpg
 
Last edited:

adnan_mary

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
12 دسامبر 2007
نوشته‌ها
37
لایک‌ها
1
خوب انگار علاقه مند به این بازی تو PT کمه. آخه کسی کمک نمیکنه !!!!!!!!!;)
 

manuelcalavera

Pocket PC کاربر فعال
کاربر فعال
تاریخ عضویت
7 ژوئن 2007
نوشته‌ها
2,834
لایک‌ها
8
Ezio هر چقدر هم on style باشه ، همین که دیگه Altair نیست خیلی بده :(

من خیلی ارتباط برقرار کرده بودم با شخصیتش
 

adnan_mary

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
12 دسامبر 2007
نوشته‌ها
37
لایک‌ها
1
Ezio هر چقدر هم on style باشه ، همین که دیگه Altair نیست خیلی بده :(

من خیلی ارتباط برقرار کرده بودم با شخصیتش

شما تبلیغارو ببینید...هر چی تو وجود Altair بود تو این کامل شده! در ضمن این نجیب زادست و تو هنر هم دستی داره و کاملا خود محوره! یعنی دیگه از کسی دستور نمیگیره:)
 

Dr.Mahda

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
3 جولای 2009
نوشته‌ها
45
لایک‌ها
1
سن
29
محل سکونت
Tehran
وای که چه خدا بود نسخه اولش و وای که چقدر سخته تا آبان صبر کردن!! (البته بیچاره صبر!!:D)
 

MOONSABER

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
26 جولای 2009
نوشته‌ها
13
لایک‌ها
1
محل سکونت
moon
من واقعا منتظر این بازی هستم چون بسیار زیبا به نظر می رسه.راستی بازی قابلیت آنلاین داره؟
 

lucky4ever

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
22 فوریه 2006
نوشته‌ها
155
لایک‌ها
0
محل سکونت
0gravity
با نسخه یکش خیلی حال کردم ... تاریخ انتشار نسخه دومش دقیقا کی هست ؟
 

Dr.Mahda

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
3 جولای 2009
نوشته‌ها
45
لایک‌ها
1
سن
29
محل سکونت
Tehran
امیدوارم داشته باشه.

آخه این یک بازی شخصیت محوره. مثل COD یا Counter Strike‌ نیستش که هرکس یک کاراکتر مخصوص خودش رو بگیره و آنلاین بازی کنه. این امکان برای Assassin به نظرم فراهم نخواهد شد.
مثلاً اگه بازی‌ای مثل GTA San Andreas قابلیت بازی آنلاین داشته باشه, یک نفر می‌شه CJ. بقیه کدوم کاراکتر رو بردارن؟!
Assassin هم به نظرم همینطوره و جزو این دست بازی‌ها محسوب می‌شه.
امیدوارم منظورم رو کامل رسونده باشم. :)
 

adnan_mary

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
12 دسامبر 2007
نوشته‌ها
37
لایک‌ها
1
آخه این یک بازی شخصیت محوره. مثل COD یا Counter Strike‌ نیستش که هرکس یک کاراکتر مخصوص خودش رو بگیره و آنلاین بازی کنه. این امکان برای Assassin به نظرم فراهم نخواهد شد.
مثلاً اگه بازی‌ای مثل GTA San Andreas قابلیت بازی آنلاین داشته باشه, یک نفر می‌شه CJ. بقیه کدوم کاراکتر رو بردارن؟!
Assassin هم به نظرم همینطوره و جزو این دست بازی‌ها محسوب می‌شه.
امیدوارم منظورم رو کامل رسونده باشم. :)

درسته. تو این سبک از بازی ها که Action adventure هست فقط Metal gear Solid 4 آنلاینه (البته اونم که انحصاری PS3 ) اون هم چون کارکترهای دوست و دشمنت زیاد بوده میتونی تو آن لاینش یکی از اونارو بگیری و بازی کنی.
 

adnan_mary

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
12 دسامبر 2007
نوشته‌ها
37
لایک‌ها
1
2 تا عکس!
956856_20090525_790screen007.jpg


956856_20090525_790screen005.jpg
 
Last edited:

مهدی=کولمن

کاربر فعال ورزش
کاربر فعال
تاریخ عضویت
2 سپتامبر 2007
نوشته‌ها
1,397
لایک‌ها
176
محل سکونت
karaj
سلام به همه ی دوستان

اقا این بازی عجب گرافیگی داره

به نظر شما گرافیگ 1بهتره یا 2؟!!

از بابت عکسها هم ممنون

یا علی
 
بالا