• پایان فعالیت بخشهای انجمن: امکان ایجاد موضوع یا نوشته جدید برای عموم کاربران غیرفعال شده است

Cliff Bleszinski:"برداشتن مواردی از دیسک بازی و عرضه به عنوان DLC حقیقتی زشت"

arton

Registered User
تاریخ عضویت
22 فوریه 2012
نوشته‌ها
496
لایک‌ها
36
محل سکونت
TehraN


مدیر طراح سری بازیهای Gears Of war،کلیف بلزینسکی،صحبت هایی داشته که اشاره آن به محتواهایی که از دیسک بازی Street Fighter X Tekken برداشته شده و به عنوان DLC عرضه شده مشهود است.Cliff در مصاحبه ای که با GameSpot در آخر این هفته در PAX 2012 در ایالت ماساچوست بوستون داشته اظهار کرده که عرضه محتواهای دیسک بازی به عنوان DLC اغلب اوقات لازم است.

کلیف بی:"زمانی که شما یک بازی می سازید،اغلب اوقات سه یا چهار ماه وجود دارد تا بازی به طور اساسی کامل شود و شما در آن زمان یک تیم دارید که باید وقت خود را برای کار کردن بر روی این چیزها تلف کنند."

او ادامه می دهد:
"و اغلب برای رفع کامل مشکلات بالاخره یک روز نیاز می شود برخی از این محتوا ها بر روی دیسک باشند.این یک حقیقت زشت از صنعت بازی است.من بزرگترین طرفدار انجام این کار نیستم،اما این یکی از حقیقت های انکار ناپذیر و تاسف بار این صنعت است."

Cliff اظهار داشت که تنها راه از بین بردن این مسئله عرضه عناوین به صورت دیجیتالی است.

"اگر ما بتوانیم یک بازی را به طور کامل دانلود کنیم،به عنوان مثال،شما می توانید تنها با 30$ یک بازی ترسناک بخرید و آن را داشته باشید و خوشبختانه دیگر نیازی به انجام آن کار (عرضه DLC) نخواهید داشت."

ماه گذشته Capcom اذعان کرد که 12 شخصیت دانلودی که انحصارا برای PSVita معرفی شده بود در واقع از دیسک های بازی از نسخه های X360،PS3 وPC آن برداشته شده بودند.

منبع
 
بالا