atash-eshq

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
21 مارس 2003
نوشته‌ها
لایک‌ها
Salam....
chera vaghty mikham dar inja Farsi type konam , bazi az horof farsi roye
keyboard ra ke mizani, harfe digei type mishe.
hata vaghty ye harf dorost type shode ,ta harfe badi ra type mikoni,harfe ghably ham avas mishe.

ehsan

Administrator
مدیر انجمن
Administrator
تاریخ عضویت
5 دسامبر 2002
نوشته‌ها
لایک‌ها
محل سکونت
Internet
چون فرد ديگه اي و همچنين خودم اين اشكال رو نداريم ، فكر ميكنم اشكال از خود شما باشه.
موقع تايپ فارسي در اينجا بايد كيبورد را در حالت عادي و انگليسي قرار بدي و از هيچ فارسي نويس ديگه اي هم استفاده نكني. :rolleyes:

atash-eshq

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
21 مارس 2003
نوشته‌ها
لایک‌ها
آقا احسان ...
كيبورد در حالت فارسيه , هيچ فارسي سازي هم فعال نيست .ولي مبيني چطور تايپ ميكنه
مخصوصا اينو فارسي نوشتم.

atash-eshq

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
21 مارس 2003
نوشته‌ها
لایک‌ها
احسان جون مرسي از جوابت مشكل حل شد
قبل از پست كردن مطلب , بعضي از حروف اشتباه تايپ ميشه. اونم به اين صورت كه مثلا حرف ميم را كه تايپ ميكني , بعدش هر حرفي تايپ كني ميم تبديل به ژ ميشه . اما بعد از سابميت كردن همه جيز درست ميشه

navid_v2

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
4 می 2003
نوشته‌ها
لایک‌ها
Hi guys,
I've got a weblog in english which I am quite happy with but a friend of mine,has a persian blog in blogspot,the problem is she can type farsi but whomever wants to see the blog has to change the format to arabic rather than unicode.Can anyone help me with it?The point was instead of using unicode she has to use arabic,I mean she or anyone else who wants to see the blog,has to change the encoding to arabic.Is there anyone to put a tag on the template which does this thing itself? Cheers

navid_v2

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
4 می 2003
نوشته‌ها
لایک‌ها
Hi guys,
I've got a weblog in english which I am quite happy with but a friend of mine,has a persian blog in blogspot,the problem is she can type farsi but whomever wants to see the blog has to change the format to arabic rather than unicode.Can anyone help me with it?The point was instead of using unicode she has to use arabic,I mean she or anyone else who wants to see the blog,has to change the encoding to arabic.Is there anyone to put a tag on the template which does this thing itself? Cheers

knowhow

مدیران قدیمی
تاریخ عضویت
25 دسامبر 2002
نوشته‌ها
لایک‌ها
در موقع نوشتن مطلب در blogger باید صفحه رو در حالت unicode قراردهید و بعد مطلب رو تایپ کنید و post و publish کنید.

در اینصورت کل مطالب به صورت unicode دیده می شه.

navid_v2

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
4 می 2003
نوشته‌ها
لایک‌ها
Sorry but seems you didn't get my question right.What will happen if you do not change the format and type it not in Unicode? :rolleyes:

ehsan

Administrator
مدیر انجمن
Administrator
تاریخ عضویت
5 دسامبر 2002
نوشته‌ها
لایک‌ها
محل سکونت
Internet
اونوقت كسي نميتونه صفحه تو رو فارسي ببينه. يا اينكه بايد در حالت عربي ببينه يا اصلا ممكنه خونده نشه...

بالا