سلام از دوستانی که لطف داشتن کمال تشکر را دارم
در مورد اون دوستمون که گفتند :
بنده خودم يكي از مشتري ها بودم سيستم هاستينگ رو خريدم اينقدر مشكل داشت كه حد نداشت
جالب ترينش هم اين بود كه بخش مديريت اصلا پسورد نميخواست
هر كسي آدرس سايت / ادمين رو ميزد به راحتي وارد ميشد
يه ماهي براي من كار كرد و به كل از كار افتاد ما هر چه تماس گرفتيم هيچ كس پاسخي به ما نداد
الكي پولم رو دور ريختم فقط
دوست عزیز شماره تلفن مدیریت شرکت در سایت هست . اگر هر کدام از مامورین بخش پشتیبانی به شما جواب ندادن حق شماست که تماس بگیری با مدیر شرکت تا مبلغ به شما بازگشت داده شود .
من لیسانس شما رو نگاه کردم . اینکه میگی 1-2 ماه کار کرد و از کار افتاد . برای این هست که سر نزدید . تماس نگرفتید . در نتیجه پچ های به روز رسان رو نگرفتید . ما پچ که می دیم . ایمیل می کنیم به مشتری ها .
اینکه از کار افتاده . من فکر می کنم . لیسانس شما دچار مشکل شده . چن وقتی لیسانس از اینور دچار مشکل میشه از اون ور سیستم قفل می کنه
در مورد اینکه فرمودید در قسمت مدیریت کلمه عبور و نام کاربری نمی خواهد
دلیل اینکه : چون ما ایرانی هستیم و عادت داریم حرف پشت سر هم زیاد بزنیم . متخصصین برای اینکه امنیت سیستم ها را بالا ببرند . از htaccess کمک گرفتند و تو راهنمای تمام نرم افزار شیوه ساختن نام کاربری و کلمه عبور برای پوشه مدیریت وجود دارد
لینک شم تو قسمت مقالات سایت هست :
http://manual.fascript.com/
دلیل این کار بالا بردن امنیت سیستم های خودمان توسط cpanel و htaccess هست جوری که خود طراح هم نتواند به سیستم مدیریت مشتری دست پیدا کند .
خوب مدیریت چند طراح این جور شیوه ها رو می طلبه که بشه کار کرد
در هر صورت شماره مدیر و شماره شرکت مشخص است . شما هر زمان که دیدی ساپورتی نداری می تونی تماس تلفنی بگیری و کامل مشخص بشه
موفق و پیروز باشید