برگزیده های پرشین تولز

lordmerkit

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
11 سپتامبر 2012
نوشته‌ها
15
لایک‌ها
3
محل سکونت
خراسان رضوی مشهد
با نزدیک شدن به دو قرن و نیم از سابقه شرکت با سابقه Jean Niel قصد دارم تا با معرفی این شرکت فرانسوی و همچنین معرفی نماینده انحصاری آن در ایران با قدمتی 30 ساله ( بازرگانی صفارزاده ) شما را با توانایی این شرکت آشنا نمایم . در ضمن وب سایت جهت قیمت عمده فروشان در سراسر ایران به آدرس Http://Www.IranPerfume.CoM موجود است وبه زودی لیست قیمت جزئی فروشی هم در سایتی مجزا در اختیار دوست داران عطر قرار خواهد گرفت هر چند عزیزان میتوانند با مراجعه به شعب فروشگاهی نیاز خود را در تهران , مشهد , تبریز , زنجان و ... تامین نمایند .
لازم به ذکر است اینجانب در خدمت دوستانی که فروشگاهی هستند و یا در حوزه های عمده فروشی در خصوص تولید استندهای جیبی , تولید ادکلن های کارگاهی و یا فروش به دیگر همکاران فعالیت دارند میباشم
مشاوره عطر : رحیمیان
تماس : 09155238529 - 09013331284
تلگرام : 09192833396
 

فایل های ضمیمه

  • photo_۲۰۱۷-۰۸-۰۶_۰۹-۳۶-۳۹.jpg
    photo_۲۰۱۷-۰۸-۰۶_۰۹-۳۶-۳۹.jpg
    34.2 KB · نمایش ها: 4
Last edited:

lordmerkit

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
11 سپتامبر 2012
نوشته‌ها
15
لایک‌ها
3
محل سکونت
خراسان رضوی مشهد
بنام خدا
شرکت Jean niel رو بنیان گذار صنعت عطر سازی جهان نامیده اند و حدود 240 سال قدمت داره این شرکت تامین کننده اسانسهای شرکت های معتبر تولید کننده ادکلن از جمله CHANEL , DIOR , ... است . از بدو تاسیس ژان نیل در پایتخت عطر و اسانس دنیا، گرس، در سال 1779 میلادی دانش و هنر تولید اسانس های لوکس از نسلی به نسل دیگر منتقل شده است. امروز، ثمره تخصص و تجربه ژان نیل ، ارائه گستره ای منحصر به فرد از اسانس های خوراکی و عطریجات است. پیرو تولید سفارشی محصولات بنا به سلایق و جزئیات تولیدی هر یک از شرکاء تجاری، ژان نیل در طول دو صده گذشته موفق به عبور از چالش های متعدد گردید. رابطه غنی Jean niel با هر یک از شرکاء منجر به درک عمیق از نیازها و علایق آنان و نهایتاً تولید محصولاتی محبوب و برتر در بازار می شود . از جمله معروفترین پرفیومرهایی که در این شرکت در حال حاظر مسئول نظارت و کنترل کیفیت ساخت و طراحی بو است جرارد آنتونی است که خود خالق رایحه های زیادی در جهان از جمله آزارو پور هوم , دانهیل دی و ... است .
و اما بازرگانی صفارزاده نماینده انحصاری عطر Jean niel در ایران با سابقه حدود نیم قرنی در این حرفه و بهره گیری از تیم مدیریتی قوی با تحصیلات عالی دانشگاهی و توان بالا با حدود تنوع 850 نوعی توانسته اند جایگاه بسیار مناسبی را در حوزه کارخانجات , عمده فروشان و خرده فروشان سراسر ایران باز کنند .MAIN PAGE JEAN NIEL.png
 
Last edited:

lordmerkit

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
11 سپتامبر 2012
نوشته‌ها
15
لایک‌ها
3
محل سکونت
خراسان رضوی مشهد
سلامی مجدد خدمت دوستان گرامی و همکاران حرفه پیچیده و زیبای عطر
قابل توجه دوستان گرامی
دوستانی که مایلند عطرهای مورد نیاز خود را تامین نمایند به آنها پیشنهاد میکنم تا بعنوان رقابت روایح با مراجعه به شعب زیر که مستقیما توسط شرکت ایجاد شده و یا با مراجعه به فروشگاههایی که برندهای Jean Niel , Frag Aromatic, Frag World دارند سلایق پیچیده خود را به چالش بکشند و رایحه هایی را امتحان کنند که همکاران دیگر هیچ کدام از آن رایحه ها را نداشته و در سبد خود جا نداده اند در اینده ای نزدیک به شرح برخی از این رایحه ها اقدام خواهد شد.
و اما آدرس دفاتر :
تهران : خیابان ناصر خسرو - روبروی شمس العماره پاساژ نشاط نو - پلاک 10
مشهد : ضلع جنوبی بازار رضا بین طوسی 11 و 13 پلاک 177
مشهد : ضلع شمالی بازار رضا روبروی ورودی 3
مشهد : طبرسی - مجتمع تجاری شجره - واحد 10
تبریز : خیابان مطهری پاساژ مطهر طبقه پایین عطر اکسیر
و نماینده هایی در شهرهای زنجان , اصفهان , قم و ... داریم
به امید نشاط هر روزه
ارادتمند شما : رحیمیان​
 

lordmerkit

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
11 سپتامبر 2012
نوشته‌ها
15
لایک‌ها
3
محل سکونت
خراسان رضوی مشهد
سلام به همه دوستان و همکاران گرامی
تا بحال در خصوص اینکه چرا عطر میپسندیم توجه کرده اید .
استفاده از عطر فقط حاصل یک سلیقه نیست بلکه مجموعه ای از نیازها و خواسته های شخصی و اجتماعی را نیز درخود دارد خواهشمندم به داستان زیر توجه کنید
در دوره بعد از جنگ جهانی دوم و در کشمکشهای فراوانی که وجود داشت یکی ازنتایج بسیار بدی که به همراه داشت کشته شدن تعداد زیادی از مردان بود و از آنجائیکه در آن دوره زمانی خشونت زیادی هم به همراه داشت بسیاری از زنان و دختران نیاز داشتند تا بوسیله مردان محافظت شوند ولی قبل از آن باید توجه طرف مقابل را به خود جلب میکردند در این دوره زمانی یکی از شرکتهای عطرسازی عطر opium را روانه بازار کرد که بر پایه رایحه شرقی جهت خانمها ساخته شد این عطر در آن دوره زمانی انقلابی را ایجاد کرد و توانست 35% بازار جهانی را از آن خود کند این یک شاهکار در امر ساخت یک رایحه مورد پسند عموم است که تاثیرات زیادی را بر اشخاص و بر جامعه آن زمان بخصوص در آلمان و بعد در کل اروپا گذاشت .
گذشته از این ذهن خاطرات را با تصاویر سازی و اثر گذاری مرتبط میکند و یکی از اثر گذارترین آنها رایحه ای است که از شخص مقابل در ذهن ماندگار میشود تصور شما از عطر گل سرخ یا رز چیست این تصور بخاطر انسانهایی است که از آن استفاده نموده اند و هر جا شما این بو را استشمام کنید آن فرد ناشناخته را به قالب ذهنی تشکیل شده از آن هدایت میکنید و شاخصه های یکسانی را برای آن افراد در نظر میگیرید همینطور هم برای تمامی رایحه ها همین مورد صدق میکند و مورد استفاده است.
امیدوارم خاطرات خوبی را با رایحه های خوب ماندگار کنید
ارادتمند شما : رحیمیان
 

lordmerkit

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
11 سپتامبر 2012
نوشته‌ها
15
لایک‌ها
3
محل سکونت
خراسان رضوی مشهد
اسانس های ویژه ادکلن و عطر جیبی
سلام به همه دوستان و همکاران گرامی
امیدوارم هر روزتان را با فرمول موفقیت به نتیجه خوبی برسید
همانطور که میدانیم در چند سال اخیر بازار ادکلن و عطرهای جیبی که بصورت مارک و غیر مارک از خارج وارد میشدند یا داخل تولید میشوند بسیار داغ شده است هر کدام از مصرف کنندگان این نوع از بسته بندیها با تنوع و کیفیتهای مختلفی روبرو هستند در این مطلب توجه شما را میخواهم به ساخت این نوع از تولیدات جلب نمایم خواندن این مطلب را به تولید کنندگان محترم بسیار بسیار پیشنهاد میکنم .
در ساخت ادکلن و عطرهای جیبی همانند بسیاری از تولیدات مربوط به آرایشی میبایست جنبه های تزئینی و کلاس کاری مانند کیفیت بسیار دقیق و مو شکافانه مورد بررسی قرار گیرد.
فرمول سازی ویژه ای برای ادکلنها وجود داره که کمتر کسی به اون توجه میکنه این فرمول فقط مربوط به ترکیب کردن یک مقدار ماده معطر با یک مقدار الکل نیست بلکه یک فرآینده که اگه بهش توجه بشه میتونه بسیار بسیار زیاد در شفافیت بو و اثر گذاری تاثیر گذار باشه .
بطور مثال یکی از کارهایی که انجام میدن اینه که ترکیب حاصل از ماده حلال ( که تو بازار اشتباها بهش میگن فیکساتور) رو بعد اینکه با اسانس مورد دلخواه ترکیب کردند باید به مدت بیش از 3 هفته در یک محیط خنک نگهداری کنند تا مواد به اندازه کافی در یکدیگر حل شوند بعد از این مرحله باید این مواد طی یک فرآیند دیگه صاف بشه تا یک ماده شفاف و با پرستیژ تولید بشه البته جزئیات زیادی در این بین وجود داره که ولی باید بدونید که برای تولید یک محصول با قابلیت کارآیی بالا میبایست پارامترهای مخصوص آن محصول بخصوص اسانسهایی که برای این دسته از محصولات استفاده میشوند بنا به نوع و رده قیمتی که میخواهید در آن فعالیت کنید تهیه بشه تا قابلیت رقابتی خوبی رو ایجاد کنید در ضمن بسته بندی گویای نگرش شما به محصوله هرچقدر شکیل تر محصول زیباتر اما نباید آنقدر بسته بندی از خود محصول جذاب تر باشه که محصول تحت الشعاع اون ارزشش کمتر بشه یا اینکه ارزش محصول بسیار بالاتر از بسته بندی باشه نوع رنگ انتخابی , متنهای تاثیر گذار , توضیحات کافی و خیلی چیزها و عوامل دیگه تو این مسیروجود داره که نپرداختن به اون شاید باعث بشه به ماندگاری شما در این حوزه لطمه بزنه و رعایت کردنش حداقل باعث نفوذ بیشتر شما در بازار رقابتی خواهد گردید
انشاالله در آینده به یکایک آنها رسیدگی خواهد شد.
منتظر اطلاعات خوبی باشید.​
 

lordmerkit

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
11 سپتامبر 2012
نوشته‌ها
15
لایک‌ها
3
محل سکونت
خراسان رضوی مشهد
چطور اسانس دلخواه را برای ادکلن و عطرهای جیبی انتخاب کنیم ؟
بطور کل سه نوع سیاست در انتخاب اسانس در بازار ایران وجود داره
1- سیاست انتخاب اسانس صرفا بر اساس قیمت ابتدایی عمده فروش یا وارد کننده : در این نوع معمولا با توجه به اینکه اکثر عطرهای جیبی از اسانسهایی با قیمت زیر 200 تومن تهیه میشن درصد ترکیب معمولا بین 20-30 درصده و مستقیم با الکل 96 (به نسبت 70 به 30 در آب) ترکیب میشن و به بازار عرضه میشن.
2- سیاست انتخاب اسانس بر اساس کیفیت بالا و ترکیب پایین : اسانسهای تهیه شده جهت تولید ادکلن و عطرهای جیبی در اینحالت با قیمت بالاتر معمولا 300-500 تومن تهیه میشن و درصد ترکیبی در آنها بین 10-15 درصد میباشد و معمولا این نوع اسانسهای دارای کیفیت بوی بسیار بهتری نسبت به نوع اول میباشد در خصوص ماندگاری نمیتوان به طور قطع گفت که نسبت به حالت اول بهتر یا ضعیفتره .
3- سیاست انتخاب اسانس بر اساس کیفیت بالا : معمولا کسانی به دنبال این نوع از اسانسها هستند که قصدشان مقایسه کیفیت یک ترکیب الکلی از اسانس با نسخه اورجینال یک ادکلنه . معمولا این نوع اسانسها از بهترین حالت بویایی خودش انتخاب میشود و با توجه به اینکه قدرت انتشار بویایی خوبی را فراهم میکنند تولید کنندگان این نوع از اسانسها سعی بر این دارند که پروسه مربوط به تولید ادکلن را نیز برای آن بدلیل مقرون به صرفه بودن هزینه های آن اجرا کنند . پروسه هایی نظیر ترکیب الکلی مناسب با آب - استفاده از سورفکتانتهای مناسب بر اساس نوع مواد ترکیبی جهت انحلال بهتر و آزاد شدن مولکولهای مواد معطر از ترکیب الکل و آب مقطر - ترکیب کردن این مواد در یک میکسر خاص و نگهداری آن به مدت 2 تا 3 هفته در یک محیط مناسب - فریز کردن و فیلترکردن مواد و صد البته طراحی زیبا و مورد پسند .
در هر صورت جدای از اینکه کدام نوع از این سیاستها برای تهیه یک ادکلن یا عطر جیبی استفاده میشه مورد مصرف هر کدام از این اسانسها , به نسبت زیادی مربوط به نگرش تولید کننده آن میباشد که کاملا قابل احترام و پذیرشه و یک قسمت از نیاز جامعه را تحت پوشش قرار میدهد . عموما دسته اول بیشتر برای مصارف عمومی و فقط به قصد غلبه یک بوی مناسب در عوض یک بوی نا مناسبه ( مثل بوی عرق یا سیگار و ... ) در حالیکه در دو دسته بعدی به مورد استفاده آن در بقیه مکانها توجه شده بخصوص هدف اصلی در انتخاب نوع دسته سوم مقایسه قیمتی بین یک ادکلن تولید شده غیر برند یا برند اصلی همان است که معمولا قیمت این نوع تولیدات تا 30 درصد قیمت یک ادکلن اورجیناله و علت اصلی تفاوت رایحه و اسانس در دو نوع بعدی به تعداد نوتهای موجود در اسانس بر میگرده که هر چقدر رایحه گرانتر باشه تعداد نوتهای با کیفیت و مطلوب بیشتری را در خودش جای داده است .
امیدوارم برای شما مفید باشه.
موفق باشید
 

lordmerkit

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
11 سپتامبر 2012
نوشته‌ها
15
لایک‌ها
3
محل سکونت
خراسان رضوی مشهد
چطور یک ادکلن دست ساز قوی با استفاده از اسانس درست کنیم ؟
شاید شما هم جزء اون دسته از افرادی باشید که از اسانس برای معطر کردن خودتون استفاده میکنین روش قدیمی این کار با استفاده از یک سری شیشه یا مام پلاستیکی رولی بود به این شکل که یک ساچمه پلاستیکی یا فلزی ماده معطر رو از شیشه به دور خودش میگرفت و با مالیدن اون ماده به بدن یا لباس بوی عطر به تدریج بخار میشد و رایحه آزاد میکرد اما با ورود اسپری به بازار اسانس روند رایحه پراکنی در حد خیلی زیادی تغییر کرده است به این شکل که افراد قصد دارند تاعلاوه بر اینکه خودشان از بو خوششون میاد بعنوان قسمتی از شخصیتشان , این بو رو انتشار بدن و به اصطلاح خط بو تولید کنند .
با توجه به اینکه این انتشار از نقش خوشبو کننده خود فراتر رفته و به شخصیت سازی کمک میکند بر آن شدم تا یک سری نکات در مورد نحوه استفاده بهتر از ترکیبات الکلی و اسانس برای شما مصرف کننده محترم قرار بدم .
آیا شما میتونید یک ترکیب دست ساز از اسانس و الکل بسازید که کارایی بسیار بالاتری از ترکیب خود داشته باشید ؟
جواب قطعا بله است اما چطور ؟ راه حل هم ساده است هم تاثیر گذار ولی معمولا افراد بسیار کمی به آن توجه میکنند چنانچه مقاله قبلی را مطالعه کرده باشید به نوع انتخاب اسانس برای اهداف پرداخته است . پس از انتخاب اسانس باید به این نکته توجه کنید که هر چه اسانس خالص تر و گرانتر باشد مواد به کار رفته در آن دارای مرغوبیت بالاتر است (البته به شرط اینکه فروشنده گرون فروشی نکرده باشه :general208:) ولی این به معنی ماندگاری بالاتر نیست یک مثال برای شما میزنم . یکی از رایحه هایی که کاربرد پزشکی جهت درمان افراد مبتلا به غش یا موارد مبتلا به بیماریهای ذهنی دارد رایحه گلی بخصوص محمدیه . قیمت یک گرم از عصاره یا اسانس قمصر کاشان در بازار با ضریب تقطیر چند باره و درصد خلوص بالا حدود 170-180 هزار تومنه . ولی ماندگاری این اسانس بسیار نسبتا به قیمتش پایینه . به چند دلیل یکی اینکه در این نوع اسانس از مواد نگهدارنده استفاده نشده و خالص کامل و تقریبا تک عنصریه . دوم اینکه این مواد ارگانیک هستند و نسبت به مواد صنعتی دارای ماندگاری ذاتی پایین تری میباشند .
مطلب دیگه ای که خوبه مورد توجه قرار بگیره مسئله ایه که این روزها تبلیغ روی اون زیاده و اون بحث ماندگاریه . اصولا رایحه ها برای ماندگاری طراحی نمی شوند بلکه برای اینکه منحصر به فرد هستند و شخصیت سازی میکنند طراحی میشوند اصالت بو بحث اصلی تمامی رایحه هاست چنانکه از تمامی مصرف کنندگان ادکلن اگه پرسیده بشه و همچنین اگر تحقیق کنید به این مسئله میرسید که طراحی بو صرفا بخاطر خاص شدن است هر چند ممکن است برخی رایحه ها ماندگاری بالاتری بخاطر مواد استفاده شده در آن داشته باشند اما ماندگاری شاخصه اصلی برای یک رایحه نیست .
لذا در انتخاب اسانس برای تولید یک ادکلن دست ساز توجه به تعداد نوتهای بیشتر داشته باشید پس از این مرحله باید نسبت بین الکل و اسانس را انتخاب کنید . هر مقدار اسانس در ترکیب کمتر باشد پخش رایحه بیشتر خواهد بود البته میزان این ترکیب یک کار تجربیه ولی معمولا ترکیب بین 10-15 درصد نتیجه خوبی را به همراه خواهد داشت . در ضمن الکلهای موجود در بازار را سعی کنید از نوع کم بو انتخاب کنید تا بوی الکل باعث تیز شدن رایحه نشود . بعد از ترکیب این مواد را به مدت سه هفته در یک مکان خنک و بدون نور نگه دارید . این زمان بهترین زمان برای جا افتادن و یک ترکیب فوق العاده است . هر اندازه شما در ترکیب کردن و خواب مهارت پیدا کنید بوی نهایی دارای کیفیت و پخش بهتری خواهد بود .
پس از این مرحله ماده ترکیب شده را به اسپری منتقل کنید توجه کنید که این ماده ترکیبی را همراه با اسپری نگه ندارید بلکه پس از گذشت از این مراحل به اسپری منتقل کنید زیرا مواد غیر ترکیبی هم وجود دارند که گاهی باعث آسیب به اسپری میشود . یک مرحله فریز هم وجود دارد که اختیاری است و در صورت انجام و فیلتر کردن تاثیری روی بو نخواهد داشت اما باعث میشود مواد ترکیب نشده بهتر جدا شوند و ماده ادکلنی شده شفاف تر باشد.
خب ترکیب دست ساز شما آماده استفاده است اما اثر بخشی آن فوق العاده تغییر کرده . بفرمایید رایحه خوش.
موفق باشید.
 

Smhm121

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
16 فوریه 2019
نوشته‌ها
1
لایک‌ها
0
سن
43
سلام
باتشکر از مطالب خوبتون
میشه مرحله فریزوفیلتر ‌ردن را هم توضیح بدید؟
 
بالا