آژانس هواپیمایی
pop up

Limited Service

شروع موضوع توسط Ghazmar ‏28 دسامبر 2003 در انجمن بایگانی

  1. Ghazmar

    Ghazmar Registered User

    تاریخ عضویت:
    ‏27 دسامبر 2002
    نوشته ها:
    758
    تشکر شده:
    3
    آقا اين چه پيغام خطاييه؟ و چيكارش بايد بكنم؟
    Limited Service

    توضيح: گوشي Samsung N500 است.
     
  2. knowhow

    knowhow مدیران قدیمی

    تاریخ عضویت:
    ‏25 دسامبر 2002
    نوشته ها:
    3,480
    تشکر شده:
    19
    فكر كنم كار مخابرات.
    پول موبايل رو پرداخت كردي ؟!!!؟
     
  3. Ghazmar

    Ghazmar Registered User

    تاریخ عضویت:
    ‏27 دسامبر 2002
    نوشته ها:
    758
    تشکر شده:
    3
    محمدرضا جان، فكر مي‌كنم از گوشي باشه، نه از خط. حتي يه جا آگهي ديدم كه مشكل Limited Service را رفع مي‌كنند.
     
  4. ataasgari

    ataasgari مدیر بازنشسته کاربر فعال

    تاریخ عضویت:
    ‏25 ژوئن 2003
    نوشته ها:
    653
    تشکر شده:
    3
    محل سکونت:
    UAE
    سيم كارت رو روي يك گوشي ديگه هم تست اش كن ... اگر كار كرد گوشي رو ببر پشتيباني سامسونگ ... من يكبار رفتم ... آدرس : خيابان سپهبد قرني - روبروي بيمارستان آپادانا - كوچه خسرو - پلاك 25 طبقه 3
    آلبته فكر كنم چند نمايندگي تعميرات تو تهران دارند ...
     
  5. Ghazmar

    Ghazmar Registered User

    تاریخ عضویت:
    ‏27 دسامبر 2002
    نوشته ها:
    758
    تشکر شده:
    3
    عطا جان اين كار رو قبلاً كرده بودم. جالبه كه اين مشكل موردي پيش مي‌آد. به عنوان مثال، يه 24 ساعت تمام هر چي گوشي رو روشن و خاموش كردم و اينا، مشكل حل نشد، سيم كارت رو با يه گوشي ديگه عوض كردم، هر دو تا درست كار مي‌كردن، دوباره برگردوندم سر جاشون سيم‌كارت‌ها رو، باز هم هر دو درست كار مي‌كردن و مشكل حل شد!!!
    يكي دو بار اين مشكل پيش اومده. به هر حال همين كاري رو كه گفتي مي‌كنم. از راهنماييت ممنونم.
    راستي يه چيزي، من ساكن كرج هستم، نمي‌دونين كه توي كرج نمايندگي داره يا نه؟ (يكي نيس بگه تنبل، خب زنگ بزن از دفتر تهرانشون بپرس!)
     
  6. ehsan

    ehsan Administrator

    تاریخ عضویت:
    ‏5 دسامبر 2002
    نوشته ها:
    7,915
    تشکر شده:
    3,508
    محل سکونت:
    Internet
    بعضي وقتها كه يه جا شبكه شلوغ ميشه يا خط نميده اين پيغام رو روي موبايلهاي سامسونگ نشون ميده. يعني اشكال از شبكه است. دوستان من توي دانشگاه اميركبير (محدوده چهارراه ولي عصر كه به شدت ترافيك موبايل بالاست) با اين مشكل مواجه بودن.
     
  7. boxilink
  8. ataasgari

    ataasgari مدیر بازنشسته کاربر فعال

    تاریخ عضویت:
    ‏25 ژوئن 2003
    نوشته ها:
    653
    تشکر شده:
    3
    محل سکونت:
    UAE
    احسان جان . چون هنگام شلوغي شبكه اين پيغام فقط روي موبايل هاي سامسونگ ديده ميشه . پس از اشكال از موبايله سامسونگه ، نه شبكه ;)

    نرم افزار موجود روي گوشي هاي سامسونگ، يكي از پر مشكل ترين نرم افزارها در بين گوشي هاي موبايله. جالبه اين مشكلات در چند سري بعد هم به چشم ميخوره و اين نشون ميده اين شركت به خاطر به دست آوردن بازار بدون توجه به مشكلات قبلي هر روز مدلهاي جديدي رو ارائه ميكنه مثلا بيشتر مشكلات شماره گيري و كند بودن قطع ارتباط و كندي نرم افزار از مدل N100 تا مدل T400 حل نشده (من خودم هر دوي اين گوشي ها رو داشتم و تست كردم) و جالبتر از اون قطعات چيني و بي كيفيت اين گوشي هاست كه با برچسب ساخت كره به فروش ميرسه...
     
  9. ehsan

    ehsan Administrator

    تاریخ عضویت:
    ‏5 دسامبر 2002
    نوشته ها:
    7,915
    تشکر شده:
    3,508
    محل سکونت:
    Internet
    آخه عطا جان تو همچين مواقعي موبايلهاي ديگه هم كار نميكنن. فقط سامسونگ اومده براي اين حالت يه پيغامي هم گذاشته! :)
     
  10. ataasgari

    ataasgari مدیر بازنشسته کاربر فعال

    تاریخ عضویت:
    ‏25 ژوئن 2003
    نوشته ها:
    653
    تشکر شده:
    3
    محل سکونت:
    UAE
    آخه مشكل اينجاست كه بعضي وقتها ، گوشي هاي ديگه سرويس خوبي ميدن ولي سامسونگ باز هم اين پيغام رو ميده ، من خودم چند بار برخورد كردم و بعد از چند بار روشن و خاموش كردن گوشي حل شده ...
    اين پيغام مربوط به مواقعيه كه سيم كارتي غير از سيم كارت شبكه فعال يا همون Home Network داخل گوشي باشه (و فقط SOS Call فعاله ) و نه هنگام شلوغي شبكه...
     
  11. ehsan

    ehsan Administrator

    تاریخ عضویت:
    ‏5 دسامبر 2002
    نوشته ها:
    7,915
    تشکر شده:
    3,508
    محل سکونت:
    Internet
  12. Ghazmar

    Ghazmar Registered User

    تاریخ عضویت:
    ‏27 دسامبر 2002
    نوشته ها:
    758
    تشکر شده:
    3
    من زنگ زدم پشتيباني سامسونگ، همين كه گفتم اين مشكل رو دارم، گفت گوشي ان500 است؟ انگاري بيشتر گوشي ان500 اين مشكل رو داره. يكي از دوستان 620 داره و نديدم همچين مشكلي داشته باشه.
    ضمناً براي تعمير مي‌؛فت قبض‌هاشون يك هفته‌ايه، بابا چه خبره؟ من يه هفته بي‌گوشي چيكار كنم؟!
     
  13. ataasgari

    ataasgari مدیر بازنشسته کاربر فعال

    تاریخ عضویت:
    ‏25 ژوئن 2003
    نوشته ها:
    653
    تشکر شده:
    3
    محل سکونت:
    UAE
    عجيبه ! اين مشكل يك ساعته حل ميشه! به كدوم نمايندگي زنگ زدي؟ به اين زنگ بزن 8911112 يا 8311112
     
  14. avajang.com .leftavajang.com.right