برگزیده های پرشین تولز

Microsoft Dynamics CRM راهکاری هدفمند برای صنایع نفت، گاز و پتروشیمی

arman2016

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
6 اکتبر 2015
نوشته‌ها
12
لایک‌ها
1
سن
33
در كسب وكار امروزی، كسب رضايت مشتري و تأمين خواسته‌هاي او، نقش حياتي در اهداف سازمان دارد و به عبارتي كليد رشد كسب وكار در به دست آوردن رضايت مشتري است. بنابراين در سازمان‌ها لزوم ايجاد واحد يكپارچه مرتبط با امور مشتريان ضروري است. ارزش واقعی یک سیستم مدیریت ارتباط با مشتری (CRM)کمک به سازمان‌ها در تحقق اهداف استراتژی مرتبط با مشتری و بهبود ارتباط با مشتریان جهت سودبردن طرفین است.نرم افزار Microsoft Dynamics CRMیک راهکار قدرتمند جهت مدیریت ارتباط با مشتری است که برای واحدهای فروش، بازاریابی و خدمات‌رسانی به مشتریان تمام شرکت‌های کوچک و بزرگ در هر صنعتی از جمله صنایع نفت وگاز طراحی شده است. راهکار مایکروسافت CRM نفت وگاز به طور خاص و سفارشی جهت بهبود اثربخشی و کارایی واحدهای فروش، بازاریابی و خدمات پس از فروش این صنعت طراحی شده است. این راهکار بر بستر محصول Microsoft Dynamics CRM طراحی و تولید می‌شود و با تکیه به امکانات این بستر قدرتمند، آشنا و انعطاف پذیر، بهترین راهکارها در اختیار مشتریان قرار خواهد گرفت.

نمایی کامل از مشتری

در نرم افزار مایکروسافت CRM ویژه صنایع پتروشیمی، هر كاربر مي‌تواند موجوديت‌هاي مورد نياز خود را در فضاي كاري شخصي خود داشته باشد. علاوه بر آن در این راهکار، امكانات ديگري نيز در راستای شخصی‌سازی فضای کاری فراهم شده است؛ به طوریکه نمودارهایی كه توسط كاربر ايجاد شده و يا توسط ساير كاربران براي كاربر کنونی به اشتراك گذاشته شده است، در قالب داشبوردهاي تحليلي در اختيار كاربر خواهد بود. همچنین كاربر مي‌تواند داشبوردهاي شخصي ديگري نيز مطابق نياز خود ايجاد نمايد و امکان دسترسي به پايگاه دانش و همچنين ساخت و مشاهده گزارش‌ها براي تسهيل كار كاربر در فضای شخصی کاربر را داشته باشد. از جهتی مشاهده و مدیریت اطلاعات مشتری شامل اطلاعات تماس، ضمیمه‌ها، مشتریان بالقوه (Lead)، فرصت‌های فروش، اطلاع از حواله‌های صادرشده، امکان ثبت باربری دریایی و ریلی تنها بخشی از قابلیت‌هایی است که در این راهکار امکان‌پذیر است.

بازاریابی و فروش هدفمند

راهکار Microsoft Dynamics CRM ویژه صنایع نفت وگاز با بهـره‌گيري از قابليت‌هاي ارزشمند خود منجر به كاهش هزينه‌ها و افزايش فروش خواهد شد. این راهکارامكان ثبت فرصت‌هاي بالقوه فروش، صلاحیت و يا عدم صلاحیت كردن يكسرنخ (Lead)، ايجاد همزمان مشتري، شخص و فرصت براي يك سرنخ، پيش‌بيني پتانسيل بازار با تحليل فرصت‌هاي ايجاد شده، ايجاد سريع و آسان پيش فاكتور براساس فرصت ثبت شده با استفاده از كاتالوگ محصولات و ليست قيمت‌هاي تعريف شده، تعريف كمپين‌ها و كمپين‌هاي سريع درليست‌هاي بازاريابي، مديريت زمان و هزينه در كمپين‌ها، تعريف اهـداف مورد نظـر سازمـان و کنترل و ارزيابي عملكرد ناحيه‌هاي فروش مختلف را فراهم خواهد ساخت.

با توجه به چالش‌هاي رقابتي، رقابت جهاني و قيمت‌گذاري‌ و مقررات هر کشور، نه تنها توليدکنندگان در صنعت پتروشيمي همچون سایر صنایع می‌بایست توجه ویژه‌ای به نرم افزارهاي جامع و يکپارچه مشتری‌محور نظیر نرم افزارمایکروسافت سی آر ام ویژه صنعت پتروشیمی داشته باشند بلکه توجه به به قابلیت‌ها و توانمندی‌های شریک راهبردیجهت پیاده سازی نرم افزار مایکروسافت CRM ویژه صنعت نفت و گاز نیز بسیار حائز اهمیت است. در واقع شما نمی‌توانید یک پیاده سازی مطمئن، یکپارچه و بی عیب و نقص داشته باشید مگر آنکه علاوه بر محصول مایکروسافت از سایر محصولاتی که به عنوان محصولات تکمیلی و یکپارچه با محصولات مایکروسافت توسط سایر شرکت‌های نرم افزاری تولید شده‌اند نظیرراهکار تلفنی callSys، راهکار ارسال و دریافت پیامک smSys، راهکار پورتال و ...
ادامه مطلب (http://www.bmsd.ir/solutions/micros...ution-for-oil-gas-and-petrochemical-industry/)
 
بالا