سایت ساز وبزیخرید بک لینک

Rainbow Six Vegas

شروع موضوع توسط moryabdi ‏15 ژانویه 2007 در انجمن معرفی بازی

  1. moryabdi

    moryabdi Registered User

    تاریخ عضویت:
    ‏30 می 2006
    نوشته ها:
    300
    تشکر شده:
    4
    البته میدونم کمتر کسی میتونه این بازی رو فول بازی کنه چون سیستم غول میخاد با جدید ترین موتور آنرئال 3 ساختنش سبک بازیش عالیه بیاید اینجا دربارش صحبت کنیم
    تو ایران همه فقط بلدن کانتر مزخرف رو با اون گرافیک ضایع عهد قجر بازی کنن که حتی سایه کاراکتر رو روی زمین نمیندازه چه برسه به HDR و motion blur
    کلا بیاین درباره بازیهای جدید صحبت کنیم مثل : Battlefield 2142 RAINBOW SIX: VEGAS _ Ghost Recon AWF
    [​IMG]
     
  2. بازدیدیار - افزایش بازدید سایت و سیگنال های برندخرید بک لینک
  3. moryabdi

    moryabdi Registered User

    تاریخ عضویت:
    ‏30 می 2006
    نوشته ها:
    300
    تشکر شده:
    4
  4. BENBANDU

    BENBANDU Registered User

    تاریخ عضویت:
    ‏25 سپتامبر 2006
    نوشته ها:
    621
    تشکر شده:
    2
    محل سکونت:
    The Other Side
    آقا همه چيز بازي كه به گرافيك نيست، گرافيك بايد در حدي باشه كه ايجاد مشكل نكنه و بتونه قابليت هي game play بازي رو ساپورت كنه. مهم Engine گرافيكي بازي هست كه بايد انعطاف پذير و روان باشه. مثلا در اين مورد سال عرضه Generals و warcraft3 يكي هست ولي ظرافت و قدرتي كه Engine بازي Warcraft 3 داره به عنوان يك بازي استراتژي خيلي بيشتر از Generals هست دز صورتي كه در نگاه اول همه ميگن گرافيك جنرالز خفنه و وركرافت 3 پايين، در مورد Gameplay و bug هم كه مسلما Warcraft 3 خيلي بهتره
    حتي مثلا بازي مثل FF7(psx )d با اين سطح گرافيكي پايين خيلي حرف ها واسه گفتن داره و تا به حال بهترين بازي از سري Final Fantasy شناخته شده.
     
  5. moryabdi

    moryabdi Registered User

    تاریخ عضویت:
    ‏30 می 2006
    نوشته ها:
    300
    تشکر شده:
    4
    lالبته این حرفت رو قبول ندارم چون سلیقه ای صحبت میکنی من خودم کارم انیمیشن سه بعدی هست و تغییرات سایه ها و افکت های بازی رو خیلی توجه میکنم فکر کنم تو بازیهایی که من دربارش صحبت کردم رو بازی نکرده باشی
    ولی موتور بازی با گیم پلی بازی خیلی مهم توی انجاینی که باهاش بازی رو میسازن
     
  6. BENBANDU

    BENBANDU Registered User

    تاریخ عضویت:
    ‏25 سپتامبر 2006
    نوشته ها:
    621
    تشکر شده:
    2
    محل سکونت:
    The Other Side
    كجاي حرف من سليقه اي بود آخه :D
    و فكر ميكنم شما به دليل علاقه زياد به گرافيك 3 بعدي داري سليقه اي بحث ميكني، حالا من يه سوال دارم به نظر شما گرافيك كدام يك از اين بازيها بهتره؟: Half-Life 2 يا Doom 3)Doom3 در سال 2004 release شدو Half-life 2 هم 2004)
    راستي شما كه 3d كار ميكني چند تا از كارهات رو بفرست ما هم ببينيم(حتما رندر شده به صورت Wireframe هم بفرستو قيد كن كه از چند تا Vertex تشكيل شده)
    ممنون
     
  7. Benyaminj

    Benyaminj کاربر فعال بازیهای کامپیوتری کاربر فعال

    تاریخ عضویت:
    ‏24 آگوست 2005
    نوشته ها:
    4,228
    تشکر شده:
    1,305
    محل سکونت:
    Tehran
    من ميتونم بپرسم کارت گرافيک شما چيه؟
     
  8. Xradical

    Xradical Registered User

    تاریخ عضویت:
    ‏18 می 2004
    نوشته ها:
    1,030
    تشکر شده:
    3
    قبل از اينكه اين بازي و كلا بازيهايي كه از 360 به pc پورت ميشه باهاشون كلنجار بريد
    يه نيم نگاهي به اين پست بندازيد:)
    Rainbow Six: Vegas: A Performance Analysis
     
  9. moryabdi

    moryabdi Registered User

    تاریخ عضویت:
    ‏30 می 2006
    نوشته ها:
    300
    تشکر شده:
    4
    به نظر من دوم 3 گرافیکش مثل کواک 4 غیر طبیعی با سایه های شارپ و تکسچر های کیفیت پایین بود آبجکتاشم از کواک لوپولی تر بود بنظر من هالفلایف2 گرافیکش بهتiر مخصوصا توی اسکین کاراکترها
    کارهای سه بعدیم رو هم لینک میکنم اگه خواستی برو ببین نظرت رو حتما بگو
    http://moryabdi.cgsociety.org/gallery/
    در ضمن جناب ایکس رادیال خیلی متشکرم از اون لینکی که دادی قبلا توی آناندتچ خونده بودم
    کارت گرافیکم توپ نیست راستش چون می خواستم 8800 بعدا جی تی اس بخرم فعلا یدونه 7600 جی اس خریدم کارمو راه میندازه تو گیم ها هم روی افکتها خوب کار میکنه ولی روی فریم ریت چون رمش DDR2 هست زیاد خوب نیست ولی GPU رو خیلی اور کلاک کردم مثلا تمام کارت گرافیکهای 7600 gs 400 مگاهرتز کار میکنن ولی Default این کارت گرافکی که من خریدم 490 هست که تا 560 هم اور کردم ران میشد بدون هیچ مشکلی برای همین توی افکت ها و HDR و motion Blur مشکلی نداره مثل یه 7900 GS کار میکنه
    Winfast همیشه یه کاری روی بردهاش انجام میده که سفارشی بشه 7600 GS Classic Edition
    به درد من که میخوره چون توی 3Dsmax GPU کارت گرافیک بدرد میخوره مخصوصا اگه بخوای GPU Rendering راه بندازی یا از افکت های دایرکت ایکس توی ویوپورت استفاده کنی
    راستی اگر اسپلینترسل دابل اجنت رو بازی کرده باشید میبینید که توی مرحله هایی که بارون میاد خیس شدن صورت بازوهای سم فیشر رو خیلی خوب کار کردن من که حسابی کف کردم از لحاظ HDR هم از Rainbow Six Vegas خیلی بهتر کار شده ولی توی گیم پلی و تعداد آبجکتها آنرئال انجاین 3 خیلی بهتره فقط حیف که از XBOX360 پورت کردن روی پی سی
    لطفا هرکسی میاد بازیهای جدیدی که خودش بازی کرده و اون مرحله هایی که حسابی کف کرده رو بگه با هم بحث کنیم نمی دونم چرا فروم های ایرانی انقدر خلوته
     
  10. BENBANDU

    BENBANDU Registered User

    تاریخ عضویت:
    ‏25 سپتامبر 2006
    نوشته ها:
    621
    تشکر شده:
    2
    محل سکونت:
    The Other Side
    كارت واقعا عاليه، كاراكتر هم طراحي ميكني؟
    من موندم ايران كه هم پتانسيل گرافيست، هم برنامه نويس داره چرا سرمايه گذاري نميكنن يه Engine بخرن بازي بسازن؟!
    اين افكت خيس شدن double agent تو Chaos theory هم بود. در 3ds max ديده بودم كه با plug-in clothfx ميشه اين كارو به راحتي انجام داد.
    (راستي شما clothfx داري؟ من خيلي دنبالشم. )
     
  11. moryabdi

    moryabdi Registered User

    تاریخ عضویت:
    ‏30 می 2006
    نوشته ها:
    300
    تشکر شده:
    4
    clothfx توی مکس 9 کار نمیکنه ولی ورژن قدیمشو برو ایمول ازین لینک میتونی دانلود کنی
    Turbo_Squid_ClothFX_v1.26_for_3DSMAX_v6.x-PARADOX.by.efish.rar
    ولی روشی که باهاش این افکت خیس شدن رو درست میکنن با Height Map و Bump Map و ترکیبشون با HDR توی شادر 3 می تونه این افکت رو درست کنه
    بیشتر کارهام روی رندرینگ و arch modeling توی سبک های معماری صنعتی و محیطی و سبکم هم realistic render هست که البته ای فروم جای این بحث ها نیست در مورد تعریفت هم متشکرم

    راستی Patch 1.02 rainbow six رو هم میگذارم که دانلود کنید
    Download Rainbow Six Patch 1.02
     
  12. moryabdi

    moryabdi Registered User

    تاریخ عضویت:
    ‏30 می 2006
    نوشته ها:
    300
    تشکر شده:
    4
    راستی یادم رفت بگم توی ایرن نمی دونم چرا دوست دارن خودشون Engine طراحی کنن مثل اینکه همه جا دارن اطو برقی استفاده میکنن اونوقت ما داریم میریم روی طرز ساختن اطوی زغالی کار میکنیم کار ما اینجوریه رفتن 1 میلیارد روی یه انجین سرمایه گذاری کردن که حتی قابلیت انداختن سایه اجسام رو نداره (البته زحمت کشیدن )خوب بجای اینکار باید برن از کد های باز OpenGl که هر بچه دبستانی داره استفاده کنن ما که نگفتیم برن حق امتیاز DirectX 9.0c رو بخرن و روی HDR کار کنن هر چند با یک میلیارد میتونستن حق امتیاز استفاده از DirectX رو هم بخرن ... کارمون به جایی رسیده که اونا میرن گیم درباره ایرانی ها میسازن شاید ندونی که رییس پروژه Prince Of Persia یک یونانی هست که انقدر تو ورژن های قبل سوتی داده که هر تاریخ نویسی می فهمه هیچی از تاریخ ایران نمی دونسته نوع لباس عرب ها و حتی لباس هایی رو به تن کاراکتر هاش میکنه که در تاریخ ایران زنی با این لباس ها ثبت نشده چشم کاراکتر اصلی بازیش هم آبی هست که بازم توی نسل ایرانیان همه گیر نیست و حتی کمیابه حتی داستان های یونانی رو گرفتن توی بازی گذاشتن تمام تکسچر های در و دیوارش هم از مکان های مصری و رومی هست و همشم عربی نوشته حتی اگه ویدئو گروه سازندش که تو سایت UBI مونترئال کانادا بود رو دیده باشی میبینی که تمام مکان های خارجی رو رفتن تو الجزایر و مصر گرفتن موسیقیشم ترکی و عربیه اونوقت اسمش رو گذاشتن Prince of Persia two throne ولی از همه اینها بگذریم از لحاظ گیم UBI SOFT عالی کار کرده ولی ما میریم یه بازی با خرج زیاد میسازیم که بگیم موتر اصلی بازی داخلی هست که نه فیزیک قبول میکنه نه Post process Effect نه shader و نه سایه یعنی یه چیزی تو مایه های Direct X 6.0 به هر حال بهترین انیمشن کارم که باشی تو ایران نمیتونی با این وظعیت بری تو کار گیم اگرم بری باید مدلی بسازی که از لحاظ تعداد سگمنت در حد VRML باشیه یعنی از یه تعداد محدودی بیشتر نشه که در اون صورت تمام زحمت 3D کار به حدر میره و کارش بی ارزش میشه مثل اینکه بخای سر یک کاراکتر رو با 8 سگمنت بسازی که بیشتر شبیه چرخ دنده میشه تا سر
    برای همین امثال من یا باید بشینن گیم بازی کنن! :lol:
     
  13. BENBANDU

    BENBANDU Registered User

    تاریخ عضویت:
    ‏25 سپتامبر 2006
    نوشته ها:
    621
    تشکر شده:
    2
    محل سکونت:
    The Other Side
    خوب شما ميتونين SDK بگيرين مد بسازين يا مثلا battlefield vietnam چند تا برنامه و پلاگ-اين داره واسه export كردن مدل از 3dsmax كه كار كردن با اينها هم خيلي سخت نيست. باز ببخشيد همش off topic شد ولي پايه باش يه جا ديگه اين بحث رو ادامه بديم
     
  14. moryabdi

    moryabdi Registered User

    تاریخ عضویت:
    ‏30 می 2006
    نوشته ها:
    300
    تشکر شده:
    4
    مود ساختن کار جالبی هست من خودم روی FARcry و Battlefield2 و Redalert yuri reveng رو مود هاش رو ساخته بودم البته چون با اسکریپت هاش زیاد آشنایی نداشتم باگ زیاد داشت ولی کار جالبی هست
     
  15. persianps

    persianps Registered User

    تاریخ عضویت:
    ‏10 جولای 2006
    نوشته ها:
    41
    تشکر شده:
    0
    محل سکونت:
    karaj
    سلام
    آقا با این که سیستم من نسبتا بالا هم هست اما بازی به سختی بالا میاد .
    پیشنهاد میکنم نه الکی پولتون رو دور نریزین .
    این لیست سخت افزار من هستش :

    cup : 3500 AMD , atlon
    VGA : 7300 gforce giga
    ram : 512 ocz
    hard : 160 gig sata

    تازه از cpu من هم ایراد میگیره:f34r: :f34r:
     
  16. mostafa_gm

    mostafa_gm Registered User

    تاریخ عضویت:
    ‏4 آپریل 2005
    نوشته ها:
    1,858
    تشکر شده:
    436
    محل سکونت:
    My House
    سيستم شما خيلي هم قوي نيست. الان ديگه با 512 تا رم تقريبا هيچ بازي جديد درست اجرا نميشه! تازه گرافيك شما هم 7300 هست كه ميشه گفت در رده كارتهاي ضعيف هست. CPU شما فكر نميكنم اصلا مشكلي داشته باشه در واقع تنها بخشي كه اصلا مشكل نداره همين cpu شما هست و 2 مورد ديگه براي اجراي همچين بازي كاملا كم ميارن.
     
  17. mostafa_gm

    mostafa_gm Registered User

    تاریخ عضویت:
    ‏4 آپریل 2005
    نوشته ها:
    1,858
    تشکر شده:
    436
    محل سکونت:
    My House
    آقا من شديدا پايه بازي ساختن هستم با هر موتوري هم كه پيشنهاد بشه حاضرم كار كنم. البته با خيلي از موتورهاي رايگان و گرون قيمت هم قبلا كار كردم ولي تا حالا كسي رو نديدم كه به ساختن بازي واقعا علاقه داشته باشه. متاسفانه همه حرف ميزنن ولي موقع عمل كه ميشه كسي جلو نمياد. البته بحث اصلي ساخت بازي تو ايران مسئله فروشش هست و با اين وضعيتي كه بهترين بازيها با گرافيك آنچناني رو دارن هر dvd كمتر از 1000 تومن ميفروشن خوب شايد هم ميشه بهشون حق داد كه به آينده اين كار خوشبين نباشن. ولي من خودم شخصا جدا از مسئله مالي دوست دارم يه كاري تو اين زمينه كرده باشم.
     
  18. moryabdi

    moryabdi Registered User

    تاریخ عضویت:
    ‏30 می 2006
    نوشته ها:
    300
    تشکر شده:
    4
    مشکل ما اینه که ما هممون مرده پولیم... یه چند نفر پیدا نمیشن اگر پیدا بشن وسط کار بیخیال نمیشن!
    من حاظرم مجانی کار کنم برای ساختن گیم بخش فضای سه بعدی و انیمیشن هاش رو میتونم ردیف کنم البته اگه انجینش قابلیت ساپورت مکس رو داشته باشه ... ولی هیچ برنامه نویس خبره ای نیست که مجانی کار کنه و پای کار اپن سورس وایسه من پایه ام البته یکی دو نفره نمیشه کاری کرد... ولی اگه یه گروه با معرفت متشکل از 10 -15 نفر خبره پیدا بشه من بقیشو از رفقای خارجم ردیف میکنم... بازم معرفت اونا که پایه همه کار اپن سورس هستن...
    خلاصه من که امیدوار نیستم اگه شما یه گروه رو پیدا کردی ما رو هم خبر کن...
     
  19. Benyaminj

    Benyaminj کاربر فعال بازیهای کامپیوتری کاربر فعال

    تاریخ عضویت:
    ‏24 آگوست 2005
    نوشته ها:
    4,228
    تشکر شده:
    1,305
    محل سکونت:
    Tehran
    چقد شماها ساده ايد....
    اصلاً دنباله يه همچين کاری تو ایران نباشيد....چون واقعاً بازيسازی تجربه و پول زيادی میخواد
     
  20. mostafa_gm

    mostafa_gm Registered User

    تاریخ عضویت:
    ‏4 آپریل 2005
    نوشته ها:
    1,858
    تشکر شده:
    436
    محل سکونت:
    My House
    نه باور كن اصلا به اين سختي كه همه فكر ميكنن نيست البته اگه در بند درآمد و مسائل مالي نباشي. نميخواي كه براي دفعه اول بازي UT بسازي.
    ميتوني بهش به عنوان يه تجربه جالب يا يه تفريح نگاه كني.
    ما خودمون حتي با دوستان يه زماني 100 دلار پول داديم و يه موتور بازي كد باز رو خريديدم منتهي به همون دلايلي كه اشاره شد پروژه خوابيد!
     
  21. BENBANDU

    BENBANDU Registered User

    تاریخ عضویت:
    ‏25 سپتامبر 2006
    نوشته ها:
    621
    تشکر شده:
    2
    محل سکونت:
    The Other Side
    منم پايه ساختن Character هستم. blueprint بدين من سه بعديش ميكنم :D
     
عسل طبیعی و گرده گل ایرانیخرید و فروش اتوماتیک ارزهای الکترونیکی