• پایان فعالیت بخشهای انجمن: امکان ایجاد موضوع یا نوشته جدید برای عموم کاربران غیرفعال شده است

اخباردنیای خودرو ...

aryamehr1368

Registered User
تاریخ عضویت
13 ژوئن 2014
نوشته‌ها
1,486
لایک‌ها
4,170
محل سکونت
گیلان
ب نظر من ماشینهای خوب و استاندارد رو اگه با تعرفه خوب وارد و مونتاژ کنن و داخلی ها رو حذف کنن هم خودروهای خوب داریم هم کسی بیکار نمیشه هم هوا آلوده نمیشه و کلی چیزای خوب دیگه
 

davodmg

Registered User
تاریخ عضویت
27 جولای 2014
نوشته‌ها
1,150
لایک‌ها
1,311
محل سکونت
تهران
ب نظر من ماشینهای خوب و استاندارد رو اگه با تعرفه خوب وارد و مونتاژ کنن و داخلی ها رو حذف کنن هم خودروهای خوب داریم هم کسی بیکار نمیشه هم هوا آلوده نمیشه و کلی چیزای خوب دیگه
دقیقا
البته تعدادی شغلشون رو به علت تخصصی شدن کار و انحصاری بودن از دست میدن ولی خوب اشکال نداره . بالاخره هر تغییری عوارضی داره
اما مشکل اینجاست که تا این تغییرات انجام بشه چندین سال طول میکشه و بزرگ ترین مشکل اینه که مردم ما متاسفانه یکی از عادتای بدشون اینه که یکم جلو ترو نمیبینن و دوست دارن یا مخالفت بکنن یا غر بزنن . اگه میدونستن چقد به نفعشونه خیلی خوب بود
ایکاش تا حداکثر 10 سال آینده شاهد خودرو های با کیفیت وارداتی و یا حداقل مونتاژی باشیم . ( بگذریم از اینکه خودرو های ملی هم همشون مونتاژین :confused: )
به خدا مردیم از بس هوای تهران آلودست :general107:
 

learndl

کاربر فعال کار و سرمایه
تاریخ عضویت
3 سپتامبر 2008
نوشته‌ها
2,399
لایک‌ها
3,422
محل سکونت
کرج
مشاهده پیوست 687048




طی خبر منتشر شده در خصوص لو رفتن قیمت های تمام شده خودروهای ساخت ایران خودرو و سایپا، شواری عالی رقابت در این خصوص هیچگونه عکس العمل و اقدامی علیرغم اعلام حمایت از خریدار از خود نشان نداد .
قیمتها بر اساس نوع امکانات و رنگ خودرو به صورت میانگین و به تومان می باشد:
پراید : 3/700/000
پژو 405 : 6/800/000
پژو 206 5: 8/250/000
سمندمعمولی: 6/000/000
سمندال ایکس: 6/600/000
ال 90 : 7/400/000
تیبا : 4/100/000
رانا : 8/000/000
لیفان: 6/900/000
چرا باید خودرویی همانند پراید شش برابر قیمت تمام شده بفروش برسد؟ و در کشوری همانند سوریه به قیمت 4/300/000 به فروش رسانده شود؟!!!!!!!


داداش چرا نداره که جوابش :

اینجا ایران است .....
 

learndl

کاربر فعال کار و سرمایه
تاریخ عضویت
3 سپتامبر 2008
نوشته‌ها
2,399
لایک‌ها
3,422
محل سکونت
کرج
اینا که میگن ما همش داریم ضرر میدیم!
ما باید باور کنیم ؟

میگن قیمت اصلی تولیدشون همینه باید باور کنیم ؟

شنیدی میگن شرو ور میگه طرف ؟
اینجا باید به کار ببری :)
 

learndl

کاربر فعال کار و سرمایه
تاریخ عضویت
3 سپتامبر 2008
نوشته‌ها
2,399
لایک‌ها
3,422
محل سکونت
کرج
ببینید این که دارن ضرر میدن به خاطر اینه که حداقل 3 میلیون نفر به صورت مستقیم و غیر مستقیم دارن از این راه نون میخورن . یعنی 3 میلیون خانوار . اونهم از قشر متوسط به پایین و فقط تعداد اندکی ( یکی دو هزار خانوار ) توی این مسیر درآمد زیاد دارن و سود های زیادی رو تجربه میکنن .
حالا اگه این 3 میلیون خانوار بیکار بشن کی میخواد پاسخ گو باشه؟
جون انسان ها مهمه ولی خوب وقتی جانشین نباشه مشکل درست میشه .
حتی اگه بخوان تغییراتی هم انجام بدن باز هم حداقل 10 سال طول میکشه

عضر بدتر از گناه ... :)
 

aryamehr1368

Registered User
تاریخ عضویت
13 ژوئن 2014
نوشته‌ها
1,486
لایک‌ها
4,170
محل سکونت
گیلان
دقیقا
البته تعدادی شغلشون رو به علت تخصصی شدن کار و انحصاری بودن از دست میدن ولی خوب اشکال نداره . بالاخره هر تغییری عوارضی داره
اما مشکل اینجاست که تا این تغییرات انجام بشه چندین سال طول میکشه و بزرگ ترین مشکل اینه که مردم ما متاسفانه یکی از عادتای بدشون اینه که یکم جلو ترو نمیبینن و دوست دارن یا مخالفت بکنن یا غر بزنن . اگه میدونستن چقد به نفعشونه خیلی خوب بود
ایکاش تا حداکثر 10 سال آینده شاهد خودرو های با کیفیت وارداتی و یا حداقل مونتاژی باشیم . ( بگذریم از اینکه خودرو های ملی هم همشون مونتاژین :confused: )
به خدا مردیم از بس هوای تهران آلودست :general107:
موتور ماشینهای مختلف در کل یکی هستن و در جزییات باهم تفاوت دارن اگه اینطوربشه دوره میبینن ویادمیگیرن تعمیرکارها ولی باوجود ی سری ک قدرت های تو سایه هستن این امر لا ممکن
 

masudehsan

Registered User
تاریخ عضویت
15 سپتامبر 2013
نوشته‌ها
461
لایک‌ها
192
چند تا سوال داشتم . اول اینکه چرا قیمت پراید 131 در بازار آزاد ازدرب کارخونه پایین تر شده؟ دوم اینکه پراید 131 پایه گازسوز رو توصیه میکنید یا بنزینی رو ؟ پایه گاز سوز همون دوگانه سوزه ؟ممنون میشم کامل و با ذکر علت پاسخ بدید .
 

garshasp dragon

Registered User
تاریخ عضویت
6 جولای 2014
نوشته‌ها
6,040
لایک‌ها
11,062
سن
33
خودروی پرنده «ایروموبیل ۳.۰»


«ایروموبیل ۳.۰» خودروی ساخت کشور اسلواکی است که از آن هم می توان بعنوان خودروی معمولی و هم بعنوان هواپیما استفاده کرد. این خودرو که از سوخت معمولی استفاده می کند، به دویست متر برای به پرواز در آمدن و پنجاه متر برای فرود احتیاج دارد.

استفان کلین، مخترع خودروی پرنده می گوید: «ما طرح های مختلفی را ایجاد کردیم و پیش نمونه های متعددی ساختیم. اکنون می توانیم این دستگاه را که بسیار واقعگرایانه است معرفی کنیم. من بعنوان خلبان آنرا امتحان کرده ام و در هوا عالی عمل می کند و بر روی زمین نیز بسیار خوب است.»


«ایرموبایل ۳.۰» اخیرا در جشنواره نوآوری شهر وین اتریش ارائه شد. وزن این خودرو ۴۵۰ کیلوگرم است و بالهایش هشت متر طول دارد و قابلیت پرواز تا هفتصد کیلومتر بدون سوختگیری را دارد. این خودرو فقط هشت لیتر در صد کیلومتر بعنوان خودرو و پانزده لیتر بعنوان هواپیما سوخت مصرف می کند.


استفان کلین می گوید: «منظور ما ساخت یک خودروی پرنده یا هواپیما برای جاده نیست. می خواهیم یک مقوله جدید ایجاد کنیم. یعنی ما خودرویی ساختیم که مانند یک خودروی معمولی در جاده عمل می کند و در هوا هم مانند یک هواپیمای معمولی است.»

حالا باید منتظر ماند و دید آیا این پروژه ای واقعگرایانه است یا مشکلات ساختاری و نگرانی های ایمنی از توسعه آن جلوگیری خواهد کرد.

url.jpg
 
بالا