• پایان فعالیت بخشهای انجمن: امکان ایجاد موضوع یا نوشته جدید برای عموم کاربران غیرفعال شده است

پرده با افشاگری علی حسینی برای حسین رضازاده بر افتاد:

داش علی

کاربر فعال گرافیک
کاربر فعال
تاریخ عضویت
5 ژوئن 2008
نوشته‌ها
1,996
لایک‌ها
942
محل سکونت
داش علی
آقا اینا باید برن دادگاه ، تکلیف یه ملتو روشن کنن.
من فعلا قضاوتی نمیکنم.
هنوزم رضازاده رو با اسم جهانیش میشناسم و براش احترام قائلم.
مگر اینکه خلافش ثابت بشه
 

raxtastar

"کاربرفعال ورزش""کاربر قدیمی پرشین تولز
کاربر فعال
تاریخ عضویت
7 ژوئن 2005
نوشته‌ها
1,959
لایک‌ها
672
سن
39
CrThumb.aspx


جالب اینجاست بعد از اون برنامه نود گفت احمدیان رو ندیدم نه می شناسم


شايد يكي از جالب‌ترين اتفاق‌هايي كه در روزهاي اخير رخ داده، اظهار نظر رضازاده در مورد شما بوده، نسبت به اين مساله واكنشي نداريد؟
من چندين سفر با رضازاده بوده‌ام. البته اكنون به خاطر يك سري مسائل نبايد صحبت كنم. رضازاده پهلوان و قهرمان جهان است، ولي يك سري مسائل ايشان را به سوي تزلزل حركت مي‌دهد. من به خاطر اعتماد و لطفي كه رهبرمعظم انقلاب به او داشته، نمي‌خواهم واكنش تندي داشته باشم، چرا كه من و همه علاقه‌مندان به ايران، عاشق مقام معظم رهبري هستيم و همين كه رضازاده عكس **** را بالا برده، من چيزي نمي‌گويم كه با آبرويش بازي شود، اما اميدوارم كه او در نظر بياورد، كمك‌هاي مالي‌اي كه من در سال‌هاي گذشته به او كرده‌ام. اميدوارم يادش بياورد وقتي به او قول داده بودم در صورت كسب مدال در المپيك، به او 100 سكه طلا مي‌دهم، به قولم وفا كردم و با توجه به اينكه در المپيك شركت نكرد، باز هم پاداشم را به او دادم. متاسفم از اينكه او داراي چنين حالتي است. البته به طور حتم اطرافيانش هم در اين موضوع او را به بيراهه هدايت مي‌كنند. وقتي سعيدعلي حسيني در كره جنوبي با آن مشكل مواجه شد، من آنجا بودم و در قبال بسياري از مسائل سكوت كردم. اكنون هم سكوت مي‌كنم. چرا كه فعلا قول داده‌ام صحبت نكنم. خيلي‌ها من و خانواده‌ام و رضازاده را مي‌شناسند و آن‌هايي كه مي‌شناسند مي‌دانند كه رابطه ما چگونه بوده. اينكه او مي‌گويد من را نمي‌شناسد، فكر نمي‌كنم باعث كم شدن شان و جايگاه من باشد. او من را بشناسد يا نشناسد، من احمديان هستم. به اندازه‌اي كه لياقتم بوده، خدا به من ثروت داده كه در راهش هزينه كنم. هر احساني هم كه انجام مي‌دهم، مي‌خواهم محفوظ بماند.
اما گويا جاي تعجب داشت كه رضازاده بگويد شما را نمي‌شناسد. مگر اختلاف يا اتفاقي بين‌ شما افتاده؟
براي من هم تعجب‌آور است. مگر من قتل يا دزدي كرده بودم كه رضازاده مي‌گويد من را نمي‌شناسد. فكر كنم او اكنون كوروش باقري را مي‌شناسد كه تا چندي پيش با حرف‌هاي ركيك همديگر را ياد مي‌كردند. رضازاده يادش رفته كه من اولين كسي بودم كه براي سرپرستي اش در فدراسيون - وقتي كه خيلي‌ها انتقاد مي‌كردند- از او حمايت كردم و گفتم كه او تنها فردي است كه به درد فدراسيون مي‌خورد. هنوزهم مي‌گويم كه رضازاده را دوست دارم، اما از او دلخورم. مگر من كار خلافي كرده‌ام كه او گفت من را نمي‌شناسد. اگر دنبال اسم و رسم بودم، پيشتر از اين‌ها به ورزش مي‌آمدم. ما اكنون در حال جنگ سرد با دنيا هستيم. رييس جمهور ما در قلب آمريكا مي‌گويد حادثه 11 سپتامبر توسط خود آمريكا بوده، اكنون ورزش هم يك حالتي از جنگ سرد است كه بايد در آن با توجه به امكانات و پول‌هايي كه هزينه مي‌كنيم، موفق شويم. با اين حال امروز من سعي مي‌كنم سكوت كنم و هر حرفي كه دارم براي بعد از بازي‌هاي آسيايي مي‌گذارم. من تنها دلم براي ورزش مي‌سوزد و نمي‌خواهم عليه كسي صحبت كنم.
در مورد رضازاده هم حداقل 10 هزار نفري هستند كه از رابطه ما از نزديك اطلاع دارند. اينكه چقدر ما با هم سفر رفته‌ايم و چقدر من به او كمك كرده‌ام. فكر مي‌كنم بايد 100 تا سكه ديگر بدهم كه او من را بشناسد. من با ايشان هنوز هم دوست هستم ولي ناسپاسي بد است، نارفيقي بد است. من يك هفته در اردبيل مهمان رضازاده بودم، با من به اسلام‌آباد غرب آمده، اكنون چگونه مي‌گويد من را نمي‌شناسد؟
 

ali.kolahdoozan

Registered User
تاریخ عضویت
13 فوریه 2007
نوشته‌ها
935
لایک‌ها
70
سن
42
محل سکونت
کف شهر

alireza_edison

کاربر فعال فوتبال
کاربر فعال
تاریخ عضویت
15 آگوست 2007
نوشته‌ها
3,554
لایک‌ها
1,136
سن
35
محل سکونت
در اتاقی که به اندازه یک تنهاییست
علی حسینی در گفتگو با مهر:
رضازاده تلاش کرد سعید مادام العمر محروم شود/ از رکوردش می‌ترسید!


پدر سعید علی حسینی که فرزندنش شب گذشته با رای فدراسیون بین المللی وزنه برداری برای همیشه از حضور در میادین بین المللی محروم شد گفت: حسین رضازاده تلاش کرد تا پسرم برای همیشه از حضور در میادین بین المللی محروم شود.

به گزارش خبرنگار مهر، سعید علی حسینی، وزنه بردار دسته فوق سنگین وزنه کشورمان شب گذشته از سوی فدراسیون بین المللی وزنه برداری به دلیل دوپینگ دوباره، برای همیشه از حضور در میادین ورزشی محروم شد. این در حالی است که پدر این وزنه بردار و خود او همواره اعلام کرده اند که این موضوع صحت ندارد و به عبارتی دست هایی در کار بوده تا این وزنه بردار برای همیشه محروم شود.

عزیز علی حسینی در گفتگو با خبرنگار مهر در این خصوص اظهار داشت: من همیشه گفته ام و باز هم می گویم که پسر من دوپینگ نکرده است. قسم می خورم که خواسته اند او را محروم کنند و به هدفشان هم رسیده اند.

وی افزود: در رقابت های جهانی کره گفتند سعید دوپینگی است. سوال من این است که چطور دو روز مانده به رقابت ها اعلام می کنند که او دوپینگ کرده است؟ ماجرا از این قرار است که فدراسیون وزنه برداری ایران به دلیل دوپینگ نمی بایست در آن رقابت ها حضور پیدا می کرد و اگر پسر من مدال طلا می گرفت، دیگر کشورها به تاماش آیان، رئیس فدراسیون جهانی، اعتراض می کردند که چرا ایران محروم نشده است.

مربی وزنه برداری کشورمان با بیان اینکه پسر او قربانی فدراسیون وزنه برداری ایران است، افزود: رضازاده گفته بود تلاش می کند تا برای سعید کاری انجام دهد که انجام هم داد. رضازاده او را برای همیشه محروم کرد. سرپرست فدراسیون وزنه برداری ایران از سعید من به عنوان قربانی استفاده کرد تا مبادا فدراسیون ایران را محروم کنند.

وی در پاسخ به این سوال خبرنگار مهر که چه دلیلی برای انجام این کار وجود داشت ، گفت: رضازاده از من کینه به دل داشت. چون وقتی تصادف کرد از قول من به گوش او رسانده بودند که آرزو دارم المپیک را از دست بدهد. او می خواست تلافی بکند و انتقام بگیرد که این کار را هم انجام داد.

عزیز علی حسینی ادامه داد: من مدارکی دارم که سعید دوپینگ نکرده و پای حرفم ایستاده ام. اصلا من سوال دارم مگر فدراسیون وزنه برداری ایران محروم نبود پس چطور شد که با 500 هزار دلار، محرومیتش را خرید؟ داستان از این قرار است که آنها به توافق رسیدند که سعید را جلو بیندازند تا خودشان محروم نشوند. آنها می خواستند حواس مردم را از این قضیه پرت کنند و موفق هم شدند.

پدر سعید علی حسینی در پایان به خبرنگار مهر گفت: باز هم تاکید می کنم رضازاده با غرض ورزی شخصی باعث محرومیت مادام العمر سعید شد و اصلا نمی خواست این بچه در ورزش باشد تا رکورد خودش پابرجا بماند.
 

esfahanweb

Registered User
تاریخ عضویت
6 نوامبر 2003
نوشته‌ها
1,068
لایک‌ها
97
محل سکونت
Esfahan
در دادگاه عدل مردم متهم اصلی رضازاده است
ورزش > دیگر ورزشها - مصطفی شوقی

یک بار در یک مراسمی قهرمانی از جنس دایره طلایی رفت بالا و او را که آن پایین لم داده بود را مورد خطاب غیر مستقیم قرار داد،خیلی ها که در ان سالن پر از جمعیت نشسته بودند ، می دانستند خطاب آقا رسول به اوست.ان بالا رفته بود که از تختی بگوید:« پهلوان یک وجود مستقل از میان مردم است و برای حفظ این استقلال تاوان‌های سنگینی می‌دهد. درجامعه ای که معاویه است، پهلوانی کردن و مسوولیت علی بودن، علی (ع) را الگوی پهلوانی می‌کند و این مسوولیت به قدری سنگین است که در هنگام شهادتش می‌گوید «فزت و رب الکعبه» به خدای کعبه سوگند رستگار شدم.» اینجا بود که پهلوان نفسش را در سینه حبس کرده بود بار سنگین نگاه ها را به دوش می کشید.

حسین رضازاده بی شک نام آورترین قهرمان تمام تاریخ ورزش ایران است،نام آورتر از امامعلی حبیبی و شمس الدین سیدعباسی و حتی محمد نصیری خروس وزن.نام آور تر از آقا تختی هم هست از نظر مدال. اینها را گفتم که نسبت مان با حسین رضازاده که روزی خیلی برایش هورا می کشیدم مشخص شود.

بالاخره دل همه خوش شد از این محرومیت. وزنه برداری ایران سال هاست که اسیر دوپینگ است و سالی نیست در این سال های سیاه وزنه برداری که یکی از وزنه بردارن این رشته در ابتدا متهم و بعد واقعا دوپینگی شود.اما هیچ یک از نهادهای مسوول ورزش کشور پاسخ روشنی به این موضوع نداده اند که چرا رشته ورزشی که این همه ورزشکار دوپینگی دارد، ادامه حیات می دهد.

نه اینکه در سالن وزنه برداری آزادی را تخته کنند. اما بعد از فاجعه دوپینگ 9 یا 10 وزنه بردار، دو وزنه بردار سنگین وزن دیگر، وزنه برداران باشگاهی و حتی دو نوجوان وزنه بردار کسی در دستگاه ورزش پاسخ روشنی به این موضوع نمی دهد که آیا باید در همه لیست های ستاد مبارزه با دوپینگ، وزنه برداری حضور داشته باشد. گویی بودن در این لیست سیاه افتخار وزنه برداری ایران است.

اما سعید علی حسینی؛پدرش که پیر تر از سال گذشته بود در اردوی تیم ملی، می گفت به پسرم با زور آمپول تزریق کرده اند. می گفت که رضازاده عمدی از روی حسادت سعید را دوپینگی کرده است و می گفت روزی که رکورد رضازاده را برای چندمین بار در اردوی تیم ملی زد،او از فرط عصبانیت و ...اردو را ترک کرد.می گفت...

سوالات زیادی هم در مورد محرومیت وزنه بردار 22 ساله تیم ملی و جانشین رضازاده وجود دارد، اینکه چرا این همه دیر محرومیت اعلام شد،یک سال فاصله برای رای به دوپینگ پارسال و اینکه چرا رضازاده این همه سکوت کرد در برابر بسیاری از اتهامات سعید و پدرش. اصلا واقعیت مسابقات جهانی کره چیست؟چه گذشت در این شب که همه سنگین وزن ها به روی تخته رفتند و علی حسینی مصدوم شد ،عکاس فدراسیون عکس اش را گرفت. وقتی داشت از درد به خود می پیچید. بعدها علی حسینی گفت که این درد خیلی راست نبوده است.

باور عمومی در تحلیل آنچه بر حسین رضا زاده و سعید علی حسینی گذشته ،یک چیز است حمایت از ورزشکار مظلوم. این را می شود از تیتر رسانه ها و بحث های درون تاکسی فهمید. می شود از انتقاد های پیشکسوتان وزنه برداری از حسین رضازاده مشاهده کرد. نتیجه گیری را می توان دید و مقصر را می توان شناخت.

به باور خیلی ها حسین رضازاده متهم اصلی است. اوست که هیچ گاه همه سخنان علی حسینی را در مورد خودش تکذیب نکرد، اوست که بسیاری از رفتارهای بیرون اش از جمله عدم فاش گویی جلسات با رییس فدراسیون جهانی و امیدورای کاذب به حل موضوع را بارها در رسانه ها مطرح کرد . خیلی از اهالی وزنه برداری همان موقع می گفتند سعید علی حسینی یک سال پیش محروم شده و این وقت فروشی و زمان خریدن شاید برای اعلام این موضوع پس از قهرمانی در ترکیه باشد.

همه این فرض ها مفروض. اما گریه کردن مقابل مافیای وزنه برداری دنیا راهبرد مناسبی برای حل موضوع علی حسینی می تواند باشد؟ مدارک این رای و روند رسیدگی به مسئله دوپینگ کجاست. گرچه نمی توان به آسانی باور عمومی را از بین برد و نزد مردم رضازاده را تبرئه کرد اما برای یک بار هم که شده فدراسیون وزنه برداری بسیاری از سوالان مرتبط با پرونده علی حسینی را منتشر کند.البته رضازاده هم خود را مقصر می داند. او می گوید ای کاش بیشتر دقت می‌کردم تا این اتفاق نیفتد.

ای کاش!
 

alireza_edison

کاربر فعال فوتبال
کاربر فعال
تاریخ عضویت
15 آگوست 2007
نوشته‌ها
3,554
لایک‌ها
1,136
سن
35
محل سکونت
در اتاقی که به اندازه یک تنهاییست
محمدحسين برخواه با تبريك به رضازاده، رياحي و زارع:
بي‌كفايت‌ها پنج جوان با استعداد را نابود كردند
رياحي كار علي‌حسيني را خراب كرد



محمدحسين برخواه با اشاره به اين كه دل همه اهالي وزنه‌برداري به خاطر علي‌حسيني شكسته است، گفت: به آقايان حسين رضازاده، داراب رياحي و بهمن زارع تبريك مي‌گويم كه با بي‌كفايتي پنج جوان بااستعداد را نابود كردند.

قهرمان نامدار وزنه‌برداري ايران و جهان كه دو مدال برنز جهاني را در اختيار دارد، در حالي كه در طول تاريخ حضورش در ورزش از هيچ كس انتقاد نكرده و حاضر به مصاحبه‌هاي چالشي نبود، پس از انتشار خبر محروميت مادام‌العمر سعيد علي‌حسيني، در تماسي با خبرنگار ورزشي خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، اظهار كرد: رضازاده، رياحي و زارع با بي‌كفايتي و بي‌لياقتي، پنج جوان بااستعدادمان را نابود كردند. محسن داودي، انوش آرمك، اميد نائيج، رشيد شريفي و گل سرسبد همه آنها، سعيد علي‌حسيني از وزنه‌برداراني بودند كه هر كدام مي‌توانستند، براي يك تيم افتخارآفريني كنند اما، با بي‌كفايتي همه آنها را نابود كرده و اميدهاي وزنه‌برداري را از بين بردند. نكته جالب هم اين است كه هر كدام امروز به راحتي از زير بار مسئوليت شانه خالي مي‌كنند.

وي ادامه داد: به نظر من بزرگ‌ترين مشكل و سهل‌انگاري از سوي داراب رياحي صورت گرفت. او 10 ماه پيش خواست با يك مصاحبه خودش را بزرگ كند و در حالي كه هنوز فدراسيون جهاني خبري را در مورد مثبت شدن آزمايش دوپينگ علي‌حسيني اعلام نكرده بود، اين خبر را در اختيار رسانه‌ها گذاشت. سياست او ايجاد تفرقه بين مديران است. آن موقع با رضازاده تماس گرفتم و گفتم اين چه مصاحبه‌اي بود كه رياحي انجام داد و همين مساله باعث نابودي علي‌حسيني مي‌شود. اما او به من گفت كه در جريان نيستم. مصاحبه رياحي كار دفاع از علي‌حسيني را سخت كرد.

برخواه با تاكيد بر اين كه رضازاده بي‌ترديد مقصر اصلي ماجراست، يادآور شد: وقتي سال پيش اعلام شد، پنج وزنه‌بردار ما دوپينگي هستند، چند تن از پيشكسوتان وزنه‌برداري در نشست كميته فني گرد هم آمدند و رضازاده را مادام‌العمر محروم كردند چرا كه او يك بار ديگر هم خودش در سال 1374 دوپينگ كرده و از صحنه رقابت‌ها براي دو سال محروم شده بود. براي همين هم كميته فني تصميم گرفت تا رضازاده را مادام‌العمر محروم كند اما، چند روز بعد نه تنها اين حكم را باطل كردند، كه به رضازاده دستخوش هم دادند و او را سرپرست فدراسيون كردند. اكنون بايد به آقايان سعيدلو و سجادي هم براي انتخاب شايسته‌اي كه كرده‌اند، دستخوش داد.

قهرمان سابق و مربي كنوني وزنه‌برداري با انتقاد از وكيل پرونده علي‌حسيني و سخنان منتشر شده از او اظهار كرد: نمي‌دانم اين مظلوم نمايي‌ها براي چيست. رضازاده آن گونه مظلوم‌نمايي مي‌كند و مي‌گويد كه مي‌خواهد براي علي‌حسيني كاري در وزارتخانه‌اي دست و پا كند. وكيلش هم آن گونه اشك تمساح مي‌ريزد. آنها با آينده‌ي پنج جوان بازي كردند و اكنون اين گونه صحبت مي‌كنند. در ارتباط با آن وكيل بي‌كفايت هم مي‌خواهم ببينم كه او چه دفاع و چه حمايتي كرده كه علي‌حسيني تبرئه شود. او براي دفاع از علي‌حسيني پول گرفته بود كه به نظر من همه آن پول حرام است و اكنون مصاحبه مي‌كند و مي‌گويد ايراد از من و فدراسيون بود كه پرونده را پيگيري كرديم. چرا فدراسيون به اين آدم پول داد؟ او يك قدم مثبت را هم برنداشته است.

قهرمان سابق وزنه‌برداري آسيا ادامه داد: مورد جالب‌تر در مورد سخنان وكيل علي حسيني اين است كه مي‌گويد، يك سري مسائل را به خاطر مصالح ملي بيان نمي‌كند. مي‌خواهيم بدانيم چه مسائلي است كه به مصالح ملي برمي‌خورد؟ جز اين كه پاي رضازاده در اين پرونده گير است؟

محمدحسين برخواه در پايان گفت: خود من و بسياري از اهالي وزنه‌برداري كه با يكديگر در ارتباط هستيم، از موضوع علي‌حسيني دلسوخته‌ايم. همان قدر كه او ناراحت است و درد مي‌كشد، ما هم ناراحتيم و درد مي‌كشيم؛ چرا كه مي‌دانستيم او چه پتانسيلي دارد و عده‌اي او را به راحتي زير پا له كردند.

انتهاي پيام
 

esfahanweb

Registered User
تاریخ عضویت
6 نوامبر 2003
نوشته‌ها
1,068
لایک‌ها
97
محل سکونت
Esfahan
عطاراشرفی در گفتگو با مهر:
وزنه‌برداری ملک شخصی رضازاده و ریاحی نیست/ خیلی‌ها را نابود کردند

سرپرست پیشین فدراسیون وزنه برداری با انتقاد از وضعیت موجود در وزنه برداری ایران گفت: حسین رضازاده و برادران ریاحی باید بدانند این فدراسیون ملک شخصی آنها نیست که هر کاری بخواهند انجام دهند.
به گزارش خبرنگار مهر، سعید علی حسینی، وزنه بردار دسته فوق سنگین کشورمان، بتازگی از سوی فدراسیون بین المللی وزنه برداری با محرومیت مادام العمر مواجه شده و این در حالی است که سال گذشته هم امید ناییج، رشید شریفی و انوش آرمک از سوی این فدراسیون محروم شده‌اند. این موضوع واکنش شدید مهدی عطار اشرفی، ملی پوش و سرپرست پیشین وزنه برداری ایران را به همراه داشته است.

عطار اشرفی در گفتگو با خبرنگار مهر در این خصوص اظهار داشت: من زمانی که علی حسینی دوپینگی اعلام شد گفتم او هیچ بختی برای فرار از محرومیت مادام العمر ندارد مگر اینکه معجره‌ای رخ دهد که دیدید سرانجام محرومیت دامن او را گرفت. این بچه می توانست با ادامه روندی که در پیش گرفته بود بهترین وزنه بردار ایران و جهان شود اما عده‌ای از ترس اینکه رکوردشان شکسته نشود، اجازه ندادند در صحنه باقی بماند.

وی در ادامه خطاب به حسین رضازاده، سرپرست حال حاضر فدراسیون وزنه برداری، گفت: آقای رضازاده! شما چند تن از بهترین وزنه برداران این مملکت را از بین بردید آن وقت باید در جایگاه خود باقی بمانید؟ علی حسینی با کار اشتباه شما از وسط دو نیم شد و حالا باید برود پی کارش.

سرپرست پیشین تیم ملی وزنه برداری تصریح کرد: زمانی که 9 وزنه بردار ما دوپینگی اعلام شدند می بایست رضازاده هم در میان آنها می بود و من قبلا هم این موضوع را گفته‌ام اما معلوم نیست چرا ایشان محروم نشد. اکنون کسی که خودش مسئله داشته سرپرست فدراسیون وزنه برداری است و می بینیم که هنوز هم دوپینگ در وزنه برداری ادامه دارد.

عطار اشرفی در ادامه تصریح کرد: رضازاده و برادران ریاحی بدانند که وزنه برداری ملک شخصی آنها نیست. ماه گذشته یکی از وزنه برداران پیشکسوت کشورمان با وزنه بردار اسراییلی روی سکو رفت و اکنون من می پرسم آیا نباید با وی به این خاطر برخورد می شد؟ چرا کسی رضازاده را زیر سوال نمی برد؟

وی، بهرام افشارزاده، دبیرکل کمیته ملی المپیک و رئیس پیشین فدراسیون وزنه برداری را علت اصلی این اتفاقات تلخ دانست. عطاراشرفی گفت: افشارزاده عامل اصلی این گرفتاری‌هاست. او بود که این فدراسیون را دست چهار تا بچه داد. در وزنه برداری ایران همواره افراد باتجربه‌ای حضور داشته‌اند و من نمی دانم چرا رضازاده با وجود سن کمی که دارد باید سرپرست فدراسیون وزنه برداری باشد؟

عطاراشرفی گفت: رضازاده با سی و اندی سال نمی تواند رئیس فدراسیونی باشد که اولین مدال طلای المپیک ما از این رشته به دست آمده است. در این رشته ابرمردی چون محمود نامجو را داشته‌ایم و نمی بایست فردی با میانگین سنی پایین مثل رضازاده مدیریت این فدراسیون را به دست می گرفت. آیا هادی ساعی نمی توانست رئیس فدراسیون تکواندو شود؟ آیا برادران خادم نمی توانستند مدیریت کشتی را به دست بگیرند؟ نیامدند چون باید پذیرفت به سن مدیریت نرسیده‌اند.

عضو پیشین تیم ملی وزنه برداری ایران در دهه 50 گفت: علی مرادی زمانی که رئیس فدراسیون وزنه برداری ایران شد، جوان بود اما در کنار او افراد باتجربه‌ای حضور داشتند و دیدید که موفق هم شد. اما رضازاده با چه کسانی می خواهد به موفقیت برسد؟

عطار اشرفی در پاسخ به این پرسش خبرنگار مهر که "وظیفه سازمان تربیت بدنی در وضعیت فعلی چیست؟"، گفت: زمانی که سجادی به عنوان معاونت سازمان انتخاب شد من از آقای سعیدلو به دلیل اینکه یک قهرمان ورزشی را در پست معاونت به خدمت گرفته تشکر کردم اما بعدا معلوم شد که ایشان سفارش شده بود و عملا هیچ نقشی در سازمان ندارد. بنابراین از سازمان کاری برنمی آید.

عطاراشرفی در پایان تصریح کرد: من برای تمام حرف‌های خود مدرک دارم و حاضرم تمام آنها را ارائه کنم. در پایان بازهم می گویم رضازاده حدنصاب‌های ریاست فدراسیون وزنه برداری را نداشت و نمی بایست برای این سمت انتخاب می شد.
 

brainsore

Registered User
تاریخ عضویت
1 مارس 2008
نوشته‌ها
5,886
لایک‌ها
3,189
محل سکونت
دور
هر دم از اين باغ برى ميرسد. خيلي ناراحت کننده بود. اصلا معلوم نيست تو اين مملکت چه خبره. فقط اميدوارم قضيه محروميتش چاخان باشه تا بره يه کشور خارجي ورزششو ادامه بده.
در ضمن به عنوان کسي که يکي از دوستان خانوادگيش يه پست مهم ورزشي داره بهتون مي گم اوضاع ورزش مملکت خيلي کثيفه. بيشتر از اون چيزى که فکرشو بکنيد.
 

homo

کاربر قدیمی پرشین تولز
کاربر قدیمی پرشین تولز
تاریخ عضویت
25 اکتبر 2004
نوشته‌ها
67
لایک‌ها
40
من از روییدن خار سر دیوار دانستم / که ناکس کس نمیگردد بدین بالا نشینی ها
 
بالا