• پایان فعالیت بخشهای انجمن: امکان ایجاد موضوع یا نوشته جدید برای عموم کاربران غیرفعال شده است

کلوب هواداران بارسلونا

termes

کاربر قدیمی پرشین تولز
کاربر قدیمی پرشین تولز
تاریخ عضویت
12 آگوست 2007
نوشته‌ها
2,851
لایک‌ها
6,748
هواداران بارسلونا

تر اشتگن آمدنش به بارسا را تائید کرد : "ترک کردن دردناک است، اما من از هیچ چیز پشیمان نیستم. من 100٪ پشت تصمیمم برای پیوستن به بارسلونا هستم"
به نقل از فیس ب فارسی طرفداران بارسا
 

Dark.Knight

Registered User
تاریخ عضویت
30 مارس 2011
نوشته‌ها
1,276
لایک‌ها
745
سن
32
رسما با مساوی با لوانته نا امید کرد...
 

*CATALAN*

Registered User
تاریخ عضویت
4 آگوست 2009
نوشته‌ها
5,091
لایک‌ها
8,004
تراشتیگن : از انتخاب بارسا کاملا راضی هستم / نامزدم در دانشگاه بارسلونا ثبت نام کرده است

از اینکه عضوی از تیم ملی آلمان در جام جهانی برزیل هستم احساس غرور می کنم. برای من این مثل یک رویا بود
این روزها بحث آمدن تراشتیگن دروازه بان آینده دار المانی به بارسلونا تبدیل به یک سوژه داغ در رسانه های کاتالونیا شده است.

n_f_c_barcelona_marc_andre_ter_stegen-8254032.jpeg


پس از تعلیق محکومیت فیفا بر ضد بارسلونا حالا این دروازه بان در یک قدمی پیوستن به باشگاه کاتالانی است. مصاحبه او با روزنامه موندو دپورتیوو را اینجا بخوانید :

گریه کردن در آخرین بازی خانگی بروسیا مونشن گلادباخ

معتقدم که همه می دانند چرا گریه کردم. همه زندگی ورزشی من در این باشگاه سپری شده و بروسیا برای همیشه در قلب من جای خواهد داشت. می خواستم از همه هواداران تشکر کنم و در آن لحظات نتوانستم خودم را کنترل کنم.


پشیمانی از ترک گلادباخ

هرگز پشیمان نستم.با وجود اینکه این جدایی برای من دردناک بود از ترک این باشگاه پشیمان نیستم. از انتخاب بارسا 100 درصد راضی هستم.


دروازه بان سوم تیم ملی آلمان در جام جهانی به ادعای بیلد

از اینکه عضوی از تیم ملی آلمان در جام جهانی برزیل هستم احساس غرور می کنم. برای من این مثل یک رویا بود . بیلد چندی پیش بخاطر گل به خودی من در مقابل برانشوایگ به شدت از من انتقاد کرده بود اما اعتراف کردند که در مجموع فصل خوبی را با گلادباخ داشته ام


درست است که نامزد شما در دانشگاه بارسلونا ثبت نام کرده است ؟

بله درست است. او بزودی ثبت نامش در دانشگاه بارسلونا را تکمیل خواهد کرد

منبع خبر :ای اسپورت
 

termes

کاربر قدیمی پرشین تولز
کاربر قدیمی پرشین تولز
تاریخ عضویت
12 آگوست 2007
نوشته‌ها
2,851
لایک‌ها
6,748
تراشتیگن : از انتخاب بارسا کاملا راضی هستم / نامزدم در دانشگاه بارسلونا ثبت نام کرده است



از اینکه عضوی از تیم ملی آلمان در جام جهانی برزیل هستم احساس غرور می کنم. برای من این مثل یک رویا بود . بیلد چندی پیش بخاطر گل به خودی من در مقابل برانشوایگ به شدت از من انتقاد کرده بود اما اعتراف کردند که در مجموع فصل خوبی را با گلادباخ داشته ام


منبع خبر :ای اسپورت

گفته میشه بازی با پای افتضاحی داره و امیدوارم این طوری نباشه
 

*CATALAN*

Registered User
تاریخ عضویت
4 آگوست 2009
نوشته‌ها
5,091
لایک‌ها
8,004

ملاقات دو ساعت و نیمه آندونی زوبیزارتا با لوئیز انریکه
رسانه های اسپانیایی از حضور آندونی زوبیزارتا مدیر فنی باشگاه بارسلونا در خانه لوئیز انریکه و ملاقات دو ساعت و نیمه وی با برای هدایت بارسلونا در فصل آینده خبر دادند.
به گزارش AS، آندونی زوبیزارتا مدیر فنی باشگاه بارسلونا صبح امروز به همراه آلبرت والنتین و نارسس جولیا دو عضو دیگر کمیته فنی این باشگاه با حضور در خانه لوئیز انریکه در گاوا (شهری نزدیک بارسلون) سرمربی تیم فوتبال سلتاویگو و نامزد اصلی جانشینی تاتا مارتینو برای هدایت آبی اناری ها در فصل آینده، با او به مذاکره و صحبت پرداختند که هنوز جزئیاتی از این گفت و گو ها منتشر نشده است.

گفتنی است انریکه که از سال 2008 تا 2011 سرمربی تیم دوم بارسلونا بوده پس از یک فصل حضور ناموفق در تیم فوتبال رم ایتالیا در این فصل با تیم سلتاویگو تابدین جای رقابت ها در رتبه نهم جدول لالیگا قرار دارد و تیمش باید در مسابقه خود در هفته سی و هفتم رقابت ها به صاف رئال مادرید برود. دیداری که شاگردان انریکه می توانند با متوقف کردن این تیم مادریدی باعث افزایش چشمگیر شانس قهرمانی آبی اناری ها در این فصل از رقابت های لالیگا شوند.

منبع خبر :طرفداری
 

*CATALAN*

Registered User
تاریخ عضویت
4 آگوست 2009
نوشته‌ها
5,091
لایک‌ها
8,004

او به طور قرضی در آژاکس حضور دارد
بویان کرکیچ از احتمال بازگشتش به بارسلونا صحبت کرد
طبق گفته های بویان کرکیچ، احتمال دارد او در تابستان سال جاری به بارسلونا بازگردد تا سال آخر قراردادش را در نیوکمپ سپری کند.
به گزارش وبسایت فوتبال اسپانیا، بویان که اکنون به طور قرضی در آژاکس حضور دارد، احتمال دارد دوباره به بارسا بازگردد:

"باید ببینیم چه می شود. از فصل فعلی بسیار لذت برده ام و باید منافع و مضرات تصمیمم را بررسی کنم. مسلما برگشت به بارسا، یکی از گزینه هاست. هنوز یک سال از قراردادم باقی مانده است و باید شرایط را بسنجیم. باید اینکه چه حرکتی برای من و پیشرفت ام مناسب است را ارزیابی کنم و تصمیم بگیرم."

بویان از سال 2011، برای بلوگرانا بازی حضور نداشته و قبل از انتقال به هلند، در رم و میلان هم بازی کرده است. او یکی از اعضای این فصل آژاکس بود که به چهارمین قهرمانی پیاپی خود در لیگ هلند دست یافت. کرکیچ در 32 بازی، 5 گل برای قهرمان هلند به ثمر رساند و به همراه این تیم در لیگ قهرمانان، مقابل بارسلونا هم بازی کرد.

منبع: طرفداری
+++++++++++++++
خب بین اسپورت هم یه جورای تایید کرد انریکه مربی فصل بعد بارسا میشه .حالا باید دید میشه یا نه!
یه شایعه دیگه هم هست حالا نمیدونم واسه فن هست یا نه در کل گفتم بگم که پی اس جی 150 + لاوتزی +سیلوا:general710::general405::general709::)
 

*CATALAN*

Registered User
تاریخ عضویت
4 آگوست 2009
نوشته‌ها
5,091
لایک‌ها
8,004
خبر فوری : داوید لوئیز با قراردادی 5 ساله با بارسا به توافق اولیه دست یافت

بنابر گزارش روزنامه های انگلیسی و اسپانیایی بالاخره باشگاه بارسلونا با مدافع برزیلی چلسی " داوید لوئیز " به توافق رسیده است . بالاخره بارسا برای به دست آوردن لوئیز درجدال با مورینیو توانست پیروز شود و لوئیز را بعد از مدتها انتظار , به نیوکمپ بیاورند.

rl7g_barcelona-reach-agreement-with-david-luiz.jpg

باشگاه بارسلونا از داوید لوئیز به عنوان جانشین کارلس پویول کاپیتان و اسطوره بارسا یاد می کنند.غولهای کاتالان در فصل قبل نیز به دنبالجذب و آوردن او به نیوکمپ بودند که با ممانعت هایی از طرف مورینیو سرمربی این تیم و رئیس باشگاه چلسی مواجه شده و این انتقال منتفی شد.
این در حالی است که بارسا از حکم فیفا مربوط به ممانعت از فعالیت در بازار نقل و انتقالات تبرئه شده و می تواند تابستان امسال به خرید و فروش بازیکن و تقویت این تیم بیشتر از قبل امیدوارتر باشد , از این رو سران بارسا باید تمام تلاش خود را به کار بگیرند تا در تیم انقلابی کوچک ایجاد نمایند.

بنابر گزارش های منتشر شده زوبی زارتا قبل از شروع رقابت های جام جهانی 2014 برزیل به سرعت توانست با مدافع چلسی و باشگاه فعلی او به توافقات اولیه دست یابد.

1ia7_avlesluiz-e1376331014509.jpg


گفته می شود داوید لوئیز با قراردادی 5 ساله ( تا سال 2019 ) و دستمزد 5.5 میلیون یورو ( 4.5 میلیون پوند ) در طول هر فصل با غولهای آبی و اناری کاتالونیا به توافقات اولیه دست یافته است. به نظر می رسد داوید لوئیز 27 ساله با قراردادی به ارزش 20 تا 35 میلیون پوند با بارسا به توافق اولیه رسیده باشد که بنابر گزارش منتشره از اغلب خبرگزاریها بارسا با داوید لوئیز و باشگاه چلسی به مبلغ ( 25 میلیون یورو ) و به مدت پنج سال به توافق رسیده است.

yh3l_241920_heroa.jpg


بعد از شکست و حذف از لیگ قهرمانان اروپا و از دست رفتن امید قهرمانی در لیگ برتر و حذف از جام حذفی انگلیس ( FA Cup ) و درگیری های لفظی اخیر بازیکنان با سرمربی این تیم " مورینیو " حضور داوید لوئیز در استمفورد بریج را برای فصل بعد در هاله ای از ابهام و تردید قرار داده است.

منبع: بارسا نیوز
 

*CATALAN*

Registered User
تاریخ عضویت
4 آگوست 2009
نوشته‌ها
5,091
لایک‌ها
8,004
عکس- جلد اسپورت و شاهکار عکاس فضول!
این جلد امروز اسپورت است که قطعا ظرف ساعات آینده سروصدای بسیار زیادی در جهان فوتبال به پا خواهد کرد.
موضوع از این قرار است که عکاس حرفه‌ای و کنجکاو این روزنامه حامی بارسا توانسته با تعقیب زوبی زاره‌تا تصاویر اختصاصی و مهمی از ملاقات مدیر ورزشی آبی‌و‌اناری‌ها با انریکه در اتوموبیلش شکار کند

lw34_logo.png


. سرمربی فعلی سلتاویگو، گزینه اول نیمکت بارسا برای فصل آینده است. عکس‌های دیگری از این ملاقات لو رفته، روی سایت اسپورت در دسترس است.
منبع خبر :بانک ورزش
++++++++++++++++
سیزده بازیکن در لیست فروش بارسلونا؛ خانه تکانی تابستانی آبی اناری ها؟!

یک روزنامه اسپانیایی مدعی شد که بارسلونا قصد دارد در تابستان پیش رو 13 بازیکن خود را به فروش برساند.
روزنامه اسپانیایی "اسپورت" که در بارسلون منتشر می شود، در گزارشی عنوان کرد که باشگاه بارسلونا سیزده بازیکن خود را در لیست فروش نقل و انتقالات تابستانه قراد داده است

6134fb897229db1a924e488889ce9a6d_XL.jpg


. در میان این لیست اسامی بازیکنان سرشناسی مانند سسک فابرگاس، آلکس سانگ، آلکسیس سانچز، خاویر ماسکرانو، دنی آلوز و پدرو به چشم می خورد.

اگر گزارش این روزنامه اسپانیایی درست باشد می توان گفت که باشگاه بارسلونا می خواهدبه نوعی یک خانه تکانی بکند و در ترکیب تیم خود برای فصل بعد تغییرات زیادی ایجاد کند.

بارسلونا در این فصل بسیار ناموفق ظاهر شد و بدون دست یافتن به هیچ جامی فصل را به پایان خواهد رساند. بنابراین، مسئولان ناراضی باشگاه بارسلونا در طول مدت اخیر تلاش های زیادی برای آوردن بازیکنان جدید به نیوکمپ را آغاز کرده اند. خبرها حاکی از آن است که مسئولان بارسلونا تلاش خود را برای جذب بازیکنانی نظیر دیوید لویئز از چلسی آغاز کرده اند. از طرف دیگر، با رفتن ویکتور والدز مصدوم در پایان این فصل، به احتمال زیاد آندره تراشتاگن جانشین وی و سنگربان اصلی آبی اناری ها در فصل بعد خواهد بود. البته شایعاتی هم مبنی بر تلاش بارسایی ها برای جذب کورتوآ، دروازه بان فعلی اتلتیکو مادرید، به گوش می رسد.
منبع خبر :شفقنا
++++++++++++++
باشگاه بارسلونا: رئال مادرید ما را مجبور کرد تا نیمار را یک فصل زودتر به خدمت بگیریم

کارلس ویلاروبی، نایب رئیس باشگاه بارسلونا، مدعی شده است که رئال مادرید باعث خرید زودهنگام نیمار برزیلی شده است
کارلس ویلاروبی نایب رئیس باشگاه بارسلونا در خصوص پیوستن نیمار، با اشاره غیرمستقیم به رئال مادرید برای به خدمت گرفتن نیمار، گفت:

3ae481a8604911e3b67c0e2626ce01c4_8.jpg

"ما به یک پیش توافق با نیمار برای فصل 14-2015 رسیده بودیم، امّا فشار یکی دیگر از باشگاه‌ها باعث شد تا او را یک فصل زودتر به خدمت بگیریم که همین مسئله باعث شد تا تراز مالی ما منفی شود و به پایداری و ثبات مالی ما لطمه زد."

گفتنی است انتقال نیمار برای بارسلونا به صورت رسمی 57 میلیون یورو هزینه در بر داشته، امّا با مشخص شدن وضعیت قرارداد او در دادگاه، به نظر می رسد بارسا 87 میلیون یورو برای به خدمت گرفتن مهاجم برزیلی هزینه کرده است.
منبع خبر :طرفداری
++++++++++++++++
10254094_577068655741040_1720586339_n.jpg
 

*CATALAN*

Registered User
تاریخ عضویت
4 آگوست 2009
نوشته‌ها
5,091
لایک‌ها
8,004
روزنامه ال موندو دیپورتیوو :


rf4m_mundodeportivo.750.jpg




طرح و برنامه ریزی به روش لوئیز انریکه

زوبی با لوچو ( انریکه ) در خانه خود واقع در گاوا ملاقات کرد

آنها در مورد افت و خیز های آبی و اناری ها گفتگو و تبادل نظر کردند


لالیگا : اتلتیکو برای قهرمانی شانس بیشتری دارد - اتلتیکو مادرید 71.33% -- بارسا 22.80% -- رئال مادرید 5.70%

ملاقات با سران فیفا امروز در زوریخ : بارتومئو امروز به دیدار بلاتر می رود

خبرگزاریهای انگلیس,برزیل,اسپانیا : بارسا با قراردادی به ارزش 25 میلیون تا 30 میلیون یورو داوید لوئیز را به مدت 5 سال به خدمت گرفت و مورینیو نیز از ارائه پیشنهاد 25 میلیون یورویی به واران مدافع جوان رئال مادرید خبر داد که گفته می شود جانشین داوید لوئیز در چلسی واران خواهد بود

بارسا بعد از آوردن تراشتیگن اکنون به فکر جانشینی مطمئن برای پینتو است و گفته می شود که بارسا با رقمی به ارزش 5 میلیون یورو کیلور ناواس دروازه بان لوانته را به خدمت گرفته است



روزنامه اسپورت کاتالونیا :



jiv_sport.750.jpg


لوئیز انریکه و زوبی زارتا دوباره در گاوا به ملاقات هم رفتند

به توافق رسیده بود ... ! و توافقی دوباره

سرمربی جدید بارسا در حال طرح و برنامه ریزی برای تقویت تیم در فصل بعد می باشد

بارتومئو و خورخه مسی در بارسلونا با هم دیدار و گفتگو کردند

بارسا برای قهرمانی در لالیگا تنها 22.9% شانس دارد

منبع: بارسا نیوز
+++++++++++++
تو روحت انریکه با این نگاه کردنت :general304:
 

*CATALAN*

Registered User
تاریخ عضویت
4 آگوست 2009
نوشته‌ها
5,091
لایک‌ها
8,004
کریستین تیو ناراضی از وضعیتش در بارسلونا !

کریستین تیو از وضعیتش در بارسلونا رضایت ندارد . این بازیکن جوان علاقه مندان زیادی دارد . حتی از لیگ جزیره . تیو پیشنهاداتی از آرسنال , لیورپول و تاتنهام دریافت کرده است .

vsx_55735_1399369120.jpg


قرارداد این بازیکن جوان تا سال 2018 معتبر است و هر باشگاهی که بخواهد این بازیکن را به خدمت بگیرد باید 25 میلیون یورو به باشگاه بارسلونا بپردازد . البته باید این را هم در نظر داشت در صورت مربیگری انریکه احتمال تغییر وضعیت تیو وجود دارد .
منبع: بارسا نیوز
++++++++++++++
 

Mohammad Yek110

Registered User
تاریخ عضویت
9 ژوئن 2012
نوشته‌ها
613
لایک‌ها
1,263
محل سکونت
Isfahan
داوید لوییز سنش یکم بالا نیس؟
کاش لاپورته رو هم بخرن هرچند خیلی ریسکه
 

*CATALAN*

Registered User
تاریخ عضویت
4 آگوست 2009
نوشته‌ها
5,091
لایک‌ها
8,004
داوید لوییز سنش یکم بالا نیس؟
کاش لاپورته رو هم بخرن هرچند خیلی ریسکه
حالا بذار بیاد
سنش که خوبه 27 هست
لاپورته هم احتمالش هست هم بیارند
-------
اینطور که پیداس میخوان جاناتان سوریانو بازیکن سابق بارسا هست والا در سالزبورگ اتریش بازی میکنه بیارند
کسی میدونه چطوره؟ چون گفتن واسه پلن بی قراره بیارنش حالا راست دروغش دیگه نمیدونم .
من که فکر میکنم با این قدش بدرد بخوره به پلن بی
کسی بازیشو دیده؟
مشخصاتش
  • تولد: ۲۴ سپتامبر ۱۹۸۵ م. (سن ۲۸)
  • قد: ۱٫۸۰ متر
  • وزن: ۷۰ کیلوگرم
 

ESMIGHELE

همکار بازنشسته
تاریخ عضویت
26 ژوئن 2012
نوشته‌ها
8,304
لایک‌ها
10,372
محل سکونت
مِشـــHaD
فروختن الکسیس و پدرو خط حملمون رو یکم خالی نمیکنه؟؟ فروش فابرگاس هم کار درستی نیس:)
 

Mohammad Yek110

Registered User
تاریخ عضویت
9 ژوئن 2012
نوشته‌ها
613
لایک‌ها
1,263
محل سکونت
Isfahan
فروختن الکسیس و پدرو خط حملمون رو یکم خالی نمیکنه؟؟
اگه واقعا هازاردو بخرن که خوبه ، فقط نیمار این وسط معلوم نیس کجا بازی میکنه ....
آخ اگه میشد با فروش فابرگاس ، رویس رو بیاریم .... : (
 

Mohammad Yek110

Registered User
تاریخ عضویت
9 ژوئن 2012
نوشته‌ها
613
لایک‌ها
1,263
محل سکونت
Isfahan
دوباره خبر از علاقه کورتوا به بارسا اومد!!!!!!!!!!
گیج شدم :|
اگه تراشتگنو بفرستیم بره خیلی ضایست
پ.ن : بنظرم کورتوا بهتره
 

ESMIGHELE

همکار بازنشسته
تاریخ عضویت
26 ژوئن 2012
نوشته‌ها
8,304
لایک‌ها
10,372
محل سکونت
مِشـــHaD
ایول . هازارد و کورتوا خیلی خوبن .... اصن پدرو و الکسیس رو مجانی بدیم بره:دی
فقط میمونه خط دفاع
 

rms

Registered User
تاریخ عضویت
26 سپتامبر 2009
نوشته‌ها
4,759
لایک‌ها
7,919
محل سکونت
اهواز
مشکل اینه که عمرا هازارد کمتر از 60 میلیون پامون بیوفته!!!
 
بالا