• پایان فعالیت بخشهای انجمن: امکان ایجاد موضوع یا نوشته جدید برای عموم کاربران غیرفعال شده است

کلوب هواداران بایرن مونیخ

Super Bayern

Registered User
تاریخ عضویت
21 آگوست 2011
نوشته‌ها
2,200
لایک‌ها
2,632
lahm_ima_171213.jpg


gzefcb_02_get_171213.variant846x476.jpg


gzefcb_04_get_171213.variant846x476.jpg
 

Super Bayern

Registered User
تاریخ عضویت
21 آگوست 2011
نوشته‌ها
2,200
لایک‌ها
2,632
ریبری: تمدید رای گیری توپ طلا کاری شرم آور بود

624-ribery-1.jpg


FCBayern.ir- فرانک ریبری ستاره فرانسوی باشگاه بایرن مونیخ و یکی از سه نامزد کسب توپ طلای امسال در گفتگویی با اشپورت بیلد از تمدید زمان رای گیری برای انتخاب بهترین بازیکن سال جهان انتقاد کرد.



او در صحبت های خود اینگونه اظهار داشت:" من فکر می کنم این برای نخستین بار در تاریخ باشد که رای گیری به این شکل و با تمدید زمان برگزار شد این واقعا شرم آور است و برای فیفا یک نقطه ی ضعف محسوب می شود."



اما اینگونه برخورد ها هم نمی توان فرانکی را ناامید کند او ادامه می دهد:" با این وجود من هرگز از این انتخابات نمی ترسم و روز 13ام ژانویه با احساس خوب به زوریخ سفر خواهم کرد و در مراسم اهدای جوایز شرکت می کنم."


ارتش سری بایرن؛ناگفته های رئیس از توافق با پپ

pep_managers_FCB.jpg


FCBayern.ir- اولی هوینس رئیس باشگاه بایرن مونیخ پس از گذشت یک سال از امضای قرارداد با گواردیولا، بسیاری از ناگفته های این موفقیت بزرگ را آشکار ساخت و از پروسه ی عجیب توافق و تنظیم قرارداد تا امضای آن با سرمربی موفق اسپانیایی پرده برداشت.



سال گذشته بود که اولی هوینس برای توافقات نهایی با گواردیولا مخفیانه به نیویورک سفر کرد تا امضای نهایی قرارداد سه ساله ی او را ثبت کند او در این خصوص به بیلد گفت:" این یک تجربه ی خوب بود آنچه را که من سال گذشته در ماه دسامبر سپری کردم به یک نتیجه خوب برای بایرن تبدیل شده است."



اولی هوینس در دسامبر 2012 وقتی در پیروزی 2 بر 0 بایرن در جام حذفی مقابل آگسبورگ مطابق همیشه از جایگاه ویژه ی استادیوم نظاره گر بازی مونیخی ها نبود سوالات بسیاری را در اذهان رسانه ای آلمان برانگیخت او به ندرت بازی های بایرن را از دست می دهد و در استادیوم حاضر نمی شود.



خبرنگاران به همین دلیل به سوی کارل هوفنر مدیر وقت امور مالی باشگاه که در کنار رومینیگه حاضر بود هجوم می برند تا علت غیبت اولی هوینس را جویا شوند و با پاسخی عجیب مواجه می شوند هوفنر در مورد غیبت هوینس به آن ها می گوید:" اولی تاریخ بازی بایرن را از دست داده و انتظار داشت تیم فردا بازی کند!."



هوینس با واکاوی خاطرات سال گذشته ی خود می گوید:" من فکر می کنم هوفنر آنقدر از این پرسش ها غافلگیر شده بود که نمی توانست پاسخی معقولانه تر از این بدهد." او ادامه می دهد:" پس از امضای قرارداد، گواردیولا برای شناخت بهتر شرایط از من خواست تا این توافق جایی فاش نشود."



اولی هوینس جزئیات این توافق سری را بیشتر باز می کند و ادامه می دهد:" البته ما می دانستیم که هفته ی بعد پپ به بارسلون سفر خواهد کرد و ما می توانیم بهتر با او وارد مذاکره شویم اما سفر من به بارسلون می توانست همه چیز را فاش کند بنابراین تصمیم بر این شد که به آمریکا بروم و برای منحرف کردن رسانه ها از پوشش این خبر، به شیکاگو سفر کردم و هدف از آن را بازدید از کارخانه ی فراورده های غذایی آل دی عنوان کردیم."



هوینس با بیان خاطره ای از آن سفر به یاد ماندنی صحبت هایش را به پایان می برد:" تقریبا در همان تاریخ بود که الکس فرگوسن به عنوان نماینده ی باشگاه منچستر یونایتد به ملاقات گواردیولا آمد و با او مذاکراتی را انجام داد زمانیکه من با پپ صحبت هایم را نهایی کردم برای صرف شام به سمت رستوران حرکت کردیم که ناگهان متوجه شدم فرگوسن در آنجا مشغول صرف غذا است و این نمی توانست برایش جالب باشد که ما روی یک میز مشغول خوردن پیتزا باشیم. این بود که گواردیولا من را به خانه اش دعوت کرد و پس از مذاکره ای سه ساعته قراردادش را امضا کرد."



باشگاه بایرن مونیخ یکی از بزرگترین و موفق ترین سبک های مدیریتی در فوتبال امروز را به نمایش گذاشته است با وجود ستاره های بزرگی که در بایرن مشغول توپ زدن هستند کاملا در رصد غول های رسانه ای دنیا قرار دارند. حال آنکه امضای قرارداد با گواردیولا که یک بمب خبری است می تواند جای خود داشته باشد.



اما مدیران بایرن با طرح ریزی نقشه ای ماهرانه هوینس را از چشم خبرنگاران پنهان کردند و او را با ماموریتی فریب کارانه راهی ایالات متحده برای ثبت قرارداد با موفق ترین مربی حال حاضر اروپا، با این تفاسیر به نظر برای چنین موفقیتی باید تیمی متبحر از دیپلمات های کارکشته را در اختیار داشته باشید اما مونیخی ها آن را با شاهکار مدیریتی به نحو احسن به انجام رساندند.
 

Super Bayern

Registered User
تاریخ عضویت
21 آگوست 2011
نوشته‌ها
2,200
لایک‌ها
2,632
گوتسه و رویای بازی مقابل رونالدینیو

624-gotze-2.jpg


FCBayern.ir- پس از پیروزی 3 بر 0 بایرن مقابل گوانگژو ی چین تنها یک دیدار دیگر تا قهرمانی در جام جهانی باشگاه ها فاصله مانده تا سال رویایی بایرنی ها حسن ختامی به یاد ماندنی برای آن ها داشته باشد.



تیم اتلتیکو مینیرو امشب مقابل رجا کازابلانکا قرار خواهد گرفت تا دیگر فینالیست این رقابت ها مشخص شود. در این بین نماینده ی آمریکای جنوبی هره ای سرشناس را در ترکیب خود می بیند رونالدینیو ستاره برزیلی سال های نه چندان دور باشگاه بارسلونا یکی از مهمترین ارکان این تیم برزیلی است.



ماریو گوتسه ستاره بایرن مونیخ یکی از هواداران بازی رونالدینیو در بارسا بود او از اینکه می تواند مقابل الگوی دوران نوجوانی اش قرار بگیرد خوشحال است او در این مورد به بیلد می گوید:" رونالدینیو بازیکن بزرگی است او یک پدیده است از بازی های او با پیراهن بارسلونا واقعا تحت تاثیر قرار می گرفتم. من باور دارم که او هنوز هم یک ستاره ی بزرگ در فوتبال جهان است."



ستاره 33 ساله ی برزیلی ها از سال 2011 به کشورش بازگشت او بهترین دوران فوتبال اش را در سال های 2003 تا 2008 تجربه کرد. باید دید آیا او و همبازی هایش می توانند با عبور از سد میزبان بازی ها گوتسه را به آرزویش برسانند.


راجا حریف بایرن در فینال جام جهانی باشگاه ها

p7i4lbs2vex2cud2b91.jpg


FCBayern.ir - راجا کازابلانکا نمایند کشور مراکش در مسابقات جام باشگاه های جهان، شب گذشته با عبور از سد اتلتیکو منییرو توانست پای در فینال این مسابقات گذاشته و حریف بایرن مونیخ شود.

به گزارش وب سایت رسمی کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران: شب گذشته، کازابلانکا نماینده مراکش به مصاف یاران رونالدینیهو رفت و در یک بازی پرگل توانست اتلتیکو منییرو را با نتیجه سه بر یک شکست دهد تا در فینال این مسابقات به همراه بایرن مونیخ حاضر باشد.

دو تیم بایرن مونیخ (آلمان) و راجا کازابلانکا (مراکش) باید در 21 دسامبر (30 آذر) به مصاف یکدیگر بروند و تکلیف قهرمان این دوره را روشن کنند.
 

Super Bayern

Registered User
تاریخ عضویت
21 آگوست 2011
نوشته‌ها
2,200
لایک‌ها
2,632
ریبری مرد سال بوندسلیگا شد

624-ribery-man-uefa.jpg


FCBayern.ir- فرانک ریبری وینگر فراننسوی باشگاه بایرن مونیخ که یکی از سه نامزد نهایی کسب توپ طلای فیفاست، به عنوان مرد سال بوندسلیگا انتخاب شد.

به گزارش وب سایت رسمی کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران؛ ریبری که چند ماه پیش نیز مرد سال اروپا شده بود توانست در رقابت با رابرت لواندووسکی مهاجم لهستانی دورتموند به این افتخار دست یابد.

ریبری 30 ساله فصل گذشته در مجموع رقابتهای بوندسلیگا، جام حذفی و لیگ قهرمانان اروپا 44 مسابقه برای بایرن انجام داد و آمار 18 گل و 20 پاس گل را به نام خود ثبت کرد.

ریبری در حال حاضر به همراه بایرن مونیخ برای بازیهای جام باشگاههای جهان در مراکش به سر می برد.
 

Super Bayern

Registered User
تاریخ عضویت
21 آگوست 2011
نوشته‌ها
2,200
لایک‌ها
2,632
ریبری: بدون فوتبال، بیکار و فقیر بودم

336486_heroa.jpg




این ستاره فرانسوی در شرایط دشواری در بولون- سور- مر در خانواده ای کم در آمد و در حاشیه شهر بزرگ شد

سایت گل- فرانک ریبری، ستاره بایرن مونیخ، معتقد است که فوتبال باعث شد تا از فقر و بیکاری نجات پیدا کند.

این ستاره فرانسوی در شرایط دشواری در بولون- سور- مر در خانواده ای کم در آمد و در حاشیه شهر بزرگ شد و معتقد است حضور در آکادمی جوانان لیل و تیم بزرگسالان بولون، مسیر او را به فوتبال حرفه ای باز کرد.

او یکی از نامزدهای امسال توپ طلاست اما تاکید کرد که هیچ وقت گذشته اش را فراموش نمی کند.

ریبری به بیلد گفت:" من از قِتو آمدم؛ از ناکجاآباد. من همه این ها را پشت سر گذاشتم. جایی که من از آن آمدم، مردم بسیار فقیری دارد و اگر فوتبال نبود، من هم حالا فقیر بودم. شاید بیکار هم بودم؛ مانند خیلی از مردم این منطقه.
هر بار که به خرید می روم، همیشه به خودم یادآوری می کنم که چقدر الان اوضاع خوب است. نمی توان گذشته را فراموش کرد.

این باعث می شود قوی تر شوید؛ وقتی شرایط دشوار را پشت سر می گذارید. این باعث شد تا به یک مبارز تبدیل شوم. این شرایط، شخصیت من را ساخت."

ریبری که در سال 2007 از مارسی به بایرن پیوست، سابقه حضور در باشگاه های متز و گالاتاسرای را هم دارد.
 

Super Bayern

Registered User
تاریخ عضویت
21 آگوست 2011
نوشته‌ها
2,200
لایک‌ها
2,632
روبن اردوی قطر را از دست نخواهد داد

624-robben-6.jpg


FCBayern.ir - آرین روبن وینگر هلندی بایرن مونیخ که به دلیل مصدومیت اردوی تیم در ماه ژانویه در کشور قطر را از دست داده بود، اکنون وی برای اردو به این کشور و هم تیمی هایش ملحق خواهد شد اما همچنان باید تمرینات انفرادی را دنبال کند.

به گزارش وب سایت رسمی کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران: به تایید خود روبن، وی در ماه ژانویه که تیم برای اردو به قطر سفر می کند، او نیز این اردو را با وجود مصدومیت از دست نخواهد داد اما همچنان باید تنها تمرینات انفرادی را انجام دهد.

روبن در این رابطه به بیلد گفت: " بله،من به این اردو خواهم رفت اما در آنجا تنها می توانم تمرینات انفرادی انجام بدهم. من هنوز برای دویدن و تمرین کردن آماده نیستم زیرا احساس درد در ناحیه زانو را دارم ".

یان کیرشهوف ژانویه بایرن را ترک می کند

624-kirchhoff-1.jpg


FCBayern.ir- کارل هاینس رومینیگه مدیر اجرایی باشگاه بایرن مونیخ از پیشنهاد باشگاه های بوندس لیگایی برای جذب یان کیرشهوف مدافع بلند قامت مونیخی ها خبر داد.



رومینیگه که همراه تیم در جام جهانی باشگاه در مراکش حضور دارد به بیلد گفت:" پیشنهاداتی برای کیرشهوف وجود دارد که ما باید با او و مدیر برنامه هایش در این مورد صحبت کنیم."



رسانه های آلمانی از پیشنهاد جدی باشگاه نورنبرگ برای جذب کیرشهوف خبر می دهند این مدافع بلند قامت تابستان گذشته از ماینتس به بایرن پیوست و در بیشتر بازی هایی که به میدان رفت در پست هافبک دفاعی به بازی گرفته شد.



رومینیگه ادامه می دهد:" مهم این است که بازیکنان جوان ما به طور منظم بازی کنند و ما نمی خواهیم او را در نیم فصل دوم با نیمکت نشینی از فرم خارج کنیم." باواریایی ها به نوعی باشگاه نورنبرگ را به حیاط خلوت خود بدل کرده اند آن ها پیش از این نیز بازیکنان جوانی همچون برنو، آندریاس اتل و ایکیسی را به آن ها قرض داده بود و پس از پیشرفت بار دیگر در اختیار گرفته بود.
 

Super Bayern

Registered User
تاریخ عضویت
21 آگوست 2011
نوشته‌ها
2,200
لایک‌ها
2,632
رافینیا سه فصل دیگر در بایرن ماندنی شد

624-rafinha-1.jpg


FCBayern.ir- سران باشگاه بایرن مونیخ با عملکردی که در این فصل از رافینیا مدافع برزیلی خود دیدند برای تمدید قرارداد وی متقاعد شدند و او را با قراردادی جدید تا سال 2017 در مونیخ نگه داشتند.



مدافع 28 ساله و برزیلی باشگاه بایرن مونیخ در این فصل بارها مورد ستایش پپ گواردیولا قرار گرفت و پس از توافقات نهایی با سران بایرن در مراکش تا 30 ام ژوئن 2017 قرارداد خود با مونیخی ها را تمدید کرد او پیش از ورود گواردیولا یک نیمکت نشین کامل در بایرن بود اما به لطف مصدومیت های بی پایان در خط هافبک و درخشش فیلیپ لام در پست جدید او توانست از فرصت های خود استفاده کند و در ترکیب پپ جا بیافتد.

احمقانه است اگر رونالدو را به ریبری ترجیح دهم

624-robben-4.jpg


FCBayern.ir- روز گذشته اخباری منتشر شد که در آن به اظهار نظر آرین روبن در مورد توپ طلای امسال پرداخته شد و اینکه او کریس رونالدو ستاره پرتغالی باشگاه رئال مادرید را شایسته تر از فرانک ریبری ستاره فرانسوی و همبازی اش در بایرن می داند.



اما او بلافاصله چنین اخباری را تکذیب و آن را شیطنت رسانه های کشورش عنوان کرد و در ادامه برای فرانک ریبری آرزوی موفقیت برای تصاحب عنوان بهترین بازیکن سال جهان را دارد.



روبن به اس آی دی می گوید:" من 1000 درصد امیدوارم که ریبری توپ طلا را کسب کند و برایش آرزوی موفقیت می کنم او یک سال فوق العاده را در بایرن بازی کرده است و سزاوار دریافت چنین افتخاری است. او در جریان تریپل بایرن نقش بسیار مهمی داشته."



او در مورد انتشار اخبار روز گذشته و اظهار نظر او در مورد توپ طلا گفت:" من هرگز نگفتم که به رونالدو رای می دهم من فقط به درخشش شگفت انگیز او در رئال و تیم ملی اشاره کردم این اخبار به هیچ وجه صحیح نیست و تنها با تفسیری احمقانه می توان صحبت هایم را اینگونه برداشت کرد."
 

Super Bayern

Registered User
تاریخ عضویت
21 آگوست 2011
نوشته‌ها
2,200
لایک‌ها
2,632
هوینس: تصور نمی کنم سال 2013 تکرار شود

624-hoeness-2.jpg


FCBayern.ir - اولی هوینس در یک نشست خبری عنوان کرد که سال 2013 برای باشگاه بایرن مونیخ به تاریخ این باشگاه خواهد پیوست.او در بخش دیگری از سخنانش معتقد است که تصور نمی کند که موفقیت هایی که در این سال به دست آوردند در این فصل نیز تکرار شود.

به گزارش وب سایت رسمی کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران: هوینس در مصاحبه ای در باره ی این موضوع گفت: " سال 2013 تمام شد و این سال به تاریخ باشگاه خواهد پیوست.من تصور نمی کنم که چنین سالی تکرار شود. همه باید بدانند که این یک سال استثنایی برای ما بوده است ".

هوینس ادامه داد:‌ " ما باید به عملکرد گذشته نگاه کنیم و با لذت بردن و گرفتن تجربه از آن، از چالش های پیش رو و جدید عبور کنیم ".


رومینیگه: راجا را دست کم نخواهیم گرفت

624-rummenigge-5.jpg


FCBayern.ir - کار هاینس رومینیگه قبل از رویارویی با راجا کازابلانکا در فینال جام باشگاه های جهان، عنوان کرد که عملکرد این تیم در مقابل تیم اتلتیکو منییرو عالی بوده است و آن ها به هیچ وجه این تیم را دست کم نخواهند گرفت.

به گزارش وب سایت رسمی کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران: رومینیگه درباره ی این موضوع به خبرنگاران گفت: " بازی در خانه حریف است و آن ها از وجود هواداران که به راستی در جو بازی تاثیر فراوانی دارند بهره مند هستند گرچه از ما نیز در اینجا به خوبی پشتیبانی می شود. با اینکه آن ها تیم شناخته شده ای نیستند اما تاکتیک ،قدرت و نظم بسیار خوبی دارند ".

رومینیگه افزود: " تیم ما بسیار آرام و در کمال آرامش در میدان حضور پیدا خواهد کرد و برای کسب این عنوان که می تواند پنجمین عنوان در سال 2013 باشد و این سال را برای ما تکمیل کند تلاش خواهند کرد ". همچنین پپ گواردیولا نیز بعد پیروزی راجا مقابل اتلتیکو منییرو عنوان کرده بود که عملکرد این تیم او را تحت تاثیر قرار داده است و نباید این بازی یک بازی ساده در نظر گرفت .
 

Super Bayern

Registered User
تاریخ عضویت
21 آگوست 2011
نوشته‌ها
2,200
لایک‌ها
2,632
انتقاد بکن باوئر از دانته

624-beckenbauer-3.jpg


FCBayern.ir - بکن باوئر اسطوره فوتبال آلمان و رئیس افتخاری باشگاه بایرن مونیخ در یک مصاحبه ی جالب به انتقاد از عملکرد دانته، مدافع اصلی و برزیلی بایرن مونیخ پرداخت و اشتباهات او را بیش از حد دانست.

به گزارش وب سایت رسمی کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران: بکن باوئر در این رابطه به روزنامه مونیخ گفت: " او بسیار خوب و با ثبات در فصل پیش برای تیم کار کرد اما در حال حاضر اشتباهات بسیار بسیار زیادی انجام می دهد و امیدوارم از تعطیلات زمستانی استفاده کند و بتواند مشکلات خود را بر طرف کند ".

دانته نیز در واکنشی به این صحبت ها گفته است: " این چیز زیاد مهمی نبوده زیرا مربی مرا ستایش کرده است.من با پپ درباره ی این موضوع صحبت کرده ام و او مرا بسیار تشویق نموده . من بسیار خوشحال هستم که پپ با من برای مدت طولانی و برنامه ریزی های بلندی صحبت کرده است ".

شواین اشتایگر برای نیم فصل دوم آماده است

624-rummenigge-3.jpg


FCBayern.ir - کار هاینس رومینیگه طی صحبت هایی عنوان کرد که شواین اشتایگر که چندی است به دلیل مصدومیت از میادین فوتبالی به دور است، در نیم فصل دوم به طور کامل در اختیار تیم و پپ گواردیولا خواهد بود.

به گزارش وب سایت رسمی کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران: رومینیگه در مصاحبه ای در مراکش درباره این موضوع به خبرنگاران گفت: " باستین در حال حاضر آموزش های بسیار خوب و پیشرفته ای می بیند و برای نیم فصل دوم کاملاً آماده است.گرچه من فکر می کنم که او برای اردو در ماه ژانویه به همراه تیم به قطر خواهد رفت ".

رومینیگه در ادامه وضعیت دیگر مصدوم بایرن،بداشتوبر را به میان کشید و گفت: " من مطمئن هستم که او می تواند اما برای این کار باید صبر داشته باشد و فکر می کنم که در اواخر ماه آپریل بتواند بازگشت داشته باشد ".
 

Super Bayern

Registered User
تاریخ عضویت
21 آگوست 2011
نوشته‌ها
2,200
لایک‌ها
2,632
مولر: حضور در فینال چمپیونزلیگ برایم عادی است

624-muller-6.jpg


FCBayern.ir- توماس مولر مهاجم جوان باشگاه بایرن مونیخ به نظر می رسد با روحیه ای بالا در مورد سال 2013 و ادامه موفقیت های بایرن در سال آینده میلادی صحبت می کند.

مولر 24 ساله در دوران حرفه ای فوتبال خود موفقیت هایی را تجربه کرده است که شاید بسیاری از بزرگان فوتبال هم آرزوی آن را داشته باشند او در طول چهار فصل گذشته سه بار در فینال لیگ قهرمانان حاضر بود و در جام جهانی نیز با کسب عنوان آقای گلی و برترین جوان تورنمنت افتخارات خود را در عرصه ی ملی ثبت کرد.

مولر در پاسخ به اینکه آیا می توان موفقیت های فصل پیش را برای بایرن متصور بود به مجله ی ورزشی یازده دوست می گوید:" شاید این احمقانه باشد اما من در طول چهار فصلی که به صورت حرفه ای برای بایرن بازی می کنم سه فینال چمپیونزلیگ را تجربه کرده ام و بازی در فینال برای من کاملا طبیعی است."

او به افتخارات فصل گذشته هم نگاهی می اندازد و می گوید:" این فوق العاده بود ما در طول پنج هفته یوونتوس را شکست دادیم و سپس به مصاف بارسلونا رفتیم و آن ها را حذف کردیم تا راهی فینال شویم. با توجه به برتری فوق العاده در بوندس لیگا باید دورتموندی را که در بوندس لیگا با 20 امتیاز برتری جا گذاشته بودیم در فینال لندن شکست می دادیم وگرنه تمام این افتخارات را باید به سطل زباله می سپاردیم."
 

Super Bayern

Registered User
تاریخ عضویت
21 آگوست 2011
نوشته‌ها
2,200
لایک‌ها
2,632
مدیران بایرن باید مراقب وضعیت روحی ریبری باشند

624-schuster.jpg


FCBayern.ir- برند شوستر معتقد است فرانک ریبری به خاطر احساسی بودن ممکن است در صورت انتخاب نشدن مرد سال فوتبال جهان دجار افت روحی شدیدی گردد وبه همین خاطر مدیران باشگاه بایرن باید دقیقا وضعیت روحی این بازیکن را زیر نظر داشته باشند.وی همچنین مدعی شد کریستیانو رونالدو شایستگی بیشتری برای کسب این عنوان دارد.

به گزارش وب سایت رسمی کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران؛ سرمربی باشگاه مالاگا اسپانیا دراین مورد به شبکه rtl آلمان میگوید :"من دقیقا نگران وضعیت ریبری پس از مراسم انتخاب مرد سال فیفا هستم.ریبری بازیکن بزرگ و با استعدادی است ولی از طرف دیگر نیز بسیار احساسی می باشد.ریبری در صورت انتخاب نشدن ممکن است دچار افت روحی بسیار زیادی شود واین روی بازی وی بسیار تاثیر می گذارد ودر نتیجه هم او وهم باشگاه بایرن ممکن است دچار مشکلات زیادی شوند تاثیر ریبری بر روی باشگاه غیرقابل انکار است.بنابراین مدیران باشگاه بایرن باید دقیقا وضعیت روحی این بازیکن را زیر نظر داشته باشند .شاید نیاز به استخدام یک روانشناس مخصوص برای فرانک نیز احساس شود."

سر مربی سابق باشگاه رئال مادرید در ادامه می افزاید : "به نظر من بااینکه ریبری بازیکن بزرگی است و با بایرن نیز همه عنوانها را کسب نمود ولی کریستیانو رونالدو باید صاحب این عنوان گردد.رونالدو نیز سال پر باری را با رئال سپری می کند واز همه مهمتر او به تنهایی در بازی پلی اف پرتغال را راهی جام جهانی برزیل نمود بنابراین من فکر میکنم شایستگی رونالدو از نظر فردی بیشتر از سایرین می باشد."
 

Super Bayern

Registered User
تاریخ عضویت
21 آگوست 2011
نوشته‌ها
2,200
لایک‌ها
2,632
توز: توپ طلا حق ريبري است

320807_435.jpg


کارلوس توز، مهاجم يوونتوس، معتقد است توپ طلاي امسال بايد به فرانک ريبري، ستاره بايرن برسد و او را بيش از رونالدو و مسي، شايسته اين جايزه دانست.

به گزارش سایت گل، فهرست نهايي نامزدهاي توپ طلا دو هفته قبل اعلام شد و مسي، رونالدو و ريبري براي کسب اين جايزه با هم رقابت مي کنند اما توز معتقد است به دليل دستاوردهايي که ريبري داشته، شايستگي بيشتري براي کسب اين جايزه دارد.

او به خبرنگاران گفت: "مسي و رونالدو هر سال براي کسب اين جايزه رقابت دارند. اما ريبري به خاطر بازي هايش و آنچه فصل گذشته با بايرن به دست آورد، شايستگي بيشتري دارد. من جايزه را به او مي دهم."

توز در اين فصل بازي هاي خوبي براي يوونتوس انجام داده اما همچنان توسط الخاندرو سابه يا به تيم ملي آرژانتين دعوت نمي شود.

او در دو سال اخير براي آلبي سلسته بازي نکرده و اميد چنداني براي حضور در جام جهاني ندارد:" من چيزي براي توضيح دادن به هواداران ندارم. اين من نيستم که بايد به آنها توضيح بدهم چرا براي آرژانتين بازي نمي کنم.

فکر نمي کنم حتي اگر 30 گل در اين فصل بزنم، باز هم در فهرست آرژانتين براي جام جهاني قرار داشته باشم. اين را مطمئنم.

وقتي آرژانتين بازي مي کنم، بازي ها را تماشا نمي کنم چون خيلي ناراحتم مي کند. فکر مي کنم سابه يا تصميمش را در اين مورد گرفته است. من هم بايد اين را بپذيرم."

به همين دليل، توز تنها روي کارش در يوونتوس تمرکز کرده است:" تطبيق پيدا کردن با تيم يوونتوس خيلي راحت بود زيرا ما تيم منسجمي داريم. همه مي دانند که چکاري بايد انجام بدهم.

روياي من اين است که با پيراهن بوکا جونيورز از فوتبال خداحافظي کنم. من 29 ساله هستم و هنوز سه سال از قراردادم با يووه باقي مانده است. در حال حاضر بازگشت به آرژانتين آسان نيست."
 

Iman.Khan

Registered User
تاریخ عضویت
30 ژانویه 2013
نوشته‌ها
1,334
لایک‌ها
201
محل سکونت
شیراز
فینال شروع شد فعلا یکی دانته زد ببینم تا اخر نتیجه چی میشه
ویرایش
یکی دیگه هم تیاگو زد شد دو بر صفر
 
Last edited:

Super Bayern

Registered User
تاریخ عضویت
21 آگوست 2011
نوشته‌ها
2,200
لایک‌ها
2,632
بایرن مونیخ قهرمان جام باشگاه های جهان شد

624-fcb-fwc.jpg

FCBayern.ir - بايرن مونيخ در بازی فینال جام باشگاه های جهان در مراکش به مصاف راجا کازابلانکا رفت و توانست اين بازي را با نتيجه دو بر صفر پیروز شود.

به گزارش وب سايت رسمي کانون هواداران بايرن مونيخ در ايران: بايرن مونيخ لحظاتی پیش در فینال جام باشگاه های جهان ميهمان تيم راجا کازابلانکا بود. در اين ديدار بايرن مونيخ توانست در ورزشگاه مراکش، راجا را با نتيجه دو بر صفر شکست دهد. این جام پنجمین و آخرین عنوان باشگاه بایرن مونیخ در سال 2013 می باشد که ویترین افتخارات این باشگاه بزرگ را تکمیل خواهد کرد.

ترکیب تیم راجا کازابلانکا:
26358335777782599597.png

اسکری - هاشمی - متالی - کروچی - اُهلج (******* در دقیقه 77) - گیوهی - چتیب (مابید در دقیقه 49) - لیجر - هافدای (کاشانی در دقیقه 88) - ارکی - بنلامالم

سرمربی:بنزارتی

ترکيب تيم بايرن مونيخ:
14.png

نویر - دانته - تیاگو - ریبری - شکیری (گوتزه در دقیقه 79) - رافینیا - بواتینگ - لام - مولر (مانزوکیج 75) - آلابا - کروس (مارتینز در دقیقه 59)

سرمربي: پپ گوارديولا

گل ها:
goals.gif

دانته (در دقیقه 7)،تیاگو (در دقیقه 22) برای بایرن مونیخ

کارت:
yell_reds.gif

اُهلج (کارت زرد در دقیقه 54) و ******* (کارت زرد در دقیقه 78) از راجا

داور:
icon_schiri.png

سندرو ریچی

مکان:
icon_stadion.png

استادیوم مراکش (ظرفیت: 45.240)
 
بالا