برگزیده های پرشین تولز

كدوم بازي ارزش دوباره رفتن رو داره

$aeed

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
15 سپتامبر 2003
نوشته‌ها
845
لایک‌ها
6
سن
33
به نظرتون چه بازي ارزش چند بار تموم كردنشو داره؟
 

$aeed

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
15 سپتامبر 2003
نوشته‌ها
845
لایک‌ها
6
سن
33
به نظر خودم:
DEF JAM:fight for NY
 

athar

Registered User
تاریخ عضویت
14 سپتامبر 2004
نوشته‌ها
968
لایک‌ها
8
محل سکونت
In the waves
این اولین پست من توی قسمت بازی ها هست.
راستش اون موقع ها که اهل بازی کردن بودم مافیا رو از همه بیشتر دوست داشتم. تا الان هم هیچ بازیی بهتر از مافیا ندیدم. حتی بازی هایی مثل دوم هم به نظر من از مافیا پایینتر هستن. مافیا از سناریوی خیلی عالی برخودار هست که واقعا بازی رو به یه فیلم اکشن تبدیل کرده. وقتی نسخه فارسیش به دستم رسید تصمیم گرفتم که دوباره از اول بازی کنم. و واقعا از لذت میبردم. الان هم داداشم مال پلی استیشن رو گرفته که بعضی اوقات تو بعضی مرحله ها بهش کمک میکنم و از شما چه پنهون خیلی هم حال میکنم.
 

Jacky

مدیر بازنشسته - فروشنده معتبر
کاربر فعال
تاریخ عضویت
18 سپتامبر 2004
نوشته‌ها
1,771
لایک‌ها
34
سن
43
Beyond Good And Evil

راستي اگه موافقين يه عكسي از بازي بذارين و يه خرده در موردش توضيح بدين ، تا اونايي كه نديدن يه اطلاعاتي پيدا كنن . اينطوري كلي بازي خوب كه شايد تا حالا نديديم ، پيدا مي كنيم .
 

sinahosting

Registered User
تاریخ عضویت
21 دسامبر 2004
نوشته‌ها
272
لایک‌ها
0
محل سکونت
PSTN
منم اولين و آخرين بازي كه كردم و البته بجز اين بازي كه ميگم فقط يه بار need for speed رو بازي كردم كه بدك نبود IGI بود و بس و چند دور هم بازي كردم :) اخه حال ميداد و به اونايي هم كه تا حالا (البته فكر نكنم كسي وجود داشته باشه كه تا الان IGI رو بازي نكرده باشه ) توصيه ميكنم يه بار امتحان كنن
 

Xradical

Registered User
تاریخ عضویت
18 می 2004
نوشته‌ها
1,030
لایک‌ها
4
Medal of Honor Allied Assault

انصافاارزش بيش از دو بار بازي كردنو هم داره به نظر من خيلي از جذابيتهاي call of duty از اين بازي گرفته شده
من تا الان 3 بار تمومش كردم بازم ميطلبه :)

medalofhonor_boxshot.jpg


medalofhonor_thumb001.jpg
medalofhonor_thumb002.jpg
mohaa_thumb006.jpg
 

ReD3ath++

کاربر فعال بازیهای کامپیوتری
کاربر فعال
تاریخ عضویت
15 ژوئن 2004
نوشته‌ها
694
لایک‌ها
7
محل سکونت
Vienna, VA
با نظر athar كاملا موافقم ... تاثيرگذارترين و بهترين و قوي ترين بازي تاريخ بود و تا سالها فكر نمي كنم تكرار بشه ..

::MAFIA::
::MAFIA::
::MAFIA::
 

rax

کاربر قدیمی پرشین تولز
کاربر قدیمی پرشین تولز
تاریخ عضویت
15 دسامبر 2004
نوشته‌ها
10,526
لایک‌ها
2,351
محل سکونت
تهران
من چون ميزان صبر و حوصلم زياده به نظرم DIABLO2 ارزش داره دوباره بازي كنم/
يه بازي هم بود كه خيلي باهاش حال ميكردم اونم URBAN CHAOS كه اولين بازي تو
كامپيوتر بود كه بصورت ازادانه تو يه شهر ول ميگشتي و ماموريت انجام ميدادي (البته
اولين بازي 3 بعدي از اين دست)
 

SherlockHolmes

کاربر قدیمی پرشین تولز
تاریخ عضویت
15 می 2004
نوشته‌ها
3,068
لایک‌ها
825
به نقل از ReD3ath++ :
با نظر athar كاملا موافقم ... تاثيرگذارترين و بهترين و قوي ترين بازي تاريخ بود و تا سالها فكر نمي كنم تكرار بشه ..

::MAFIA::
::MAFIA::
::MAFIA::
دقيقا!!رو دست مافيا تا 5سال آينده بازي نخواهد آمد!!
بخاطر داستان قوي ,تنوع ,شبيه سازي عالي و....
 

$aeed

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
15 سپتامبر 2003
نوشته‌ها
845
لایک‌ها
6
سن
33
اين هم از ‌Beyond Good & Evil كه جكي گفت:البته از سايت بازي دات
داستان بازی در سياره اي به نام Hillys به وقوع می پيوندد اين سياره ميليون ها سال پيش توسط يك موجود فضايی و سربازان او به تصرف در آمده است اما فرمانداران اين سياره درصدد بيرون راندن دشمن بر می آيند و جنگی شروع می شود و شخص اول داستان Jade درصدد پي بردن به واقعيت...


همانطور كه می دانيم شركت Ubi Soft كه سازنده اين بازی می باشد در طی يك ماهی كه گذشت بازيهای بسيار زيبا و با كيفيت بالايی را به بازار عرضه كرد ابتدا اين كمپانی بازی XIII را كه از روی يك كتاب كمدی و در سبك اكشن ساخته شده بود را عرضه كرد و بعد از گذشت ۱۰ روز بازی Prince Of Persia را كه سالها بود از ياد رفته بود را به ياد دوستداران اين بازی آورد و هنوز نظر كارشناسان در مورد اين بازی اعلام نشده بود كه بازی ديگری را با نام Beyond Good & Evil را روانه بازار كرده و نظر كارشناسان را به عنوان بهترين بازی فكری سال به سمت خود جذب كرد.كمپانی Ubi Soft با مهارت و ابتكار ويژه خود توانسته است تا يك دنيای مجازی و در عين حال واقعی را در اين بازي به تصوير بكشد ، جانوران و موجودات گوناگون ، مكانهای مختلف و شهرهای گوناگون كه با گرافيك بالا عرضه شده اند ، مثلا وقتی شما در شهر هستيد ترافيك در بعضی نقاط مشاهده می شود و گاهی به طور اتفاقی با صحنه های تصادف نيز مواجه می شويد و يا به تصوير كشيده شدن انسانهايی كه به محل كار خود می روند كه محيط بازی را طبيعی و متناسب با داستان بازي نشان می دهد،در مورد اتوموبيل های سطح شهر بيشتر از اتوموبيل هايی با مدل و ساختار Hovercraftاستفاده شده است و شما نيز در شخصيتی به نام Jade در بازی حضور داريد و می توانيد از زيبايی های شهر بهره برده و حتی با اتوموبيل خود به پيست های اتوموبيل رانی رفته و توانايی خود را در اين زمينه امتحان كنيد و يا با استفاده از جت اسكی های موجود در دريا به گردش در دور شهر بپردازيد.درست است كه بازی را در سبك فكري-اكشن قرار داده اند اما باز در بازی گونه ديگری به نام RPG وجود دارد كه در واقع نمی توان آن را در سبك خاصی قرار داد و سبك اصلی آن را معين كرد اما با اين وجود می توان يكی از موفقيتهای اصلی اين بازی را در تلفيق اين سبك ها به بهترين شكل ممكن دانست.شما در صحنه هايی كه بايد با موجودات و جانوران بجنگيد از يك عصايي سحر آميز با نام Dai-Jo استفاده می كنيد و به نابود كردن آن موجودات می پردازيد و در قسمت های ديگر بازی كه بيشتر در حالت ماجراجويانه و فكری است بايد به حل معما های پيچيده و دشوار و انجام ماموريت های مختلف بپردازيد ، شما در صحنه های جنگی نيز می توانيد حركات خاص و خارق العاده ای را انجام دهيد كه از انجام آن حركات در قسمت ماجرايی بازی معذور می باشيد.

همانطور كه گفته شد شما در شخصيتی به نام Jade به انجام بازی می پردازيد‌،Jade در بچگی مورد ظلم و ستم قرار گرفته و از داشتن پدر و مادر محروم بوده است و حال كه بزرگ شده است به عنوان عكاس و خبرنگار به تهيه مقالات و عكس برای مجلات و روزنامه ها می پردازد و از كارهای مهم ديگری كه می كند به بچه های بی سرپرست مانند خودش سر می زند و آنها را مورد لطف و محبت خود قرار می دهد و شما بايد در اين بازی به او كمك كنيد تا او از پس بديها برآمده و خوبيها و زيباييها را كسب بكند،داستان بازی در سياره اي به نام Hillys به وقوع می پيوندد اين سياره ميليون ها سال پيش توسط يك موجود فضايی و سربازان او به تصرف در آمده است اما فرمانداران اين سياره درصدد بيرون راندن دشمن بر می آيند و جنگی شروع می شود و شخص اول داستان Jade درصدد پي بردن به واقعيت اين جنگ و كشف رازهاي پشت پرده بر می آيد و در اين مسير دوستان او و از همه مهمتر عصاي جادويی Dai-Jo او را همراهي می كنند ، او در ابتدا به عضويت يك گروه شرور به نام Doomz در می آيد بدون آنكه از عواقب و نتايج ناگواری كه برای او پيش خواهد آمد باخبر باشد.آيا Jade در ميان اين همه دروغ و حيله و بدی می تواند مردم اين سياره را آزاد بكند و به رازها و اتفاقات عجيبی كه در پشت پرده رخ می دهد پی ببرد ؟! شما جواب همه اين سولات را در ادامه بازی و در پايان آن خواهيد فهميد.

اول به نكات فنی بازی می پردازيم ، سازندگان بازی با دقت خاصی كاراكترهای اصلی را بوجود آورده اند و در دقت به نكات و جزييات آنها كاملا مسلط بوده و آنها را به بهترين شكل آفريده اند به صورتی كه كاراكترهای زياد و متفاوت از نظر شكل و قيافه در اطراف شما وجود دارند كه يكی از يكی بهتر ساخته و پردازش شده اند.گرافيك بازی كه برای يك بازی در سبك ماجرايی با زيبايی تمام و بی نظير ساخته شده است و افكتهايی كه برای صحنه های بازی به كار رفته از بهترين افكتهايی است كه در كل برای بازيهای اين گونه سبك ساخته شده است از همه مهمتر افكتهای به كار رفته برای آبها ، جنگلها و آسمان بازی می باشد كه با دقت هر چه تمام ساخته شده است لازم به ذكر است كه موتور گرافيكی به كار رفته در بازي همان موتوری است كه در ساخت بازی Prince Of Persia به كار رفته است.صدا و افكت های موجود در بازي نيز كاملا متناسب با شخصيتها و كاراكترهای بازی می باشد و از مهمترين كارهايی كه در افكت های صدا به كار رفته ميتوان به صداهای دور و اطراف شما كه به گوش می رسند اشاره كرد كه اگر كارت صدای شما توانايی ساپورت صداها و افكتها را دارد جذابيت بازی برای شما دوچندان خواهد شد و برای آنكه آن را به بهترين شكل احساش كنيد بايد صدا را به صورت EAX در بياوريد.موزيك های به كار رفته در بازی نيز در سبكی به نام Propaganda می باشد كه با ابتكار خاصی ساخته شده اند.

با وجود آنكه اين بازی از تمام جهات كامل و قابل قبول است بعضی اشكالات نيز در آن به چشم می خورند كه از جمله آنها مشكل بزرگ كردن و كوچك كردن صحنه است و ديگری استفاده بيش از حد از رنگ سبز می باشد و از همه مهمتر عدم اجرای صحيح بر روی پردازنده های AMD می باشد كه وقتی اين مشكل مطرح شد كمپانی Ubi Soft به سرعت تصحيح کننده نسخه 1.01 را ارايه داد كه با اجرای اين برنامه اين مشكل برطرف می شود.در كل می توان بازی Beyond Good & Evil را به همه كسانی كه علاقه مند به سبك فكری يا همان ماجراجويی هستند پيشنهاد كرد و شايد برای كسانی هم كه اولين بار است با اين سبك آشنا می شوند جذابيتهای خاص خود را داشته باشد.

سيستم مورد نياز:

حداقل سيستم مورد نياز:

ويندوز ۹۸ و بالاتر
پنتيوم III
۶۴ مگابايت رم(برای ويندوزهای XP و 2000 رم ۲۵۶ مگابايت)
۳۲ مگابايت کارت گرافيک(Geforce 2 به بالا)
۱ گيگابايت فضای خالی
سيستم پيشنهادی:

ويندوز ۹۸ و بالاتر
پنتيوم IV
۲۵۶ مگابايت رم
۶۴ مگابايت کارت گرافيک
۱ گيگابايت فضای خالی
beyondgande_thumb001.jpg
 

$aeed

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
15 سپتامبر 2003
نوشته‌ها
845
لایک‌ها
6
سن
33
اينم توضيح DEF JAM:
البته از سايت بازي دات:
به طور قطع تاکنون بازیهای مختلفی در سبک Fighting برای کنسول PS2 روانه بازار شده اند که در این میان بازیهایی همچون Tekken و Mortal Combat از محبوبیت خاصی برخوردار بوده اند. بازیی که هم اینک به معرفی آن خواهم پرداخت یکی از بازی های جدید و در عین حال بسیار جذاب روانه شده به بازار می باشد…

در ابتدا در ارتباط با داستان بازی توضیحاتی برای شما خواهم داد. شما در بازی در همان ابتدا و پس از ساخت شخصیت مورد نظر خود ، شاهد صحنه دستگیری فردی سیاه پوست به نام D Mob خواهید بود که بعد از این اتفاق در دموی بازی شخصیتی که شما نقش آن را ایفا خواهید کرد ، D Mob را آزاد کرده و در نتیجه به عضویت گروهی که این شخص رییس اصلی گروه می باشد در خواهید آمد. در طول بازی به مجادله با گروه دیگر و سخت ترین رقبای خود خواهید پرداخت و در این میان اتفاقات بسیار زیادی برای شما از قبیل خیانت یکی از افراد گروه به وقوع خواهد پیوست. همه این اتفاقات در بخش داستانی بازی گنجانده شده است که پس از انجام هرچند مبارزه شاهد دموها و گفتگوهایی در بین افراد گروه و بگو و مگوهایی با رقبای خود خواهيد بود.
همانطور که در بالا نیز اشاره کردم با ورود به بخش داستانی ، قادر به ساخت شخصیت مورد علاقه خود و انجام هرگونه تغییر بر روی چهره از قبیل موی سر ، بینی ، چشم ، گوش و... می باشید. سپس وارد مبارزات مختلف خواهید شد که در پایان هر مبارزه و با توجه به قدرت و توانایی های رقیب مقابل جوايز نقدي كسب خواهيد كرد و هرچه رقیب سرسخت و قوی تر باشد و شما بتوانید او را شکست دهید پول بیشتر و امتیازات بالاتری کسب خواهید کرد. با استفاده از پول بدست آورده می توانید به انجام کارهای گوناگون بپردازید. به طوری که در بخش Shop District شاهد پنج قسمت متنوع خواهید بود. با مراجعه به بخش SUS توانایی خرید شلوار ، لباس ، کفش و کلاه را خواهید داشت که هر کدام از این بخش ها از چند قسمت فرعی گوناگون دیگر تشکیل شده اند. اما در بخش Jacob & Co توانایی خرید جواهرات از جمله گردنبند ، گوشواره ، ساعت و انگشتر را خواهید داشت که شاهد تنوع بسیار بالایی در این بخش خواهید بود. از جمله بخش های دیگر موجود، می توان به بخش خالکوبی و همچنین سلمانی برای تغییر مو و ريش اشاره کرد. جالب است بدانید که در بخش خالکوبی با گزینه هایی مختلفی مواجه می شوید و قادر هستید که هر نقطه از بدن خود را خالکوبی کنید.

در طول انجام بازی به طور قطع امتیازاتی نیز کسب می کنید این امتیازات برای افزایش قابلیت های شما در طول بازی کارساز می باشند. برای ارتقا قابلیت های خود می توانید به بخش Stapleton Athletics در قسمت Shop District مراجعه کنید. در اینجا با چهار گزینه اصلی مواجه می شوید. در گزینه اول با نام Train Skills قادر به افزایش کارایی خود از جهات سرعت ، سلامتی ، قدرت دست ، قدرت پا و استحکام بیشتر مي باشيد. در گزینه دوم با نام Learn Styles قادر به یادگیری استیل مبارزات گوناگون که شامل پنج مورد مختلف Kick Boxing ، Wrestling ، Martial Arts ، Streetfighter و ... بپردازید. اما قبل از اینکه به توضیح مورد سوم بپردازم لازم به ذكر است شما در طول انجام مبارزه در صورتی که بتوانید حریف خود را بصورت پیاپی با مشت و لگد مورد تهاجم قرار دهید ، از قدرت ویژه ای بهره مند می شوید که با استفاده از این قدرت و با اسیر کردن دشمن در دستان خود قادر به انجام حرکات سهمگین که در بسیاری از مواقع کار رقیب را تمام میکند ، هستید . تعداد اين حرکات موجود در بازي در حدود هشتاد و دو حركت می باشد و شما برای یادگیری هريك باید امتیازات لازم را در طول مبارزه کسب کرده و با مراجعه به گزینه سوم بخش Stapleton Athletics به یادگیری مورد دلخواه خود بپردازيد و برای تنظیم حرکات به گزینه چهارم این بخش با نام Assign Moves مراجعه كنيد. به طور قطع این ویژگی های بسیار جالب موجود هیجان و جذابیت خاصی را به Def Jam Fight For NY بخشیده است. حال بهتر است کمی بیشتر در مورد حرکاتی که در طول مبارزه قادر به انجام آنها هستید بپردازیم. در طول هر مبارزه شما می توانید با زدن مشت و لگد رقیب را از پای در بیاورید ولی هیچگاه نمی توانید رقیب را شکست بدهید به همین دلیل برای شکست دادن رقیب راه های مختلفی وجود دارد که از آن جمله می توان به استفاده از اسلحه های سرد موجود در بازی که اغلب در دست تماشاگران می باشد اشاره کرد. از جمله روش های دیگر می توان به روش Submit کردن رقیب با وارد آوردن آسيب شديد به یکی از نقاط بدن او همچون دست ، پا و یا سر اشاره کرد. به طور کلی حرکات مختلف و گوناگونی را با توجه به استیل مبارزه ای که انتخاب کرده اید می توانید انجام دهید که هریک از ویژگی هاي مخصوص به خود بهره می برند. جالب است بدانید که در طول بازی قادر به کسب جام های مختلفی می باشید البته برای کسب هریک شروطی موجود است به عنوان مثال با کسب پنجاه پیروزی قادر به کسب یکی از این جام ها می باشید.

از نکات مهم موجود در بازی می توان به حدود هفتاد و چهار مبارز که هریک از قابلیت های گوناگونی بهره می برند اشاره کرد. در عین حال در حدود بیست و چهار مکان متنوع و مختلف نیز برای بازی در نظر گرفته شده است به عنوان مثال در یکی از این مکان در وسط حلقه ای آتشین به مبارزه با رقیب خواهید پرداخت و یا در مکانی دیگر قادر به پرتاب رقیب به ریل راه آهن و سپس شاهد له شدن او توسط قطار می باشید. یکی دیگر از ویژگی های بازی تورنمنت هایی می باشد که در آن قرار گرفته اند و چه در بخش One On One و چه در بخش داستانی وارد مبارزه با رقبا خواهید شد. البته در بعضی از این تورنمنت ها در یک مرحله شاهد حضور سه رقیب دیگر می باشید كه در مجموع چهارنفره به مبارزه خواهيد پرداخت. لازم به ذکر است که انجام بازی به صورت دو نفره نیز از جذابیت های بسیار بالایی برخوردار می باشد. در ضمن تمامی رکوردهای شما از قبیل کمترین مدت زمان پیروزی ، پیروزی های پیاپی ، بیشترین تعداد پیروزی ها ، پر درآمدترین افراد و ... در بخش High Scores قرار گرفته اند.
موزیک و صداگذاری های شخصیت ها به بهترین شکل ممکن انجام گرفته است به طوری که در حدود سی و سه قطعه موسیقی در بازی گنجانده شده است. گرافیک بازی نیز واقعا بی نظیر است و هیچ ایرادی بر آن وارد نیست و ساخت کاراکترها و تحرک سازی آنان با دقت هرچه تمام انجام گرفته است. گرافیک تماشاگران و حتی محیط اطراف در سطح بسیار بالایی قرار دارند و همه این عوامل باعث افزایش هیجان بازی می شوند.
به طور کل می توان این بازی را یکي از بهترین ها و موفق ترین بازی های روانه شده به بازار در این سبک دانست و خرید این بازی را به همه شما دوستان توصیه می کنم.

اينم عكس:
1.jpg

2.jpg

4.jpg

3.jpg
 

SherlockHolmes

کاربر قدیمی پرشین تولز
تاریخ عضویت
15 می 2004
نوشته‌ها
3,068
لایک‌ها
825
کسی مافیا رو تا آخر رفته؟
من سه يا 4 بار!!تنها بازييه كه تو خماريش نميموني از بس طولانيه!!
راستي احتمالا تو هم توي مسابقات اتوموبيل رانيش موندي نه؟
 

ReD3ath++

کاربر فعال بازیهای کامپیوتری
کاربر فعال
تاریخ عضویت
15 ژوئن 2004
نوشته‌ها
694
لایک‌ها
7
محل سکونت
Vienna, VA
به نقل از athar :
کسی مافیا رو تا آخر رفته؟

منم 3 بار تموم كردم ... آخر بازي واقعا شوكه كننده است به قول athar و sherlock يك سناريوي قوي و تمام عياره ...

همون قدر بازي كردن Mafia لذت بخشه كه تماشاي Godfather II لذت بخشه ...
 

SherlockHolmes

کاربر قدیمی پرشین تولز
تاریخ عضویت
15 می 2004
نوشته‌ها
3,068
لایک‌ها
825
واقعا بازي تكان دهنده اي بود!!!
اصلا از صحنه اول مشخص بود كه بازي توپيه!!تامي داشت سيگار ميكشيد كه دارو دسته سالياري
اومدند و فراريشون داد و مخصوصا اون صحنه كه شبش پول رو داشت نگه ميكرد وتصميم گرفت به گروه مافيا بپيونده!!الان كه بهش فكر ميكنم تحت تاثير قرار ميگيرم!! :(
 

Kako

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
18 اکتبر 2003
نوشته‌ها
1,259
لایک‌ها
9
سن
44
به نقل از xPlod :

:) خوشم اومد جناب اکسپلود از سلیقت. اولین و باحال ترین بازی ادونچر که دیدم. خیلی صداهای توپی داشت. من دارمش. ;)
بازی ادونچر من سایبریا رو خیلی دوست دارم(هر دو شمارش) که اگر اهلش باشی بعد یکی دو سال هوس میکنی دوباره بری.

حال ندارم تو تاپیک دیگه بزنم: بازی Wanted ادونچر فانتزی خیلی قشنگیه. جدید و خوش ساخت. خوراک! اهالی ادونچر کمپانی بخرن ;)
 

Kako

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
18 اکتبر 2003
نوشته‌ها
1,259
لایک‌ها
9
سن
44
راستی منم مافیا رو خیلی دوست دارم. ولی حیف هیچوقت مرحله مسابقه ماشینش رو نتونستم خودم رد کنم :(
 

xPlod

مدیر بازنشسته
تاریخ عضویت
17 آپریل 2004
نوشته‌ها
2,314
لایک‌ها
8
سن
41
به نقل از Kako :
:) خوشم اومد جناب اکسپلود از سلیقت. اولین و باحال ترین بازی ادونچر که دیدم. خیلی صداهای توپی داشت. من دارمش. ;)
عجب... كلي حال كردم. اصلا فكر نمي كردم يه آدم خوش سليقه ديگه ام پيدا بشه. :happy: آخه مي دونين چيه؟ هيچ اثري از اين بازي رو ديگه نميشه پيدا كرد. اون از Microprose كه تخته شده، اون هم از سايت بازي كه تعطيله. توي Search عكس هم غير از عكس جلد بازي چيز ديگه اي گيرتون نمياد.

درضمن، منم اگه مي خواستم مختصر و مفيد اين بازي رو معرفي كنم همين رو مي گفتم:
اولین و باحال ترین بازی ادونچر که دیدم.
 
بالا