Hamid2day
مدیر ارشد بازنشسته
شرایط لازم جهت دریافت سیستم پرداخت اینترنتی بانک ملت
داشتن شرکت یا موسسه حقوقی ثبت شده
وجود سایت فروشگاهی فعال ( داشتن امکانات لازم برای فروش کالا یا ارائه خدمات )
* مدارک لازم جهت دریافت خدمات پرداخت اینترنتی بانک ملت *
1 - کپی شناسنامه و کپی کارت ملی صاحبان امضاء
2 - کپی آگهی تاسیس و آگهی آخرین تغییرات شرکت ( روزنامه رسمی )
3 - کپی اساسنامه شرکت
4 - دارا بودن حساب متمرکز در بانک ملت
- فرم تکمیل شده اطلاعات پذیرنده اینترنتی
* فرآیند دریافت خدمات پرداخت اینترنتی بانک ملت *
اقدام کننده : متقاضی
اقدام کننده : شرکت به پرداخت ملت
1 - پر کردن فرم درخواست خدمات پرداخت اینترنتی شرکت به پرداخت ملت
2 - بررسی کردن فرم درخواست پذیرندگی و سایت متقاضی توسط کارشناسان واحد پایانه های مجازی شرکت به پرداخت ملت .
در صورت تائید و وجود شرایط لازم توسط کارشناسان شرکت ، فایل مورد نیاز جهت استفاده از سیستم پرداخت اینترنتی بانک ملت با موضوع به پرداخت به ایمیل اعلامی متقاضی ارسال خواهد گردید .
فایل ارسالی شامل موارد زیر می باشد :
الف ) مستندات فنی
ب ) لوگو و لینک بانک ملت که می بایست در صفحه اول سایت متقاضی قرار گیرد
ج ) termidtest : یک کد منحصر به فرد مربوط به سایت متقاضی ( جهت تست توابع )
د) مشخصات کارت تست جهت انجام تست با مبالغ متفاوت . جهت اتصال به سیستم تستی پرداخت اینترنتی بانک ملت .
3 - ارسال مدارک لازم به آدرس شرکت به پرداخت
4 - متقاضی پس از پیاده سازی مستندات و توابع پرداخت اینترنتی بانک ملت روی سایت تستی خود ، با استفاده از کارت تست ، خریدی جهت کنترل و ثبت پیاده سازی مستندات در تست بانک ملت انجام می دهد .
5 - در صورت تائید و بدون اشکال بودن تست ، متقاضی از طریق تماس تلفنی یا پست الکترونیک شماره تراکنش تستی را به کارشناسان شرکت به پرداخت ملت ( واحد پایانه های مجازی ) اطلاع می دهد .
6 - پس از انجان تست وتائید آن توسط کارشناسان شرکت شماره ترمینال اصلی ( عملیاتی ) جهت متقاضی ( پذیرنده ) ارسال می گردد .
7 - اصل قرار داد در دونسخه جهت پذیرنده ارسال می گردد .
8 - متقاضی پس از مهر و امضای قراردادها توسط شرکت به پرداخت ملت یک نسخه جهت پذیرنده ارسال می گردد .
9 – پس از مهر و امضا ی قراردادها توسط شرکت به پرداخت ملت یک نسخه جهت پذیرنده ارسال می گردد .

اطلاعات لازم جهت ارتباط با شرکت به پرداخت ملت
واحد پایانه های مجازی
آدرس : تهران – خیابان دیباجی جنوبی – روبروی پارک ارغوان – خیابان مژگان – پلاک 2
تلفن : 27312054 – 021
فاکس : 22770983 – 021
پست الکترونیک : [email protected]
وب سایت : به پرداخت ملت | ارائه دهنده خدمات و راه حلهای پرداخت الکترونیک
فرم ضمینه
http://forum.persiantools.com/attac...05-mellat_pgw_general_user_manual_ver-1.0.pdf
داشتن شرکت یا موسسه حقوقی ثبت شده
وجود سایت فروشگاهی فعال ( داشتن امکانات لازم برای فروش کالا یا ارائه خدمات )
* مدارک لازم جهت دریافت خدمات پرداخت اینترنتی بانک ملت *
1 - کپی شناسنامه و کپی کارت ملی صاحبان امضاء
2 - کپی آگهی تاسیس و آگهی آخرین تغییرات شرکت ( روزنامه رسمی )
3 - کپی اساسنامه شرکت
4 - دارا بودن حساب متمرکز در بانک ملت
- فرم تکمیل شده اطلاعات پذیرنده اینترنتی
* فرآیند دریافت خدمات پرداخت اینترنتی بانک ملت *
اقدام کننده : متقاضی
اقدام کننده : شرکت به پرداخت ملت
1 - پر کردن فرم درخواست خدمات پرداخت اینترنتی شرکت به پرداخت ملت
2 - بررسی کردن فرم درخواست پذیرندگی و سایت متقاضی توسط کارشناسان واحد پایانه های مجازی شرکت به پرداخت ملت .
در صورت تائید و وجود شرایط لازم توسط کارشناسان شرکت ، فایل مورد نیاز جهت استفاده از سیستم پرداخت اینترنتی بانک ملت با موضوع به پرداخت به ایمیل اعلامی متقاضی ارسال خواهد گردید .
فایل ارسالی شامل موارد زیر می باشد :
الف ) مستندات فنی
ب ) لوگو و لینک بانک ملت که می بایست در صفحه اول سایت متقاضی قرار گیرد
ج ) termidtest : یک کد منحصر به فرد مربوط به سایت متقاضی ( جهت تست توابع )
د) مشخصات کارت تست جهت انجام تست با مبالغ متفاوت . جهت اتصال به سیستم تستی پرداخت اینترنتی بانک ملت .
3 - ارسال مدارک لازم به آدرس شرکت به پرداخت
4 - متقاضی پس از پیاده سازی مستندات و توابع پرداخت اینترنتی بانک ملت روی سایت تستی خود ، با استفاده از کارت تست ، خریدی جهت کنترل و ثبت پیاده سازی مستندات در تست بانک ملت انجام می دهد .
5 - در صورت تائید و بدون اشکال بودن تست ، متقاضی از طریق تماس تلفنی یا پست الکترونیک شماره تراکنش تستی را به کارشناسان شرکت به پرداخت ملت ( واحد پایانه های مجازی ) اطلاع می دهد .
6 - پس از انجان تست وتائید آن توسط کارشناسان شرکت شماره ترمینال اصلی ( عملیاتی ) جهت متقاضی ( پذیرنده ) ارسال می گردد .
7 - اصل قرار داد در دونسخه جهت پذیرنده ارسال می گردد .
8 - متقاضی پس از مهر و امضای قراردادها توسط شرکت به پرداخت ملت یک نسخه جهت پذیرنده ارسال می گردد .
9 – پس از مهر و امضا ی قراردادها توسط شرکت به پرداخت ملت یک نسخه جهت پذیرنده ارسال می گردد .

اطلاعات لازم جهت ارتباط با شرکت به پرداخت ملت
واحد پایانه های مجازی
آدرس : تهران – خیابان دیباجی جنوبی – روبروی پارک ارغوان – خیابان مژگان – پلاک 2
تلفن : 27312054 – 021
فاکس : 22770983 – 021
پست الکترونیک : [email protected]
وب سایت : به پرداخت ملت | ارائه دهنده خدمات و راه حلهای پرداخت الکترونیک
فرم ضمینه
http://forum.persiantools.com/attac...05-mellat_pgw_general_user_manual_ver-1.0.pdf