• پایان فعالیت بخشهای انجمن: امکان ایجاد موضوع یا نوشته جدید برای عموم کاربران غیرفعال شده است

نحوه اخذ درگاه اینترنتی بانک ملت

Hamid2day

مدیر ارشد بازنشسته
تاریخ عضویت
1 مارس 2006
نوشته‌ها
21,302
لایک‌ها
20,178
محل سکونت
اوهایو - دیتون
شرایط لازم جهت دریافت سیستم پرداخت اینترنتی بانک ملت

داشتن شرکت یا موسسه حقوقی ثبت شده
وجود سایت فروشگاهی فعال ( داشتن امکانات لازم برای فروش کالا یا ارائه خدمات )

* مدارک لازم جهت دریافت خدمات پرداخت اینترنتی بانک ملت *

1 - کپی شناسنامه و کپی کارت ملی صاحبان امضاء
2 - کپی آگهی تاسیس و آگهی آخرین تغییرات شرکت ( روزنامه رسمی )
3 - کپی اساسنامه شرکت
4 - دارا بودن حساب متمرکز در بانک ملت
- فرم تکمیل شده اطلاعات پذیرنده اینترنتی

* فرآیند دریافت خدمات پرداخت اینترنتی بانک ملت *

اقدام کننده : متقاضی
اقدام کننده : شرکت به پرداخت ملت
1 - پر کردن فرم درخواست خدمات پرداخت اینترنتی شرکت به پرداخت ملت
2 - بررسی کردن فرم درخواست پذیرندگی و سایت متقاضی توسط کارشناسان واحد پایانه های مجازی شرکت به پرداخت ملت .
در صورت تائید و وجود شرایط لازم توسط کارشناسان شرکت ، فایل مورد نیاز جهت استفاده از سیستم پرداخت اینترنتی بانک ملت با موضوع به پرداخت به ایمیل اعلامی متقاضی ارسال خواهد گردید .

فایل ارسالی شامل موارد زیر می باشد :

الف ) مستندات فنی
ب ) لوگو و لینک بانک ملت که می بایست در صفحه اول سایت متقاضی قرار گیرد
ج ) termidtest : یک کد منحصر به فرد مربوط به سایت متقاضی ( جهت تست توابع )
د) مشخصات کارت تست جهت انجام تست با مبالغ متفاوت . جهت اتصال به سیستم تستی پرداخت اینترنتی بانک ملت .
3 - ارسال مدارک لازم به آدرس شرکت به پرداخت
4 - متقاضی پس از پیاده سازی مستندات و توابع پرداخت اینترنتی بانک ملت روی سایت تستی خود ، با استفاده از کارت تست ، خریدی جهت کنترل و ثبت پیاده سازی مستندات در تست بانک ملت انجام می دهد .
5 - در صورت تائید و بدون اشکال بودن تست ، متقاضی از طریق تماس تلفنی یا پست الکترونیک شماره تراکنش تستی را به کارشناسان شرکت به پرداخت ملت ( واحد پایانه های مجازی ) اطلاع می دهد .
6 - پس از انجان تست وتائید آن توسط کارشناسان شرکت شماره ترمینال اصلی ( عملیاتی ) جهت متقاضی ( پذیرنده ) ارسال می گردد .
7 - اصل قرار داد در دونسخه جهت پذیرنده ارسال می گردد .
8 - متقاضی پس از مهر و امضای قراردادها توسط شرکت به پرداخت ملت یک نسخه جهت پذیرنده ارسال می گردد .
9 – پس از مهر و امضا ی قراردادها توسط شرکت به پرداخت ملت یک نسخه جهت پذیرنده ارسال می گردد .

image_name5..jpg


اطلاعات لازم جهت ارتباط با شرکت به پرداخت ملت
واحد پایانه های مجازی

آدرس : تهران – خیابان دیباجی جنوبی – روبروی پارک ارغوان – خیابان مژگان – پلاک 2
تلفن : 27312054 – 021
فاکس : 22770983 – 021
پست الکترونیک : [email protected]
وب سایت : به پرداخت ملت | ارائه دهنده خدمات و راه حلهای پرداخت الکترونیک

فرم ضمینه
http://forum.persiantools.com/attac...05-mellat_pgw_general_user_manual_ver-1.0.pdf
 

TVKade

Registered User
تاریخ عضویت
22 اکتبر 2009
نوشته‌ها
2,069
لایک‌ها
1,712
اقا جدیدا شنیدم میگن نماد هم میخواد.درسته یا حرف مفت میزنن؟ با اجاره نامه هم میگفتن میشه به جای جواز شرکت. هنوزم میشه یا حتما شرکت اینا باید داشته باشی؟
 

TVKade

Registered User
تاریخ عضویت
22 اکتبر 2009
نوشته‌ها
2,069
لایک‌ها
1,712
در مورد ملت فکر نمی کنم

نمیدونم والا.. عزیز شما گرفتی از ملت؟ اگر اره این مدارکی که میل میکنه رو لطفا یا تو همین پست اول بذار یا برام به ایمیل توی امضام میل کن :x
 

Hamid2day

مدیر ارشد بازنشسته
تاریخ عضویت
1 مارس 2006
نوشته‌ها
21,302
لایک‌ها
20,178
محل سکونت
اوهایو - دیتون
بله من برای دو سه سایت گرفتم.
به راحتی
نمیدونم والا.. عزیز شما گرفتی از ملت؟ اگر اره این مدارکی که میل میکنه رو لطفا یا تو همین پست اول بذار یا برام به ایمیل توی امضام میل کن :x
 

mohammad8711

Registered User
تاریخ عضویت
12 نوامبر 2005
نوشته‌ها
394
لایک‌ها
118
متن ایمیلی که بعد از پر کردن ایــــن فــــــــــــــــرم برام فرستادند :
باسلام


اگر شرکت دارین : اساسانامه شرکت (کلیه صفحات) ، روزنامه رسمی ، کپی شناسنامه و کارت ملی صاحبان امضاء شرکت
اگر شخص حقیقی هستید : کپی شناسنامه ، کپی کارت ملی ، سند یا اجاره نامه محل فعالیت ( این محل فعالیت میتواند منزل هم باشد)

سند حتما باید به اسم خود شخص باشد اگر نیست باید به اسم یکی از اقوام درجه یک باشد و کپی شناسنامه و کارت ملی شخص را هم ارسال کنید ، اجاره نامه هم باید حتما تاریخش برای امسال باشد.
این مدارک رو همراه با فرم ارسالی که تکمیل کردید اسکن میکنید و دوباره روی همین ای میل ارسال کنید.

باتشکر
مدارک رو پیوست کردم و به همین ایمیل reply کردم
3 روز صبر کردم دیدم خبری نشد تلفن زدم شرکت گفتند ایمیل مشخصات ترمینال رو فرستادیم ، منم چک کردم دیدم چنین ایمیلی نیومده ، معلوم شد که با gmail مشکل دارند ایمیل یاهو دادم مشخصات ترمینال رو فرستادند
درگاه رو راه اندازی کردم و یک ترانکش انجام دادم
روز بعد از واحد تست تلفن زدند ، 2 تا صورت حساب 100 ریالی براشون ساختم پرداخت کردند ( :دی ) گفتند درگاه مشکلی نداره و می تونید استفاده کنید
 

TVKade

Registered User
تاریخ عضویت
22 اکتبر 2009
نوشته‌ها
2,069
لایک‌ها
1,712
متن ایمیلی که بعد از پر کردن ایــــن فــــــــــــــــرم برام فرستادند :

مدارک رو پیوست کردم و به همین ایمیل reply کردم
3 روز صبر کردم دیدم خبری نشد تلفن زدم شرکت گفتند ایمیل مشخصات ترمینال رو فرستادیم ، منم چک کردم دیدم چنین ایمیلی نیومده ، معلوم شد که با gmail مشکل دارند ایمیل یاهو دادم مشخصات ترمینال رو فرستادند
درگاه رو راه اندازی کردم و یک ترانکش انجام دادم
روز بعد از واحد تست تلفن زدند ، 2 تا صورت حساب 100 ریالی براشون ساختم پرداخت کردند ( :دی ) گفتند درگاه مشکلی نداره و می تونید استفاده کنید

عزیز همون فرمی که توی ایمیل میفرستن رو میخوام.اونوقت مدارک ایمیل بشه کافیه نیاز به پست کردن نیست؟
 

mohammad8711

Registered User
تاریخ عضویت
12 نوامبر 2005
نوشته‌ها
394
لایک‌ها
118
عزیز همون فرمی که توی ایمیل میفرستن رو میخوام.اونوقت مدارک ایمیل بشه کافیه نیاز به پست کردن نیست؟
هر چی گشتم فرمش رو نتونستم پیدا کنم :D
چیز خاصی توی فرم نیست ، باید مشخصات خودتون و سایت رو وارد کنید (آی پی سرور سایت رو باید وارد کنید)
مدارک رو از طریق ایمیل ، فاکس یا پست می تونید ارسال کنید
من از طریق ایمیل فرستادم
 

TVKade

Registered User
تاریخ عضویت
22 اکتبر 2009
نوشته‌ها
2,069
لایک‌ها
1,712
دوستان امروز صبح ما نیم ساعته یه سایت بالا اوردیم و اون فرم درخواستو پر کردم فرستادم الان ایمیل چک کردم جواب داده فقط این فرمی که فرستاده پی دی افه! اینو چجوری باید پر کرد اخه ادیت نمیشه! باید پرینت بگیرم ازش با خودکار پر کنم دوباره اسکنش کنم؟ نه پرینتر دارم نه اسکنر :wacko:
 

siavash20

Registered User
تاریخ عضویت
29 ژانویه 2012
نوشته‌ها
1,989
لایک‌ها
3,301
محل سکونت
تهران
pdf رو به ورد تبدیل کن بعد مشخصات رو وارد کن
به پی دی اف برگردونش و براشون ارسال کن .

//

آقا حمید ممنون بابت اشتراک گذاشتن ، نیاز داشتم ...
 

aalireza439

کاربر فعال وب مسترها
کاربر فعال
تاریخ عضویت
5 ژانویه 2009
نوشته‌ها
3,563
لایک‌ها
7,670
محل سکونت
Golestan
من می خواهم یک درگاه بگیرم ، جواز کسب هم دارم . یک سوال داشتم میشه این درگاه رو برای چند سایت استفاده کرده؟ فکر کنم IP سایت براشون مهم باشه ، اگه همه سایت ها رو روی یک هاست قرار بدم مشکلی نیست در مورد؟
 

TVKade

Registered User
تاریخ عضویت
22 اکتبر 2009
نوشته‌ها
2,069
لایک‌ها
1,712
من می خواهم یک درگاه بگیرم ، جواز کسب هم دارم . یک سوال داشتم میشه این درگاه رو برای چند سایت استفاده کرده؟ فکر کنم IP سایت براشون مهم باشه ، اگه همه سایت ها رو روی یک هاست قرار بدم مشکلی نیست در مورد؟

برا هر چند تا سایت میشه استفاده کرد فقط باید ای پی هاش یکی باشه روی یه هاست باشن
 

visaonline24

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
16 جولای 2012
نوشته‌ها
41
لایک‌ها
2
محل سکونت
مشهد
شرایط لازم جهت دریافت سیستم پرداخت اینترنتی بانک ملت

ضمن تشکر از حسن اعتماد و انتخاب شما، به اطلاع می رساند در صورتی که سایت شما فعال و امکانات لازم برای فروش کالا و یا ارائه خدمات را دارا باشد به تقاضای شما ترتیب اثر داده خواهد شد.
بدیهی است درصورت ناقص بودن چرخه فروش اینترنتی درسایت مربوطه به درخواست شما ترتیب اثر داده نخواهد شد.

Internet_Service.gif


مدارک لازم جهت دریافت خدمات پرداخت اینترنتی بانک ملت

حقوقی:


  1. دارا بودن حساب متمرکز در بانک ملت
  2. فرم تکمیل شده اطلاعات پذیرنده اینترنتی
  3. کپی شناسنامه وکپی کارت ملی صاحبان امضاء
  4. کپی آگهی تاسیس و آگهی آخرین تغییرات شرکت (روزنامه رسمی)
  5. کپی اساسنامه شرکت

حقیقی:


  1. دارا بودن حساب متمرکز در بانک ملت
  2. فرم تکمیل شده اطلاعات پذیرنده اینترنتی
  3. کپی شناسنامه وکپی کارت ملی
  4. کپی جواز کسب یا فعالیت
  5. کپی سند یا اجاره نامه محل فعالیت


فرآیند خدمات پرداخت اینترنتی بانک ملت


اقدام کننده : متقاضی(پذیرنده) اقدام کننده : شرکت به پرداخت ملت

پرکردن فرم درخواست خدمات پرداخت اینترنتی شرکت به پرداخت ملت.
بررسی فرم درخواست پذیرندگی و سایت متقاضی توسط کارشناسان واحد پایانه های مجازی شرکت به پرداخت ملت. در صورت تائید وجود شرایط لازم توسط کارشناسان شرکت ، فایل مورد نیاز جهت استفاده از سیستم پرداخت اینترنتی بانک ملت با موضوع به پرداخت به ایمیل اعلامی متقاضی ارسال خواهد گردید .
فایل ارسالی شامل موارد زیر می باشد :
الف ) مستندات فنی.
ب ) لوگو و لینک بانک ملت که می بایست درصفحه اول سایت متقاضی قرارگیرد.
ج ) termid: یک کد منحصر به فرد مربوط به سایت متقاضی.
لازم بذکر است مدت زمان فعال بودن termid جهت پیاده سازی توابع پرداخت اینترنتی بانک ملت 2 هفته می باشد که در صورت عدم پیاده سازی توابع در زمان مقرر ترمینال غیر فعال خواهد شد.
ارسال مدارک لازم به آدرس شرکت به پرداخت (آدرس و مشخصات شرکت به پیوست)
متقاضی پس از پیاده سازی مستندات و توابع پرداخت اینترنتی بانک ملت روی سایت خود، با استفاده از کارت عضو شتاب، خریدی جهت کنترل و ثبت پیاده سازی مستندات در درگاه بانک ملت انجام میدهد.
درصورت تایید و بدون اشکال بودن روند پیاده سازی توابع، متقاضی از طریق تماس تلفنی یا پست الکترونیک شماره تراکنش خود را به کارشناسان شرکت به پرداخت ملت( واحد پایانه های مجازی ) اطلاع می دهد.
اعلام شماره تراکنش توسط متقاضی به کارشناسان واحد پایانه های مجازی.
بررسی روند استفاده از توابع توسط واحد تست پایانه های مجازی.
اعلام اشکالات موجود در روند استفاده از توابع به پذیرنده تا حل اشکالات توسط واحد تست پایانه های مجازی.
تائید روند پرداخت اینترنتی توسط واحد تست پایانه های مجازی.
ارسال قرارداد به پذیرنده.(از این پس متقاضی، پذیرنده نامیده می شود.)
متقاضی پس از مهر و امضا نمودن تمام برگه های قرارداد، هردونسخه را برای شرکت پست می نماید.
پس از مهر و امضای قرارداد توسط شرکت به پرداخت ملت یک نسخه جهت پذیرنده ارسال می گردد.



 

behi16

Registered User
تاریخ عضویت
20 جولای 2012
نوشته‌ها
601
لایک‌ها
556
مثل اینکه جدیدا به اشخاص حقیقی درگاه نمیدن
من تقریبا 1.5 ماه هست که اقدام کردم... وقتی فرم رو فرستادم فرداش خانمی به اسم بنی جمال ایمیل فرستاد و اون مدارکی که دوستان گفتند رو خواست منم فرستادم ولی خبری ازشون نشد
منم زنگ زدم و ایشون گفت که فعلا واسه اشخاص حقیقی درگاه نمیدیم
بانک ملت هم متاسفانه قاطیه بانکهای دیگه شده و امکاناتش خراب شده
 
بالا