Guerrilla Games به تازگی اعلام کرده است که بخش داستانی بازی Killzone: Shadow Fall بر روی 60 فریم اجرا خواهد شد . البته آنها همچنین اعلام کردند که در صورتی که دشمنان و هوش مصنوعی موجود در یک صحنه به بیش از ۲۴ نفر برسد فریم ریت بازی پایین می اید و به 30 می رسد .
در این رابطه آقای Eric Boltjes طراح اصلی این بازی در مصاحبه ای با OPM توضیح داده اند که :
منبع : VG247

در گذشته کار ما بسیار محدود بود و نمی توانستیم بیش از 6 الی 7 نفر را در صفحه ی نمایش بگذاریم اما با تکنولوژی جدید می توان تعداد و انواع بیشتری هوش مصنوعی , سلاح های گوناگون و محیط های بزرگتری را به نمایش گذاشت . بنده به عنوان طراح اصلی این بازی علاقه ی بسیاری دارم تا عنصرهای بیشتری به گیم پلی بازی در صفحه نمایشگر اضافه کنم . عناصری مانند تعداد دشمنان بیشتر با جثه ها و سلاح های بزرگتر و متنوع .
همچنین ایشان در جواب سوال مربوط به محدودیت های صحنه ای و فریم بازی اینطور پاسخ دادند :
هنگامی که 24 نفر به بالا در صحنه حضور یابند شاهد افت فریم بازی هستیم و در غیر این صورت بازی بر روی 60 فریم اجرا خواهد شد و مشکلی نخواهد داشت . در این بازی علاوه بر تعداد زیاد افراد در صحنه شما تعداد بی شمار دیگری نیز از گونه های مختلف هوش مصنوعی،تعداد بسیاری زیادی تخریب و اشیای داینامیک را خواهید دید .
بازی Killzone: Shadow Fall یکی از عناوین مورد انتظار نسل بعد است که یکی از عناوین لانچ کنسول PS4 می باشد .
منبع : VG247