برگزیده های پرشین تولز

آسیاب قهوه سن مارکو

melinaa

Registered User
تاریخ عضویت
29 اکتبر 2018
نوشته‌ها
141
لایک‌ها
37
سن
35
آسیاب قهوه صنعتی یکی از پرکاربردترین تجهیزات در کافی شاپ ها میباشد. از این محصول برای آسیاب کردن دانه های قهوه استفاده میشود. آسیاب قهوه صنعتی از نوع برقی است که دارای قدرت موتور بسیار عالی و دقت بالا میباشد. آسیاب قهوه نوع دستی برای مصارف خانگی مناسب است. معمولا برای مصارف خانگی برای استفاده کم از نوع دستی استفاده میشود که در این نوع دستگاه‎ها برای آسیاب دانه های قهوه از نیروی دست انسان استفاده میشود. اما در کافی شاپ ها که صرفه جویی در زمان بسیار مهم و همچنین تعداد سفارشات زیاد است باید آسیاب قهوه صنعتی برقی تهیه شود. لازم به ذکر است که آسیاب قهوه دستی در مقایسه با آسیاب قهوه صنعتی برقی ارزان تر و دارای سر ور صدای کمتری میباشد.

آسیاب دانه های قهوه در اندازه‎های مختلف



دانه‎ی قهوه‎های مختلف باید در اندازه‎ی مناسب آسیاب شوند. اگر در اندازه مناسب آسیاب نشوند آن عطر و بویی که از قهوه مورد نظر انتظار میرود احساس نمیشود. پس به هنگام خرید آسیاب قهوه صنعتی حتما باید دقت داشته باشید که محصول انتخابی توانایی آسیاب انواع دانه های قهوه نظیر فرانسه، اسپرسو، مکزیکو و… را داشته باشد.

جنس تیغه آسیاب قهوه صنعتی


معمولا تیغه آسیاب قهوه صنعتی در دو نوع سرامیکی و فلزی در بازار موجود است. تیغه فلزی سریعتر داغ و سریعتر خنک میشود. تیغه سرامیکی در مدت زمان طولانی تری داغ شده و همچنین دیر تر هم خنک میشود. لازم به ذکر است که عمر تیغه سرامیکی به نسبت تیغه فلزی بیشتر است.


-قهوه-صنعتی.jpg



میزان آلودگی صوتی تولیدی توسط آسیاب قهوه صنعتی



همانطور که میدانید حفظ آرامش و سکوت در محیط کار بسیار مهم است. مخصوصا درکافی شاپ ها که ممکن است چندین دستگاه به طور همزمان در حال انجام کار باشند. اگر بخواهد هر دستگاه آلودگی صوتی تولید کند، محیط کار در آشپزخانه کافی شاپ بسیار سخت و آزاردهنده خواهد بود. از این رو به هنگام خرید تجهیزات کافی شاپ باید دقت کنید که تا حد امکان این تجهیزات بتوانند به آرامی و بدون هیچ صدایی کار کنند. پس حتما به هنگام خرید آسیاب قهوه صنعتی به میزان صدای تولیدی توسط آسیاب دقت فرمایید و محصولی را خریداری نمایید که کمترین صدا را تولید کند.
شستشوی آسیاب قهوه صنعتی

آسیاب قهوه صنعتی باید به گونه‎ای طراحی شده باشد که به آسانی قابل شستشو باشد. از آنجاییکه که این محصول باید در پایان هر روز شسته شود یکی از معیار های مهم برای صاحبان کافی شاپ ها به هنگام خرید تجهیزات کافی شاپ راحتی شستشو دستگاه میباشد. سعی کنید دستگاهی را تهیه کنید که کاملا یکپارچه نباشد و قابل تفکیک به بخش های کوچکتر باشد. در صورتیکه آسیاب قهوه صنعتی یکپارچه باشد شستشوی آن دشوارتر خواهد بود و زمان بیشتری را میگیرد.

-قهوه-صنعتی2.jpg



میزان قهوه خروجی در هر ساعت توسط آسیاب قهوه صنعتی



یکی دیگر از مسائل مهم به هنگام خرید آسیاب قهوه صنعتی میزان خروجی این دستگاه در هر ساعت است. هر دستگاه میزان خروجی متفاوتی دارد. درنتیجه باید دقت کنید که دستگاهی را تهیه کنید که میزان خروجی مناسبی برای شما در هر ساعت داشته باشد.همانطور که در این مقاله با نکات مهم در انتخاب آسیاب قهوه صنعتی آشنا شدید امیدواریم که بتوانید یک انتخاب درست برای خرید این محصول کاربردی برای تجهیزات کافی شاپ خود داشته باشید. در صورتیکه نیاز به کسب اطلاعات بیشتر در مورد محصول دارید میتوانید با کارشناسان تهران تجهیز تماس حاصل فرمایید. تهران تجهیز با سابقه چندین ساله خود در زمینه فروش تجهیزات کافی شاپ میتواند شما را برای انتخابی درست و کاربردی کمک کند.
در صورتیکه به تازگی در حال راه اندازی کافی شاپ خود هستید و تجربه ای در مورد تجهیزات مورد نیازتان ندارید، ما به شما پیشنهاد میکنیم تا از تجربیات عالی کارشناسان تهران تجهیز استفاده نمایید.

آسیاب قهوه سن مارکو دارای مزایا و ویژگیهای زیر میباشد:


  • دستگاه دارای نرم افزار تشخیص پرتافیلتر میباشد.
  • دارای فناوری هوشمند اندازه گیری تکی و دبل قهوه برای جلوگیری از خطای اندازه گیری میباشد.
  • دارای اندازه گیریهای قابل تغییر مبباشد.
  • برای بالا بردن کارامدی دستگاه از تیغه های صاف حرفه ای 64 میلیمتری و 84 میلیمتری و تیغه های مخروطی شکل استفاده شده است.
  • دستگاه دارای رنگیندی قرمز، اطلسی، دودی، نقره ای است.
  • دستگاه در مدلهای SM97 Smart ، SM92 Smart ، SM92 A میباشد.
  • کشور سازنده این دستگاه ایتالیا میباشد.
 
بالا