برگزیده های پرشین تولز

آشنایی با افزونه کریپتو تب

آموزشگاه ابراهیمی نژاد

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
27 سپتامبر 2018
نوشته‌ها
9
لایک‌ها
1
سن
36
آشنایی با افزونه کریپتو تب
کریپتو تب یک افزونه ی رایگان برای استخراج بیت کوین می باشد. در واقع این افزونه روشی برای کسب بیت کوین از طریق مرور گر است.شما با نصب و دانلود این افزونه ی رایگان بر روی مرورگر سیستمتان می توانید هنگام جستجو در اینترنت و انجام کارهای روزمره خود، همزمان اقدام به ماین کردن بیت کوین نمایید.

این افزونه مخصوص ماین کردن (جهت آشنایی بیشتر با ماین کردن مقاله "ماینینگ چیست؟ "را مطالعه نمایید)طراحی شده است و در صورت پیشنهاد کردن به دیگران به شما امتیاز می دهد.

طراحان این افزونه ادعا می کنند که هر چه شما به نفرات بیشتری این افزونه را پیشنهاد دهید، به همان مقدار امتیاز خودتان افزایش پیدا کرده و در عرض یک ماه قادر به جمع کردن یک بیت کوین(BTC) خواهید شد.

در این روش سود حاصله از این افزونه بین تمامی کاربرانی که از آن استفاده می کنند تقسیم می شود.

اساس کار crypto tab به این صورت است که پس از نصب آن، این برنامه در قالب یک مرورگر مستقل و یا افزونه ای اضافه شده به مرورگر قبلیتان ، اقدام به استفاده از تجهیزات سخت افزاری شما، مانند cpu و کارت گرافیک می‌کند.

پس از نصب این برنامه شما می‌توانید با یکی از حساب های کاربری خودتان در جیمیل و یا فیس بوک وارد شوید. بهترین حالت برای شروع و ثبت نام استفاده از این اکانت ها می‌باشد.

زیرا ممکن است در صورت بسته شدن برنامه یا پاک شدن آن ، BTC های ماین شده توسط سیستم شما از بین برود.

شما می توانید جهت نصب این افزونه وارد سایت "کریپتو تب "شوید.

در قسمت پایین صفحه(فوتر صفحه) می توانید افزونه ی مرورگر کروم، فایرفاکس، سافاری و هم چنین مرورگر مستقل کریپتو تب را دانلود نمایید.

پس از دانلود و نصب این افزونه و ورود با یکی از حساب های کاربریتان، صفحه ی ماین کردن برایتان باز می‌شود . در ابتدا مقدار بیت کوین شما صفر می‌باشد که در وسط صفحه برایتان نمایش د اده می‌شود.



در زیر این عدد لینکی برای دعوت از دوستان تعبیه شده است. تعداد نفراتی که با لینک شما وارد شده اند و به نوعی زیر مجموعه ی شما محسوب می‌شوند در پایین صفحه( سمت راست Referral) نمایش داده می‌شود.
برای مطالعه ی ادامه مقاله لطفا کلیک نمایید.
"آشنایی با افزونه کریپتو تب"
 
بالا