با گسترش نفوذ اینترنت در افزایش مشتری و در نتیجه درآمد کسب و کارها شاهد افزایش رقابت بسیار شدید در حوزه سئو و افزایش رتبه وب سایت ها هستیم. در این میان کسی پیروز میدان است که تخصص و دانش بیشتری داشته باشد البته بعضی ها هم سعی می کنند دست به کارهای غیر اصولی بزنند اما غافل هستند از این که روزی در دام خواهند افتاد.
رقابت زیاد موجب به وجود آمدن چالش ها و مسائلی می شود که مدیر یک وب سایت خواه نا خواه با آن درگیر می شود یکی از این چالش ها سئوی منفی است.
سئوی منفی یعنی این که یک نفر که رقیب شما است سعی کند با روش هایی که از نظر گوگل غیر قانونی محسوب می شوند رتبه سایت شما را بالا ببرد آنگاه گوگل متوجه می شود که شما تقلب کرده اید و رتبه سایت شما راکاهش می دهد. این در حالی است که شما از هیچ چیزی خبر ندارید و در منزلتان نشته اید و در حال نوشیدن چای هستید.
اما چگونه می توان جلوی سئوی منفی را گرفت؟ و یا این که اگر دچار سئوی منفی شدیم چگونه اثرات آن را خنثی کنیم؟ به دلیل طولانی بودن مطلب پیشنهاد می کنم متن کامل را در این لینک مطالعه کنید.
رقابت زیاد موجب به وجود آمدن چالش ها و مسائلی می شود که مدیر یک وب سایت خواه نا خواه با آن درگیر می شود یکی از این چالش ها سئوی منفی است.
سئوی منفی یعنی این که یک نفر که رقیب شما است سعی کند با روش هایی که از نظر گوگل غیر قانونی محسوب می شوند رتبه سایت شما را بالا ببرد آنگاه گوگل متوجه می شود که شما تقلب کرده اید و رتبه سایت شما راکاهش می دهد. این در حالی است که شما از هیچ چیزی خبر ندارید و در منزلتان نشته اید و در حال نوشیدن چای هستید.
اما چگونه می توان جلوی سئوی منفی را گرفت؟ و یا این که اگر دچار سئوی منفی شدیم چگونه اثرات آن را خنثی کنیم؟ به دلیل طولانی بودن مطلب پیشنهاد می کنم متن کامل را در این لینک مطالعه کنید.