doctor.sniff
Registered User
- تاریخ عضویت
- 20 سپتامبر 2013
- نوشتهها
- 233
- لایکها
- 111
تشخیص کانالها، بر اساس سطح قیف
همانطور که در بالا گفته شد، ما از گوگل آنالیتک برای تشخیص کانالها در سطحهای متفاوت قیف، استفاده میکنیم. اگر از پلتفروم آنالیتیک متفاوت، مانند omniture یا piwik استفاده میکنید، میتوانید یک راهنما برای آن نوشته و ما از اشتراکگذاری آن، بسیار خوشحال خواهیم شد.
بالای قیف
بالای قیف بازاریابی، همان جایی است، که اولین تعاملات با برند شما رخ میدهد. در این سطح، جستجوی ارگانیک و سئو، اهمیت دارند، اما آیا این مسئله واقعا برای سایت اهمیت دارد؟
اول، بگذارید رایجترین کانالها که افراد برای پیدا کردن سایت شما استفاده میکنند، را معرفی کنیم. برای چنین کاری به بخش Behavior > Site Content > Landing Pages بروید. بعد ثانویه را به "Medium" تغییر دهید. تصویری مثل شکل زیر، ظاهر میشود.
برای تغییر به بعد دوم کافیست، دکمه بالای جدول را کلیک کرده و از دسته بندی Acquisition گزینه Medium را انتخاب نمایید.
حالا، دادهها را به اکسل اکسپورت کنید. و آن را به عنوان پایهای برای تشخیص رسانههایی که ترافیک برای شما ایجاد میکنند، استفاده کنید. اگر میخواهید نتیجه بهتری داشته باشید، مدل رسانه را نیز مشخص کنید.
جدول پایه شما چنین شکلی خواهد داشت.
ادامه مطلب: http://digiseo.ir/post/c_showListOb...زاریابی-با-استفاده-از-گوگل-آنالیتیک--قسمت-دوم
فایل پی دی اف: http://fsnet.ir/home/1/files/آموزش طراحی قیف بازاریابی با استفاده از گوگل آنالیتیک- قسمت دوم.pdf
همانطور که در بالا گفته شد، ما از گوگل آنالیتک برای تشخیص کانالها در سطحهای متفاوت قیف، استفاده میکنیم. اگر از پلتفروم آنالیتیک متفاوت، مانند omniture یا piwik استفاده میکنید، میتوانید یک راهنما برای آن نوشته و ما از اشتراکگذاری آن، بسیار خوشحال خواهیم شد.
بالای قیف
بالای قیف بازاریابی، همان جایی است، که اولین تعاملات با برند شما رخ میدهد. در این سطح، جستجوی ارگانیک و سئو، اهمیت دارند، اما آیا این مسئله واقعا برای سایت اهمیت دارد؟
اول، بگذارید رایجترین کانالها که افراد برای پیدا کردن سایت شما استفاده میکنند، را معرفی کنیم. برای چنین کاری به بخش Behavior > Site Content > Landing Pages بروید. بعد ثانویه را به "Medium" تغییر دهید. تصویری مثل شکل زیر، ظاهر میشود.
برای تغییر به بعد دوم کافیست، دکمه بالای جدول را کلیک کرده و از دسته بندی Acquisition گزینه Medium را انتخاب نمایید.
حالا، دادهها را به اکسل اکسپورت کنید. و آن را به عنوان پایهای برای تشخیص رسانههایی که ترافیک برای شما ایجاد میکنند، استفاده کنید. اگر میخواهید نتیجه بهتری داشته باشید، مدل رسانه را نیز مشخص کنید.
جدول پایه شما چنین شکلی خواهد داشت.
ادامه مطلب: http://digiseo.ir/post/c_showListOb...زاریابی-با-استفاده-از-گوگل-آنالیتیک--قسمت-دوم
فایل پی دی اف: http://fsnet.ir/home/1/files/آموزش طراحی قیف بازاریابی با استفاده از گوگل آنالیتیک- قسمت دوم.pdf