doctor.sniff
Registered User
- تاریخ عضویت
- 20 سپتامبر 2013
- نوشتهها
- 233
- لایکها
- 111
آیا شما از مسیر کانورژن در سایت خود خبر دارید؟ یا تنها ترافیک را از یک کانال (معمولا ارگانیک) ایجاد میکنید. آیا این سئوال برای شما پیش آمده است که چرا بازدیدکنندگانتان کانورت نمیشوند (به مشتری تبدیل نمیشوند)؟ داشتن دیدگاه در مورد دادهها، میتواند به شما نشان دهد که چطور کاربران با سایت تعامل دارند و از آن مهمتر، چطور آنها به مشتری تبدیل میشوند. در کجا میتوان آمار کانورژن را افزایش داد، و در نهایت چگونه میتوان درآمد از اینترنت را افزایش داد.
ایجاد یک قیف بازاریابی با استفاده از دادههای سایت، کاری بسیار متفاوت است. برای انجام چنین کاری، و رسیدن به دیدگاهی جالب در مورد کانورژن در سایت، شما باید اول بدانید قیف بازاریابی چیست.
قیف بازاریابی چیست؟
قبل از اینکه، بیش از حد در مقاله پیش برویم، من میخواهم مطمئن شوم که شما درک صحیحی از مسایل دارید. پس به این نکته توجه کنید.
قیف معمولا سه بخش دارد:
بالای قیف (TOFU) که اختصار Top Of Funnel میباشد.
میانه قیف (MOFU) که اختصار Middle Of Funnel میباشد.
پایین قیف (BOFU) که اختصار Bottom Of Funnel میباشد.
ادامه مطلب: http://digiseo.ir/post/c_showListObject/349_آموزش-طراحی-قیف-بازاریابی-با-استفاده-از-گوگل-آنالیتیک
فایل پی دی اف: http://fsnet.ir/home/1/files/طراحی قیف بازاریابی با استفاده از گوگل آنالیتیک- قسمت اول.pdf
ایجاد یک قیف بازاریابی با استفاده از دادههای سایت، کاری بسیار متفاوت است. برای انجام چنین کاری، و رسیدن به دیدگاهی جالب در مورد کانورژن در سایت، شما باید اول بدانید قیف بازاریابی چیست.
قیف بازاریابی چیست؟
قبل از اینکه، بیش از حد در مقاله پیش برویم، من میخواهم مطمئن شوم که شما درک صحیحی از مسایل دارید. پس به این نکته توجه کنید.
قیف معمولا سه بخش دارد:
بالای قیف (TOFU) که اختصار Top Of Funnel میباشد.
میانه قیف (MOFU) که اختصار Middle Of Funnel میباشد.
پایین قیف (BOFU) که اختصار Bottom Of Funnel میباشد.
ادامه مطلب: http://digiseo.ir/post/c_showListObject/349_آموزش-طراحی-قیف-بازاریابی-با-استفاده-از-گوگل-آنالیتیک
فایل پی دی اف: http://fsnet.ir/home/1/files/طراحی قیف بازاریابی با استفاده از گوگل آنالیتیک- قسمت اول.pdf