برگزیده های پرشین تولز

آموزش طراحی ماشین در نرم افزار Blender

Moein TN

Registered User
تاریخ عضویت
26 اکتبر 2017
نوشته‌ها
340
لایک‌ها
52
سن
25

آموزش برنامه Blender

آیا شما به دنبال نرم‌افزار مناسب برای پروژه طراحی خود هستید؟ و با به دنبال بهترین برنامه مهندسی برای یک شرکت یا کلاس هستید؟ در این مطلب به معرفی بهترین نرم‌افزار‌ وآموزش سه‌بعدی سازی پرداخته‌ایم


1-17.jpg





نرم‌افزار Blender همچنان یکی از برنامه‌های محبوب برای طراحی محسوب می‌شود که بصورت رایگان در اختیار کاربران قرار می‌گیرد. این نرم‌افزار برای آن دسته از کسانی که می‌خواهند یادگیری مدل‌سازی و طراحی را بصورت رایگان شروع کنند، گزینه خوبی است. چرا که کاربران به راحتی می‌توانند با تمامی گزینه‌های نرم‌افزار کار کنند و درنهایت به مرور زمان مدل‌سازی و طراحی را یاد بگیرند. از آنجا که این نرم‌افزار بر پایه پلتفرم متن باز (Open Source) برنامه‌نویسی و طراحی شده است لذا به شما این امکان را می‌دهد تا از همان شروع کار به مدل‌سازی، طراحی انیمیشن، شبیه‌سازی رندر، ردیابی حرکت، ایجاد و طراحی کامل بازی و بسیاری از کارهای دیگر بپردازید؛ این برنامه می‌تواند برای مدل سازی یک الگو، بازکردن UV، شبیه‌سازی مایع، قسمت‌های پوستی، مفصل‌ها و استخوان‌بندی کاراکترها، تحرک‌بخشی و جان دادن به اشیاهای پروژه، پردازش کارها و سایر شبیه‌سازی‌ها استفاده شود. شما می‌توانید از این برنامه برای ویرایش غیر خطی و ترکیب و ایجاد تعاملی بین برنامه‌های کاربردی سه بعدی مثل بازی‌ها استفاده کنید. Blender در سیستم عامل‌های لینوکس، مکینتاش و ویندوز قابل اجراست. در ابزارهای Blender ویژگی‌های پیشرفته‌ای مانند شبیه‌سازی اجسام صلب، حرکت‌های نرم بدنی، مایعات، ساختن شخصیت‌های قدرتمند، و اصلاح قسمت‌های مختلف مبتنی بر ابزارهای مدل‌سازی و ابزارهای انیمیشن، گره بر اساس مواد و ترکیب سیستم و پایتون برایبرنامه‌نویسی گنجانده شده است. برخلاف برخی از نرم‌افزار‌های موجود در این فهرست، Blender می‌تواند چندین مرحله و وظیفه را برای تکمیل شدن محصول نهایی انجام دهد. در همین حال شما به ابزار‌های مورد نیاز برای طراحی و مدل‌سازی اشراف پیدا ‌می‌کنید البته این نکته را یادآوری کنیم که آشنایی با مدل‌سازی اولیه نیازمند کمی صبر است چرا که باید زمان زیادی را برای یادگیری ابزار‌ها و گزینه‌های عجیب و غریب موجود در نرم‌افزار Blender صرف کنید.

آموزش طراحی ماشین در نرم افزار Blender


نرم افزار بلندر (Blender) نرم افزاری کم حجم با کارایی فوق العاده بالاست، به گونه ای که اگر شما تسلط کامل به این نرم افزار داشته باشید، به راحتی می توانید فعالیت های مربوط به مدلینگ، تکسچرینگ، ریگ، متحرک سازی و انیمیت را در این نرم افزار قدرتمند انجام بدید. ساخت برخی افکت ها و جلوه های ویژه در نرم افزار بلندر نسبت به سایر نرم افزارهای حوزه سه بعدی، ساده تر و سریع تر انجام می شود، مانند: ساخت و انیمیت کردن مایعات.

آموزش blender : آموزش ساخت ماشین سه بعدی

توضیحات : در این آموزش ، شما نحوه ساخت یک ماشین ساده و آموزش مدلسازی سه بعدی را در بلندر خواهید آموخت ، این آموزش توسط Alimayo Arango ساخته شده که از ویژگی آموزش های Alimayo Arango می توان به زیبایی بسیار زیاد کار در عین سادگی انجام آن کار اشاره کرد !



جهت دانلود به 118فایل مراجعه کنید.

منابع:WWW.118FILE.COM
WWW.click.ir

 
بالا