• پایان فعالیت بخشهای انجمن: امکان ایجاد موضوع یا نوشته جدید برای عموم کاربران غیرفعال شده است

آیا Destiny بر روی PC منتشر می شود؟

Spartan69

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
7 آگوست 2015
نوشته‌ها
7
لایک‌ها
0
سن
34
بسیاری از طرفداران از Bungie به طور مصرانه درخواست کردند که یک نسخه ی PC این بازی شوتر را بر روی PC پورت کند. اما استدیو از گفتن هرگونه حرفی در مورد نسخه ی PC بازی خودداری و به جای آن بر روی نسخه های کنسولی تمرکز کرد.

حال آنها به دنبال استخدام یک فرد یا گروهی هستند تا نسخه ی PC را تست کند تا مشکلی در آن وجود نداشته باشد. این شغل در صفحه ی مشاغل Bungie برجسته شده است.PC Compatibility Tester مسئول ارزیابی کیفیت یک بازی بر روی PC است. این عنوان شغلی دقیقا مثل مسئول کنترل کیفیت می باشد با این تفاوت که تمرکز او بر کیفیت بازی در شاخه ی کامپیوتر است.

توضیحی که در مورد این عنوان شغلی نوشته شده به شرح زیر است:

” PC Compatibility Tester ویژگی های یک سخت افزار خاص را ارزیابی کرده و از کارکرد سیستم ها با یکدیگر اطمینان حاصل پیدا میکند. این موضوع در سراسر کامپیوتر انجام میشود، زیرا قرار است به یک تجربه ی بزرگ ختم شود. این بیشتر به چالش کشیدن بازی است ، بنابراین ما بازی را از لحاظ فنی و انعطاف پذیری آزمایش می کنیم.”

مدت زیادی است که Bungie بازی PC منتشر نکرده. آخرین بازی که توسط او بر روی PC تولید شد، Halo 2 بود. آن به وسیله ی مایکروسافت استدیو پورت شد و آن انحصاری مخصوص سیستم عامل ویستا بود.

البته این تصمیم Bungie زیاد هم جای تعجب ندارد زیرا در سال ۲۰۱۴ اکتیویژن اعلام کرد که Destiny یک تناسب طبیعی بر روی کامپیوتر دارد.

این خبر از چند ماه پیش در سایت های مختلف منتشر شد ولی بانجی مصر است که این کار را انجام دهد. البته فکر می کنم تمرکز فعای آنها بر روی بسه ی الحاقی جدیدشان با نام Takn King باشد که قرار است در ۱۵ سپتامبر منتشر شود.
bazitalk
 
بالا