aminbabazadeh
Registered User
- تاریخ عضویت
- 26 فوریه 2013
- نوشتهها
- 2,576
- لایکها
- 7
خط آنکارای
در طول مدت چهارسال (1992 تا 1996 ) با مشارکت چند شرکت ساخته شد که شرکت زیمنس ( Siemens ) آلمان در رأس آنها قرار داشت . این خظ بین ترمینال
اتوبوسرانی بین شهری , آشتی ( ASTI ) دیکی موی ( Dikimevi ) به طول 7/8 کیلومتر کشیده شده است که هشت کیلومتر آن تونل های زیرزمینی است . در این
سیستم یازده قطار تردد می کند و هرک دام شامل سه واگن است که در مجموع 77 متر طول و 180 صندلی دارند . حداکثر ظرفیت آنها 600 نفر است و یازده ایستگاه
دارند . همچنین , بالاترین حد سرعت آنها 80 کیلومتر در ساعت است . برنامه ریزی شده است که تا سال 2015 , طول خط آنکارا 22 کیلومتر شود و در ساعت 25 هزار
مسافر را جا به جا کند .
آنکارا امکانات دیگری مانند خطوط مختلف اتوبوسرانی , انواع تاکسی و خودروهای مختلف برای تردد دارد . همچنین در ترکیه جاده های زیادی برای حمل و نقل وجود
دارد و آنکارا یکی از نقاطی است که اتوبان ها و جاده های مختلفی به آن منتهی می شود . رانندگان ایرانی برای تردد به استانبول و اروپا استفاده می کنند .
در طول مدت چهارسال (1992 تا 1996 ) با مشارکت چند شرکت ساخته شد که شرکت زیمنس ( Siemens ) آلمان در رأس آنها قرار داشت . این خظ بین ترمینال
اتوبوسرانی بین شهری , آشتی ( ASTI ) دیکی موی ( Dikimevi ) به طول 7/8 کیلومتر کشیده شده است که هشت کیلومتر آن تونل های زیرزمینی است . در این
سیستم یازده قطار تردد می کند و هرک دام شامل سه واگن است که در مجموع 77 متر طول و 180 صندلی دارند . حداکثر ظرفیت آنها 600 نفر است و یازده ایستگاه
دارند . همچنین , بالاترین حد سرعت آنها 80 کیلومتر در ساعت است . برنامه ریزی شده است که تا سال 2015 , طول خط آنکارا 22 کیلومتر شود و در ساعت 25 هزار
مسافر را جا به جا کند .
آنکارا امکانات دیگری مانند خطوط مختلف اتوبوسرانی , انواع تاکسی و خودروهای مختلف برای تردد دارد . همچنین در ترکیه جاده های زیادی برای حمل و نقل وجود
دارد و آنکارا یکی از نقاطی است که اتوبان ها و جاده های مختلفی به آن منتهی می شود . رانندگان ایرانی برای تردد به استانبول و اروپا استفاده می کنند .