• پایان فعالیت بخشهای انجمن: امکان ایجاد موضوع یا نوشته جدید برای عموم کاربران غیرفعال شده است

اخبار بازیهای کامپیوتری

وضعیت
موضوع بسته شده است.

delta220

Registered User
تاریخ عضویت
1 می 2014
نوشته‌ها
137
لایک‌ها
2
سن
34
محل سکونت
IRAN
شایعه: Assassin’s Creed Unity و Assassin’s Creed Comet در ماه نوامبر عرضه خواهند شد

assassin_s_creed__unity_wallpaper_by_domestrialization-d7bkj9b-250x143.jpg

مدتی پیش بود که شرکت Ubisoft، نسخه ای جدید از سری Assassin’s Creed را، با نام Assassin’s Creed Unity به صورت رسمی معرفی کرد. Assassin’s Creed Comet هنوز به صورت رسمی توسط Ubisoft معرفی نشده است. هنوز اطلاعاتی نیز از تاریخ انتشار این دو عنوان در دسترس نمی باشد، اما شایعاتی منتشر شده اند که می گویند که هر دو آن ها در ماه نوامبر سال ۲۰۱۴ عرضه خواهند شد.

شایعات منتشر شده می گویند که Assassin’s Creed Unity و Assassin’s Creed Comet برای عرضه در چهارم ماه نوامبر سال ۲۱۰۴ برنامه ریزی شده اند.

قطعا نمی توان به این گونه شایعات اطمینان کرد، اما از آن جایی که نسخه های پیشین سری Assassin’s Creed نیز در ماه نوامبر عرضه شده اند، احتمال حقیقت داشتن این شایعه افزایش می یابد. در هر صورت باید منتظر اعلام رسمی تاریخ انتشار این دو عنوان از سوی Ubisoft باشیم.

Assassin’s Creed Unity تنها برای دو کنسول نسل بعدی PS4 و Xbox One، و البته PC منتشر خواهد شد. شایعات می گویند که Assassin’s Creed Comet نیز تنها برای کنسول های Xbox 360 و PS3 عرضه خواهد شد.
 

delta220

Registered User
تاریخ عضویت
1 می 2014
نوشته‌ها
137
لایک‌ها
2
سن
34
محل سکونت
IRAN
بازی ایرانی بیباک و افسانه ی کهن به زودی برای اندروید

Bibak-And-Ancient-Legend-1-250x140.jpg

“بیباک و افسانه ی کهن” داستان زندگی پرفراز و نشیب پرنده ای به نام بیباک را روایت میکند. ماجرای عجیبی که با یافتن یک شنل کهن و مرموز آغاز میشود و زندگی ساده یک پرنده ی عادی را از این رو به آن رو میکند.








سبک بازی “بیباک و افسانه ی کهن” از نوع Hidden Object Puzzle می باشد که طرفداران زیادی را همواره برای خود داشته و Big Fish Games را میتوان یکی از معروف ترین سایت های عرضه کننده ی این سری از بازی ها نام برد.

گیم پلی بازی دارای قسمت های مختلف و متنوعی است و شما هر در مرحله باید سرنوشت زندگی بیباک را در دست بگیرید و در دنیای سرزمین آفتاب غرق شوید.

این بازی یک پروژه ی مستقل و ایرانی است که هم اکنون توسط استودیوی Fly Over که متشکل از آقایان حسین جاشی و رضا نوروزی است در حال ساخت می باشد، و قرار است در آینده ای نزدیک بر روی گوشی و تبلت های اندرویدی عرضه شود.
 

delta220

Registered User
تاریخ عضویت
1 می 2014
نوشته‌ها
137
لایک‌ها
2
سن
34
محل سکونت
IRAN
اولین اطلاعات از Call of Duty : Advanced Warfare منتشر شد : جنگ های آینده و سربازان پیشرفته

call-of-duty-advanced-warfare-box-art_1-250x133.jpg

دیروز بود که Activision اعلام کرد نسخه ی جدید سری Call of Duty در ۴ می رونمایی خواهد شد ولی امروز صبح در کمال نابوری تریلر رسمی این عنوان منتشر شد و مشخص کرد که نسخه ی جدید Call of Duty : Advanced Warfare نام دارد. عنوانی که توسط استدیو Sledgehammer Games ساخته می شود و قرار است تعریف جدید از جنگ های آینده را بیان کند.


به تازگی تیم سازنده اولین اطلاعات از این عنوان را منتشر کرده است که نشان می دهد این نسخه کاملا متفاوت از نسخه های پیشین خواهد بود. Call of Duty : Advanced Warfare با هدف پیش بینی جنگ های آینده که در آن هر دو فاکتور فناوری و تاکتیک های نظامی اهمیت دارد، ساخته شده است و سبک جدیدی از مبارزات در بازی های شوتر را ایجاد می کند. عملکرد خیره کننده ی یکی از مردان قدرتمند این دوران که Jonathan Irons نام دارد و نقش او را بازیگر برنده ی اسکار یعنی Kevin Spacey ایفا می کند باعث بروز نسل جدیدی از جنگ ها می شود.

قدرت همه چیز را تغییر می دهد

Call of Duty : Advanced Warfare در آینده ی صورت می گیرد که در آن تکنولوژی در کنار تاکتیک های نظامی کنونی از اهمیت بالایی برخوردار است. در چشم اندازی که تیم سازنده از آینده ی دنیا داشته است نیرو های نظامی خصوصی یا به عبارت دیگر PMC ها نقش اصلی را در میدان های نبرد ایفا می کنند و مرز و حدودی برای آن ها وجود ندارد و می توانند مرز های کشور ها و قوانین جنگ را از نو بازنویسی کنند و Jonathan Irons موسس و مدیر کل بزرگ ترین این شرکت ها که Atlas نام دارد، در مرکز این شرکت ها قرار گرفته و به نوعی سردمدار آن ها است.

تجهیزات نظامی جدیدی که در بازی وجود دارد از جمله پوشش های قدرتمند باعث این شده است که آمادگی سربازان بسیار بالا باشد و آن ها بتوانند وارد جنگ های مرگبار شوند و با کمترین صدمه به پیروزی برسند. معرفی این ویژگی که Powerful Exoskeletons نام دارد، این امکان را به سربازان می دهد که بتوانند پرش های بسیار بلند انجمن دهند یا به طور عمودی از دیوار ها بالا بروند و یا اینکه خود را نامرئی کنند. از طرف دیگر این پوشش ویژه به آن ها استفامت، آگاهی و سرعت بالاتری می دهد.

علاوه بر پیشرفت سربازان در Call of Duty : Advanced Warfare شاهد جنگ افزار بسیار جدید و پیشرفته نیز خواهیم بود. فناوری های جدید در تجهیزات جنگی، سلاح های قدرتمند و تجهیزات جدیدی چون Hoverbike نیز در بازی وجود دارند. بازیکنان می توانند با افزایش مهرات خود در بازی و باز کردن کلاس های بیشتر قدرت اسحه های خود و همچنین مهماتشان را افزایش دهند و اسلحه های خود را کاملا پویا کنند. از سوی دیگر بازی از لحاظ میدانی آزادی تاکتیکی بی سابقه ای را ارایه می دهد که تا کنون در هیچ شوتری وجود نداشته است و بر خلاف شایعات، بازی برای تمامی پلتفرم ها عرضه می شود.
 

Dark Hero

مدیر بازنشسته
تاریخ عضویت
20 سپتامبر 2009
نوشته‌ها
4,096
لایک‌ها
370
محل سکونت
Shiraz
لطفا برای هر خبر،یک تاپیک جداگانه ایجاد کنید.
ممنون
 
وضعیت
موضوع بسته شده است.
بالا