• پایان فعالیت بخشهای انجمن: امکان ایجاد موضوع یا نوشته جدید برای عموم کاربران غیرفعال شده است

اخبار کوتاه بازی ها

amir0098hd

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
4 آگوست 2014
نوشته‌ها
33
لایک‌ها
47
سن
26
محل سکونت
MASHHAD
  • سلام خدمت دوستان ، این topic رو ایجاد کردم تا خبر های دسته اول دنیای بازی رو از منابع ارجینال اینجا قرار بدیم.دلایل هم چند مورد بودن :
    باعث میشه که بخش بازی این فروم هم به یکی از منابعی تبدیل شه که سایت های دیگر خبر های خودشون رو از اینجا copy خواهند کرد.
    بدلیل اخبار دست اول هم که شده بسیاری از دوستان به این فروم بیشتر سر خواهند زد .
    بعضی از دوستان که لطف می کردن post نمی دادن تا خبر های copy و ترجمه ای قاطی نشن خبر های که از دستمون در میره و نمیزاریم رو از منابع فارسی زبان در همون topic قبلی لطف می کنن میزارن و این باعث میشه این بخش انجمن به یک منبع کامل تبدیل بشه .
    و ....
    قوانین این topic
    فقط و فقط اخبار رو میزاریم و اظهار نظر در مورد بازی ها رو در topic خود بازی انجام میدیم.
    دوستان به هیچ وجه خبر رو از منابع فارسی زبان copy نکنند.
    ذکر منبع خبر ضروریه ، حتما منبع رو بزارین .
    بیشتر از منابع معتبر استفاده کنید مثله vg247 و gamespot و ...

    دوستان لطفا همراهی کنید تا topic هم زودتر راه بیفته.
    ممنون از همه دوستان، ارمین

شکل کلی post ها :

جهت یکدست شدن topic بهتره شکل همه post ها یکسان باشه و به شکل زیر باشه.

عکس خبر در سایزی کوچک وسط صفحه
متن خبر و در انتها هم منبع خبر.
در ضمن سعی کنید post تون حتما عنوان داشته باشه که دوستان با نگاهی سریع بتونن خلاصه ای از اخبارو بخونن.مثل post های اولیه همین topic
 

amir0098hd

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
4 آگوست 2014
نوشته‌ها
33
لایک‌ها
47
سن
26
محل سکونت
MASHHAD
باکس آرت رسمی عنوان Assassins Creed Rogue منتشر شد


2222-174x200.jpg


بالاخره امروز یوبی سافت به صورت رسمی عنوان Assassins Creed Rogue را برای نسل هفتم معرفی کرد. آن ها در این معرفی صحبت های پر اهمیت اما کوتاهی را در رابطه با این بازی ارائه دادند و چند طرح تصویری مربوط به این عنوان را منتشر کردند. هم اکنون تصویر باکس آرت این عنوان نیز منتشر شد.طبق اطلاعات منتشر شده این عنوان فقط و فقط بر روی دو کنسول نسل هفتمی سونی و مایکروسافت عرضه خواهد شد. این عنوان در نگاه اول شاید عنوانی بدون اهمیت داستانی به نظر برسد و عده ای فکر می کنند یوبی سافت صرفا این عنوان را برای افرادی که توانایی تجربه Unity را ندارند عرضه می کند. اما سازندگان بازی با بیان این موضوع که این عنوان از داستانی غنی و جذاب بهره می برد و بخش های توخالی داستان Kenway ها را پر می کند خیال بازیبازان را راحت کردند. به علاوه طبق گفته های یوبی سافت داستان این عنوان در کنار تمام جذابیت های خود به داستان AC Unity نیز بی ربط نیست.

این عنوان در ۱۱ نوامبر سال جاری برای کنسول های XBOX 360 و PS3 منتشر می شود. تصویر باکس آرت این عنوان را می توانید در زیر مشاهده کنید.






 
بالا