• پایان فعالیت بخشهای انجمن: امکان ایجاد موضوع یا نوشته جدید برای عموم کاربران غیرفعال شده است

sabtehoma

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
10 آپریل 2016
نوشته‌ها
47
لایک‌ها
10
سن
35
اخذ گرید
شرکتها و موسساتی که به امور تجاری,اقتصادی و سایر فعالیت ها مشغول می باشند برای شناخته شدن در بین رقبا و افزایش اعتبار در بازار کار و تجارت بایستی اقدام به اخذ گرید نمایند به عبارتی دیگر می توان بیان نمود که شرکت هایی که دارای رتبه باشند نسبت به دیگر شرکتها از اعتبار و توانایی بالاتری برخوردارند.

از همین رو اشخاص حقیقی و حقوقی بایستی برای اخذ رتبه اقدام نمایند ,اخذ گرید یا همان رتبه برای انواع رتبه بندی ها دارای طبقه بندی خاصی می باشد به طوری که رتبه بندی به صورت انفورماتیک برای شرکتها به 7 پایه طبقه بندی می شود.

برای اخذ رتبه بر اساس رتبه بندی مشاوران که 3 پایه می باشد و پیمانکاران که 5 تا پایه طبقه بندی می شود نیز همانند سایر رتبه بندی ها باید به سازمان مدیریت و برنامه ریزی مراجعه شود,برای اخذ رتبه 5 مدارک زیر لازم می باشد.

- مدارک ثبتی شرکت شامل : اساسنامه – اظهارنامه و ...

- مدارک ثبتی شرکت با مسئولیت محدود شامل : اساسنامه، تقاضانامه، شرکت نامه ،روزنامه رسمی، تاسیس و تغییرات

- ارائه اصل سند مالکیت یا اجاره نامه رسمی از دفتر مرکزی شرکت طبق روزنامه رسمی شرکت

- کپی شناسنامه کلیه سهامداران و اعضای هیئت مدیره و کپی کارت ملی آنها

- کپی برابر اصل شده مدارک تحصیلی اعضای امتیاز آور شرکت

- مهندس و یا مهندسینی که سوابق بیمه دارند

و غیره
 
بالا