به عمرم اسنپ نگرفتم،تهران هم نمیدونم،ولی راننده های شهرستان مخصوصا غرب مازندران که تفاوتی با حیوان ندارن،چندباری که کارم به ساری کشیده شد راننده های با انصاف زیاد به تورم خورد اما وقتی برمیگردی غرب مازندران....توی تهران اگه زندگی کنی و یه ماشین سرحال داشته باشی و خوب سرویسش کنی، میتونی درآمد خوبی داشته باشی. کرایههای تهران خیلی بالاتر از شهرستانه. ولی با وجود هزینههای بالای لوازم یدکی و تعمیرات، اگه ماشینت تو خرج بیافته، کار کردن با ماشین نمیصرفه. اینو من نمیگم. اکثر رانندههایی که دیدم همینو میگفتن و از ناچاری تو اسنپ کار میکنن.
یه سری مزیتهای جزیی هم داره. مثلاً به ازای هر صد کیلومتر پیمایش (مجموع پیمایشها از مبدا تا مقصد هر سفر)، پول 8.7 لیتر بنزین رو واریز میکنن به کارت بانکیت که فقط توی جایگاههای سوخت میتونی ازش استفاده کنی.
تسویه حساب آنلاینت روزانه (به جز روزای تعطیل) انجام میشه.
یه سری طرحهای تشویقی هم دارن که پاداش عملکرد هم میدن به رانندهها. این طرحها برای رانندههای جدید و قدیمی پیامک میشه و با رفتن یه تعداد سفر در زمان معین، میتونن درآمد بیشتری داشته باشن.
کرایهها هم شناور هستن و تو یه ساعتهایی بالاتر میرن و میتونی ساعات کارت رو هم جوری تنظیم کنی که فعالیتت هم بهصرفهتر باشه.
یه باشگاه رانندگان هم دارن که توش یه سری خدمات نهچندان جذاب هم دارن، مثل تخفیف کارواش و اینا.
/
اگه میخوای رانندهی اسنپ باشی، خیلی تسلط به اعصابت هم باید خوب باشه. مسافر بیشعور خیلی زیاده. خیلی از مسافرا دیر میآن. خیلیا مبدا و مقصد رو اشتباه میزنن. خیلیا سر کرایه چونه میزنن. خیلی از مسیرا پر ترافیکه و مسافر غر میزنه و خیلی چیزای دیگه. البته، مسافر باشعور هم زیاد هست و تهرانیا بهتر از شهرستانیا درک میکنن رانندهها رو.
یه گزینهای هم هست که مسافرا از 1 تا 5 نمره میدن به رانندهها. اینم یه چیز تو مخیه. بعضیا از عمد نمره کم میدن به راننده. هرچی نمره پایینتر باشه، دیرتر و سرویسای درجه پایینتر و ارزونتر بهت میخوره.
در کل اگه یه آدم ریلکس، خوش مشرب و صبور هستی که یه ماشین سرحال هم داره و توی تهران هم زندگی میکنی، به نظرم رانندگی تو اسنپ گزینهی بدی نیست. حداقل مثل مسافرکشای خیابونی، دوندگی دنبال مسافر رو نداره و مثل آژانس، خالی برنمیگردی و انتظار نداره.
کار شبانه روزیهدیجی کالا هم استخدام میکنه
DigikalaHiring-402
با پُرسلاین به راحتی پرسشنامه خود را طراحی و ارسال کنید و با گزارشهای لحظهای آن به سرعت تصمیم بگیرید.lru.ir
DigikalaHiring-402
با پُرسلاین به راحتی پرسشنامه خود را طراحی و ارسال کنید و با گزارشهای لحظهای آن به سرعت تصمیم بگیرید.survey.porsline.ir
شرکت دیجیکالا: استخدام با مزایای ویژه در انبار
بیمه تامین اجتماعی و تکمیلی
وعده غذایی و سرویس ایاب و ذهاب
پاداش های مناسبتی + ارزاق دوره ای
حقوق و مزایای قانون کار + اضافه کاری و تعطیل کاری (پرداخت دقیق و به موقع)
شنیدم 12 ساعت (8 ساعت بعلاوه 4 ساعت اضافه کاری اجباری)کار شبانه روزیه
باید شب کار کنی
اون باشگاه رانندگان فکر کنم لاستیک و لوازم یدکی ارزون هم بده به راننده هاتوی تهران اگه زندگی کنی و یه ماشین سرحال داشته باشی و خوب سرویسش کنی، میتونی درآمد خوبی داشته باشی. کرایههای تهران خیلی بالاتر از شهرستانه. ولی با وجود هزینههای بالای لوازم یدکی و تعمیرات، اگه ماشینت تو خرج بیافته، کار کردن با ماشین نمیصرفه. اینو من نمیگم. اکثر رانندههایی که دیدم همینو میگفتن و از ناچاری تو اسنپ کار میکنن.
یه سری مزیتهای جزیی هم داره. مثلاً به ازای هر صد کیلومتر پیمایش (مجموع پیمایشها از مبدا تا مقصد هر سفر)، پول 8.7 لیتر بنزین رو واریز میکنن به کارت بانکیت که فقط توی جایگاههای سوخت میتونی ازش استفاده کنی.
تسویه حساب آنلاینت روزانه (به جز روزای تعطیل) انجام میشه.
یه سری طرحهای تشویقی هم دارن که پاداش عملکرد هم میدن به رانندهها. این طرحها برای رانندههای جدید و قدیمی پیامک میشه و با رفتن یه تعداد سفر در زمان معین، میتونن درآمد بیشتری داشته باشن.
کرایهها هم شناور هستن و تو یه ساعتهایی بالاتر میرن و میتونی ساعات کارت رو هم جوری تنظیم کنی که فعالیتت هم بهصرفهتر باشه.
یه باشگاه رانندگان هم دارن که توش یه سری خدمات نهچندان جذاب هم دارن، مثل تخفیف کارواش و اینا.
/
اگه میخوای رانندهی اسنپ باشی، خیلی تسلط به اعصابت هم باید خوب باشه. مسافر بیشعور خیلی زیاده. خیلی از مسافرا دیر میآن. خیلیا مبدا و مقصد رو اشتباه میزنن. خیلیا سر کرایه چونه میزنن. خیلی از مسیرا پر ترافیکه و مسافر غر میزنه و خیلی چیزای دیگه. البته، مسافر باشعور هم زیاد هست و تهرانیا بهتر از شهرستانیا درک میکنن رانندهها رو.
یه گزینهای هم هست که مسافرا از 1 تا 5 نمره میدن به رانندهها. اینم یه چیز تو مخیه. بعضیا از عمد نمره کم میدن به راننده. هرچی نمره پایینتر باشه، دیرتر و سرویسای درجه پایینتر و ارزونتر بهت میخوره.
در کل اگه یه آدم ریلکس، خوش مشرب و صبور هستی که یه ماشین سرحال هم داره و توی تهران هم زندگی میکنی، به نظرم رانندگی تو اسنپ گزینهی بدی نیست. حداقل مثل مسافرکشای خیابونی، دوندگی دنبال مسافر رو نداره و مثل آژانس، خالی برنمیگردی و انتظار نداره.
دیجیکالا رو شنیدم شبانه روزیه بعدم درامدش کمه و به درد نمیخورهدیجی کالا هم استخدام میکنه
DigikalaHiring-402
با پُرسلاین به راحتی پرسشنامه خود را طراحی و ارسال کنید و با گزارشهای لحظهای آن به سرعت تصمیم بگیرید.lru.ir
DigikalaHiring-402
با پُرسلاین به راحتی پرسشنامه خود را طراحی و ارسال کنید و با گزارشهای لحظهای آن به سرعت تصمیم بگیرید.survey.porsline.ir
شرکت دیجیکالا: استخدام با مزایای ویژه در انبار
بیمه تامین اجتماعی و تکمیلی
وعده غذایی و سرویس ایاب و ذهاب
پاداش های مناسبتی + ارزاق دوره ای
حقوق و مزایای قانون کار + اضافه کاری و تعطیل کاری (پرداخت دقیق و به موقع)
پس چی میگن روزی 400 تا 700 در میاد؟اسنپ ماهی 4-5 تومن بیشتر نداره خرج در رفته. در تهران.
افغانستان تویوتا کرولا 2010 رو میدن 400 دلار که با دلار 24 تومن زیر 10 میلیون قیمتشه.کمتر از 2010 هم از رده خارج میدونن و اسقاط میکننکار با ماشین در ایران = سرطان
میخوای راننده کامیون باش یا تاکسی -یا باید حقوق بازنشستگی داشته باشی یا شغل دوم به عنوان شغل اصلی خود درگیریه
از ماشینهای تولید داخل و استهلاک شون در آمدی هم داشته باشید در واقع ماشین یک پولی به شما قرض داده بیفته تو خرج قرض+بهره از شما میگیره
تنها جای دنیا که هنوز تاکسی دنده دستی استفاده میکنه و راننده باید سلبیس بشه خودمونیم - دیگه افغانستان هم کرولا اتومات زیر پاشونه و از کیفیت و کم استهلاکی ماشین هایی مثل تویوتا پول در میارن نه با سلام و صلوات
تو ترکیه هیوندای اکسنت و النترا تاکسی و ماشین کارگری حساب میشه بعد اینجا النترا و اکسنت شده یه میلیاردبا نرخ دلار و ریال ما میشه ده تومن برای اونا کمتر از این حرفاست
عراق اون شهرهایی که علاقه ای به ایران ندارن حتی همون کرولا های 2010م دارن اسقاط میکنن هیوندا النترا و فورد . نیسان . کیا و کدنزا از اینا آوردن
ولی بخش های علاقه مند به ایران پراید و 405 دارن که بیشترین هزینه رو دارن برای بیخود ترین ماشین میکنن)
دهه 80 میلادی تو عراق ماشین پر طرفدار و تاکسی پر طرفدار شورولت مالیبو بود که به تاکسی عراقی معروف بود . اون مالیبو ها تو ایران بودن تا 40سال دیگه م کار میکشیدن هنوز اول اتوبان و تو میدون آزادی بیوک بی تیری و نوا وامیسه :دی
الان ولی اوضاع شهرهای عراق که روابطی با ایران نداره خیلی بهتره از هر نظر
مشاهده پیوست 1221698
حالت خوب شد؟دهه فجر مبارک :/
بلیزر بیشتر شبیه جیپ نظامی جنگ جهانی دوم شده