• پایان فعالیت بخشهای انجمن: امکان ایجاد موضوع یا نوشته جدید برای عموم کاربران غیرفعال شده است

اسنپ

peugeot5

Registered User
تاریخ عضویت
1 مارس 2017
نوشته‌ها
389
لایک‌ها
730
درود
دوستان کسی تو اسنپ کار میکنه؟اسنپ معمولی که مسافر میبره
درامدش چطوره؟فعلا اوضاع همه کار ها پکیده بازار خبری نیست میخوام برم اسنپ
 

Lucky Guy

Registered User
تاریخ عضویت
5 فوریه 2009
نوشته‌ها
1,117
لایک‌ها
5,094
محل سکونت
In the Middle of Nowhere
توی تهران اگه زندگی کنی و یه ماشین سرحال داشته باشی و خوب سرویسش کنی، می‌تونی درآمد خوبی داشته باشی. کرایه‌های تهران خیلی بالاتر از شهرستانه. ولی با وجود هزینه‌های بالای لوازم یدکی و تعمیرات، اگه ماشینت تو خرج بی‌افته، کار کردن با ماشین نمی‌صرفه. اینو من نمی‌گم. اکثر راننده‌هایی که دیدم همینو می‌گفتن و از ناچاری تو اسنپ کار می‌کنن.

یه سری مزیت‌های جزیی هم داره. مثلاً به ازای هر صد کیلومتر پیمایش (مجموع پیمایش‌ها از مبدا تا مقصد هر سفر)، پول 8.7 لیتر بنزین رو واریز می‌کنن به کارت بانکیت که فقط توی جایگاه‌های سوخت می‌تونی ازش استفاده کنی.
تسویه حساب آنلاینت روزانه (به جز روزای تعطیل) انجام می‌شه.
یه سری طرح‌های تشویقی هم دارن که پاداش عملکرد هم می‌دن به راننده‌ها. این طرح‌ها برای راننده‌های جدید و قدیمی پیامک می‌شه و با رفتن یه تعداد سفر در زمان معین، می‌تونن درآمد بیش‌تری داشته باشن.
کرایه‌ها هم شناور هستن و تو یه ساعت‌هایی بالاتر می‌رن و می‌تونی ساعات کارت رو هم جوری تنظیم کنی که فعالیتت هم به‌صرفه‌تر باشه.
یه باشگاه رانندگان هم دارن که توش یه سری خدمات نه‌چندان جذاب هم دارن، مثل تخفیف کارواش و اینا.
/
اگه می‌خوای راننده‌ی اسنپ باشی، خیلی تسلط به اعصابت هم باید خوب باشه. :D مسافر بی‌شعور خیلی زیاده. خیلی از مسافرا دیر می‌آن. خیلیا مبدا و مقصد رو اشتباه می‌زنن. خیلیا سر کرایه چونه می‌زنن. خیلی از مسیرا پر ترافیکه و مسافر غر می‌زنه و خیلی چیزای دیگه. البته، مسافر باشعور هم زیاد هست و تهرانیا بهتر از شهرستانیا درک می‌کنن راننده‌ها رو.
یه گزینه‌ای هم هست که مسافرا از 1 تا 5 نمره می‌دن به راننده‌ها. اینم یه چیز تو مخیه. بعضیا از عمد نمره کم می‌دن به راننده. هرچی نمره پایین‌تر باشه، دیرتر و سرویسای درجه پایین‌تر و ارزون‌تر بهت می‌خوره.

در کل اگه یه آدم ریلکس، خوش مشرب و صبور هستی که یه ماشین سرحال هم داره و توی تهران هم زندگی می‌کنی، به نظرم رانندگی تو اسنپ گزینه‌ی بدی نیست. حداقل مثل مسافرکشای خیابونی، دوندگی دنبال مسافر رو نداره و مثل آژانس، خالی برنمی‌گردی و انتظار نداره.
 

parviz_r

کاربر فعال بخش کار و سرمایه
کاربر قدیمی پرشین تولز
تاریخ عضویت
23 اکتبر 2005
نوشته‌ها
4,254
لایک‌ها
18,050
دیجی کالا هم استخدام میکنه



شرکت دیجی‌کالا: استخدام با مزایای ویژه در انبار

بیمه تامین اجتماعی و تکمیلی
وعده غذایی و سرویس ایاب و ذهاب
پاداش های مناسبتی + ارزاق دوره ای
حقوق و مزایای قانون کار + اضافه کاری و تعطیل کاری (پرداخت دقیق و به موقع)
 

Amir_Ghost

Registered User
تاریخ عضویت
9 مارس 2012
نوشته‌ها
811
لایک‌ها
2,325
سن
30
محل سکونت
ژاپن دوم
توی تهران اگه زندگی کنی و یه ماشین سرحال داشته باشی و خوب سرویسش کنی، می‌تونی درآمد خوبی داشته باشی. کرایه‌های تهران خیلی بالاتر از شهرستانه. ولی با وجود هزینه‌های بالای لوازم یدکی و تعمیرات، اگه ماشینت تو خرج بی‌افته، کار کردن با ماشین نمی‌صرفه. اینو من نمی‌گم. اکثر راننده‌هایی که دیدم همینو می‌گفتن و از ناچاری تو اسنپ کار می‌کنن.

یه سری مزیت‌های جزیی هم داره. مثلاً به ازای هر صد کیلومتر پیمایش (مجموع پیمایش‌ها از مبدا تا مقصد هر سفر)، پول 8.7 لیتر بنزین رو واریز می‌کنن به کارت بانکیت که فقط توی جایگاه‌های سوخت می‌تونی ازش استفاده کنی.
تسویه حساب آنلاینت روزانه (به جز روزای تعطیل) انجام می‌شه.
یه سری طرح‌های تشویقی هم دارن که پاداش عملکرد هم می‌دن به راننده‌ها. این طرح‌ها برای راننده‌های جدید و قدیمی پیامک می‌شه و با رفتن یه تعداد سفر در زمان معین، می‌تونن درآمد بیش‌تری داشته باشن.
کرایه‌ها هم شناور هستن و تو یه ساعت‌هایی بالاتر می‌رن و می‌تونی ساعات کارت رو هم جوری تنظیم کنی که فعالیتت هم به‌صرفه‌تر باشه.
یه باشگاه رانندگان هم دارن که توش یه سری خدمات نه‌چندان جذاب هم دارن، مثل تخفیف کارواش و اینا.
/
اگه می‌خوای راننده‌ی اسنپ باشی، خیلی تسلط به اعصابت هم باید خوب باشه. :D مسافر بی‌شعور خیلی زیاده. خیلی از مسافرا دیر می‌آن. خیلیا مبدا و مقصد رو اشتباه می‌زنن. خیلیا سر کرایه چونه می‌زنن. خیلی از مسیرا پر ترافیکه و مسافر غر می‌زنه و خیلی چیزای دیگه. البته، مسافر باشعور هم زیاد هست و تهرانیا بهتر از شهرستانیا درک می‌کنن راننده‌ها رو.
یه گزینه‌ای هم هست که مسافرا از 1 تا 5 نمره می‌دن به راننده‌ها. اینم یه چیز تو مخیه. بعضیا از عمد نمره کم می‌دن به راننده. هرچی نمره پایین‌تر باشه، دیرتر و سرویسای درجه پایین‌تر و ارزون‌تر بهت می‌خوره.

در کل اگه یه آدم ریلکس، خوش مشرب و صبور هستی که یه ماشین سرحال هم داره و توی تهران هم زندگی می‌کنی، به نظرم رانندگی تو اسنپ گزینه‌ی بدی نیست. حداقل مثل مسافرکشای خیابونی، دوندگی دنبال مسافر رو نداره و مثل آژانس، خالی برنمی‌گردی و انتظار نداره.
به عمرم اسنپ نگرفتم،تهران هم نمیدونم،ولی راننده های شهرستان مخصوصا غرب مازندران که تفاوتی با حیوان ندارن،چندباری که کارم به ساری کشیده شد راننده های با انصاف زیاد به تورم خورد اما وقتی برمیگردی غرب مازندران....
 

Business plan

کاربر فعال کسب درآمد از اینترنت
کاربر فعال
تاریخ عضویت
30 سپتامبر 2015
نوشته‌ها
10,793
لایک‌ها
14,227
محل سکونت
❤️️ ❤️️ ❤️️ ❤️️ ❤️️
دیجی کالا هم استخدام میکنه



شرکت دیجی‌کالا: استخدام با مزایای ویژه در انبار

بیمه تامین اجتماعی و تکمیلی
وعده غذایی و سرویس ایاب و ذهاب
پاداش های مناسبتی + ارزاق دوره ای
حقوق و مزایای قانون کار + اضافه کاری و تعطیل کاری (پرداخت دقیق و به موقع)
کار شبانه روزیه
باید شب کار کنی
 

peugeot5

Registered User
تاریخ عضویت
1 مارس 2017
نوشته‌ها
389
لایک‌ها
730
توی تهران اگه زندگی کنی و یه ماشین سرحال داشته باشی و خوب سرویسش کنی، می‌تونی درآمد خوبی داشته باشی. کرایه‌های تهران خیلی بالاتر از شهرستانه. ولی با وجود هزینه‌های بالای لوازم یدکی و تعمیرات، اگه ماشینت تو خرج بی‌افته، کار کردن با ماشین نمی‌صرفه. اینو من نمی‌گم. اکثر راننده‌هایی که دیدم همینو می‌گفتن و از ناچاری تو اسنپ کار می‌کنن.

یه سری مزیت‌های جزیی هم داره. مثلاً به ازای هر صد کیلومتر پیمایش (مجموع پیمایش‌ها از مبدا تا مقصد هر سفر)، پول 8.7 لیتر بنزین رو واریز می‌کنن به کارت بانکیت که فقط توی جایگاه‌های سوخت می‌تونی ازش استفاده کنی.
تسویه حساب آنلاینت روزانه (به جز روزای تعطیل) انجام می‌شه.
یه سری طرح‌های تشویقی هم دارن که پاداش عملکرد هم می‌دن به راننده‌ها. این طرح‌ها برای راننده‌های جدید و قدیمی پیامک می‌شه و با رفتن یه تعداد سفر در زمان معین، می‌تونن درآمد بیش‌تری داشته باشن.
کرایه‌ها هم شناور هستن و تو یه ساعت‌هایی بالاتر می‌رن و می‌تونی ساعات کارت رو هم جوری تنظیم کنی که فعالیتت هم به‌صرفه‌تر باشه.
یه باشگاه رانندگان هم دارن که توش یه سری خدمات نه‌چندان جذاب هم دارن، مثل تخفیف کارواش و اینا.
/
اگه می‌خوای راننده‌ی اسنپ باشی، خیلی تسلط به اعصابت هم باید خوب باشه. :D مسافر بی‌شعور خیلی زیاده. خیلی از مسافرا دیر می‌آن. خیلیا مبدا و مقصد رو اشتباه می‌زنن. خیلیا سر کرایه چونه می‌زنن. خیلی از مسیرا پر ترافیکه و مسافر غر می‌زنه و خیلی چیزای دیگه. البته، مسافر باشعور هم زیاد هست و تهرانیا بهتر از شهرستانیا درک می‌کنن راننده‌ها رو.
یه گزینه‌ای هم هست که مسافرا از 1 تا 5 نمره می‌دن به راننده‌ها. اینم یه چیز تو مخیه. بعضیا از عمد نمره کم می‌دن به راننده. هرچی نمره پایین‌تر باشه، دیرتر و سرویسای درجه پایین‌تر و ارزون‌تر بهت می‌خوره.

در کل اگه یه آدم ریلکس، خوش مشرب و صبور هستی که یه ماشین سرحال هم داره و توی تهران هم زندگی می‌کنی، به نظرم رانندگی تو اسنپ گزینه‌ی بدی نیست. حداقل مثل مسافرکشای خیابونی، دوندگی دنبال مسافر رو نداره و مثل آژانس، خالی برنمی‌گردی و انتظار نداره.
اون باشگاه رانندگان فکر کنم لاستیک و لوازم یدکی ارزون هم بده به راننده ها
ملت که بیشترشون ادم عوضی و دهاتی ان.تو هر شغلی همین بی شئور بازی ها رو سرت در میارن ولی فکر کنم وقت بیکاری اسنپ بری خوب باشه
 
Last edited:

peugeot5

Registered User
تاریخ عضویت
1 مارس 2017
نوشته‌ها
389
لایک‌ها
730
دیجی کالا هم استخدام میکنه



شرکت دیجی‌کالا: استخدام با مزایای ویژه در انبار

بیمه تامین اجتماعی و تکمیلی
وعده غذایی و سرویس ایاب و ذهاب
پاداش های مناسبتی + ارزاق دوره ای
حقوق و مزایای قانون کار + اضافه کاری و تعطیل کاری (پرداخت دقیق و به موقع)
دیجیکالا رو شنیدم شبانه روزیه بعدم درامدش کمه و به درد نمیخوره
 

Xuevon

کاربر قدیمی پرشین تولز
کاربر قدیمی پرشین تولز
تاریخ عضویت
28 سپتامبر 2003
نوشته‌ها
1,441
لایک‌ها
4,776
محل سکونت
تـ ـهـ ـر ا ن
اسنپ ماهی 4-5 تومن بیشتر نداره خرج در رفته. در تهران.
 

Dodge Super Bee

Registered User
تاریخ عضویت
12 سپتامبر 2013
نوشته‌ها
1,146
لایک‌ها
16,870
کار با ماشین در ایران = سرطان

میخوای راننده کامیون باش یا تاکسی -یا باید حقوق بازنشستگی داشته باشی یا شغل دوم به عنوان شغل اصلی خود درگیریه

از ماشینهای تولید داخل و استهلاک شون در آمدی هم داشته باشید در واقع ماشین یک پولی به شما قرض داده بیفته تو خرج قرض+بهره از شما میگیره


تنها جای دنیا که هنوز تاکسی دنده دستی استفاده میکنه و راننده باید سلبیس بشه خودمونیم - دیگه افغانستان هم کرولا اتومات زیر پاشونه و از کیفیت و کم استهلاکی ماشین هایی مثل تویوتا پول در میارن نه با سلام و صلوات
 

peugeot5

Registered User
تاریخ عضویت
1 مارس 2017
نوشته‌ها
389
لایک‌ها
730
کار با ماشین در ایران = سرطان

میخوای راننده کامیون باش یا تاکسی -یا باید حقوق بازنشستگی داشته باشی یا شغل دوم به عنوان شغل اصلی خود درگیریه

از ماشینهای تولید داخل و استهلاک شون در آمدی هم داشته باشید در واقع ماشین یک پولی به شما قرض داده بیفته تو خرج قرض+بهره از شما میگیره


تنها جای دنیا که هنوز تاکسی دنده دستی استفاده میکنه و راننده باید سلبیس بشه خودمونیم - دیگه افغانستان هم کرولا اتومات زیر پاشونه و از کیفیت و کم استهلاکی ماشین هایی مثل تویوتا پول در میارن نه با سلام و صلوات
افغانستان تویوتا کرولا 2010 رو میدن 400 دلار که با دلار 24 تومن زیر 10 میلیون قیمتشه.کمتر از 2010 هم از رده خارج میدونن و اسقاط میکنن
اینجا سکینه سه پس*ون ازتورقوز اباد یه پراید 79 تصادفی پوسیده کابراتوری که بیشتر از 20 سال کارکرده رو میگه 45 تومن که میشه 2 هزار دلار
 
Last edited:

Dodge Super Bee

Registered User
تاریخ عضویت
12 سپتامبر 2013
نوشته‌ها
1,146
لایک‌ها
16,870
با نرخ دلار و ریال ما میشه ده تومن برای اونا کمتر از این حرفاست

عراق اون شهرهایی که علاقه ای به ایران ندارن حتی همون کرولا های 2010م دارن اسقاط میکنن هیوندا النترا و فورد . نیسان . کیا و کدنزا از اینا آوردن

ولی بخش های علاقه مند به ایران پراید و 405 دارن که بیشترین هزینه رو دارن برای بیخود ترین ماشین میکنن:))

دهه 80 میلادی تو عراق ماشین پر طرفدار و تاکسی پر طرفدار شورولت مالیبو بود که به تاکسی عراقی معروف بود . اون مالیبو ها تو ایران بودن تا 40سال دیگه م کار میکشیدن هنوز اول اتوبان و تو میدون آزادی بیوک بی تیری و نوا وامیسه :دی

الان ولی اوضاع شهرهای عراق که روابطی با ایران نداره خیلی بهتره از هر نظر

6-iraqientrepr.jpg
 

Dodge Super Bee

Registered User
تاریخ عضویت
12 سپتامبر 2013
نوشته‌ها
1,146
لایک‌ها
16,870
تو ایران هیچوقت ماشین خوب و استاندارد برای تاکسی و عوام مردم حتی کسایی که میخوان شغلی با ماشین داشته باشن نخواهید دید


پول زیادی از همین خودروسازهای داخلی درمیاد که 30ساله فقط پراید و 405 میزنن . این خودروسازها با انحصار طلبی و ... باید جیب سیاسیون رو پر کنن


صنعت سیاسی لیاقت ش همینه نه بیشتر از این مردم هم لیاقتشون همینه


فلسفه تاکسی قدرت مناسب در کنار استهلاک کم هست که تو ایران نه قدرتی میبینید نه استهلاک کم نه ایمنی


این سمند ملی ماست که در انگلیس یدونه بردن و اینکاره ش 500یورو بیشتر حاضر نیست پاش بده اونم برای قطعات خرد کردن


ایمنی ش هم که مشخصه استانداردهای دهه80 میلادی هم پاس نمیکنه . حالا همین صنعت با مشارکت چین سرطانی بود که پیشرفته تر شده و دیگه سرطان ترین تاریخ شدن


 

peugeot5

Registered User
تاریخ عضویت
1 مارس 2017
نوشته‌ها
389
لایک‌ها
730
با نرخ دلار و ریال ما میشه ده تومن برای اونا کمتر از این حرفاست

عراق اون شهرهایی که علاقه ای به ایران ندارن حتی همون کرولا های 2010م دارن اسقاط میکنن هیوندا النترا و فورد . نیسان . کیا و کدنزا از اینا آوردن

ولی بخش های علاقه مند به ایران پراید و 405 دارن که بیشترین هزینه رو دارن برای بیخود ترین ماشین میکنن:))

دهه 80 میلادی تو عراق ماشین پر طرفدار و تاکسی پر طرفدار شورولت مالیبو بود که به تاکسی عراقی معروف بود . اون مالیبو ها تو ایران بودن تا 40سال دیگه م کار میکشیدن هنوز اول اتوبان و تو میدون آزادی بیوک بی تیری و نوا وامیسه :دی

الان ولی اوضاع شهرهای عراق که روابطی با ایران نداره خیلی بهتره از هر نظر

مشاهده پیوست 1221698
تو ترکیه هیوندای اکسنت و النترا تاکسی و ماشین کارگری حساب میشه بعد اینجا النترا و اکسنت شده یه میلیارد
اینجا بیوک و نوا مونتاژ ایران که سال 96 کسی 3 تومن هم نمیخرید الان 200-300 معامله میشه
عراق 20 ساله 1200 دینار میدی یه دلار میگیری اصلا نمیدونن تورم چیه
عراقی ها دوج و فورد و تویوتا و شورلت سوار میشن و میان ایران با یه صد دلاری کلی میخورن و میخوابن و سس میکنن و سوغاتی میبرن اخر سر هم پول زیاد میارن دینار میخرن میبرن عراق
 
Last edited:

davi12

Registered User
تاریخ عضویت
16 ژانویه 2012
نوشته‌ها
700
لایک‌ها
781
کسی که بخواد اسنپ کار کنه فقط باید پراید داشته باشه .با پژو بخوای کار کنی هرچی در میاری باید خرج ماشین کنی
 
بالا