• پایان فعالیت بخشهای انجمن: امکان ایجاد موضوع یا نوشته جدید برای عموم کاربران غیرفعال شده است

اشتباهات رایج در نوشتن رپورتاژ آگهی

amirbarmaj

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
3 اکتبر 2014
نوشته‌ها
18
لایک‌ها
0
گاه مقالات رپورتاژ آگهی ای که توسط مشتریان ما ارسال میشود دارای اشکالاتی میباشند که در اکثر اوقات برای آنان سودی نخواهد داشت هزینه ای که میکنند به همین دلیل تصمیم گرفتیم یک مقاله جامع درباره اشکالات رایج در مقالات رپورتاژ آگهی را برای شما عزیزان آماده کنیم تا دیگر در مقالات رپورتاژ خود دچار این اشتباهات نشوید .

تا انتهای این مقاله همراه ما باشید .

هرچه لینک بیشتر , تأثیر بیشتر
این جمله ای است که بیشتر مشتریان ما میگویند . این کار یکی از بزرگترین اشتباهات برای خرید رپورتاژ آگهی میباشد و در بیشتر مواقع بجای اینکه تأثیر خوبی برای وبسایت شما داشته باشد کاملا برعکس میباشد و میتواند تاثیری کاملا منفی داشته باشد .خیلی از کسب و کار ها از این موضوع با خبر اند و فقط روی کلمات کلیدی مورد نظر خود در یک رپورتاژ تاکید میکنند و مابقی کلمات کلیدی خود را در رپورتاژ های دیگر استفاده میکنند لازم است بدانید همیشه هر بیشتری به معنای بهتر نمیباشد . در یک مقاله خوب و استاندارد حداکثر ۳ الی ۵ لینک استاندارد میباشد و بیشتر از این تعداد اصلا خوب نیست شما میتوانید کلمات دیگر مهم مقالات خودتان را بجای لینک کردن بولد نمایید که مفید است .

کپی بودن مقالات رپورتاژ
همیشه سعی کنید یک مقاله جدید برای رپورتاژ های خود بنویسید زیرا تأثیر بهتری دارد و گوگل به محتوا های تکراری اهمیتی نمیدهد . گوگل به مقالات جدید و بروز اهمیت بیشتری میدهد تا مقاله ای که از یک وبسایت دیگر کپی شده است . و یا اگر مقالات خود را از وبسایت های دیگر کپی میکنید سعی کنید حداقل ۸۰ درصد محتوا را تغییر دهید و یا لینک منبع را حتما ذکر کنید . یک نکته دیگر که وجود دارد این است که عکس های موجود در مقالات خود را سعی کنید از وبسایت خود آپلود نمایید و در وبسایتی که قصد درج رپورتاژ آگهی دارید درج کنید چرا که تجربه به ما نشان داده است این کار تأثیر بهتری در یک ریپورتاژ آگهیخواهد داشت .

با یک یا دو رپورتاژ قانع نشوید !
انتشار نمودن یک یا دو رپورتاژ آگهی حتما تأثیر خوبی برای وبسایت شما خواهد داشت ولی نباید انتظار بالایی از آن داشته باشیم چرا که بهتر است برای خرید رپورتاژ آگهی استراتژی داشته باشیم و بصورت کمپین و یا بسته های خوب در طول سال و یا ماه خریداری نماییم و به یک یا دو رپورتاژ قانع نشویم . نکته دیگری که وجود دارد این است که حتما وبسایت های خوب و معتبر را برای انتشار مقاله رپورتاژ خود انتخاب نمایید چرا که سایت های تازه به دوران رسیده بیشتر بعد از مدتی مقالات رپورتاژ را حذف خواهند نمود و این به ضرر شما میباشد و حتما به پیج اتوریتی و دامین اتوریتی وبسایتی که انتخاب میکنید نیز دقت داشته باشید .

لینک ها را پخش کنید
بهتر است در یک مقاله یک لینک به صفحه اصلی وبسایت خود دهید و مابقی لینک ها را در دیگر صفحات خود پخش نمایید تا تأثیر بیشتری دریافت کنید .

عجولانه عمل نکنید
اگر تعدادی رپورتاژ خریداری نموده اید هرگز عجولانه اقدام نکنید و با صبر و حوصله مقالات خود را ثبت کنید تا مقالات تکراری نباشند . خیلی از افراد برای گرفتن نتیجه زودتر این اشتباه را میکنند و تعداد زیادی رپورتاژ را بصورت یکباره در وبسایت های گوناگون ثبت میکنند . اینکار بیشتر به ضرر شما میباشد و حتی ممکن است که سایت شما پنالتی شود و از صفحات گوگل حذف شوید . پس بهتر است برای خرید رپورتاژ آگهی برنامه ریزی بلند مدت داشته باشید و یا از مشاوران سئو کمک بگیرید .

به هیچ وجه کاملا تبلیغاتی ننویسید
سعی کنید در هنگام نوشتن یک مقاله رپورتاژ هرگز کاملاً تبلیغاتی ننویسید و سعی کنید بیشتر مقاله شما جنبه خبری داشته باشد تا تبلیغاتی چرا که امروزه موثر ترین روش تبلیغاتی آن است که بصورت غیرمستقیم منظور خود را به کاربران برسانند که اینگونه تأثیر بیشتری در ذهن مخاطب خواهد داشت .



امیدواریم که این مطلب برای شما مفید بوده باشد چرا که نحوه نوشتن رپورتاژ آگهی بسیار مهم است . و اگر نکته ای دیگر مدنظر دارید خوشحال میشویم تا از طریق نظرات همین بخش به ما اطلاع دهید تا به دانش ما اضافه شود .

تسمینو مجری انحصاری رپورتاژ اگهی در برترین خبرگزاری ها و وبسایت های براتر ایران
 
بالا